Toinen haaveissa <3

On kyllä nii haalee että eihän sitä ees nää tossa kuvassa :D Pitää testata sunnuntaina uusiks ja jos ei oo muuttunu mihinkään ni miettiä sit jos kävis verikokeissa

Liitteet

• WP_20160812_04_58_00_Pro.jpg
    WP_20160812_04_58_00_Pro.jpg
    350.4 KB · Katsottu: 178
No onhan siinä viiva ihan selvästi! Onnea! :) :) Ja vahvistumista sille viivalle.

Daamos, ihan selvä viiva :) vahvistumisia sille!

punertava viiva näkyy, nyt peukut pystyssä että lähtee vahvistumaan!! :)

Daamoksella on kyllä viiva :3

Joko minä kerroin tänne mun eiliset ultrakuulumiset? En muista enää :D
Meillä siis kaikki kunnossa. Niskaturvotus normaali ja kaikki varhaisrakenteet normaalit. Yllätyin, että tarkasti niin tarkkaan kaiken koska esikoisen kohalla ei oltu niin tarkkoja. Hirmu tarkat laitteet niillä siellä oli kun saatiin 3D kuvaakin nähdä ja sellaset saatiin mukaankin. Erikoislääkäri myös "leikki" ultralla ja kokeili millasia kuvia tulee jos kokeilee tuota smooth toimintoa jne. (varmaan viittä erilaista toimintoa kokeili)
Olin itse katsovinani, että poika tulee, mutta lääkäri ei tietenkään voinu ottaa kantaa asiaan kun niin aikaset viikot on. Mutta jotenki olin ihan varma, että pippeli siellä oli, ainaki näytti samalta kun esikoisen kohalla. Noh se näkyy seuraavassa ultrassa sitten.
Ehkä tää pikkunen taitaa tosiaan tulla syliin asti.:)

Kiva kuulla Mi tukka että kaikki kunnossa!
Epäiltiinkö sulla sluksi kaksosia vai muistanko väärin?:)

Angii epäiltiin, mutta aiemmassa ultrassa se epäily muuttuki sit ku se oliki ruskuaispussi. Sillon se oli omituisen muotonen ja näytti toiselta.

daamos kyllä mie nään sulla selvästi viivan! ❤
Mintukka ihana kuulla että pikkunen voi hyvin. ❤
Oma napa: Täällä oviksen metästys jatkuu. Viivat vaan haalistuu olemattomiin. :(

daamos, Onnittelut, ihan selvä viivahan se on! ♡

Mintukka, Kiva kuulla että siellä kaikki hyvin! :)

Täällä kp29 ja ovis yritti tehdä tuloaan tuossa pari päivää sitten. Tais vaan taas epäonnistua, ainakin oon sen verran raivoherkkänä taas että eiköhän ne menkat kohta ala. :/

Liityn mukaan joukkoon! Täällä 11 kk vanha esikoinen jolle olisi pikkusisarus haaveissa. :)

Yritys olisi tarkoitus aloittaa seuraavasta kierrosta. Olen kuitenkin ihan mielenkiinnosta seuraillut kiertojen käynnistymistä ja kulkua siitä lähtien kun ne ehkäisyimplantaatin poiston jälkeen muutama kuukausi sitten alkoivat.

Käytössä on ovistikut, aamulämmöt ja limojen tarkkailut. Käytän myös FertilityFriendiä.

Nyt olis menossa dpo 4 ja kp 19/26-28. Luteaalivaihe on ollut nyt näissä synnytyksen jälkeisissä parissa kierrossa vain 10 päivää joten toivon että se lähtis nyt vielä pitenemään.

Ovistikkuja menee aika kasa kun huomasin että mulla vilahtaa ovisplussa niin nopsaa ohi että saa ainakin 3 kertaa päivässä tikuttaa. Tässä kierrossa sain plussan aamulla, ja ovis tapahtui jo saman päivän iltana/yönä...

Tässä ketjussa ei vissiin mitään osallistujalistaa ole?

Hurjasti plussatuulia kaikille, ja onnea jo plussanneille! :) ♡

Täh. Liittyykö menkkajomot oviksen loppumiseen tai jtn? Tai outo hetkittäinen kihelmöinti alapäässä? Tätä oli viimme kierrossakin samaan aikaan :eek: nyt taas! :arghh:Tänään kp19.
Laskurin mukan ovis oli tiistaina.
Mulla on vieläkin vatsa paisunut häpykummusta asti napaan (alko melkein kuukaus sitten) :eek:ukko pelottelee syövällä :oops:mutta muistan kylläkin että edellinen kierto ennen kuin esikoinen tärppäs matkaan 2014, niin oli samalla lailla turvoksissa ja kävin siitä lääkärissäkin! Että ehkä vaan johtuu jostain kummasta?
Mielessäni on käynyt kyllä tulehdus, kun viimme menkatkin oli niukat ja tosi vetiset, mutta muistan ennenkin kauhistelleeni kun kuukautis vuoto ollut vaihteleva...
Mutta tämä kihelmöinti on ihan kummaa! Tosi epämiellyttävää... Tänne viimme kierrossa myös mainitsin asiasta. Sehän ei kestänyt kuin viikonlopun yli.

Takaisin