Toinen haaveissa <3

Kp 21/28. Eli ens viikon tiistaina pitäis menkkojen alkaa. En tiedä koska testaisin jos testaan. Ei yhtään tunnu siltä että olis tärpännyt, oikeastaan olen aika varma ettei ole.

Eiku siis maanantaina pitäis alkaa. Mutta jos venyy samoin kuin viimme kierrossa niin sitten tiistaina.

JA hoksasin että jospa tämä varma tunne siitä etten ole raskaana onkin merkki siitä että olen, kun ainahan mä oon ollut aika varma että oon raskaana, silloinkin kun on ollut kumi käytössä :hilarious: heheh. Jää nähtäväksi kannattaako näitä tuntemuksia jatkossa spekuloida :rolleyes:

Tänään kp 17. Eilen tuli niin vetistä vuotoa että housut kastui, mut ei pystytty puuhaileen kun esikoinen hillui yömyöhään asti. Onkohan se ihan myöhäistä enää tänään yrittää hyödyntää :'(

marsupilami kokeiles ennätystä et kuinka pitkään maltat olla testaamatta:wink vaikutat tosi rennolta, muistanko oikein että tjottaillen menette? :)

marsupilamille peukut jotta plussa pärähtäisi! :wink

Joo tjot on homman nimi :grin vähän vaan vaikeuksia pitää itseään kuris :hilarious: välillä kyllä tuntuu ettei tämä ole enää tjot, mutta ovis tikkuihin en oo vielä kajonnut :p

Se on vaikeaa! :banghead: Mietin itse että jos nyt ei tärppää en kyllä tikuttele enää kun joutuisin tikutella joka päivä ilman kiertoa. :shifty: Täytyy sitten vaan kellistää mies säännöllisesti ja testata kun vaikka oikeasti on niitä oireitakin ilmassa, eli yrittää ottaa iisisti. :hilarious:

Jään varmaan taustailemaan tänne ja seurailemaan kuinka teillä etenee, mutta täällä foorumilla on hitokseen vaikea pitää päätä kylmänä.

Mä oon tähän iltaan asti ollut ihan oireeton ja varma ettei ole tärpännyt.
Ehkä vähän tiheemmin saanu juosta pissalla tänän. Mutta, äsken alko hirveä naaman kuumotus ja mulla onkin nyt 37,4 lämpöä :wideyed:ei mitään flunssaoireita.
Muistan että esikoisen raskaudessa oli kans pientä lämpöä ennen plussausta.

Meillä on ke esikoisen neuvola ja ois niin kätevä jos vois siellä vaa samalla ilmottaa jos ois raskaana mutta liian aikasta testata, tänään kp 23/30 dpo4 :rolleyes:

Angii hyvältä kuulostava oire! ;)
Nyt olenkin taas jo kahdenvaiheilla testaanko loppuviikosta vai en.. Negatiivisen testin kammo nostaa taas päätään. Tähän ehkä vaikuttaa se kun loppukierron akne puskee taas päälle.

Jokohan uskaltais alkaa ajattelemaan että tässä ihan oikeesti ollaan raskaana. Mun mielestä viiva on vähän vahvistunu vaikka ei nyt olekaan kontrolliviivan värinen vieläkään. Tuo testi on siis tehty eilen päivällä töitten jälkeen

Liitteet

• WP_20160815_14_44_17_Pro.jpg
    WP_20160815_14_44_17_Pro.jpg
    80 KB · Katsottu: 164
Tuntuu muuten vähän hassulta kun nyt olen ottanut jokaisesta testistä kuvan ja esikoisen kohdalla ei tullut mieleenkään ottaa kuvaa :D Tosin tuntuu että nyt olen jotenkin enemmän innoissani tästä vaikka esikoinenkin toki oli toivottu ja on tosi rakas. Ehkä tämä johtuu siitä että tätä raskautta on jouduttu odottamaan ja yrittämään

Pahoittelut Aeli :(

Onkos muut testailleet?

Tänään kp29/29 ja ei menkkoja näy. Raskauskeijun herkällä nega. :|
Ei juuri oireita.. Muuta kun itkettää joka asia :D ja alavatsalla "elohiiri"...

Angil, mulla kans oli lämpöä ennen plussaa esiloisesta.. Peukut pystyssä että merkkais jotain :)

Daamoksen viiva kyllä vahvistuu! :)

Täällä kp28/31(?) ja tuttu, menkkoja edeltävä tissikipuilu yltyy vaan. Kalenteri näyttää lauantaita menkkojen alkupäiväks, mutta eiköhän ne sitä ennen jo ala kuiteki. En todellakaan usko että raskaana olisin ku ei tullu ees sitä ovista bongattua tähän kiertoon.

Testausonnea muille joilla alkaa sen hetki olla käsillä!!

Täällähän on paljon höpötetty viikonlopun aikana.

Ihan ekana hirveesti voimia sinulle Aeli! :(
Daamos kyllä on niin selvä plussa että onnea ja tarrasukkia matkaan. :)

Oma napa: Täällä on pieleen menny testejä 3-4. Ei oo tullu minkäänlaista kontrolliviivaakaa. Enkä oo saanu ovista metästettyä. 8.pv oli vahvempaa viivaa ja sen jälkeen viiva on vaan haalistunu käytännössä olemattomiin. :( Joko en oo ovulonu ollenkkaan tai sitten ovis on ollu heti menkkojen jälkeen.

Mashnu en minäkää bongannu ovista vaikka kuinka testailin ja monesti päivään. Olin varma, etten ovuloinu ollenkaan kunnes rtestiin pärähtiki toinen viiva. :)

Daamos, onnea plussasta! ja tsemppiä eteenpäin. Muistanko oikein että sinulla oli usein tosi lyhyt luteaalivaihe?

Oon sen verran kroppaa tässä puolen vuoden ajan kuulostellu, että kun munasolu irtoaa vasemmalta niin se kipuilee aika julmasti. Viime kierrossa se sieltä taas lähti ja silloin sen ovisplussanki sain. Tässä kierrossa ei oo ollu mitään vastaavia tuntemuksia eli joko en ovuloinu oikealta puolelta ollenkaan tai sitte vasemmalla puolella on munasarjoissa jotain häikkää kun se tekee niin kipeetä. Ei oo koskaan tutkittu että olisko mun munasarjoissa jotain vikaa.

Äh, täällä akne lisääntyy ja hikoilu myös. Aina samar oireet ennen menkkoja :( Raskauksissa aina alussa oireena kova palelu. No ehkä ensi kierrossa sitten tärppää :)

Tääl tutut menkkaoireet tekee tuloaan. Pääkipu, vatsa- ja selkäsärky...

Oi ihana hyvin on daamoksella vahvistunut,onnea!<3 Täällä menossa kp 3. Viime kierto veny 29 vaikka terot käytössä, mutta onhan toi silti mulle ennätys lyhyt kierto :) vaikkakin kahteen viime kiertoon ei ovis kerennyt ollenkaan mukaan terojen takia :( tässä mietin että kannattasko ens kierto olla ilman teroja kun lääkäri aika luultavasti toivottavasti tulee ens viikolla? Tai ainakin sanovat kun varasin sen nii parin viikon jonot kuulemma on... Jospa lääkärissä jotain selviäisi jatkon suhteen :/

Takaisin