Toinen haaveissa <3

Aika näyttää... :sorry: Toivotaan parasta, jos ei nyt niin sitten taas uudestaan! Mulla on vähän nyt semmonen olo että taisi mennä tämä yk nyt kokonaan hukkaan. Ei niin minkäänlaista oiretta eilis illan jälkeen! Unohin aamulla tikuttaa, aattelin kokeilla josko ovis ovella kolkutteliskin vasta päivemmällä eikä oltas menty ihan huti :rolleyes: Hankalaa tämä kun ei oo minkäänlaista käsitystä koska se h-hetki ois ja onkaanko sitä vielä imetyksen jälkeen alkanutkaan :joyful: Mutta positiivisin mielin, ei meillä tässä mitään hätää oo vaikkei heti tärppääkkään, ite oon vaan niin turkasen malttamaton.. :p

Mä laitoin nyt tilaukseen clearbluen testin, mihin tulee se plussa taikka miinus ja sit rfsu. Aatelin kokeilla muitaki merkkejä kuitenki. Tuleepahan selvyys tähänki asiaan. Lämmöt on edelleen kuitenki koholla ja tissit tuntuu täydeltä. Miehelle laitoin apteekkiin viestiä ja heillä ei siellä oo ku digejä ja sitä en viittis tehhä ku on sen verran kallis. Ehkä sitten jos plussa tulee eka normi testiin. Laitoin halpa testille tilauksen laskulle. Siinä on 14 pv maksuaikaa, niin mille kerkee tulla rahaa ennen eräpäivää. :)

Toivotaan että toinen testi näyttäis paremmin! Kyllä tuoski joku haalia näkyy.

Muuten otuski jos luet nii mikä sai sut veikkaamaan kaksosia? :D koskas sulla on ultra?

Aiiii että onki tissit kipeet... joko esikko tekee taas hampaita tai sitte tää on uus oire. :rolleyes:

Mulla Rille ainaki sattuu pirusti imetys tisseihin ja varsinki nänneihin! Saa nähä kauanko vielä kestän..

Kyllä siinä näkyy vieläki vaikka kuiva onki. Jospa ne kerkeis tulla ens viikon alussa. Kauheesri kuumottas päästä testaa, mut tuota yhtä en oo kyl tekemässä ku vasta maanantaina. Oiskohan voinu olla joku pilalle menny erä tms..

Niemja tunnen niiin tuskas... ei tää onneksi ole vielä niin paha kuin sillon ku oli rintatulehus mutta tukalalta tuntuu! Muutenkin juilivat, ja kumman täyden tuntoset. Ei pitäs kuitenkaan esikon nyt nostatellakkaan ku imetyskerrat on kokoajan menossa alaspäin.

Wildside onpa kyllä kuumottava tilanne siellä! Ehkä ne ois voinu olla susia ne testit ku olivat nii lommosiaki?

Wildside, täällä oli ennen plussaa ja silläviikolla kuivaa ku saharassa, ensin ne ovislimat kesti jotenki tosi pitkään ja sit muuttu yhtäkkiä. nyt valkovuoto vähä paksumpaa..

Nuupa, mulla ovulaation ajankohta on vaihellu olojen perusteella aika paljon, tässä plussakierrossa uupu ovulaationippasut kokonaan ja oon tästä plussasta tosi hämmentyny ku aattelin et ovulaatio jäi tulematta, mut se väli ovulaation ja kuukautisten välillä on ollu 14-15pv vaik kierto muuten heitteli 30-36pv välil täs esikoisen jäliltä

Ja joku (ehkä Rille? meni jo sekasi kun monta sivua viestejä tavasin) kysy kierron käynnistymisestä imettäessä, ni mulla kierto käynnisty 8kk3vk synnytyksestä, imetin yht 15kk eli tärppiovulaation jälkeen lopetin ku imetys tuntu epämiellyttävältä. Maitoa tulee edelleen mut maistu jotenki tosi väkevältä (oli pakko testata ku jossain luki et maidon maku muuttuu :smiley-angelic006) Imetys sattu täs kierron käynnistellessä erityisesti menkkojen aikaan mut satunnaisesti myös ovulaation aikaan.

Täällä rv 5+4 (?) Eikä mitään oireita.. kaamee kesälenssu vaan iski koko sakkiin :smiley-angry017 kohta pakko testata uudestaan et vieläkö se plussa on tikussa o_O juhannuksen jälkeisellä viikolla aion käydä varhaisultrassa mut aika vielä varaamatta ku tuttu kätilö jonka luona kävin esikosta vu:ssa onki sillon lomalla ni ei pysty hänen taitoja ja työpaikan välineitä hyödyntään :oops:

Synnäristäki olitte keskustellu, ehottomasti jos 120km säteellä on mahollisuus valita ni kandee ajella eripaikkaan jos lähin epäilyttää! Esikosta ajeltiin 100km ku halusin kannattaa Oulaskangasta joka lakkautusuhan alla. Nyt tuli päätös et toiminta loppuu maaliskuun loppuun mennes, epäilen et aiemmin jo eli pelkään et tätä tulevaa helmikuista ei ehi siellä enää synnyttää vaik kaikki hyvin meniski! oon ihan kriisissä jo nyt et missä mä toisen synnytän ku olisin halunnu vesisynnytystä kokeilla ja OAS on täälpäin ainut missä se on ollu mahdollista!

Muokattu viimeksi:
Voihan ne olla että oli suseja. Mut hei ynnäsin tuossa että eilen oli dpo 8 kun lämmöt nousi eli oiskohan kuitenki vasta eilen kiinnittyny ja alkaa testissä näkyy vasta ehkä huomisesta lähtiin? Jännää tosiaan.. :D

Haa niemja, ei oo mitään muuta oikeestaan ku tunne et vois olla kaks :angelic: Ekassa nlassa rv9+ oli kohtu jo tosi korkeella viikkoihin nähden ja fiilis kaksosista sai vaan vahvistusta.
Äidin isällä oli kaksoisveljet.. Eli kai vois periaatteessa olla aika todennäköistäkin et ois kaks.

Np-ultra on vasta 29.6. ja siellähän se sit näkyy jos on näkyäkseen.. Ja onko masussa ylipäänsä KETÄÄN.

Täällä huimaus, pahoinvointi ja tykyttelyt jatkuu.. Lämmöt 37.2 edelleen. Kuumien aaltojen tilalle tullut palelu. Kp23/28-32. Testaan ekan kerran varmaan keskiviikkona. Jännittää!!!

Wildside, se on saattanut vasta olla kiinnittyminen :) Mulla oli silloin myös dpo 7 tai 8. Nousi tosiaan 37-38 lämpöä ja oli lihassärkyä. Ja palelin kyllä silloin, mutta se nyt ei oo ihme, kun kerran ihan kuume nousi.

Vielä ei oo menkat alkanu, mutta periaatteessa huomenna vasta pitäisin :) Eilen alkoi ällöttää jauhelihan syönti, mutta muita oireita en oo havainnut..

Kaku mulla myös menkkojen aikaan melko ahistavaa imettää... Välillä tuntuu niinku rupiais supistaaki? Tahtosin kovasti jatkaa esikon kanssa ainakin vuosikkaaksi, nyt on 8 kk :) No sen näkee sitten kun tulee ajankohtaseksi! Tikuttelin täällä, negaa näyttää ovis ja raskaustestikin. :joyful: Oli pakko testata, seuraavan testiin teen vasta jos menkat jää ettei mee ihan höpöksi tämä :) Mulla ei esikon kanssa ollut mitään selkeitä oireita alussa, vasta myöhemmin tajusin että hetkonen, nämähän on varmaan liittyny toisiinsa... :)

Otuski vaissoo, tuuhan ilmotteleen miten kävi ;)
Mulla jostain syystä on kans kaksosfiilis vaikkei suvus juuri niitä ookkaa ku oireet tuli paljo aiemmin paljo vahvempina ku esikoisesta. Tai sitte on tyttö :D jos on ketää..

Wildside vaihto vissii nimimerkkiä..? Voi kumpa oliski se kiinnittyminen!

Rille mä koitan jatkaa sinne 10kk ainaki imetystä jos vaan suinki. Katotaan miten käy..

Päivä menny hautajaisis ja kaverin kihlajaisis ja toin pojan kotia ja pitäis takaasi mennä, ei millää jaksaisi. Mutta hienosti poika jakso vaikka 6h oltii liikentees :)

Niemja ja puhpallero 5+4 ♡ (6+0 nlan mukaan)

Täällä ovis taitaa olla taputeltu! Ja ei oo ainekaa nyt talletteluista kiinni kyllä tää kierto ;)
Mäki haluun kuulla otuskin kuulumiset sitten ultran jälkeen :)
Täällä edelleen jännään Mintukan puolesta ja omppolaisenkin.. jännää on sielläkin!!
Rille oliks sulla hajua sun kierrosta vai oliks se ees käynnistyny kunnolla? En mää taas muista enkä jaksa selailla :D heh...
Huomenna lähtö viikoks mökille...aaah.

Joo Olin just tulossa ilmottaa et vaihdoin nimimerkkiä :) Halusin vaan vaihteluu vähän :P

Jospa ois ollu tosiaan sitä kiinnittymistä. Mä testaan maanantaina seuraavan kerran. En uskalla huomenna tehhä, etten pety taas. Pidän yhen päivän niin, että en pettys :)

Takaisin