Toinen haaveissa <3

Käytin viimesen testin ku en malttanukkaa olla testaamatta :D nyt on pakko oottaa et postilaatikkoon kolahtaa uusia.
Sellanen samanlainen se oli ku muutki. Keskiviikkona viimeistään pitäis alkaa menkat jos ei veny kierto.

Bättismami kun minkäänlaista hajua kierrosta ei ole! Laskeskelin tossa että mulla ei oikeastaan ole ollut menkkoja kolmeen vuoteen edes, ensin ne piti pois pillerit, sitten raskaus ja nyt imetys... Muistan että teininä kierto on ollut epäsäännöllinen mutta lyhyehkä, 19 päivää taisi olla 16-vuotiaana ihan normi...

Niemja kun muistelee imetyksen aloittamista niin taisin lyödä imetykselle tavoitteeksi edes 3 kuukautta, ja että iloinen olisin jos päästäisiin 6 kk... Nyt kun ei olla vielä pisaraakaan korviketta tarvittu niin ajattelin yrittää päästä loppuun saakka omilla maidoilla :dead::rolleyes: 10 kk:in ois kyllä kova saavutus!

Tuntuuko teistä joilla on pienet vielä kotona että esikoinen vaistoaisi että nyt hänelle yritetään "kilpailijaa"? :laughing005 Täällä on ruvettu niiin hellyydenkipeäksi ja vaativaksi että huhhuh, kuuluuhan tuo varmasti kehitysvaiheeseenkin. :) Mutta yöimetyksiä ollaan nyt saatu vähennettyä vain kahteen kertaan yössä joista toinen on jo ihan aamulla. Tuntuu kun ois ollu lomalla, niin hyvin oon saanu ite nyt levättyä!

Rille täällä ainakin viihdyttäis vain ja ainoastaan äidin sylissä koko ajan :D Tosin meillä on nyt kova eroahdistuskin päällä, että sekin taitaa selittää hellyydenkipeyden :) Meillä onkin samanikäiset esikoiset :)

Mintukka ihana toi sun profiilikuva :') Toivotaan että menkat ei alkais ja uuteen testiin pärähtää kunnon plussa!

Mulla alkoi eilen herua yhtäkkiä suihkussa maitoa :O Tätä ei oo tapahtunut enää pitkiin aikoihin. Muutenkin tissit tuntuu täydemmiltä, tosin en tiiä onko esikoinen vaan tilaillut lisää enkä ole siihen niin kiinnittänyt huomiota. Lisäks on välillä tullut kuumia aaltoja, huimannut ja ollut pieniä hetkellisiä rytmihäiriöitä.. toki imetyshormonit voi näitä kans aiheuttaa, mutta vähän ihmetyttää kun ei ole pitkiin aikoihin mitään tällaista ollut. Tai sitten mä taas vaan kehitän nää itse :D Aluks piti mennä ihan vaan tjottaillen, mutta kuumehan tässä touhussa tulee :D

Muoks. Ainiin ja eilen söin guacamolea ja se maistu ihan kalalta :D

Meillä ainaki tosi kova eroahdistuskausi menos ja mietin miten paljo johtuu raskaudesta ja miten paljo kehitysvaiheesta :D

Pilvikirsikka ompa jännä! Toki mulla tuli kans 6kk aikoihin ihan jäätävät raskausoireet imetyksestä. Se oli aiva kamalaa! Mites vanha teidän lapsi on? :)

Mintukka nyt toivotaan sitä selkeää tulosta ja plussaa! ;)

Niemja 8,5kk on nyt :) Muistan et joskus aiemminkin tuli ihan selkeitä raskausoireita ja voihan se olla että nytkin on vaan sitä! Kaikkee ne hormonitkin saa aikaseks :D

Meillähän sattuu kaikilla sitten aika samanikäiset vauvat olemaan! :) Eroahdistusta potee täällä 8 kk ja 2 vk ikäinen tötterö :Heartred Täällä ei haluta sylissä roikkua mutta yritetään harjoitella seisomista ainoastaan niin että äitin lahje tai paita on edes toisessa nyrkissä mukana.. ettei vaan karkaa.laughing7 Tuo omat haasteensa vauvan hankinnan fyysiseen suorittamiseen kun toinen on niin herkkä heräämäänkin nyt! :D

Eikä Rille :D Meillä ei onneks vielä seisota eikä kyllä kontatakaan, mutta ryömimällä pääsee jo aika lujaa :D Oonkin miettinyt onko toi joku kehitysvaihe että on herkkä heräämään nykyään! Meinaan meillä ihan sama homma. Onneks on yläkerrassa sohva ;)

Joo ei meinaa saaha pinnikseen kyllä laskettua! :) Lueskelin jostain miten raskautumista voisi helpottaa ja yhtenä mainittiin liikunta. Kuinkahan paljon pitäs liikkua että sillä on vaikutusta, nimittäin nyt kotona ollessa liikunta koostuu lähinnä vauvan perässä juoksemisesta ja koiran ulkoiluttamisesta... kävin viikko sitten ensi kertaa melkeen vuoteen pyöräileen ja vitsit että oli kiva! Syöttekö jotakin vitamiineja yms? Mulla vielä imetysajalla käytössä olleet raskaus/imetys vitskut käytössä joita ajoittain muistan ottaakkin. :) Ja greippimehua oon koittanu aina muistaa kaupasta tuoda kotiin! Mitään muuta vippaskonsteja en oo vielä kokeilu kun yrittäminenkin on niin alussa, mutta tuleeko mieleen mitään muita ns. kotikonsteja?

Ai liikunta vois auttaa! Hyvä tietää :) Me ollaankin käyty melkein päivittäin pitkillä kävelylenkeillä, mut en kyllä muuta liikuntaa ole harrastanut juurikaan. Pyöräily oliskin kivaa! :) Mä oon syönyt imetysaikana ihan tavallista monivitamiinia, kalkki+magnesiumia ja foolihappoa. Ehkä vois vaihtaa mammavitskuihin jossain vaiheessa, vaikka ei raskaana vielä oltaiskaan. Greippimehua täytyykin ostaa, meinaa aina se unohtua.

Pilvikirsikka joo ja nimenomaan kevyt liikunta! Hikiliikuntaakin saa tieten harrastaa mutta jotkut sanoo että vois vaikuttaa kiinnittymiseen. En ite joitenkin usko tuohon, kun onhan ne esi-isätkin tulleet raskaaksi mammutin perässä juostessaan! Eriasia tietenkin raskaana ollessa rv 14 jälkeen, sehän on ihan ymmärrettävää. :) Ja liikunnan merkitys korostuu entisestään jos on yhtään ylipainoa!

Okei! No ehkä jatketaan lenkkeilyä samaan malliin kuin ennen ;) Ei siitä ainakaan haittaa ole!

Meillä maanantaina 8kk ja kovasti seistään ja kävellään tukea vasten kans :D ja viikko sitte lähti viimein konttaamaanki. Meillä onneks nukkuu omas huonees nii ei haittaa meidän menoa ;)

Mä oon liikkunu nyt paljo vähemmän ku esikoisen aikaan ku ei oo voimistelua mutta koiran kans lenkkeilen. Ja syön mammavitskut ja foolihapon ja d:n.

Hei minä suosittelen macaa. Meinasin itekki alottaa nyt sen. Sitä saa ottaa raskaanakin ollessa. Hetkinen kopion tähän tekstin siitä. :)

oo joo tuota macaa oon kans miettiny! Mutta lueskelin että se oli laittanu osalla mahan sekasin ja mulla on aika herkkä maha niin.. en tiiä siis kuinka usealla on menny.. :D

Kantsii käydä lukee ton vaikutuksista. Tuota on käytetty hedelmällisyyteen 2000 vuotta Perussa.

Ja muuten minä kokeilin mun kohdunsuuta eikä sormi mene sinne enää kun aiemmissa kierroissa kokeillu ja sillon on menny ihan hujahtamalla :D oli pakko kokeilla kun koko ajan tuntuu, et kohta ne menkat alkaa. Jomottaa ja pistelee. Tissit vieläki kipeet ja täyteläisen tuntuset.. Lämmöt myös koholla. Veikkaan oikeesti et noi testit oli jotain paskaa erää.. Onneks parin päivän päästä tulee ne eri merkkiset. En taida enää noita tilailla vaikka halpoja ovatki. Tuleepahan tässä muutama pakollinen päivä ku ei voi testata. Toivottavasti kuitenki ennen juhannusta tulee selvyys tähän tilanteeseen.

Voihan sitä kokeilla. Valitettavasti muuten ei tiiä miten se sulle käy. :) auttaskohan se jos sotkis johonki jugurttiin vaikka joka tasapainottas mahaa tms? :)

Takaisin