Toinen haaveissa <3

Kyllä se wildside vielä plussaksi muuttuu! ;)
Mulla tykyttelyt jatkuu ja valkovuotoo tulee runsaasti. Raskausepäilyt nostaa päätään :) miten jaksan mukamas odottaa melkein viikon testaamiseen :O kp22 tänään

Ette ikinä usko naiset kaunokaiset!! Mun lämpö on 37 astetta!!! Esikoisesta oli myös lämpö normaalia korkeemmalla. Lämpöö seuraamalla sain sillonki tietää raskaudesta ennenku testissä näky yhtään mitään.. Mulla siis normaali lämpö 36-36,5.. Apuvaa eli tän mukaan testiin pitäis kohta viivat pärähtää.. Ja kyllähän se sit saatto olla oikeessa ne haaleet viivat!!
Hui nyt alko jännittää! Jos huomisessa testissä on plussa tai sunnuntain, niin soitan maanantaina mun ihanalle neuvolatätille ja pyydän luget tukemaan raskautta. :)

Nii ja mittasin ton lämmön kun alko tuntuu lihaksissa sellasta särkyä. Kipee en kyl ole. Niin ja aivastellu oon todella paljon tänään.

Kai se vaan on niin, et jotain kun toivoo oikeen kovasti, ni kropankin saa huijattua siihen mukaan! :p Kirjottelin tonne toiseen ketjuun, et oli viime yönä kaamee närästyskohtaus ja riipat on kipeytyny.
Illalla tuli outo lisäoire, joka oli jäätävä vihlonta alamahassa?
Yhtään en muista oireita esikon ajalta ennen plussaa?
Oisko toi valkovuoto raskausoire, mullakin sitä?
Wildside plussa puhallus täältä ja tsemppiä muillekkin piinassa kärvistelevissä!

Päivikki kp26/28

Voi miten lupaavaa naiset! Paljo lisää plussia ja porukkaa helmikuisiin! :)

Hirmu jännää, kertokaahan heti miten tilanne etenee! :) Onnea,hyvältä kuulostaa! Mulla on tänää ollu liki oireeton päivä, varsinkaan nyt iltasella ei mitään tuntemuksia...:oops: :smiley-angelic006

Lämmöistä tuli mieleen, että tietääkö joku pitääkö se oikeesti paikkansa että joillain ruumiinlämpö tippuu oviksen aikaan ja nousee sen jälkeen. Mulla kun oviksen bongaus meni tosi täpärälle kun plussa tärähti heti ekalle tikulle, vaikka odottelin sitä vasta 5 päivää myöhemmäks. Samaan aikaan meille iski flunssa taloon ja mittailin lämpöä ja olikin vaan 35,6 vaikka yleensä ollut 36,2 paikkeilla. Oli siis vaan yhen päivän lämmöt 35. Mietin vaan sitä että menikö tää ovis nyt ohi kun ne testithän voi näyttää muutamankin päivän plussaa.

Mites muuten mikä dpo menkat yleensä alkaa, kun eikös kuukautisten myöhästyminen yleensä johdu oviksen myöhästymisestä. Nyt kun on ovis tiedossa niin jos osais vähän ennustella, kun mullakin on synnytyksen jälkeen kierrot nyt heitelly 25-39. Ja mikähän dpo noilla erittäin herkillä 10mIu alkais mahdollinen raskaus näkyä, ei aikaisempaa kokemusta tommosista ole.

Mun piti päivällä jotain kommentoida ja nyt en enään muista mitä. Luin tän päivän jutut uudestaan ja kun pääsin vikalle sivulle olin jo unohtanu melkeen kaiken. Sen verran muistan että piti kommentoida raskausoireita. Oikeista raskausoireista ei oo muuta muistikuvaa kun järkyttävä jatkuva väsymys, ihan sama miten paljon nukku niin ei auttanut ja sen lisäks itkin paljon, millon mistäkin ja välillä ihan ilman syytä. Tunnin kotimatka töistä kotia saatto olla ihan vaan vollottamista ilman että oli ees mitenkään paha mieli tai mitään. Piinaillessa oli sitten millon mitäkin oiretta, millon oli pahoinvointia, päänsärkyä, vatsan nippailuja ja vihlomista, varmaan ehti olla kaikki raskausoireet mistä olin ikinä kuullutkaan. Joko oli ihan kuviteltuja, tai sitten jotain mielen aiheuttamia fyysisiä oireita vauvakuumeesta.

Nuupa mä plussasin noilla 10 raskaustesteillä dpo 11 esikoisesta ja ylleensä kaks viikkoo oviksesta niin menkat alkaa eli joku 14pv.

Täällä testattu taas sellanen paska hailee viiva... En tee oikeesti enää testejä. Yks enää jälellä ja sen teen vasta viikon päästä jos on enää edes tarvetta.

f3c7da69cfccc4ddac9eff508ebe8bc5

Tuossa vielä kuva. Testi aikana otettu eikä tossa näy mitään..

Ootko wildeside kokeillu pc:n testiä tai muuta.. mulla on aika epäilevä olo noista herkistä testeistä... ettei ne näytä oikein!!!

En oo kokeillu enkä kokeilekkaan tällä hetkellä ku ei oo vara yhtään ostaa enempää testejä itelläni ja mieheltä en kehtaa alkaa rankumaan rahaa testiin, että saan taas yhen negan testata ja pettyä jälleen kerran.

Nuupa: oviksesta menkkojen alkuun keskimäärin 14 päivää. Itselläni on 13 päivää, olen tätä seuraillut ja kierto on pysynyt säännöllisenä eli vaikka ovis olisi myöhässä niin siitä laskettuna menkat ei kertaakaan. Kierto sen takia välillä vaihtelee mutta nyt on pysynyt muutaman kierron 29 pvässä.

Tämän mukaan laskin ja kp1 olisi just kun olen työreissulla jolloin en voi mitenkään testata jos menkat ei alakaan. Siksi ajattelin tehdä ekan testin just ennen reissua niin voi varautua.

Kerroinkin oviskivuista mutta yllättäen nännit ovat olleet kipeähköt oviksen jälkeen. Liekö jotain hormoonia nyt enemmän mitä normaalisti, raskaus tuskin rinnoissa tuntuu ennen kiinnittymistä. Mulla ei kipeydy rinnat edes menkkojen lähestyessä, ja viimeksi se oli raskausoire. Mutta odotellaampa rauhassa :wacky:

Tsemppiä muillekin piinailuun! Koitetaan malttaa vaan.

Neita dpo 2 kp 18/29

Takaisin