Toinen haaveissa <3

Niin kuulostaa, mut miks testi ei näytä mitään.. Kuitenki pahasti oon luulosairas :D Äkäspäissäni tuhosin aamun testin ku näytti semmosta pyllyviivaa :D ja heti herättyäni aloin jäkättää miehelle jostain iha ihme asioista ja mua ärsytti ihan hirveesti sen kosketus jne :D Ukko tokas niihin mun juttuihin vaan "mamma on raskaana!" :D

Ainii ja Pilvikirsikka jäi sulle sanomatta tuosta profiilikuvasta, että oon aina tykänny tuosta muumien siilistä. Se on niin sulonen ja miestä pyysin alkuaikoina mulle piirtämään ton. Nyt se piirustus on kehyksissä ja seinällä ja se on niin sulonen <3

Mulla kans mies arvas ennen testiä raskauden tuosta ku olin kans kiukkuunen :D

Nii ja mies huomas eilen saunassa, että mulla on nilkat turvoksissa samalla tavalla ku esikoisestaki loppuaikana. :O

MIntukka joo vois kokeilla! :) Katotaan nyt mitä tämä kierto tuo tullessaan. Sitä voi siis raskaana olevatki käyttää? Voi että kuulostaa kyllä lupaavalta jospa ois vaan testit huonot! Minkä merkkisiä ne sulla oli? :rolleyes:

Mintukka toivottavasti uudet testit näyttäis selvää plussaa! :)
Mulla oireet jatkuu, mutta ajatukset pelkistä kuvitelmista on vallannut pään. Pelkään, että nämä onkin vain oireita jostain muusta ja taas saa pudota korkeelta :( no ei auta muuta kuin odottaa.
Oireita tänään huimaus, väsymys, lievä pahoinvointi, alavatsan juilinnat, selkäkipu ja lisääntynyt vv. Kp24 ja pää hajoo! :D

Joo sitä saa raskaana ollessaanki käyttää.
Ne oli one step. Ite en henkilökohtaisesti usko viivanpaikkoihin. Siis että ne voi toki tulla näkyviin (niinkuin on mullaki tullu) mut ovat olleet aina valkoisia. Jos on harmaa tai haalee värillinen niin on varmasti raskaudesta johtuvaa. Ei siihen viivan paikkaan jää väriä ollenkaan jos ei oo raskaana. Mut en sit tiiä.. Mulle ei ainakaan oo koskaan tullu värillisiä/harmaita viivanpaikkoja, kyllä ne on aina raskauteen viitannu. Noi testit oli kyl niin halpoja, että laatuunkaan en kauheesti luottanu. Ne on aiemmin mulla toimineet ihan hyvin kuitenki vaikka olivat sellasia ja tämmösiä.. :D
Noh jos nämä toiset testit näyttää negaa niin kai se on uskottava sit :D

Voi piinaa :D me lopetettiin eilen jokapäiväne puputus ja nyt ootellaan tuloksia. Menihä tossa kivasti viikko ja 3 pv :D Toivon että ovis on tullu niinä päivinä ku en oo vielä tikuttanu muuten taitaa olla kierrot vielä ilman sitä! :oops:

Mä ajattelin tehdä huomenna testin. Ihan vaan että saan päästäni tän ajatuksen pois että "olisinko sittenkin jo raskaana".Mulla on nyt useamman päivän ollut jotenkin omituinen olo, väsymys normaaliin verrattuna maksimus, eilen ja tänään pahaolo päivällä ja lisäksi mun 9,5kk esikoinen on ihan yhtäkkiä alkanut hylkimään tissiä. Todennäköisempi vaihtoehto näille oloille yms. on kierron käynnistymisyritykset ja ihan normaali vauvaperheen väsy. Mutta kun niin kovasti toivon olevani raskaana niin haluan nyt sen mahdollisuuden sulkea pois etten elättele turhia toiveita koko aikaa. :D

Mintukka maha oli turvoksis mutta muuta turvotusta en huomannu. Ja on edelleen. :D

Omppoloisella on kans tosi lupaavia oireita ja hempukalla! Innolla oottelen kaikkien testejä ;)

Ja Rillen kans! ;)

Mintukka mulla on normaalisti 28 päivää, mutta välillä (noin kerran puolessa vuodessa) ollut max 32 päivää. Ääh, kauhea halu aloittaa testaamiset jo alkuviikosta, mutta ajattelin odottaa keskiviikolle tai torstaille.

jos minäkin tänne tulisin ku ei yksin jaksais stressailla laughing7 mul ois nyt kp28/31-33. päätä särkee, mahaa juilii, alaselkää jomottaa, väsyttää vallan mahdottomasti, ollu kauheita ilmavaivoja (töissä kiva :bored:), maha turvoksissa, pissattaa monta kertaa päivässä ja mahikset raskauteen on todellaki olemassa. (kuitenki taas vaa luulotauti :sorry:) ensimmäinen tytär syntyi 5/2014. näkyisköhän raskaus jo testissä ku ei malttais odottaa...? :shifty: mul ei kylläkään oo lämmöt koholla eikä rintoja arista... saattaapi olla ihan tavan kuukautiskierto mut kun toivoo paljon ni sehän se oireita tekee :eek:

Muokattu viimeksi:
Takaisin