Toinen haaveissa <3

Wildside jos toi vaikka olikin vanha nii kyllä mää vähän tiirailin että tooosi haaleesti ehkä erotin toista viivaa? :p Oisko sulla mahollista ottaa siitä uudesta vielä kuvaa?

Heitin sen jo roskiin. :D Ja joo kyllä siinä on viiva kun kaikissa noissa on ollu. Epäilen, että ovat höpöhöpö testejä vaikka aiemmin mulla toimineet tosi hyvin.. :D

Voi höh mitä kokemuksia teillä on raskausajalta ja synnytyksistä. Toivon teille ensinnäkin pikaisia plussia, sitten helpompia raskauksia ja miellyttäviä synnytyksiä! <3

Wildside kuvaa siitä tuoreimmasta testistä! ;) Kyllä se siitä vahvistuu!

Ja kiitos kokemuksista kierron käynnistymisistä imetysaikana! Toivoa siis on :P Itseasiassa nyt on muutamana päivänä ollut jotain outoja tuntemuksia alavatsalla.. Jos en raskaana vielä ole niin oispa ees ne menkat nyt sitten tuloillaan!

b6f8eb90a616dfde02216470ed623768

Tuskin siinä enää mitään näkyy. :D tein aamulla kaheksan aikaan eli on aika kauan jo ollu.

Mulla oli esikoisen odotusaika tosi helppo. Ei vaivoja, ei mitään. Kävin 10 km kävelylenkilläkin vielä samana päivänä minä synnytys käynnistyi. :) Synntys oli mun elämäni hienoin kokemus ja mielsin sen helpoksi. Kesto oli kokonaiset 3h 45min. Seuraava syntyy varmaan kotiin. :O

Toivottavasti seuraava odotus menee myös hyvin ja synnytys sujuu. :)

32a6c47b5e260e9797f3d7a4f9863b6f

Sen viivan pitäis olla tuossa missä toi nuolen kärki on. Asetin sen siihen kohalle :)

Tää on wildside niin jännää,ja sulle varmaan erittäin piinaavaa :O
Hetki omanapaa: bongasin äsken nimittäin ovisplussan. Jes! :D
Mä en voi noihin synnytys ja raskaus juttuihin osallistua.. ku en enää muista mitään :D mut ihan tosi hurjia juttuja ollut teillä..voi juku! Ollaan me naiset kovia tyyppejä!!!!

Wildside kyllä ihan tosissaan näyttäs että vähän väriä siinä ois! Just tuota kohtaa katoin aiemmastaki kuvasta :) Onpa kyllä hankala! :D

Jee bättismami eikun vaan peittoja heiluttelee ;)

Joo kyllä siinä näkyy munki silmään,on vaan tosi haalee vielä. Toivottavasti vahvistuu tuosta vielä. :)

On tää jännää, mut samalla tosi rasittavaa ku ei tuu oikeesti mitään tolkkua tähän. Aina testiä tehessä ajattelen et "jes nyt saan vihdoinki ne leffaviivat", sit tuleeki tuollanen.

Tiedän tuon tunteen ku ei malttais oottaa :D Mut se on pakko, ovis ku voi pahimmassa tapauksessa jäädä stressistä poiski.

Nyt mäkin näen hailuran Wildsiden testissä :) sille vahvistumista!

Bättismami peukkuja! ;)

Mä oon kans yks malttamaton :D Kyllä Rille sullekin ne viivat suodaan!

Mulla on tänään ollu semmonen jännä tunne alamahassa tai sitten kuvittelen vaan. Lisäks ärsyttää kaikki ja on pohjaton nälkä. Ihan ku pms-oireet :O Voi kyllä olla että kuvittelen vaan kun herkästi sitä "ylitulkitsee" kroppaansa.

Takaisin