Lämmöistä tuli mieleen, että tietääkö joku pitääkö se oikeesti paikkansa että joillain ruumiinlämpö tippuu oviksen aikaan ja nousee sen jälkeen. Mulla kun oviksen bongaus meni tosi täpärälle kun plussa tärähti heti ekalle tikulle, vaikka odottelin sitä vasta 5 päivää myöhemmäks. Samaan aikaan meille iski flunssa taloon ja mittailin lämpöä ja olikin vaan 35,6 vaikka yleensä ollut 36,2 paikkeilla. Oli siis vaan yhen päivän lämmöt 35. Mietin vaan sitä että menikö tää ovis nyt ohi kun ne testithän voi näyttää muutamankin päivän plussaa.
Mites muuten mikä dpo menkat yleensä alkaa, kun eikös kuukautisten myöhästyminen yleensä johdu oviksen myöhästymisestä. Nyt kun on ovis tiedossa niin jos osais vähän ennustella, kun mullakin on synnytyksen jälkeen kierrot nyt heitelly 25-39. Ja mikähän dpo noilla erittäin herkillä 10mIu alkais mahdollinen raskaus näkyä, ei aikaisempaa kokemusta tommosista ole.
Mun piti päivällä jotain kommentoida ja nyt en enään muista mitä. Luin tän päivän jutut uudestaan ja kun pääsin vikalle sivulle olin jo unohtanu melkeen kaiken. Sen verran muistan että piti kommentoida raskausoireita. Oikeista raskausoireista ei oo muuta muistikuvaa kun järkyttävä jatkuva väsymys, ihan sama miten paljon nukku niin ei auttanut ja sen lisäks itkin paljon, millon mistäkin ja välillä ihan ilman syytä. Tunnin kotimatka töistä kotia saatto olla ihan vaan vollottamista ilman että oli ees mitenkään paha mieli tai mitään. Piinaillessa oli sitten millon mitäkin oiretta, millon oli pahoinvointia, päänsärkyä, vatsan nippailuja ja vihlomista, varmaan ehti olla kaikki raskausoireet mistä olin ikinä kuullutkaan. Joko oli ihan kuviteltuja, tai sitten jotain mielen aiheuttamia fyysisiä oireita vauvakuumeesta.