Toinen haaveissa <3

Tein testin.. Taas hailakka ja niin hailakka, että kuvaa en saa. Menkat pitäis alkaa viimeistään ens viikon tiistaina. Nyt jo kp 32.

Meillä ei valitettavasti ole järkevän matkan päässä kun toi yks pirun sairaala vaikka mielelläni mahdollisen seuraavan synnytyksen antaisin jonkun ihan toisen sairaalan hoidettavaksi. Virallisen anteeksipyynnön sentään sain synnytyksen jälkeen ja kuulemma osaston ylilääkäri ottanut puhutteluun kaikki mua hoitaneet lääkärit, kätilöt ja hoitajat. Silti mielessä kummittelee se toiminta siellä ja onko mikään muka muuttunut...

Minä se täällä odotan postinjakajaa ja niitä mun testejä. Ei pääse aamupissasta ottamaan, mutta ei voi minkään. Eli ei siis ole täti tullu ja herätessä totesin että rintojen aristuksen lisäks alkaa olla nännitki aivan tulessa. Ei kärsi ilman liivejä olla. Luulis nyt perhana että hcg:n taso olis dpo22 jo niin korkea että testissä näkyis. Jos negan antaa niin sitte jään odottamaan vaan niitä menkkoja ja päättyy yk3. Ihan naurettavaa että ensin on kellontarkka kierto, mutta ku alkaa raskautta yrittämään niin rupee kierrot venymään. Tähän asti kierrot ollu 27 pvää, edellinen kierto veny 33 pvään ja tässä kierrossa mennään nyt kp35:ssä....

Nuupalla todella ikävä kokemus takana! :( ehdottomasti kannattaa sairaalaa vaihtaa, aivan varmasti herättää voimakkaita tunteita kyseisessä sairaalassa vierailut

Posti tuliki ajoissa. Testi tehty ja negatiivinen oli. En ole yllättynyt.

Laitan teille taas testiä tiirailtavaks. Tää on kyl niin mielettömän kauheeta ku tähän ei tuu millään selvyyttä..

35c351c5edb1316dcfad093dc63226d2

Näättekö te mitään? Mä nään yhen haaleen värillisen hentosen viivan, mut oonkohan alkanu jo kuvittelee sen siihen kun nää kaikki testit on ollu tuollasia jo monta päivää.. Taitaa olla höpöhöpö testejä vaikka aiemmin mulla toimineet todella hyvin..

Noku en tiiä.. On kaks mahollista ajankohtaa. Joko nyt on menossa dpo 14 tai sitten vasta dpo 7. Jos on dpo 7 niin eihän se vielä pitäiskään näkyä, mut jos toi dpo 14 niin pitäis näkyä.. Mulla kierrot 28-36 eli ovis voi olla kaks viikkoo menkoista tai sit kolme viikkoo menkoista.

Mutta kun en saanu ovista kiinni varsinaisesti. Ovistestit tein juuri noiden mahdollisten ovisajakohtien välissä. Ei kerenneet tulla ennen "ekaa" ajankohtaa ja sit loppuvat ennen seuraavaa mahollista ajankohtaa

Mulla oli esikoisen raskaus supistuksineen ja kipuineen kamala joten toivon ihan päinvastaista raskautta. Ja synnytys oli superpitkä (käynnistettii 4pv ja kesto oli 19h ja imukupilla vedettiin) joten toivon että nyt käynnistyis luonnollisesti.

Nuupa ompas kamala kokemus sulla, en ihmettele yhtää että jäi tuollaset fiilikset! Meillä esikoista tehtii 1.5v ja toka tuli yk2 että meni nopeampaa :) toivotaan parasta!

Mä en wildside nää mitää :/ toivottavasti olis dpo7 vasta!

Mamma mä plussasin dpo12 suht selkeän viivan pcllä.

Noh antaa olla. Jomotukset on sitä luokkaa kyllä, että eiköhän ne menkatki sieltä kohta ala. Saisivat jo kyllä alkaa.. Ärsyttää ku kiukuttelen miehelle ku vihanen ampiainen. Tyypillisiä pms oireita.
Mut mulla on myös sellasta jännää kielen tärinää, jota on kyllä tosi vaikee selittää kellekkään, mut sitä ei oo ollu koskaan muutoin ku raskaana ollessa. Lisäks noi tissit vaan ihmetyttää.. Voiko maito nousta niihin uudelleen jos on jo kerran loppunu? Noin 3kk sitten loppu multa maito ja nyt niihin koskee samalla tavalla ku sillon ku niihin nous maitoo..

Wildside mulla kiukkusuus oli merkki raskaudesta ;)
Ja mä oon ymmärtäny että vois mutta se vaatii imetystä.. Ku yks mammakaveri lopetti imetyksen lääkeiden takia mutta alkoki sitte taas myöhemmin imettään että sillä se onnistui, en vaan tiä kuinka pitkä tauko oli.

Aijjaa. Kai se sit käytännössä ois mahollista. Mietinki tässä nyt, että onko tisseihin vaan maitoo nousemassa uudelleen ku maitorauhaset tuntuu olevat turvoksissa ja tissit kiinteemmät :O
Voihan seki olla, mut mulla aina kiukkusuus merkki menkoistaki :D

Mä täällä oottelen lähinnä menkkojen alkua :/ Oon kyllä palellut ja maha on ollut vähän sekaisen oloinen ja mielialat on vaihdellut, mutta en nyt vielä uskalla toivoa liikoja..

Mulla ei viimeksi ollut oikein ennen plussaa semmoisia selkeitä tyypillisiä raskausoireita, vaan ne tuli vasta sit myöhemmin. Mutta tiesin kuitenkin ovulaatiota seuraavana päivänä olevani raskaana :grin En tiedä miksi, mutta silloin tuntui, että nyt on joku erilailla kuin ennen. Työkaverit nauroi mulle, kun hoin sitä ihan innoissani :joyful: Sit viikko siitä mulle nousi ihan kiinnittymiskuume, joka kesti päivän ja sen jälkeen mulle iski kolmen päivän ripuli:hilarious: Siis ihan ihmeellinen! Söin aamulla lusikallisen puuroa ja heti tuli toisesta päästä jotain pihalle.. Siinä vaiheessa itkin vaan miehelle, että en taidakaan olla raskaana, vaan tää olikin joku mahatauti, mutta sitten tein tosi selkeän positiivisen testin, kun menkat oli päivän myöhässä :)

Hei työ jo raskautuneet. Millasta valkovuotoo teillä on? Mulla tulee koko ajan sellasta ku ovislima. Normaalisti on kuiva kausi aina ennen menkkoja

Mulla siis muuten ovisliman tyyppistä: venyvää, mutta valkosta.. Ei oo sellasta voidemaista ollenkaan mitä on normaalisti. On ollu koko kierron tuollasta.. Jännää, mut ei auta kun ootella vielä :D

Takaisin