Täällä yksi kuumeilija ilmoittautuu

Meillä on pikkumuru vasta reilun 4kk, mutta kovasti on vauvakuume jo iskenyt päälle!

Lopetin imettämisen pojan ollessa 3kk (tai siis maidon tulo vaan loppui) ja ensimmäiset menkat tuli pian sen jälkeen. Nyt sitten odotellaan, tuleeko viikonloppuna toisia
Vielä ei tietenkään olla tietoisesti mitään yritetty ja tuskin raskaana vielä olen, mutta varmasti oon silti pettynyt kun menkat alkaa

Toki vähän mietityttää, kuinka kahden pienen kanssa pärjää, mutta toisaalta pieni ikäero taas tuntuisi järkevältä ja sitten periaatteessa menee molemmat pikkuiset nyt samalla vaivalla..
Miehellä on edellisestä liitosta kaksi lasta, jotka ovat jo 8- ja 6-vuotiaat, joten heistä ei kuitenkaan välttämättä enää ole oikein leikkikaveriksi sitten myöhemmin. Nyt olisi pikkuisille tulossa vähintään 1v1kk ikäeroa.
Mulla oli raskausaika niin ihanaa ja voin tosi hyvin, joten on kyllä jo valmiiksi ikävä sitä olotilaa ja masua

Toivottavasti toinen raskaus tulee oleen samanlainen! Mulla on tuttavapiirissä nyt tullut paljon vauvoja tänävuonna, niin ilmeisesti se sitten on vielä lisännyt kuumetta lisää
Niin ja oon 25v (syksyllä 26) ja mies 36v. Jo miehen iänkin takia ollaan aateltu, että lapset tulis silleen suhteellisen pian.. Ja mulla on myöskin perussairaus, niin ei tiedä kuinka hyvin enää vanhempana tulisin raskautumaaan.