Neita
Vauhtiin päässyt keskustelija
Omppoloinen: Olen noudattanut Fitfarmin Superdieettiä ja puolet siitä mitä toivoisin lähtevän on lähtenyt. Nyt oviksen aikaan turvottaa ja näkyy puntarissakin, joten ehkä ensi viikolla tiedän tarkemmin miten paljon painoa läks. Mulle sopisi hyvin että raskaudun just nyt sillä lievä radi oli esikon aikaan joten alusta alkaen ruokavaliokin olisi nyt kunnossa.
Tein hätäisesti vielä o-testin ja viiva haalenemaanpäin. Vähän löysästi testailin tässä kierrossa enkä bongannut 100% varmoja viivoja mutta ne öiset kivut ei kyllä jätä mitään arvailujen varaan, joten nyt koittaisi vaan rentoutua sen mitä työkiireiltä ehtii
Täälläkin tulee tosi vähän käytettyä alkoholia mutta välillä on rentouttavaa päästä viihteelle varsinkin kun on tosi hyvät tukiverkot (mm.mummola) jotka ottaa mielellään esikkoa yökylään. Nyt olen vappuna viimeksi mitään ottanut ja superdieetin aikana edes saa juoda (sammuttaa aineenvaihdunnan). Odotan kyllä juhannusta sillä aion ostaa punaviinipullon ja hyvän ruoan kanssa sitä ottaa
Itse olen 37v ja mies alle 30v. Yhdessä oltu 6v.
Jokohan tuli kaikkiin vastattua
Neita dpo 0 kp 16 yk 6
Tein hätäisesti vielä o-testin ja viiva haalenemaanpäin. Vähän löysästi testailin tässä kierrossa enkä bongannut 100% varmoja viivoja mutta ne öiset kivut ei kyllä jätä mitään arvailujen varaan, joten nyt koittaisi vaan rentoutua sen mitä työkiireiltä ehtii
Täälläkin tulee tosi vähän käytettyä alkoholia mutta välillä on rentouttavaa päästä viihteelle varsinkin kun on tosi hyvät tukiverkot (mm.mummola) jotka ottaa mielellään esikkoa yökylään. Nyt olen vappuna viimeksi mitään ottanut ja superdieetin aikana edes saa juoda (sammuttaa aineenvaihdunnan). Odotan kyllä juhannusta sillä aion ostaa punaviinipullon ja hyvän ruoan kanssa sitä ottaa

Itse olen 37v ja mies alle 30v. Yhdessä oltu 6v.
Jokohan tuli kaikkiin vastattua

Neita dpo 0 kp 16 yk 6
Mä oon 35, ukko 40, esikoinen 1,7v ja nyt yritetään toista.
.