Toinen haaveissa <3

Mashnu mä tilaan aina peehoset Oy:ltä. Sieltä lähettäävät jopa viikonloppuna paketit. :)
Noissa kaikissa testeissä on viivat ja väriäki, mut ne ei vahvistu. Nooh jos huomen aamuna taas aamupisusta tekis.

Tervetuloa Päivikki!

Eiköhän sieltä Syksyinen ala pian pikkuinen ilmoitella itsestään :) Se oli niin ihana tunnustella niitä potkuja! ♡

Ai tommonenkin on kuin perhoset oy! Ehkä pitää tilata sieltä seuraavaksi. Tosin tuskin tässä mitään kannattaa testatakaan vasta kuin joskus... Piti ostaa greippimehuakin kaupasta mut unohdin :P Musta se oli hyvää, niin juohan sitä vaikka huvikseenkin :D

Mä taidan luovuttaa. Ei toi "plussa" tosta tummene ollenkaan.. Jään siis vaan suositolla oottamaan niitä menkkoja..

Kiitos kun otatte uusiakin mukaan.:shy: Millä ihmeellä tänne vaan kerkeis kirjottaa mitään, kun muksu pitää vauhdista huolen päivän aikana! :happy093Saa mennä pää kolmantena häntänä perässä... Tsemppiä kaikille jännän äärellä olijoille ja onnea jo plussanneille! Täällä pitäs uus kierto käynnistyy ma. Ja koko ajan nuppi kehittelee uusia oireita ja koko ajan kuulostelee miltä tuntuis...

Onnea taas plussanneille, alkaa olemaan vissiin plussatuulet suotuisia kesän kunniaksi!

Mulla on ovulaatiopäivät käsillä ja viime yönä heräsin esikon itkuun ja huomasin samalla että oikealla munasarjoissa jomottaa ihan kunnolla. Ei voi olla mikään muu kuin ovis! Viimeksi joulukuussa ollut oviksen aikaan tuommoset jomot. Tänään vielä testaan töiden jälkeen että tiedän varmasti menikö jo. Talleteltu on pari kertaa ennen ja pikana nyt aamulla :wink
Superdieetin tulos on -5kg ja senttejä mukavasti, mutta homma jatkuu että loputkin ylimääräiset lähtisi. Ainakin ovistuntemukset oli ihan erit nyt.

Neita kp 16 yk 6

Nonni, Neitalla alko piinaviikot :p Toivottavasti natsas ja pärähtää sitte viivat testiin parin vkon päästä :smug:

701ab796ada65924fae7af9d0bda207d

Pitäskö näin kuoppasista testeistä muka jotain selvää saada?! Eihän noissa näy yhtään mitään, mut noi kuopatki on just niiden viivojen kohalla. Tossa ylemmässäki on vaikka ei näy kuvassa.. Ja hei ois niiden viivojen pitäny jo vahvistuu parissa päivässä. Vaikka tässä raskaana oltaiski niin eipä oo sata taatusti normaali raskaus kyseessä. Noh jos ei oo ens viikolla menkat alkanu niin sit testaan uudelleen. Nyt kp 31 ja mulla voi olla kierto miltä tahansa väliltä kp28-36.

Minkälainen on ollut Neitan superdietti? :)
Täällä ei oikeastaan mitään tuntemuksia mistään, kp21. Viikon päästä testailemaan, ellei menkat ehdi tulla ennen sitä. Talletteluja on ollut joka ikinen päivä kp 10-18, poislukien kp12. Siitä ei pitäis jäädä ainakaan kiinni :D

Voihan siinä ollakki, mut vahvistuuko vai onko vaan joku hemmetin viivanpaikka tms.. Mut eilissä testeissä oli ihan selkeesti viivat, niin se anto toivoa. Taidan haudata ne toiveet ja haaveet ja ootella vaan kiltisti menkkoja. Keskityn tohon pikkumieheen ja unohan koko kierron. Kyllä ne menkatki sieltä alkaa.

Höh wildside :( ärsyttää tollaset surkeet testit mitkä on koloja täynnä.. ja se että kierto venyy.. mä jännäilen täällä sun puolesta! Ja pidän hurjasti peukkuja.
Neita.. mulla sama tilanne ku sulla. Ovis olot vahvistuu. Yritä nyt tässä sitten olla stressaamatta!! :O
Tervetuloa uudet . .. kyllä tänne mahtuu :D rohkeesti vaan kaikki kirjottelemaan!
Täällä kp 14... onneksi lähetään su viikoksi mökille niin ei tarvii piinailla niin pitkään. Siellä ei ehi ajattelemaan ;)

Joo noh onneks on toi yks pikkumies jo ja pitää äidin kiireisenä. :) ja jaksaa hymyillä ja nauraa koko ajan, se lämmittää sydäntä kovasti <3

Mulla on menkat päivän myöhässä, mutta Clearbluen Early Detection-testissä, johon törsäsin, ei maanantaina näkynyt plussaa eli menkkoja lie täytyy odotella. Muutamaan kuukauteen ei ole ollut näin pitkää kiertoa, mulla ollut kierto alle 28 vrk selvästi monta kuukautta. Ja muutakin pientä oiretta ollut, muuta kuin veristä vuotoa kierron puolivälin jälkeen, vatsa välilä erilaisen tuntuinen (tosin ollut ummetustakin :grin) ja muutaman päivän oon ollut väsynyt ja tavallista ärtyneempi selvästi. Tosin se voi olla myös ihan PMS-oiretta! Jännittää...

Mitähän vittua nyt?!! (anteeks kielenkäyttöni) :D Nyt tuli pahaoloki... Esikoisesta mulla oli pahaolo pahimmillaan aina tähän aikaan päivästä..

Mä en viitti vieläkään edes testata. Kävin kyllä kaupassa mutta jätin testit hyllyyn. Kiertokalenterin mukaan menkkojen pitäis tänään loppua, mutta ei ne oo alkanukaan. Mitäs oireita mulla on.. Väsymys, pissittää, virtsankarkailu, turvottaa, vatsaa nippailee ja tissit on arat. En silti jaksa uskoa että täällä raskaana oltaisiin vaan joku venyny kierto taas tämä(kin). Terveisin: Kyllästynyt Mashnu.

Wildside, digitestiä kehiin! Elä menetä toivoas! :)

Mashnu hushus testiä tekemään! Kuulostaa oireet sen verran hyviltä ;)

Moikka! Tosikkoa toivova 8kk taaperon äiti ilmoittautuisi myös joukkoon haaveena perheenlisäys! :) Eka yritys kierto lähtee kp 13 meneillään, jännittävät päivät! Mä en eka raskautta kerenny edes kummemmin haaveilemaan vaan plussa tuli hups vaan, katotaan miten nyt käy :rolleyes: Kuulotas että täällä on muitakin pienten muksujen äitejä jotka haaveilee pikkusisaruksista, ihanaa! Itsestä tuntuu että toisen lapsen hankkiminen on ihan käytännön toteutuksenakin niin haastavaa ku juoksee pienen perässä päivät yöt :hilarious: :Heartbigred Ei ikinä oo ollu mitään oireita ovulaatiosta, sitä metsästellään :p

Wildside kuulostaa hyvälle ja viiva näkyy! Vahvistumisia sille! :)

Tervetuloa Päivikki!

Täällä ei oo kierto käynnistynyt vieläkään. Esikoinen 9,5kk ja yösyötöt lopetettu kaksi viikkoa sitten. Näinköhän on että imetys pitää lopettaa kokonaan ennen kropan toimimaan saamista. Tai sit ne menkat ei ilmesty syystä ;) :D Aina voi toivoa...

Mulla meni n. kuukausi yösyöttöjen vähentämisestä että kierto käynnistyi! :) Eka oli pelkkää ilmotus, ei kunnon menkkoja ollenkaan mutta seuraavassa homma jo pelitti normaalisti. :) Lisäksi imetykset on aika lailla pyrähyksiä vain, ei enää pitkiä sessioita. Toivotaan että käynnistyy pian, onhan näitä tarinoita että heti napannu vaikka luultu että imetys "ehkäisee" :wink Toivotaan plussia kaikille teille joilla nyt vois tsänssi olla! :)

Takaisin