Toinen haaveissa <3

Onnea Indie, ihanat viivat siellä ja ei tosiaan tarvi paljon kiikaroida! Onnea odotukseen.

Neita myös plussannut siitä ykkösvaiheesta, onnea siitäkin ja tsemppiä hyödyntämiseen. Kunpa olisi itselläkin kohta jo edes tuo plussa :rolleyes:

Outoa muutes että juuri kun olen varannut gynen, huomenna, läpi kierron jatkuvien menkkakipujen ja nivusvihlontojen takia niin nyt niitä ei sitten ole ollutkaan. Ei oikeastaan mitään kivuntapaistakaan menkkojen jälkeen. Että otappa taas tästä selvää. Meen huomenna kyllä vastaanotolle joka tapauksessa, mielenkiintoista nähdä mitä ultra sanoo esim limakalvon paksuudesta.

Niin se vaan syntyi taas Ruotsiinkin uusi kuninkaallinen, mulle kelpaisi kyllä ihan taviskin :p Tuulimunan laskettu aika oli ja meni viime viikolla, pikkuisen piti asiaa murehtia tietysti mutta turha niitä menneitä on kaivella. Nyt vaan kevättä rintaan ja talvivauvoja tehtailemaan!

Mahtavaa Indie, onnea upeista viivoista <3

Avvi, tsemppiä huomiselle lääkärikäynnille! Peukut pystyssä, että saisit vastauksia, joiden avulla pääset pian plussaamaan <3 Pidäthän meidät ajan tasalla!

Kiitos kaikille onnitteluista! On kyllä aika puulla päähän lyöty olo, mutta eiköhän tämä ala kohta sisäistymään.
Avville paljon tsemppiä huomiselle gynelle! Toivotaan, että käynnistä on hyötyä ja sinäkin liityt plussaajien joukkoon.
Kotimaman testiä odotellessa siis seuraavaksi!
Jään vielä tännekin taustailemaan ja hengaamaan, täytyyhän mun nähdä teidän "happy endingit"! :grin

Huh. Esikolla vatsatauti viime yönä ja juostiin kyllä miehen kanssa kun hullut hakemassa uutta pyyhettä, lakanaa yms. Aamulla olin jo istumassa pytyllä kun muistin testin ja huvikseen sitten tein rankan yön päätteeksi.

Haamuhan se vielä mutta väriä siinä on :) mieskin näki :D
Tämmöinenhän sieltä sitten tuli :) dpo10

Liitteet

• WP_20160420_005.jpg
    WP_20160420_005.jpg
    375 KB · Katsottu: 163
Nyt sen teidän kostean illan suunnitelmat vähän muuttuvat kotimama :p mutta uskon ettei haittaa yhtään!

Niinpä indie :) toivotaan että molemmilla menee hyvin. La taitaa olla mun epäselvistä melkoista laskettuna 30.12 :)

Inhottaa vaan kun olin flunssassa nyt viikon ja oon impannu kyllä kaikki mahdolliset satsit nenäsuihkeita ja napsinu buranaa että oon jaksanu hoitaa poikaa :( eipä auta. Täytyy kyllä sanoa että oon rennompi kun esikosta plussatessa :D järkytyskyyneleet tuli kyllä testiä katsoessa, mies vaan vilkaisi mua ja testiä ja totesi että "no mitäs" ja halasi :D olin ajatellut että mies järkyttyisi kun tärppäsi nyt heti yk2 mutta oli kuulema osannut varautua :)

Ihanaa Kotimama! Sullakin ihan selkeä plussa ja vielä noin aikaisilla päivillä, VAU! Onnea onnea onnea <3

Käsittääkseni burana ja nenäsuihkeet voisivat kummatkin periaatteessa olla sellaisia, jotka esim. haittaa kiinnittymistä, mutta sulla on siellä semmonen pieni takiainen, ettei ole moisista häiriintynyt :) Ja noin aikaisilla viikoilla pieni ei saa kuitenkaan samoja annoksia äidin popsimista jutuista kuin mitä pari viikkoa myöhemmin. Tuossa vaiheessa monihan ei edes vielä tiedä olevansa raskaana, kun menkkojen alkukin häämöttäisi vasta muutaman päivän päästä ja saattaisi hyvin vetästä vaikka perslärvit. Enpä tiedä lohduttiko nämä nyt, mutta kannustan kyllä pitämään tuon rennomman asenteen, sillä ei se hysteerinen menneiden katuminenkaan hyvää tee.

Onnea plussanneille.no jooh menkat loppu tilalle tuli todella oksettava olo! :( toiv testit tulee tänään huoh

Wow, Indie ja Kotimama, onnea hurjasti!!! Plussa-aalto senkun jatkuu, kuka on seuraava!?

Itselläni niin kiireitä ettei ovistestailut ole onnistuneet suunnitellusti. Eilen kumminkin talletettu, jotta on edes pieni mahis siihen että jos ovis on ke-to niin ois vielä simppoja elossa.

Olivia kp15

Kiitos kaikille teille <3 mä jään kans tänne taustailemaan vielä. Digin meinasin tehdä loppuviikosta :) olo on, kuten indiekin tuolla kirjoitti, pöllämystynyt :D esikosta tiesin jo edellisiltana alitajuisesti olevani raskaana ja nyt ei ollu mitään fiiliksiä etukäteen.

Plussatuulia nyt muillekkin! Vieläkö jollain toisella oli mahdollisuus jouluvauvaan vai olinko viimeinen testailija?

Onnittelut Kotimama ja Indie. Kunnol plussaaalto täällä menossa :)
Plussatuulia kaikille, taustaileen vielä tätä ketjuja :)
Senni_ rv 8+0

Wau! Plussia ropisee kun kevät etenee :happy: Täällä viimeiset varmistelut eilen illalla tehty ja tämän kierron s-maraton ohi :wacky: Mieskin sanoi, että nyt kuukauden tauko. Meillä on ekan jälkeen ollut pitkään niin että mies vonkaa ja minä en jaksa. Nyt itellä naurattaa kun se sanoo että ei halua seksiä nyt vähään aikaan :wtf: (ke-pe-su-ma-ti) Jos tällä ei irtoa plussaa r-testiin niin millä sitten...
Neita kp 17 (dpo 1?) yk 4

Onnea paaaljon Kotimama ja Indie!! :) Ette päässy marraskuisiin miun kaa mut joulukuu on kans hyvä :wink Tulee jännä vuoden vaihde teille molemmille... Ite tuota esikoispoikaa oottaessa sain sen joulun ja uuden vuoden jännätä kun la oli 31.12. Täällä taustalla oon seuraillu teiän jutustelua, aktiivisesti en kerenny kirjotella kun kierron käynnistymistä vaan odottelin mut tän ketjun jokaisen sivun oon lukenu kun viime vuonna alkukesästä aloin kuumeilupuolen keskusteluja seuraamaan. Nyt on vaan niin mahoton väsymys ollu useemman viikon että on jääny vähälle näiden kuumeilukeskustelujen seuraaminen.

IceQueen rv 9+4

Onnea vielä indie, jos en muistanut onnitella jo!

Pitäskö muuten tonne raskaana-puolelle tehä oma osio toista odottavat mihi tästä ketjusta plussanneet vois kirjotella? :)
Rv 20+1

Takaisin