Avvi
Näppärä viestien naputtelija
Onnea Indie, ihanat viivat siellä ja ei tosiaan tarvi paljon kiikaroida! Onnea odotukseen.
Neita myös plussannut siitä ykkösvaiheesta, onnea siitäkin ja tsemppiä hyödyntämiseen. Kunpa olisi itselläkin kohta jo edes tuo plussa
Outoa muutes että juuri kun olen varannut gynen, huomenna, läpi kierron jatkuvien menkkakipujen ja nivusvihlontojen takia niin nyt niitä ei sitten ole ollutkaan. Ei oikeastaan mitään kivuntapaistakaan menkkojen jälkeen. Että otappa taas tästä selvää. Meen huomenna kyllä vastaanotolle joka tapauksessa, mielenkiintoista nähdä mitä ultra sanoo esim limakalvon paksuudesta.
Niin se vaan syntyi taas Ruotsiinkin uusi kuninkaallinen, mulle kelpaisi kyllä ihan taviskin
Tuulimunan laskettu aika oli ja meni viime viikolla, pikkuisen piti asiaa murehtia tietysti mutta turha niitä menneitä on kaivella. Nyt vaan kevättä rintaan ja talvivauvoja tehtailemaan!
Neita myös plussannut siitä ykkösvaiheesta, onnea siitäkin ja tsemppiä hyödyntämiseen. Kunpa olisi itselläkin kohta jo edes tuo plussa
Outoa muutes että juuri kun olen varannut gynen, huomenna, läpi kierron jatkuvien menkkakipujen ja nivusvihlontojen takia niin nyt niitä ei sitten ole ollutkaan. Ei oikeastaan mitään kivuntapaistakaan menkkojen jälkeen. Että otappa taas tästä selvää. Meen huomenna kyllä vastaanotolle joka tapauksessa, mielenkiintoista nähdä mitä ultra sanoo esim limakalvon paksuudesta.
Niin se vaan syntyi taas Ruotsiinkin uusi kuninkaallinen, mulle kelpaisi kyllä ihan taviskin

Kimpassa mennään siis. Joko olet arvioinut la:n?!
Täällä viimeiset varmistelut eilen illalla tehty ja tämän kierron s-maraton ohi
Mieskin sanoi, että nyt kuukauden tauko. Meillä on ekan jälkeen ollut pitkään niin että mies vonkaa ja minä en jaksa. Nyt itellä naurattaa kun se sanoo että ei halua seksiä nyt vähään aikaan
(ke-pe-su-ma-ti) Jos tällä ei irtoa plussaa r-testiin niin millä sitten...