Toinen haaveissa <3

:grinMoi pitkästä aikaa kaikille ja huikean paljon onnea jo plussan saaneille!! Täälläkin yhä yritellään, "vähän" laiskemmin kuitenkin kuin monet teistä muista kuuluvat tekevän. :happy:Jännitettävää on kuitenkin kuun vaihteessa, vaikka luulen, että negalle vielä jää. Hyvää kannattaa odottaa!
 
Kokeilin Clinicin ovulaatiotestejä, niissä oli mukana ohje vain norjaksi :p Kai siit jonkun selvän kuitenkin sai. Kpskaan en oo ovistikulla vielä ovulaatiota bongannut. Kahdessa kuussa vain tehnytkin, edellisenä kertana tulin seurasvassa kuussa raskaaksi joten todisyetusti niitä ovulaatioitakin joskus tapahtuu tai on tapajhtunut :D
 
Tein ovulaatiotestin (onestep) klo 16 ja tuli haaleampi toinen viiva. Nyt kaupoilla ollessa sattui alamahaan joten tein nyt klo 18.40 uuden ovistestin ja viivat oli yhtä vahvat. Ilmeisesti tilanne voi muuttua noin nopeesti?! Saiskohan miehen kellistettyä vielä töiden jälkeen illalla.. Vähän jänskättää riittääkö kuitenkaan eilinen tallettelu jos huomenna irtoaa. Olikos se 24-48 h kuluessa positiivisesta testistä kun munasolun pitäisi irrota?
 
Joo Olivia, kai aika yksilöllistä mut keskimäärin tuo 24-48h plussasta tulee ovis.

Täällä dpo4 ja tähän asti ollu hyyyvin oireetonta (ei minkäänlaisia masutuntemuksia) mut nyt on tuo alamaha ihan ku tulessa.
Huu, jännää, tämmöstä en muista olleenkaan olleen aiemmin!
 
Onnea Indie ja Kotimama! <3 Paljon tarrasukkia kummankin pienelle.

Mies on päässyt sairaalasta kotiin. Toipuminen ottaa tosin vielä pitkän aikaa. Ei kai siitä vielä varmuutta ole, mutta taitaa tosiaan jäädä tämä kierto hyödyntämättä. On miehen vatsa sen verran kipeä vielä. Ainakin olen jo valmiiksi asennoitunut niin että tämä on välikierto, niin ei pety.
 
Kävin gynellä juttelemassa ja ultrattavana, voihan v*ttu että tuli muuten kalliiksi se juttutuokio, liki parisataa euroa :nailbiting: Mitäpä sitä ei tekisi ja maksaisi tässä elämäntilanteessa! Ihan hyvä käynti kyllä oli sen puoleen että kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Kohdun limakalvo oli 12mm mikä on kuulemma oikein hyvä ja oikealta puolen on irtoamassa 20mm follikkeli ihan lähiaikoina. Yhdyntöihin kehotti gyne ryhtymään, lääkärin määräystä on nyt kuuliaisesti toteltu :wink Voi kunpa vain kävisi tärppi nyt täälläkin. Mummu ja pappa tulevat huomenna kylään viikonvaihteeksi joten hankalaksi menee tehdä talletuksia enää loppuviikolla. Pakko ehkä yrittää jollain konstilla vielä kuitenkin.

Tsemppiä Olivialle myös tehokkaaseen hyödyntämiseen :):)

Ja Vargynjan perheelle kaikkea hyvää ja miehelle parantavia ajatuksia!
 
Kotimama vau, onnea! ♡

Mietin kans jääkö tänne enää ketää pian ittensä lisäksi :'D

Avvilla onneksi kans kaikki kunnos, nyt se plussa kehiin ;)

Täälä kp18 ja edelleen aamulla suht vahvaa viivaa näytti ovistesti, nyt on semmosekki krampit mahas menos että ehkäpä se nyt on päällänsä! Tallettelut on kohillaan joten toivotaan parasta.
 
Huhhuh, työvoitto meille iltaunisille oli eilisen ovisplussan hyödyntäminen, mutta me tehtiin se! :smug: nyt on kaikki pelissä, hih.

Hienoa Avvi että gynellä näytti asiat olevan kunnossa. Mä kävin viime syksynä niin se 20 min käynti oli 120€. Nyt meinasin mennä kesän jälkeen tarkastukseen mikäli plussaa ei sitä ennen tuu. Ikää jo sen verran että parempi tarkistaa nopeasti onko kaikki kunnossa omalta osalta.
 
Aamuinen apteekin oma testi ja dpo11 :) kiertopäiviä en tiedä miten laskea mutta jos oviskivuista laskee niin dpo14 on sunnuntaina ja se olis kp30 (kierto ollut 28-33pv)

Meinasin tehdä aamulla ihan diginkin mutta jätän suosiolla la tai su kun dpo 13-14. Haalea tämä apteekin testikin on.
 

Liitteet

  • WP_20160421_003.jpg
    WP_20160421_003.jpg
    490.8 KB · Katsottu: 105
Mahtavaa että avvi saanut hyviä uutisia :) nuo kyllä tahtoo olla yksityisellä aika hintavia käyntejä. Mulla makso viimeksi n 160€..

Peukut pystyssä Olivia!

Kiitos niemja! <3 peukut pystyssä että ovis olisi tuloillaan :) hyvältä ainakin kuulostaa!

Ja vargynja <3 kaikkea hyvää sinne. Hyvä että jo parempaa kuuluu :)
 
Hyvä viivahan siellä Kotimamalle on noin varhaisille päiville! Onnea vielä.

Yritän nyt tosissaan saada oviksen metsästettyä, tämänaamuinen viiva oli jo huomattavasti vahvempi kuin eilisiltainen ja luulen kyllä että tänään se tasavahva viivakin on löydettävissä. Kokeilen vielä iltapäivällä tai illalla ainakin. Ai hitsi kun on jo tässä vaiheessa olevinaan niin toiveikas olo.

Tuli mieleen vielä siitä gynekäynnistä että juteltiin myös tuhruttelusta ennen kuukautisia, mullahan on viime kierroissa ollut tuhrua jopa 4-5 päivää ennen oikeaa vuotoa. Lääkäri kertoi olevan kyseenalaista ja epävirallista "tietoa" keltarauhasen vajaatoiminnasta joka voisi moista aiheuttaa. Pitäisi kuitenkin olla vaaratonta ja mikä tärkeintä, ei estä raskaaksi tulemista. Tästä tuhruilustakin johtuen hän silti kehotti hakeutumaan tutkimuksiin jo alkukesästä.
 
Olivia, joidenkin tutkimusten mukaan tallettelut dpo -2 on jopa paras mahdollisuus hedelmöittymiselle ;)

Vargynjalle paljon tsemppiä kotioloihin.. Halauksia!!!

Kotimaman viivat on kyllä hienon näköiset noin aikaisilla päivillä!

Avvi, huh, olipa hyvä, että gynekäynti meni hyvin ja että kaikki on kunnossa! Ja hyvä, että tuhruttelu ei gynen mukaan vaikuta raskaaksituloon.. Eikä sun alkukesästä tarvitse minnekään tutkimuksiin mennä, ku sittenhän sä oot paksuna jo ;) Onhan toi yksityisellä käyminen tosi kallista kyllä...mut eipä sitä epätietoisuudessakaan osaisi ainakaan itse kovin pitkään elää.
 
Huisia Indie ja Kotimama! :happy093Mulle ei jää tänne kohta enää ketään kaveriksi!

Vargynjalle kaikkea hyvää! Toivottavasti miehesi toipuu nopeasti.

Hyvä Olivia, että jaksoitte vielä hyödyntää ovista! :laughing005 Sillon tällöin tulee mietittyä, että mitenköhän seksielämä tulee toipumaan näistä yrityskieroista, on nimittäin välillä aika rankkaa hommaa..

Kiva Avvi, että kaikki on kunnossa, jospa sieltäkin alkaisi plussat (ovis- ja r-testiin) löytymään!

Itse otin taas jo perinteisen tauon tähän foorumiin kun kp1 taas starttasi.. Turhauttaa ja on pettynyt olo, nyt toki jo helpottaa, mutta silti tuntuu ettei oikein jaksaisi taas samaa tunnemyrskyä kahlata läpi. Mun lutaalivaihe jäi taas 8 päivään, ja kun se ei nyt näytä pidentyvän itsestään niin tuntuu aika toivottomalta.. Minityyppi on roikkunut taas enemmän tissillä, ja siitä nyt ei ainakaan ole apua. Noh, kaksi kiertoa vielä on mahiksia, sitten täytynee alkaa miettimään kuviot uusiksi. Täytyy toivoa, että ovis olisi joko aikaisessa, tai myöhässä, sillä tässä kierrossa ollaan parhaat päivät mun äitini kanssa reissussa, yleensähän mulla tosin ovis on venynyt melko myöhään (ja siitä se lutiksen lyhyys..)

Sori tästä angstisesta purkauksesta.. :smiley-ashamed005 Leuka rintaan, ja kohti uusia pettymyksiä!
 
Takaisin
Top