Toinen haaveissa <3

Ikäeroon; mulla on ollut toiveissa pieni ikäero, mutta tässä on ollut (ja tulee olemaan) muttia matkassa. Kierto käynnistyi tosiaan, kun poika oli 10kk ja sen päälle kesti vielä useamman kuukauden, että sain miehen vihdoin "ylipuhuttua" tähän toisen lapsen yritykseen. :) Ja mulla siis alkaa itsellä ikä painaa, olen nyt 37 vuotias, eli ihan sen vuoksi toivoisin, että saisimme toisen lapsen alulle mahdollisimman pian. <3
Kotimama, mä ainakin ymmärrän tosi hyvin ton tarpeen pikku irrottelulle. Mäkin kävin tyttökaverin kanssa ulkona juuri pari viikkoa sitten ja hyvää teki! Testata ajattelin tuossa ensi viikon puolella, ti-ke, jos ei menkat ala. Yritän olla järkevä ( :D ) ja säästää testin tekemistä, ennen kun on menkat myöhässä. Ajattelen, että jos ei olis muuta keinoa tietää, onko raskaana, niin varmaan aloittaisin testailut suunnilleen tänään, mutta koskapa luontoäiti on meille nämä mahtis kuukautiset antanut, niin nepä sen asian laidan ilmoittaa, jos niikseen tulee... Mutta sen ymmärrän kyllä hyvin, jos on tuollaista viininjuontiin liittyvää menoa, että kannattaa testata varmuuden vuoksi ennen. ;)
 
a9d534e588471d094f9852cc4b16eabe
toisesta pissasta otettu. Vaalenee..
 
Apteekissa pyörähdetty. Nyt on kestotesti ovulaation metsästämistä varten ja purkillinen foolihappoa. Kyllä se pikkuveli tai pikkusisko vielä saadaan :smug:
 
Täälä kp12 ja pikkuhiljaa alkaa ovis läheneen, jos himotusta on uskominen.

Meidän eka nyt siis 8kk ja uutta yritetään niin että ois se 2v ikäeroa max. Jos syksyyn mennessä ei oo natsannut niin lähetään taas lääkärin pakeille. Mä en ilmeisesti ovuloi säännöllisesti ja ekakin tuli lisähormoonien avittamana.
 
Aina tää oman kropan seuraaminen on yhtä kiehtovaa. Ekaa yrittäessä kierto piteni yhtäkkiä pari kk ennen tärppiä ja nyt näyttäisi siltä ehkä että toinen muutaman päivän pidempi kierto tulossa nyt. Ovulaatio on tuloillaan ja kaikki muut tuntemukset viittaa siihen mutta tikku ei. Näiden one steppien jälkeen siirryn takaisin rfsu:n testeihin (jos ei tärppää).

Kp 14 yk 4
 
Mamatsonille ja neitalle tsempit oviksen metsästykseen! Parashan pn mennä oman kropan fiiliksien mukaan :)

Kiitos Indie :) oon kyllä irroittelun tarpeessa ja tosiaan ku ystäväni/pojan kummi asuu siellä 400km päässä niin harvoin nähdään. Eikä viikonloppuni tosiaankaan mene pilalle vaikka plussa tikkuun tulisinkin. Aikani pohdiskeltua varmaan ystävälleni kertoisin :) sitten voisi mennä syömään vaikka jätti grilli steakit jätti colalla :)

Mulla ei ole mitään oireita. Dpo 7 tänään. Flunssa ei enään niin pahana, kaikki tekeminen hengästyttää todella paljon. Joo naiset, voisihan hengästyminen olla myös raskausoire mutta mulla tämmöistä aina flunssan jälkeen. Myös nälkä vaivaa usein mutta niin aina ennen kuukautisista ja muutenkin tuttu ongelma vauva vuodelta ja tässä elämäni arjessa :D
 
Heipä hei taas kaikki uudet ja vanhat! :) ihania plussia tänne tullut! <3 hyppään taas kelkkaan mukaan, kierto ei vielä käynnissä, mutta yritys on ;)
 
Tervetuloa takaisin Omppoloinen!

Täällä ovisviikko, laskurin mukaan ovis on torstaina. Ennen perjantaita jos saisi tallettelut kuntoon kun viikonloppu menee reissussa ja mies jää kotiin. Eilen tein eka tikun ja haalean viivan antoi, vielä ei ole ovisoireita.

Olivia kp13
 
Kun plussa tulee testitikkuun, se on dpo-1. Ovulaatiohan tapahtuu ovisplussasta noin vrk kuluttua eli plussasta seuraava päivä on ovulaatiopäivä dpo0 ja siitä seuraavat dpo1,2,3 jne.
 
Sit hope vaan tallettelemaan! :joyful:

Minua ihmetyttää kun tällä kertaa ei ole ollut minkäänlaisia oviskipuja/jomotuksia. Näinköhän koko ovis tapahtu kumminkaan vaikka limat ja halut oli suuret. Plääh..

Otuski yk2 - kp18/31 - dpo2
 
Mulla taas otuski tässä kierrossa oli kunnon jomotukset. Ei mulla ennen sellaisia ollut, pieniä nippailuja vaan :)

Kp 24/28-33 Dpo 8 mennään nyt. Ei mitään tuntemuksia ole ollut. Kärttyisyyttä vaan ilmassa. Keskiviikkona ensimmäisen kerran testiä huvin vuoksi.

Täällä odotellaan muiden testaajien tuloksia :)
 
Mullaki otuski vaan himot ja limat mutta ei vielä minkäälaasia kipuja. Viimeks niitä oli ennen menkkoja vaikka kuinka. No, katsellaan miten käy!

Kotimaman testiä ootelles ;)

Kp 17/?
 
Ei saa stressata mut tajusin vasta eilen kunnolla että mies on iltavuorossa potentiaaliset ovispäivät! Eli nähdään toisemme aamulla hetken ja sitten mä oon yleensä jo nukahtanut kun ukko kotiutuu illalla kymmenen aikoihin. Jos ovis on huomenna niin tänään ehtii vielä hyvin tallettaa, mut riittääkö se sinne torstaille saakka jos ovis onkin vasta silloin..

Mä nyt tikutan vielä ja jos ovis tarttuisi tikkuun niin voisi edes yrittää (vaikka sitten yöllä) kerran osua oikeeseen aikaan. Eilinen talletus hoidettu kuntoon, tarkoitus oli joka toinen päivä mut työt nyt pilaa suunnitelman. Lähden vasta lauantaina reissuun tytön kanssa, eli pe pystyy tekee viime hetken tallettelut jos tarvii. Kun pystyis olemaan vaan ajattelematta ja laskematta :shifty: pöh.

Ei vieläkään ovisoireita näy, eli voi kierto taas pidentyäkin. Viime kierrolla oli niin hieno ov+ ja oireet mut ukon jästipää ei suostunu hyödyntämään sitä. Taikauskoa tai ei niin pelkään että se kostautuu meille :arghh:

Hysteerinen Olivia kp14
 
Niemja: Usein ovistuntemukset muuttuu synnytyksen jälkeen :) mulla ei tosiaan aiemmin ollut kipuja, vaan himot & limat tyyppistä ovisoireilua ja nyt synnytyksen jälkeen ovispäivä oli kunnon kouristelumeininkiä.
 
Muokattu viimeksi:
Voi meitä oviksen odottelijoita :rolleyes: Ja siitä stressaajia :wacky: Miehet ei oikeastikaan ymmärrä miten tämä homma oikeasti toimii, meilläkin joskus tyyliin heti yhdynnän jälkeen mies kysyy että koska voi tehdä testin.. Onneksi hän tuntuu nyt oivaltaneen edes sen että miten tärkeä juttu tämä minulle on. Yhtenä iltana juteltiin tulevista asioista ja ihan hypoteettisella tasolla tuli puheeksi että mitä jos vaan "tyytyisi" yhteen lapseen, en suoraan sanottuna pystynyt edes vakaalla äänellä sellaista sanomaan. Esikoisen kanssa on jo kohtalaisen helppoa (vaikka hän onkin lännen nopein ja uhkarohkein ja uteliain ja ja ja) niin kyllä tuntuisi suorastaan resurssien haaskaamiselta jos ei lisää lapsia hankkisikaan.

Täällä kp12 ja eilen tein ekan ovistestin, kovin haalea oli vielä. Talletukset onneksi jo aloitettu! Tsemppiä kaikille oviksen bongaamiseen ja hyödyntämiseen, joillain jo r-testin tekokin ajankohtaista joten plussaisia tuuliakin täytyy toivotella!
 
Onpahan vapun tienoilla useemmalla jännättävää :)
Täälläki muuttunu ovulaatio synnytyksen jälkeen kivuliaaksi, tai sit en ollu ennen esikoista yhtään kartalla ku en oo kiinnittäny huomiota :facepalm: nyt kp 17 ja limojen ja jomottelujen perusteella ovis tänään tai huomenna. Anoppilareissu vaan sotkee suunnitelmia :shifty: mut hyvä silti että nyt jo ovulaatio.. viimekierto venähti 36pv ku ovulaatio oli oireiden perusteella kp 21, joten ei tarvi aivan niin kauan jännäillä jos pääsis vähä hyödyntään tilaisuutta vielä reissusta huolimatta :wink
 
Takaisin
Top