Toinen haaveissa <3

Mä en yhtää muista millaset ovulaatiot mulla oli ennen esikoista mutta ennen näitä kunnon menkkoja oli vähän väliä alamaha kipiä. Nyt tänään aamusta vähä kipristi mutta ei muuta. :O mutta o-testi oli tummentunu että katotaan jos se ovis on vasta nyt tuloillaan! Halut ja limat on kohdillaan ainaki ja tallettelut kunnos, en vaan tiä estääkö imetys ovulaation ku pojalle puskee hammasta nii pelkkä tissi kelpaa..

Monilla meillä näyttää vapun tienoilla olevan jännää! Toivotaan paljo plussia ;)

Kp18/? Ovis ilmeisesti tulos/päällänsä.
 
Joo miulla pitäs oviksesta laskettuna just vappupäivänä alkaa menkat. Ei taida malttaa ootella sinne asti testailujen kanssa :bag: Vaikka tunne onkin ettei tästä kierrosta tärppää, kun jäi epäilyttämään tuliko se ovis nyt kuitenkaan.

Otuski - yk2 - kp19/31 - dpo3
 
Tsempit täältäkin kaikille oviksen metsästelijöille!
Mua syyhyttäis ihan hulluna jo testata tänään, kp 33/33(-34), dpo 14. Siis oletetusta oviksesta, en ole testaillut, laskurilla vain laskenut. Eikä mulla ole mitään ovistuntemuksia ollut varmaan koskaan. Eikä nytkään ole mitään tuntemuksia, ei menkkoja enteileviä sen paremmin kun raskaus-sellaisiakaan. :wacky: Tänään vois siis jo hyvin testata, mutta sehän on vaan rahojen tuhlausta, jos menkat sit alkaakin vaikka huomenna tai ylihuomenna... Järki vs. tunteet täällä! :grin
 
Odottelet siis huomiseen indie? :) vai jo tänä iltana? :D hei! Tänä iltanakin voisit tehdä ja ei pc testit oo kalliita, ostat sitten lisää! :D hah! Sulla kummiskin jo menkkojen alkupäivä eli ei oo hupsua testata illasta :D

Jänskäillään jo kaikki!
 
Ei oo yhtään testiä täällä kotona, jos mennään sellaseen kauppaan, jossa apteekki likellä, niin voishan sitä käydä testin hakemassa. Järkevä odottais huomiseen tai ylikin, saas kattoo kestääkö hermo oikeesti sinne asti... :nailbiting: :wink
 
Nyt pärähti selkeääkin selkeämpi ovis+ Ei kummemmin muita oireita kuin lima ja hyvä mieli (energiaa). Tarkoittaa siis sitä että vappuna pitää arvioida uskaltaako juhlia vai ei. Eikä testaaminen ehkä auta siinä vielä. Mulla ilta töitä mutta just miehelle ilmoitin että se kellistetään vielä illan päälle :hilarious:
 

Liitteet

  • sketch-1461068962173.png
    sketch-1461068962173.png
    254.1 KB · Katsottu: 87
Voiko nilkkojen turvotusta olla alkuraskaudessa ? Mulla oli kun esikkoa odotin joskus 20+ rv..menkatki kyl lopuillaan mutta nää oireet pysyny samoina o.o :o
 
Oi, mahtavat viivat Indie! Onnea!

Mulla Hansuli liittyy sekä kuukautisiin että ovulaatioon semmonen kunnon kokovartalo pöhötys.. sekä nilkkoja et mahaa turvottaa nii ku raskaana olis :shifty: eilen just turvonneita nilkkoja ihmettelin, ku sukista jäi rannut mut sit ilmaantu ovulaatio-oireet ja tän kuun ovulaatio onki yllättävän aikases! Mut tosi kiva ku toi turvotus tahtoo kirvottaa etenki vanhemmis sukulaisis vauvauteluita.. varsinki menkkaolois se on tosi mieltäylentävää :mad:
 
Muokattu viimeksi:
Menkat turvottaa. Mulla nousee paino 1-2 kiloa aina menkkojen ajaks ja nilkatki turpoaa niin että sukista jää rannut.
 
Takaisin
Top