Toinen haaveissa <3

Toki Syksyinen saat ainaki miun puolesta täällä edelleen pyöriä!

Täällä aamupissistä (tänään dpo11) tehty selvä nega herkällä One Stepillä.
 
Minäkin vielä lueskelen, ja välillä kommentoinkin :) aktiiviseen keskusteluun en vaan oikeen enää osallistu, kun ei tuu niin usein kirjoteltua. Huomenna 17+0 :)

Onnea myös pilvilinnalle ja plussatuulia kaikille!
 
Älä Syksyinen vaan mene mihkään! Ja käy nyt välillä ainakin kuulumisia :wink ja siis mulla on ainakin sekä syys- että kevätmasistelua ihan tavallista siis, ja kevät aina pahempi. Just tänään kelasin, että miten mä ees tunnistaisin mitään raskausoireita tyyppivikoina kun on aamupahoinvointia, huimausta, nää masistelut + muut mielialan heittelyt..

Bättismami, kaikki epätyypilliset oireet kuulostaa hyvältä!

Höh Otuski, jospa se vielä plussaksi muuttuisi.
 
Syksyinen, kivaa vaan jos pysyt täällä tsemppaamassa meitä muita ja kertomassa kuulumisia. :)

Pöh otuskin negasta. Mut dpo:t on vielä sen verran pienet että hyvin voi plussaksi muuttua.

Vimma, kyllä se kerrastakin tärppää kun on tärpätäkseen. Sitten kyllä heikommin jos oviksen ja tallettelun välissä on liikaa aikaa. :/ Mut jospa nyt olisi ovis varhain tai josko sukuloimassa onnistuisi vielä tallettelut.

Toivottavasti bättismaman kivut tietää plussaa.

Syksyinen, olen ajatellut yritystä aloittaessani että en testaa ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Sen mukaan testaisin dpo15 ellen ryhdy malttamattomaksi ja testaa kumminkin aiemmin. Tuntuu että menkat on pienempi paha kuin nega ja perään menkat... Kun nyt aika kuluisi. kp23 dpo6.
 
Joko Pilvilinnan haamunen vahvistui? Onnea kyytiläisestä!

Mä oon niin onnessani kun seuraavien menkkojen jälkeen ei tarvi himmailla! Ens vkl vasta alkaa mut ovis oli tosiaan tikun ja oireiden perusteella ennen pääsiäistä. Mieskin tuntuu olevan edelleen mukana vaikka vietettiin pääsiäinen kavereiden ja neljän lapsen kanssa mökillä, nuorin oli 11 kk :wink itse mietin välillä oonko hullu kun haluan tätä vaikka nyt on niin helppoa jo..

Kelläs kaikilla nyt onkaan testailut käsillä?
 
Menkat nyt pari päivää myöhässä mutta melko varmasti ei tästä kierrosta vauvaa tullut..sellainen tuntemus että kohta alkais :-( toivottavasti ensi kierrosta niin sais saman synttäri kuun veljen kanssa :-P
 
Olivia82: Haamu muuttui joo selväksi plussaksi. Nyt oottelen to-pe, että päästää entisen kierron mukaan marssittua menkkoje ohi :) Ens viikolla siis neuvolaan soittoja jos ei tuu vuotoa. Vahvistuukoha kemiallisessa testi menkkoja kohti mennessä? :eek: Viime yönä heräsin puol neljä ja valvoin, kun en saanu enää unta.. Vissiin stressaa, kasvaako sisällä mitään elävää, että käykö sama kuin alkuvuodesta :sorry: Helpottais varmaan, kun ohimarssipäivät menis ohi. Kai. Netti lisää tuskaa tiesittekstyö? Mie en ees kemiallisesta tiennyt 2vkoa sitten! Ja nyt pelkään sitäkin! :bag:
 
Mahtavaa kun plussia alkaa ropisemaan, pitkä kuiva kausihan tuossa olikin välissä. Onnea teille ihanaisille plussan saaneille, olkoot raskautenne onnekkaita ja tulkoot vauvoistanne söpösiä :):dummy::dummy1:

Ootko Mollis testiä tehnyt? Pääset plussanneiden joukkoa kasvattamaan kuule! Ja mikäs Bättismamin tilanne?

Mulla tänään kp20. Alkukierrosta kokeilin yhtä ovislaskuria täytellä niin se sanoi että oikeasti ovis olisi tänään. Tietty tosi hankala sillai varma olla kun kierron pituudet on vaihdelleet niin paljon. Selkeimmät limat oli ehdottomasti silloin kp12. Ensi kiertoon kokeilen ehkä uudestaan ovistestejä kuitenkin, on sitten vähän faktoja kerrottavana jos tästä nyt johonkin tutkimuksiin joudutaan. Minkäänlaista uskoa plussaan ei nyt ole, mutta eiköhän viikon päästä ala taas mielikuvitus lennellä.
 
Voi Avvi älä menetä uskoa!!! Nyt vaan ovistikut käyttöö niin ei tarvii arpoa koska se on. :)
Huomenna oviksesta viikko, ja tosiaan nyt kolmatta päivää menkkamaisia kipuja...tiedä häntä sitten mistä johtuu. Koitan olla ajattelematta etten pety taas. :(
Mitenkäs muitten kierrot sujuu?
 
Kiitti tyypit, että suostutte mua vielä kattelee täällä :)

Bättismami, aikas jännä toi oviksen jälkeinen jomottelu, jos sulla ei kerta aikasemmin oo sitä ollut! Jospa siellä se hedelmöittynyt munasolu poukkoilee ympäriinsä kiinnittymispaikkaa etsien sellaista vauhtia, että jomoja sulle antaa :)

Otuski, hö nega... Mut tosi aikaset dpot vielä. Toivottavasti parin päivän päästä alkaisi jo värillisiä viivoja muodostumaan!

Vimma, <3 Toivottavasti pääsisit pian nauttimaan raskaudesta, voihan olla että sulla oireena tulisikin olemaan se, että kaikki aiemmat jutut loistaa poissaolollaan :)

Vargynja, mä kyllä kannatan tota, että testaa vasta vähän myöhemmässä vaiheessa! jos siis vaan pystyy hillitsemään itsensä :P Ymmärrän kyllä erittäin hyvin, jos ei pysty ja testien kutsuhuuto alkaa voimistua jo dpo 10 alkaen, heh.. Mutta reilun viikon päästä olisi sullakin siis treffit pissipurkin kanssa ja juuri nyt otolliset hetket kiinnittymiselle, nyt pieni takiainen tarttumapintaa hakemaan ja sassiin!

Olivia,onhan tää lapsien haluaminen vähän hullun hommaa enivei :P Mut vaikea kuvitellaa elämää ilman sitä hulluutta.. Hyvä kuitenkin, ettei mies säikähtäny menoa ja vilsketta ja suunnitelma on vielä voimassa!

Mollis, ei ne olot välttämättä vielä mitään kerro.. Testiä kehiin ;)

Pilvilinna, netistä kyllä löytyy kaikenlaisia huolenaiheita..joten jos vaan pystyt, niin yritä pysyä poissa ja vain nauti alkaneesta raskaudestasi <3

Avvi, komppaan bätismamia, ei saa menettää uskoa! Ja myös ovistestejä suosittelen, sillä saapahan varmuuden, milloin se on (ja milloin pupuillaan vaikka väkisin :grin) Jospa ne teilläin voisivat olla stressiin lieventäjiä, ei lisääjiä.. Ja sitäpaitsi, viikon päästähän sä plussaat! Mut voi niitä ovistestejä silti tilata, vaikkapa raskaustesteiksi ;)

Täällä menossa nyt rv 4+3 ja on edelleenkin vähän puulla päähän lyöty olo.Niin se vaan on, että et oo raskaana, et oo raskaana, et oo raskaana ja sit yhtäkkiä ootkin.Että näinkö äkkiä se kävikin? Vaikka olihan tässä puoli vuotta tuskailtu ja välillä ties mimmosessa epätoivossa ryvetty. Aika kultaa vissiin muistot aika pikavauhtia :D
 
Ihanat fiilikset siellä syksyinen, nauti nyt <3

Täällä jo jänskäilen milloin seuraava meistä testailee :) odotan kans innolla milloin havaitsen mahdollisen ovulaation. Ens viikolla vois jo alkaa tarkemmin seurailemaan :) tikuttelemaan en ala vielä tässä vaiheessa. Nyt kp4/28-33 yk2

Plussatuulia kaikille!
 
Avvi, se on kyllä kumma kun se 'jospa' sieltä aina kierron loppupuolella löytyy kunnes sitten koittaa taas kp1 ja rytinällä alas.. Mutta hei jospa nyt hypätäänkin tähän plussa-aaltoon! :laughing005

Syksyinen toivotaan niin :)

Kotimamalle selkeää ovista!

Ja Bättismamilla vaan poukkoilee..!

Mä en oo yhtään mukana tässä kierrossa, ehkä kp12 ja pitäis varmaan talletella varuiksi. Toivon, että ovis ois viikonloppuna ja ois vielä selkeä niin ei menis ohi täällä anoppilassa. Kauheita teinifläsäreitä, jos pitää hissuksiin hommailla ettei vanhemmat kuule, silloin vaan ei nukkunut lapsi vieressä..:laughing005 Voi apua!
 
Takaisin
Top