Toinen haaveissa <3

Wau, Syksyinen on plussannut, onnea hurjasti!! Nuo kaks viivaa saa joka kerta tunnereaktion aikaan vaikkei ne ole omatkaan. Kyl me jokainen vuorollaan saadaan ne viivat!
 
Ite en vielä niin hypi, kun odotan vahvempia viivoja, mut on tuo mieltä huojentavaa, että siihe viivan alku tulee :) Ja sit viel sekin, kun menkkapäivät vasta edessä :nailbiting: Haluisin nii kovasti niille menksuille näyttää yhtä tiettyä sormea!:shifty:
 
Tänä aamuna toisella testillä oli negatiivinen mutta pitää vielä odotella jos menkat Alkaa. Toivottavasti ei alkais.. mut tuskin niin hyvä tuuri että näin nopeasti tärppää. :-)
 
Voi Syksyinen, ihanaa!! Niin onnellinen olen puolestasi :joyful: Enneunihan sulle totuuden jo paljastikin :wink

Vargynjalla myös hyvät plussatsäänssit noilla talletteluilla, toivottavasti tärppi kävisi sielläkin.

Uusille tervetuloa ja pikaista plussaa tietenkin!

Oman navan ympärillä tapahtuu ..ei juuri mitään. Ei varmaa havaintoa ovulaatiosta, tänään kp18. Lapsella jonkinlainen mahatauti jonka sain TIETYSTI minäkin, kuumeenkin pukkasi ja pakko oli myös ottaa Buranaa :confused: Miehelläkin vatsanvääntöoireilua joten sekstailut on jääneet aika vähiin :sad001 Harmittaa ihan sikana, taas.

Mutta plussatkaa nyt kaikki oikein urakalla niin minäkin tuun perässä sitten joskus!
 
Laitetaan siemeniä talteen. ;) Tosin taitaa olla aika riskisijoitus kun suurella todennäköisyydellä tulos on ei mitään. :D

Kuulostaa hyvältä Pilvilinna. :) Parin päivän päästä ihan kunnon viiva!

Pöh Molllis että tuli nega. Mutta ehkä siinä testissä ei näy yhtä herkästi. Ei siis luovuta toivosta ennen menkkoja.

Pikaista paranemista Avvi koko perheelle. Meilläkin sairastetaan enemmän tai vähemmän vieläkin. Mies on ihan kunnon kuumeessa sängyn pohjalla ja mäkin vielä räkänen. Poika sentään on terve.

Eikös oviksen jälkeen pitänyt tulla ns kuivakausi? Voiko sen tulkita "oireeksi" jos sitä ei tule? Tai sitten vaan kuvittelin oviksen olleen tiistaina ja se on vasta tulossa ja kierto venähtää... Parasta varmaan olisi olla miettimättä liikoja ja laskea vaan sen mukaan että ovis oli sillon ja odottaa mitä tuleman pitää.
 
Mietin itse samaa, kun pöksyt on märkänä vähä väliä. Enkä muista tällästä olevan ennen menkkoja, kun muistissa on aika puhtaat pöksyt ennen menkkoja :o Ja nyt ei todellakaan oo puhtaita missää vaiheessa paitsi laatikossa..
 
Näin mäkin muistelen että oviksen ja menkkojen välissä ei kyllä näin märkää yleensä ole... Mähän olen kohta enemmän kuin vähän toiveikas varsinkin jos saat seuraavaksi kunnon plussan. :p Mikä dpo sulla on nyt menossa?
 
Miulla viime kierrossa (en ollut raskaana) valui lorahdellen vetistä valkkaria oviksen jälkeen. Nyt ollu niin kuivaa tällä kertaa et herää toiveet voisko olla tärpänny.

Muoks. Enkä siis haluu lannistaa, uskon että jokaisen kroppa oirehtii omalla tavallaan raskautuessaan ja toiselle runsas vv voi olla oire, toiselle ei!
 
Muokattu viimeksi:
Puhdas nega testattu iltapissistä (3h pidätys), tänään siis dpo10. Ehkä liian aikaista testille, ehkä saan ruveta jo oottelee menkkoja.
 
Eikös pidä aamupissasta tehä jos testaa ennen menkkojen alkamispäivää? Ja sen jälkeen iha mihin aikaan vain vuorokaudesta, mutta tuolloinkin aamuvirtsas enempi hcg:ta. Luin vasta jonkin testin ohjeesta.
 
Miten Otuskin testi?

Täällä tallettelut hoidettu eilen ja nyt nokka kohti sukulaisia. Kait se voi kerrastakin tärpätä, taitaa olla kp12 nyt että ehkä vähän turhan ajoissa, että sen puoleen ei oo toiveet kauheen korkealla..
 
Toivottavasti ei haittaa, jos täällä vielä jonkin aikaa pyörin.. Tuntuisi oudolta vaan yhtäkkiä lähteä, kun tähänkin asti myötäelänyt ylä- ja alamäkiänne :shy:

Vimma, toivottavasti ei tarvitse teidän lähteä taloudellista puolta liikaa arpomaan ja tärppi käy jo tässä kierrossa! Voisikohan masisväsytunneheittelyt johtua uuden kierron lisäksi myös käynnistyneestä keväästä? Korjatkaa, jos oon väärässä, mutta käsittääkseni jopa useammat ihmiset tuntee alakuloa keväällä kuin syksyllä. Toivottavasti pian pääset tekemään tuota tunneskaalaheittelyä oikein laajemmalti raskaushormoneiden siivittämänä ;) Ja kerta voi kuule riittää erittäin hyvin!

Otuski, missä uusimat testitulokset??? Jännääää..... Mainitsit mun vähäoireisuudesta, niin ihan totta. Ei mulla ollut mitään poikkeavia tuntemuksia tässä kierrossa verrattuna aikaisempiin negakiertoihin. Ainoastaan se, että menkkaoireet vaan jatkuivat, mutta ilman varsinaisia menkkoja. Eli tosi yksilöllisiä on nää jutut kyllä!

Olivia <3 Niin kovasti noita tuplaviivoja sinnekin suunnalle toivon!

Avvi, kiitos <3. Voihan mahatauti nyt... Mut eikös sulla ollut ovis jo ja silloin saitte talleteltuakin? Voi kunpa!!!!!!

Vargynjalla kuulostaa hyvältä!! Milloin ajattelit testata?

Pilvilinna, onnea lupaavista tuloksista!
 
Toki syksyinen täällä saa pyöriä. Onhan se kiva jännätä muitakin vielä. Ja olla hengessä mukana :) se valaa hyvin uskoa meihinkin että vielä mekin onnistutaan.
Mulla alkoi pari päivää oviksen jälkeen menkkamaista jomottelua alamahalla ja jatkuu vaan..?!? Mitähän tää on? Ei oo aikasemmilla kierroilla ollut :O
 
Takaisin
Top