Toinen haaveissa <3

Kiitos ihaNaiset<3 Onhan tämä aivan mahtava tunne, se sekoitus onnea, epäuskoisuutta, pelkoa, huolta, iloa, jännittyneisyyttä, rakkautta! Ja teistä joka ikinen saa kyllä kokea tämän myös, mieluummin tietysti ennemmin kuin myöhemmin!!!!!!!!!!!!!! Mollis ja esikko näyttää lähipäivinä mallia ;) Plussataan koko ketju tyhjäksi ja täytetään joulukuiset toisen lapsen odottajilla :)

Ja kiitos teille, jotka jaksoitte uskoa tähän plusaan, vaikka itse masistelinkin. Eiköhän tää niiden positiivisten ajatusten ja yhden enneunen voimalla tullut! No okei, ehkä jotain vaikutusta myös niillä talletteluila :grin Jotka muuten oli samat kuin Vargynjalla eli dpo -2 ja 0 ;) Nojoo ja ylipäätään hitonmoinen onnenkantamoinenhan tämä plussa on. Ei sitä ota enää mitään itsestäänselvänä, kun täälläkin niin monenlaisiin tarinoihin ja kohtaloihin törmännyt. Ja eihän sitä tiedä, meneekö kaikki loppuun asti hyvin, mutta ei auta kun toivoa parasta:Heartpink
 
Onnea Syksyinen! ❤️
Tällä plussalla lähdetään hyökyaallottamaan tämän ketjun kaikille se toinen alkuun. Mä oon kyllä niin iloinen sun puolesta.
Vargynjan tallettelut on ainakin osuneet nyt nappiin, jännäriajat käsillä. Jee!
Taidan kuitenkin itse jättää ne ovistestit vielä tässä kierrossa tekemättä ja yritän saada tallettelut tehtyä oikeana ajankohtana. Viime kierrossa meni vissiin dpo -4 ja dpo +1, niin ei tärpännyt. Ja tiedän, ettei välttämättä tärppää, vaikka osuiskin just oikein, mutta mahdollisuuksia ainakin kasvattaa. :)
Plussatuulia ja rauhallista pääsiäisenaikaa kaikille!
 
Syksyinen aivan ihanaa!!! Tuhannesti ja miljoonasti onnea :,) <3
Kysäisit, niin mulla la ajoittuu marraskuun lopulle omien laskujen mukaan, noin 27.11. paikkeille, jos kaikki menee hyvin.
 
Onnea Syksyinen! <3 Hienon viivan sait.

Molllikselle varovaiset onnittelut. Huomenna/ylihuomenna uutta testiä niin saat tulla kertomaan kunnon plussakuulumiset. :>

Kotimama, hyvä ettei venynyt tuon enempää. :) Onnea uuteen kiertoon.
 
Vitsit oote kyl ihan huippua, kiitos siis vielä onnitteluista! Jotenkin niin mahtavaa, että ihmiset keitä en ole edes koskaan tavannut voivat iloita kanssani tästä uutisesta <3

Indie, tsemppiä tallettelujen ajoitukseen! Kyllähän se oma kroppa monesti kertoo ovulaation vielä tarkemmin kuin testit. Jos vaan kunto kestää, niin joka toinen päivä tai joka kolmas päivä taktiikkahan on aika toimiva monilla. Ja todellakin plussa-hyökyaalto nyt kehiin!

LaRa, kiitos <3 Hassua, sun laskettu aika on sama, kun minä päivänä mä synnytin siinä mun "enneunessa" :)

Kotimama, mähän täällä on törkeästi omanapaillut koko päivän, että ihan hyvä vaan että muutkin kertoo jotain:grin Sulla taisi olla aika vahva fiilis, että plussaa ei ole tulossa..harmi tietysti :( Mut jos ei kerran tärppiä ollut tullut, niin hyvä vaan, että uusi kierto käynnistyi, niin pääsette pian taas tositoimiin ;)

Napailen nyt vielä hiukan lisää. Tein tieteellisestä kiinnostuksesta vielä äsken ovistestin, kun monet puhuu, että nekin saattaa näytää plussaa raskaudessa. Ja kyllähän se näyttää aika railakkaa testiviivaa. Eli eihän niitä raskaustestejä ees tarvii mihinkään, nyt kaikki vaan joukolla ovitestejä tilailemaan :)

upload_2016-3-26_13-22-44.jpeg
 
Voi apua, mulle iski joku epätoivo/massi ja otin vähän etäisyyttä tähän foorumiin, mutta mitä kaikkea ihanaa täällä tapahtuu!

Onnea Syksyinen! :cool05

Onko täällä vähän plussa-aaltoa ilmassa? Jouluvauvoja kaikille? :greet008 Miten Mollis? Miten Vargynjan fiilikset, onko oireita? :happy:

Kotimama onnea uuteen kiertoon!

Uusille tervetuloa!

Mulla tosiaan uusi kierto käynnisti jonkun epätoivon, fiilikset heittelee ja kamala väsy. Nyt kp9 ja vähän semmoinen olo, että ovis alkaa lähestymään. tässä ois nyt pari kiertoa aikaa onnistua, sitten täytyy miettiä että siirretäänkö vauvaa vähän myöhemmäksi vai mitä tehdään.. Taloudellisesti tulee muuten liian tiukkaa. Mutta joo, nyt on taas ihan luottavainen mieli kävi miten kävi.

Hyvää pääsiäistä kaikille!
 
Ihanaa toivoa saa aikaan että Syksyisen vähät oireet ovat kuitenkin tarkoittaneet plussaa :shy:

Tänään dpo 9. Oon ollu tuntevinani alaselällä särkyä, menkkamaisia oireita ja tissitkin tuntuvat vähän kipeiltä sivusta painelemalla, mutta voivat siis hyvin tarkoittaa myös lähestyviä menkkoja. Huomenna illasta/maanantaina aamulla testailen, niin pääsee tästä epätietoisuudesta :hilarious:
 
Vimma, ei ole oireita ellei lasketa kärttyisyyttä (joka johtuu siitä että pojalla on känkkäränkkä päivä ja mieskään ei juuri kykene auttamaan sen kanssa, kun on vuorostaan kipeä ja ollut melkeen koko päivän sängyn pohjalla). Tosin nyt vasta dpo4 menossa että en näin varhain oireita odotakaan olevan. Vaan silti odotan malttamattomasti että aika kuluisi. Hyvin ajoitetut puuhastelut antaa toivoa vaikka eihän nega niistä huolimatta olisi mikään ihmekään.
 
Mites Molliksen aamun testailut meni?

Viime yönä oli ekan kerran alamaha ihan kunnolla kipee, ei kuitenkaan ns. menkkamaisesti. Pienen pieni toivonkipuna heräilee.. Tänään illalla pääsee jo hätäisenä testailee. Tänään dpo 10!
 
Tänää hätähousuna testasin ei-yhtä-herkällä kuin eilen. Kyl toho tuli selkeämmin erottuva hailuviiva. Mut jätän testailut nyt vähäksi aikaa, kun sekin hormooni lisääntyy joka 72h.... Toivottavasti ei ala menkat ke-to oletan, et silloin alkasisivat (kp30). Pitää lataa kuva testistä, kun koneelle pääsee. :)
 
Takaisin
Top