Toinen haaveissa <3

Niemja: kuinka usein imetät sun esikoista :) ? Kysyn vaan kun silloin kun itse täysimetin mun esikoista niin mulla oli kaikki raskausoireet, jopa haamupotkujaki tuntui, olin ihan varma et olen raskaana mutta en ollut.. mulla vaan jotenkin imetyshormonit aiheutti kummallisen oireilun :)
 
Minä imetän esikoista normaalisti 3-5 krt vuorokausi. Mutta nyt se on ollu kipeenä nii syö ehkä 6 krt vuorokausi vähintään. Mutta en kyllö tähän mennessä oo mitään oireita sen takia saanu :D tietty se voi johtua siitä jos oikein kovasti toivoo ja imetys estää menkkojen tulon:/
 
Täällä dpo 8 ja niin oireetonta.
Tosin en tiiä voisko luetella oireeks että näin jo toisen kerran oviksen jälkeen seksiunia :hilarious:
Esikoisen odotusaikana nimittäin näin ekalla kolmanneksella ihan hirveesti märkiä unia ja sain jopa uniorgasmeja :wideyed: (too much info ehkä...) En oo ikinä aikasemmin enkä sen jälkeen moista kokenut.
Joten elättelen toiveita että raskaushormoonit aiheuttais taas seksiunia meikäläisellä, haha!
 
Pitää varmaan tilata jotaki muitaki muttaku niitä negoja on nii tylsä kattella :D ja Senni imetän varmaan 10krt/pv yöt mukaan lukien, ja aluksi oli kans samaa mutta ne katos ja alko ny uudestaan. Lääkäriaikaa oon aatellu tilata. Mutta veikkaan että on osittain imetyksestä johtuvaa ka varmaan vaan omaa mielikuvitusta sen toiveen takia.. Ota ny selvää :D

Otuski mulla oli samoja unia esikoisen aikaan, toivotaan parasta ;)
 
Muokattu viimeksi:
Otuski, ei vitsit, toi olis kyllä varmasti semmonen raskausoire, minkä kuka tahansa ottaisi:grin Toivottavasti se kertoisi tälläkin kertaa, että sinulla on pieni siellä tarttunut mukaan! Haha, aloin miettimään jotain terveyssivustoa, jossa listattaisiin tyypillisimpiä raskausoireita tyyliin "pahoinvointi, rintojen arkuus, väsymys, uniorgasmit.." :D :D Voisi siinä muutamalla lukijalla mennä aamukahvit väärään kurkuun.

Niemja, kyl se lääkäriaika varmaan kannattaa tilata, ihan oman mielenrauhankin vuoksi. En ollutkaan itse tajunnut tuota, että imetyskin voisi aiheuttaa "raskausoireita". Eipä se sinänsä ihmetytä, nyt kun miettii, koska onhan ne ihan ihme hormoneja noin muutenkin :P
 
Heippa! Mahtuuko mukaan? Täällä ois 21 vuotias, tammikuussa esikoistytön saanut naikkonen, haaveilen jo toisesta vaikka synnytys oli yhtä teurastusta ja välilihakaan ei ole vielä parantunut täysin. Yritystä ei olla aloitettu vielä, mutta olisi kiva liittyä silti joukkoon. :)
 
Peukut pystyssä syksyinen :) tulehan sitten raportoimaan!!

Kiitos ymmärryksestä mammat! <3 mies pyysi anteeksi onneksi. Sanoi kyllä ettei edes tajunnut loukkaavansa. Poika yskii kovasti edelleen mutta jotakuinkin selvitty. Viime yö meni osittain kukkumiseksi.

Täällä tänään oma vatsa ollut lievästi sekaisin. Alavatsallakin aristaa. Menkkaolo ei kumminkaan ole.
 
Meillä kans viime yö valvottiin vaikka taudit (korvatulehdus ja kurkunpään tulehus) pitäs olla jo selitetty :( viikko sitten loppu jo antibioottikin... No tissillä roikku sit viime yön. Pitäs kyllä saada noi yöimetykset uudelleen pois jos töihin meinasin jaksaa lähtee. Päivisin ei syö onneks ku pari kertaa
 
Niemja, kyllä mä pistäsin ton väsymyksen ja ruokahalun/mielihalujen vaihtelun ihan imetyksen piikkiin. Imetyksen väheneminen aiheuttaa väsymystä ku jonku hormonin määrä vähenee (oksitosiini(?)) Ja alkaa vauvan heräilyki puuduttaa ja eikö teil ollu vasta sitä yöhulinointia/tiheää imua.. itellä ainaki vaihteli hiilihydraatintarve alkuvaihees paljo ja energiantarpeen heittelystä johtuen myös semmosia ällötysöklötysoloja mitä raskaanaollessaki oli herkästi. Tuli järkkyjä makeanhimojaksoja ku vauva tilas lisää maitoa :dead: (nyt ku 13kk imetystä takana, ja vauva syö 1-5krt/vrk ni nyt en enää huomaa tuota makeanhimovaihtelua, muutaku menkkojen aikaan :p ) kropalla voi kestää helposti vuosi synnytyksestä toipumiseen ilman sen kummempaa syytä, onhan se synnytys ja pikkuvauvavaihe melkonen ponnistus! Jos on kilpirauhasvaivaa, ni ne on hyvä tsekata ku neki saattaa ihmeellisesti synnytyksen jälkeen heitellä, mut muuten:
Elä ressaa ja anna sun kropalle aikaa toipua!
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa lauruskaah! Hurjan kuuloinen synnytyskokemus sinulla, hyvä kuitenkin ettei jättänyt ikuisia traumoja, kun oot jo toisesta haavelemassa :) Toivottavasti et joudu kierron käynnistymistä kovin pitkään ja pääsette pian askelta pidemmälle kuumeilussa!

Kotimama, hienoa, että mies pyysi anteeksi. Toivottavasti jatkossa ymmärtää pitää möläytykset mahassaan :grin Noei, saahan sitä sanoa tietysti, jos on oikeasti mielellä jotain, mut huumoria voisi kyllä vääntää sit vaikka muista asioista. Tosi hyvä kuitenkin, että saitte puhuttua asiat halki, ni ei tarvii koko pääsiäistä olla mykkäkoulussa :) Tuun ehdottomasti huomenna aamulla raportoimaan testituloksesta! Ja sä kans hei heti kun taas testaat, koska oireethan kuulostaa lupaavilta! Jospa se ovis sit tosiaan oliski ollu viikkoa myöhemmin?

Esikko, voiihan valvominen.. Lähtisipä nyt pian palautumaan yöunet teillä paremmalle mallille!

Täällä oletettu menkkojen alkupäivä, mutta vielä ei ole tätiä näkynyt.:nailbiting:

Syksyinen kp 28/27, dpo 13, yk 6
 
Mulla on nyt jo toiset kuukautiset menossa synnytyksen jälkeen, mutta sänkyyn asti ei olla miehen kanssa päästy sit sen takia kun mulla repes synnytyksessä väliliha kokonaan sulkijalihakseen asti, nyt siellä on edelleen 10 vkoa synnytyksen jälkeenkin yks tikki törröttämässä. Jälkitarkastuksessa sanoivat et on kuulemma normaalia ettei parannu nopeammin kun on eri tikkilanka ja tuolla oli vielä joku pieni haava auki. Toukokuun loppuun asti käskivät odottaa ja sit jossei sittenkään oo lähtenyt niin puudutuksessa poistavat tikin ku väliliha on tosi arka sen hiertävän ja tökkivän tikin takia.
 
Apua kun olette olleet aktiivisia. Multa varmaan flunssa vei voimat, kun ne ei ole tiistain jälkeen riittäneet kirjoittamiseen ennen kuin nyt kun se alkaa olla paranemaan päin. Halut vei tiistaina sentään voiton flunssasta. ;) Hyvä niin sillä musta vaikuttaisi vahvasti siltä että ovis oli silloin. Eli talletteluja olisi tehty dpo-2 ja dpo0. Ehkä nyt uskaltaa olla varovaisen toiveikas. Kuluisi nyt tämä pari viikkoa nopeasti... Nyt siis menossa kp20 dpo3.

En nyt jaksa selata uudestaan kaikkia viestejä läpi, mutta...

Tervetuloa uudet! Lauruskaah ainakin on tullut kuumeilemaan. Kuulostaa aika rajulta synnytykseltä. :\ Toivottavasti toivut siitä pian.

Hienoa että saitte puhuttua Kotimama ja mies ymmärsi jopa pyytää anteeksi. Ymmärrän täysin loukkaantumisesi. Ei tuollainen ole kivaa. :( Toivottavasti ensi kerralla miettii vähän mitä sanoo.

Syksyisen ja esikon plussaa odottelen täällä ja lähetän sekä teille että muillekin plussatuulia!
 
Ihanat vertaistukileidini.. Hieman hämmentyneenä ja sydän pamppaillen esittelen teille tämän aamun testitulokseni <3 Nyt siis dpo 14.
upload_2016-3-26_8-1-16.jpeg

upload_2016-3-26_8-1-16.jpeg
 
Ihanaa syksyinen paljon onnea!:-)

Tein testi tänää ja näytti olevan haamu mutta en vaan luota noihin rfsu testeihin. Vaikka eilen ei tullu haamua ..Täytyy käydä siis tikku ostoilla tänään. Jänskättää mitä huominen tuo tullessaan :-)
 
Takaisin
Top