Toinen haaveissa <3

No kotimama,nyt voit sit siemailla pääsiäisviiniä :)
Olivia82 ai te tähtäätte ens vuoteen. Joo. O-plussasta ja säännöllisestä kierrosta kyllä pitää olla iloinen! :)
Otuski niinhän ne kuluu.. se on niin raastavaa :O
 
Bättismama juuri näin! :D

Syksyinen sama homma meillä laulun kans :D ja joo, mulla on onneks tullu aina hyvin maitoa ja luovutin sitä aluksi sairaalaan mutta se alko ressata niin lopetin sen ja nyt vaan kotopakkaseen laittanu sitte, ekaa kertas tyhjeni oma pakastin nyt mutta ompa mummoloiden pakastimet täynnä vielä maitoa :D
Ja ihana että päätit mun puolesta, pidetään siitä kiinni ;) pessimisti ei vaan pety :D

Pilvilinna toivotaan parasta ;)

Syksyinen toivotaan että plussa sieltä tulis siltikin ;)
 
Syksyiselle nyt se plussa! Eiks se niin oo, että oireettomuis on yks selvä alkuraskauden oire?! :wink
Voi Kotimama, harmi negasta. Mut jos sulla tosiaan olikin se ovis myöhemmin, niin jännitys jatkuu! Pääsiäisreissussa voi tosiaan vähän siemailla vaikka sitä viiniä ja rentoutua.
Mä kävin eilen apteekissa kauhistelemassa ovistestien hintaa! 32€ 7kpl paketti! :nailbiting: Jäi hyllyyn. En tiedä, pitäiskö tilata jostain nettikaupasta vai yrittää vaan arvioida se oikea ajankohta. Mieskin mulle totes, että etkös sä nyt suunnilleen sen ajankohdan tiedä? Vähän epäsäännöllisellä kierrolla ikkuna on vaan vähän leveempi, eli seksiä täytyy siis varmuuden vuoksi olla suunnilleen kaks viikkoo joka toinen päivä... :p Tämähän miehelle kelpais. Eikä siinä, kyllä mullekin, vaikka myönnän kyllä, että varmasti ei olis näin paljon petiäksöniä, jos ei yritettäis raskautta. Kyllä mä sen myönnän.
 
Olivia, pitää sit olla ihan hissunkissun miehelle siitä vaihtoehdosta, että kyllä ne lapsoset saattaa joskus muutaman viikon etuajassakin putkahtaa :p

Otuski, mä oon jättänyt toistaiseksi vielä testit suosiolla kaappiin. Toki nyt ne ovat jo siirtyneet täysihiljaisuudesta pieneen kutsukuiskutteluun siellä, mutta vielä hinku ei ole liian kova. Tuolla raskaaksi 2015 ja 2016 puolella on tullut sivusta seurattua niin monta rankkaa pettymystä, kun dpo 10 testattu haamuviiva ei lähdekään vahvistumaan, vaan katoaa kokonaan muutamassa päivässä ja menkat alkaa ajallaan. Vaikka testauksesta pidättäytyminen on toooooosi vaikeaa välillä, uskon silti pääseväni henkisesti helpommalla näin pitkässä juoksussa. Mut kukin taplaa tyylillään ja onhan se kieltämättä niin kutkuttavaa tihrustella muidenkin testikuvia ja pohtia yhdessä, että olisko siiellä jotain :) Milloin ajattelit otuski alkaa testaamaan?

Kotimama, möööööhhh tyhmä nega. Nomutta eipä vielä haittaa, koska pääsiäisen jälkeen se kääntyy plussaksi. Näin on!

Niemja, toi on kyllä tosi jees että maidon tulon kanssa on hommat menny putkeen. Juu, päätin sun puolesta tän homman nyt sitte :D Ja uskon kyllä, että täältä porukasta moni lähtee tähän päätökseen mukaan. Ja nou hätä, me uskotaan sun puolesta niinäkin hetkinä, kun itselläsi pessimismi vie voiton!

Indie, jos jaksaa tihrustaa ja tulkita ovistestin viivojen tummuuksia, niin nettikaupoista (esim. raskauskeiju.fi) saa kyl tosi edullisesti. Nytkin näytti olevat joku tarjous, et vähän päälle 10 eurolla saa 20 liuskaa. Mulla on just noi liuskatestit käytössä ja oon kyl ollu tyytyväinen, mut monilla täällä on kyllä ollu toisenlaisiakin kokemuksia. Mut ehdottomasti jos vaan jaksatte mennä joka toinen päivä taktiikalla pari viikkoa,niin menkää! Me yritettiin ekassa kierrossa, mut oltiin todennäköisimpänä ovishetkenä jo niin tympääntyneitä koko hommaan, että aika suorittamiseksi se meni. Joten ovistestit oli parempi ratkaisu meille :P

Indie ja niemja, kiitti plussatsemppauksista <3 Toivotaan nyt parasta. En oo kyllä moneen kuukauteen päässyt näinkään pitkälle ilman tuhrua, joten siitä ainakin saa olla iloinen.

Syksyinen, kp 27/27 dpo 12, yk 6
 
Mä kans aina välillä seurailen teidän juttuja vaikka kuumeilu on kova. Aiemmin jo kerroinkin itsestäni, mutta tosiaan poika täyttää ens kuussa vuoden ja toista lasta kovasti molemmat haluttaisiin miehen kanssa. Mulla vielä koulu kesken ja tarkoitus olisi jouluna valmistua joten ainakin sinne asti saa vielä tyytyä kuumeilemaan.
Joku tuolla puhui et vauva voi syntyä pari viikkoa etuajassa, niin tai sit pari kuukautta kuten meillä kävi. Joten ehkä suosiolla odottelemme keväälle laskettua aikaa :)

Plussatuulia puhaltelen kaikille!
 
Ootte kyllä ihania! :D
Mutta niin sitä ittekki uskoo kaikkien muiden plussaan paitti omaan :D
Ja kuulostaa syksyinen tooosi hyvältä tuo tuhruttomuus ;) koskas testaat?

Indie mä tilasin ebaystä 100kpl ovistestejä 8e, mutta tykkäsin enempi toisista liuskoista mitä olin suomesta joskus tilannu. En vaan muista merkkejä. Mutta en oo ikinä saanu ovista testiin kiinni..

Freyja tervetuloa! Toivottavasti kuumeiluaika menis nopeasti ;)
 
Syksyinen, nojoo tiiän itse omasta kokemuksesta, ku toissakesänä tein selvän positiivisen testin jonka jälkeen pari seuraavaa testiä haaleempaa viivaa ja sittenhän ne menkat alkoikin. Kieltämättä oli aikamoinen isku vasten kasvoja, ainakin isompi pettymys ku pelkkä nega tuossa vaiheessa.
Että ihan hyvä et pystyy pitämään järjen päässä ja testata vasta sit ku oikeesti menkat myöhässä.
Plussaa sinulle toivon :)
 
Syksyisen testipäivää odottaen. Milloin testailet? :)

Ja niemja kyllä se plussa sinnekin tulee. Keho toipuu vielä edellisestäkin mutta varmasti tuskastuttaa kierron odottelu <3 eipä täälläkään niitä menkkuja näy. Nyt jo ekoista the melkoista kp32/28.. Ja ei plussaakaan mikä olisi hyvä syy. Hermo pinnassa kun keho käyttäytyy näin!! :D

Saavuttiin anoppilaan pääsiäisen viettoon. Poika alkoi eilen yskiä röhisevästi mutta muuten oma vilkas itsensä. Lähdettiin sit reissuun kun oli normaali. Nyt illan aikana ollut hieman lämpöinen, mutta lämpö oli 36.4. Mies tokaisi että oli lämpöinen jo automatkalla ja en muista miehen sanoneen moista. Mies tähän sitten että mua ei mukamas kiinnostunut kun hän sanoi :| että tuli paska fiilis!! Ja äitinsä oli ihan vieressä. Lisäksi anoppilassa oli runsas suolaista leipää pöydässä jota mummo oli tunkemassa ison viipaleen pojan käteen. Sanoin että vain pieni palanen ja puolitti tämän ison palan. Edelleen pala oli jäätävän kokoinen. Olin ottamassa pois ja tähän mies että ei poika siihen kuole että syö leivän. Että meinasin purskahtaa itkuun. Mies aina ollut mun kanssa samaa mieltä että ei näin pienelle suolaa/sokeria. Ja kaikenlisäksi mummo oli toistamassa samaa iltapalalla. Anteeksi vuodatus. Nyt murjotan miehellekin. Tuntuu että hän aina mollaa mua kun ollaan hänen vanhemmillaan jollain tavalla, humoristisesti tai "vahingossa". En usko että pahaa edes tarkoittaa mutta minä mieleni pahoitan.
 
Täällä alkaa toivo vähän nousta ku pissittää koko ajan :D dpo 7 ehkä. Mutta voi tietty johtua ku oon juonu kolme kuppia kahvia tänään :D
 
Joo, ihan totta et JOS sais plussan niin että la ois tammikuussa niin vois se muksu syntyä vaikka joulukuun puolellakin. Vähän taktikointiahan tää on kun haluaisi mm. äitiysloman saada alkamaan siten, että ainakin yks kesä sisältyisi siihen. Meillä kun tarkoitus on että mä palaan heti töihin kun hoitovapaa alkaa ja mies jää kotiin. Ja enempää lapsia tuskin tulee, joten on mun viimeinen mahis olla hetki pois oravanpyörästä.

Mä en ite usko että heti tärppää, toivon nyt ensteks että ensi vuodelle johonkin ajankohtaan saatais laskettuaika, oli se tammikuu tai joulukuu. Me heiluteltiin tänään peittoja keskeytetyllä, vähän niinkuin kenraaliharjoitus :grin
 
Heip, nopsaa lukaisin viestit läpi ja sen vain sanon, että myötäelän täällä vielä teidän mukana, vaikka menin jo onnessani ja hyvissä toiveissani ilmoittautumaan lasketun ajan foorumille. Kuitenkin niin alussa vasta mennään, että ihan varo-varovaisin mielin ja ajatuksin edetään.
Toivon tänne rytinällä plussia ja hirveästi jouluvauvoja (jos oikein päässäni laskin:D) <3
 
Mun mielestä jouluvauva(kin) olis ihana, saisi viettää hyvillä mielin joulun rauhassa oman perheen kesken uuteen tulokkaaseen tutustuen ja keskittyen. Mutta kunhan pallerot meille suodaan, niin eikös vaan, että kaikki ajankohdat on hyviä, oli syntymäkuukausi mikä tahansa =)
 
Otuski, kiitos plussatoivotuksista :) Tosi kurjaa, että oot joutunut itsekin kokemaan tuon kemiallisen raskauden ja viivojen haalenemisen... Toivottavasti et kuitenkaan joudu enää koskaan uudestaan. Pysyvä plussa tästä kierrosta mukaan eiks nih!!

Kotimama, ihan tyhmää ensinnäkin sun inhottava epätietoisuustilanne ja toisekseen nuo miehesi ajattelemattomat kommentit. Ei hän varmaan tosiaan edes tajua, kuinka pahasti omaan äitiytyeen kohdistetut arvostelut voivat satuttaa, varsinkin kun ne tulevat omalta rakkaalta kumppanilta. Oletteko puhuneet asiasta? Jospa hänkin tajuasi pyytää anteeksi, kun kertoisit hänelle omia tuntemuksiasi? Toivottavasti huomenna on parempi päivä, voimia <3

Esikko, toivottavasti pienentynyt rakkosi merkitsisi hyviä uutisia ;) Milloin ajattelit aloitta testaamaan?

Olivia, ymmärrän hyvin, että tilanteessasi toivoisit kesäloman pidentävän lapsen kanssa kotona oloa edes hiukan. Tosi kiva kuitenkin, että annat myös miehelle mahdollisuuden viettää lapsen kanssa hoitovapaata! Heh, keskeytetty on ihan hyvä tapa kenraaliharjoitella ja eihän sitä koskaan tiedä, mitä senkin puitteissa voi tapahtua ;)

LaRa, tosi kiva kuulla susta! Mikä sun vointi on ollut ja osuiko sun laskettu aika marras- vai joulukuun puolelle?

Niemja ja kotimama, testaan lauantaiaamuna. Jos menkat ei ala huomenna, ni sit ollaan lauantaina virallisesti "myöhässä".

On tää hullua touhua tämä raskauden yritys. Tänään oon koko päivän joka ikisellä vessakäynnillä tihrustanut niitä käytettyjä vessapapereita varmaan samaan tyyliin, kun joku toinen katsoo raskaustestiä. "Negoja" ovat kaikki paperit olleet, mikä tässä yhteydessä siis tietysti hyvä merkki, koska tarkoittaa tuhrun poissaoloa. Ja sit tää mun tissien painelu ja puristelu ja tökkiminen. Välillä oon jopa havaitsevinani jotain merkkejä siitä, että nyt tuntuu vähän pientä arkuutta, mutta kai se ny tuntuu, ku niitä kiusaa koko ajan:grin Hetken päästä taas normissa tunnottomuustilassa. Noooooh, kyllä se lauantaikin pian saapuu ja voihan olla, että tätikin päättää tupsahtaa ilman tuhruennakkovaroitusta ajallaan huomenna. Mutta just nyt voi nauttia tietämättömyydestä ja haaveilla, että jospa..<3
 
Kotimama ompas kurjaa käytöstä mieheltäs :/ toivottavasti ynmärtää pyytää anteeksi! Ja hyvin ymmärrän sun suhtautumisen. Mä antaisin tulla takaasi..

Mä kans salaa haaveilen jouluvauvasta vaikka alkuvuosi olis kivempi :D jostain syystä mulla on niin vahva raskausolo, ollu jo kauan aikaa, oireet on ja kaikki mutta testit negaa. Joten en oo raskaana. En vaan ymmärrä miks kropan pitää näitä oireita sitte kehitellä.. On siis väsymystä (nyt vasta alkanu pari vk sitte ja vaikka esikko valvoo niin se on valvonu koko elämänsä joten ei selitä), kiukkusuutta (mieski tokasi että oonko paksuna ku oon justiin yhtä vittumainen ku olin esikon aikana), mieliteot jota saatua en silti halua syödä niitä, jatkuva nälkä, kauhea turvotus mutta paino ei nouse, huimaus, ajoittainen huono olo, se fiilis vaan että olisin raskaana. Mutta viimeks sunnuntaina one stepin herkän testin tein ja en tekemälläkää saa edes haamua siihen. Edes kuivana monen päivän jälkeen. Alkais ny vaan ne menkat niin lähtis luulot pois..
 
Pitäiskö sun niemja kokeilla jotain muuta testiä? Oireet kuulostaa kyllä toooooosi lupaaville! Noista herkistä testeistä kuulee tosi paljon huonoa.. näyttää viivan paikkoja, kun ei ole raskaana ja näyttää blankkoa jos on. Ja sit tietty verikoe on yksi vaihtoehto. Ei noi oireet ihan normaaliinkaan elämään kuulu, joten terkkarillehan voisit mennä enivei eiksjuu?
 
Takaisin
Top