Toinen haaveissa <3

Niemja. Kuulostaa ihanalta! Toivottavasti on levännyt olo kun kotia palaatte :)
Joo.. ennen km mulla olikin kierto 26-28pv et hyvä vaan jos normalisoituu.. ja tuottais ennen kaikkea tulosta :D vaikka onhan treenailuki kivaa,mut rupeis jo riittämään :D
 
Bättismami: En bongannut ovista, ainakaan tikkuun. En edes tikuttele. Joitain oireita oli oletettuna ajankohtana mutta siitä viikko eteenpäin oli ihan omituista, vilunväristyksiä, lämmöt koholla, etova olo ja vatsakipuja. Eli ovis olis voinu myös olla viikon myöhässä. Tosin aiemmin ennen esikoista ovis oli ihan erilainen, tunsin nippailut, oli limat yms. Nyt ei oo haluja kummempaa ollu paitsi nuo ihmeoireet :D mitä sit lie oli.. Mitään raskausoloja ei kyllä ole nyt eikä menkkatuntemuksiakaan. Ennen menkkoja oon aina kärttyinen ja hyvällä tuulella oon nyt ollut. Toivon ettei kierto kovin pitkäksi veny. Jompaa kumpaa siis odottelen, plussaa tai menkkoja :D
 
Tuli tässä mieleen että taitaa olla aika yleistä että esikoista odottaessa ovis oireet oli hyvin selvät mutta nyt ei ole oireita? Mulla ihan sama ennen oli selkeät oireet: nännit kipeät, kananmuna limat ja kun munasolu irtosi nii kunnon vihlasu! Viime kierrossa ei niin mitään paitsi ovisplussa ja vähän herkät nännit.
 
Kotimama no sitten pitää vaan jännätä. Toivotaan että jompi kumpi tupsahtaisi! Mä onneksi viime kierrossa hankin ovistikkuja, ja tulikin viikon myöhässä ni ei tarvinnut jännäillä. Nyt ei epäilystäkään siitä että ovis on. Tikulla sen vielä varmistin ;)
Kuinka sitä osaisi olla murehtimatta/toivomatta liikoja? :O ärsyttävää suorastaan kun olen tällänen hätähousu. Tuntuu taas siltä että kaikki tulee vaan raskaaksi ympärillä samantien :/.. kyllä te varmaan tiiätte fiiliksen?! Ja taas tyhmänä mietin että olisin niin ja niin pitkällä jos ei olis km tullut :( nyt vaan kaikille plussia ja oviksia ja ennen kaikkea seksiä oikeeseen aikaan :D
 
No me sovittiin miehen kanssa että nyt en tikuttele enää vaan mennään joka toinen päivä meiningillä ;) rupeen rtestejä tekee sit ku on laskennallisesti mahdollista :D
 
esikko1 kuulostaa hyvältä :p meillä ei varmaan miehen kunto kestäis, hyvä jos muutaman kerran kuussa saan!

Täälä dpo 6 eikä niin mitään oireita. Pissin huvikseen ovistikkuun ja vahvempaa viivaa näyttää taas.. Voikohan lh-hormooni veressä pilata tsäänssit raskautua..
 
Mä teen niitä ovistestejä mutta koen ne kans turhaksi, mennään kans joka toinen pv taktiikalla ja testaan kerran kuus :D

Mulla ei oo ikinä ollu ovisoireita muita ku halut lisääntyny eikä oo nytkää mitää, toki en tiedä onko oviksiakaa ollu että ei sen puoleen :D

Mutta fiilis on kans että kaikki ympärillä vaan raskautuu. Ja kaverit tuntuu kaikki olevan sitä sorttia että katotaan miestä ja pam ollaan raskaana :mad: ei siinä, onnea niille ja eihän se oo multa pois mutta kyllä se kirpasoo. Nytki taas kuulin yhden jonka lapsi täyttää vuoden täs kuus että syksyllä tuloo toinen. Ittellä on se olo että toista joutuu vähintään yhtä kauan yrittää ku ekaa..
 
Voi teitä kaikkia flunssan kanssa painivia. Pikaista paranemista jokaiselle! Näin olen itsekin joskus todistanut, että seksi on kyllä oiva lääke tähänkin tautiin! ;)
Kotimama, mä oon ihan jännityksessä täällä sun puolesta!
Täällä lopetellaan menkkoja juuri ja suunnataan seuraavaan yritykseen. Taidan tosiaan poiketa apteekista ovistestejä ja ruveta niitä tikuttelemaan hyvissä ajoin.
Olkoon tämä kierto meille kaikille otollinen! :) <3
 
Niemja on mahtavaa kun täällä voi kertoa siitä fiiliksestä kun ärsyttää kaikkien muiden raskautumiset. Se on parasta vertaistukea kun joku tajuaa miltä itestä tuntuu :) eipä ollu 20vuotta sitten tällässeen mahdollisuutta.
 
Kotimaman puolesta jännään minäkin täällä ihan hulluna :) Voi kunpa huomisaamuna saisit yllättyä parhaalla mahdollisella tavalla!

Bättismami, hyvältä vaikuttaa tuo kierron lyhentyminen. Ei muuta kun tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! Toi on bättismama niiiiiiiin ymmärretävää, että palaat aika ajoin miettimään, missä kohtaan sitä jo menisi, jos ei olisi km tullut. Ja myös ne ympäristön paksuksipamahtaneet saa ärsyttää. Kunhan tiedät ja uskot, että pääset itsekin olemaan jollekin toiselle sellainen joskus :P

Niemja, haha ihanaa, että löytyy muitakin musiikillisesti "lahjakkaita" :D Mä olin siis ihan satavarma, että mä en ikimaailmassa laulaisi lapselleni koska en vaan osaa eikä se tunnu luonnolliselta. Mutta niin siinä vaan sitten kävi, että meillä raikaa mun kaunis rallatteluni harva se päivä. Poika ei vissiin vielä oikein tajua paremmasta, niin se on ihan fiiliksissä, mutta miestä käy välillä sääliksi :grin Siis pumppaussaldo yli puol litraa?! Wow, mä en varmaan ikinä saanu yli kahta desiä, vaikka olis ollu mimmonen tauko. KIva kuulla, että teillä oli mukava ilta ja yö, tuli varmasti tarpeeseen.

Esikko, mulla taas on ihan toistepäin. Mä en ennnen esikoista tajunnut koko ovista koskaan. En kyllä hirveästi seuraillutkaan, mutta kyllä nää nykyiset kivut on sellaset, että ei olisi silloinkaan menny huomaamatta ohi. Juuri tänään taisi hesarissa olla juttua siitä, että miten ovulaatiotuntemukset saattaa muuttua raskauden ja synnytyksen jälkeen.

Otuski, ei se lh-hormoni vaikuta raskauteen ainakaan mitenkään kielteisesti. Sen määrä saattaa heitellä elimistössä ihan läpi kierronkin. Tosin ihan loppukierrosta "ovisplussa" voi merkata raskauttakin, sillä lh-hormoni nousee myös raskaudessa ;)

Niemjalle piti vielä sanoa, että äläs nyt vielä manaa niitä piruja seinille toisen yrittämisen keston kanssa. Toistaiseksihan sulla ei ole vielä edes kierto kunnolla käynnistynyt imetyksen takia. Voihan se olla, että teillä nappaa syötti saman tien, kun kierto käynnistyy ja tasaantuu. Joo, näin siinä käy, mä just päätin niin :P

Indie, mahtavaa, että täti tajusi väistää pikkuhiljaa takavasemmalle. Tsemppiä tikutteluihin, toivottavasti saat oviksen napattua niihin kiinni!
 
Hei, täällä yritetää toista. Tammikuussa ilmeni km 6+1 ja nyt ovistestein bongattu ovis 16 pvä ja kierto ois ehkä entisen mukaan niin 30 pvää. Paineen tunnetta tuntunut viime perjantaita asti vähemmän ja enemmän. Tänään ois 3+0. Mulla oireet tulleet vasta rv5-6. Toivotaan hartaasti, että plussa tulis ja joulukuussa ois beibe:)
 
Tsih, bättismami :) On ne päiväunelmointien aiheet muuttunu vuosien varrella:grin

Tervetuloa mukaan Pilvilinna! Muutaman päivän päästähän se jo selviää, josko siellä olisi pieni tarttunut jo matkaan. Peukut pystyssä :)

Heh, teillä on Pilvilinna ja otuski ihanan optimistinen tapa ilmaista kierron vaihe raskausviikoilla :P

Täällä vaikuttaisi siltä, että kierto palautuu normipituuteensa eli 27 päivään (edellinen 24 ja sitä edellinen 26), sillä tuhru on pysytellyt tänään vielä poissa. Huomiseksi odotan sitä ja perjantaille sitten menkkoja. Tai en varsinaisesti odota, mutta realisti minussa asennoituu siihen suuntaan. Menkkajuilintaa on ollut koko päivän ja tänään kivahdin miehelle ja koiralle jostain ihan pikkiriikkisestä syystä täysöveristi. Joillain nämä voisivat olla raskausoireitakin, mutta mulla on edellisissä kierroissa olleet selviä merkkejä tädin lähestyvistä askelista. Tissejä (omiani siis) olen kopeloinut tänään enemmän kuin laki sallii, mutta arkuutta tai tuntoherkkyyttä ei ole vaikka kuinka yrittäisi sitä kuvitella. Mä haluun oireita!!!!!!!! Ja ois se plussaki tietty ihan jees:shy:

Syksyinen kp26/27, dpo 11, yk 6
 
Seurailen teidän juttuja, meillä kun tää kierto on vielä himmailua. Eilen tikutin ovisplussan, selkeimmän tähän saakka, viiva vahvempi kuin kontrolli. Ois se joulupaketti kelvannut mulle, mut ootetaan nyt vielä tämä kierto niin menee la ens vuoden puolelle. Se on tärkeetä miehelle. Iloinen oon silti o-plussasta ja säännöllisestä kierrosta, aiemmin kun kierrot ollu mitä sattuu eikä tikuilla saanu ovista kiinni.

Me lähdetään huomenna pääsiäisen viettoon mökille ja kauheena hommaa tälle päivää! Hyvää pääsiäistä kaikille!
 
Syksyinen, ootko jo testaillu tässä kierrossa vai pystytkö pidättäytymään testin tekemisestä kunnes menkat myöhässä?

Dpo 7 eikä mitään merkkejä.. Nää päivät kuluu niiiiin hitaasti.
 
Negaa näytti tänään ennen reissua. Tosin jos ovis oli sillon viikkoa myöhemmin niin tänään vasta dpo 9-10. Ens viikolla taas mikäli niitä menkkoja ei kuulu.
 
Takaisin
Top