Toinen haaveissa <3

Jaahas, loppui se odotus, täti kylässä..

Kotimama, viime kierto oli 36 päivää, ja tämä nyt 25.. Imetän edelleen ja neljäs kierto lähti käyntiin.

LaRa, onko sulla kuinka pitkä kierto kokonaisuudessaan?

Pitäisiköhän niihin ovistesteihin tutustua, kun nyt jäi kokonaan bongaamatta tai sitten ei ollut ollenkaan..
 
Vimma, no voihan pylly :( mut tästä kierrosta tärppi sulle!
Ei oikeastaan tietoa normi kierron pituudesta, kun tullut vähän miten sattuu esikon syntymän jälkeen ja myös ennen sitä oli jokseenkin epäsäännölliset.
 
Kiitos kaikille parantumistoivotuksista! Itsellä yskä ei ole mennyt kovin pahaksi (korva tosin kipuilee). Pojalla sen sijaan on tänään ollut yskä aika pahana ja pientä lämpöäkin nosti. :( Onneksi pienet parantuu yleensä nopeasti ja sen yskäkin on simmosta limasta että irtoo lima ainakin hyvin mikä tietää parantumista.

Pahoittelut negasta nakki! Pidetään pieni toivo kuitenkin yllä kunnes vuoto alkaa. Toiset plussaa myöhään ja oviskin on voinut myöhästyä ellet sitten bongannut sitä varmasti.

Voi kurja, kun täti tuli teille kylään bättismama, Indie ja Vimma. :( Pahoittelut ja onnea uuteen kiertoon!

Toivottavasti unesi oli enneuni Syksyinen. :)

Hui, kamala mannikka. :( Inhaa tuollainen stalkkaaminen. Toivottavasti stalkkaaja ei ole löytänyt sinua. Miten neuvolalääkärillä meni? Toivottavasti kohdunsuu on visusti kiinni.

Mullakaan ei ole mitään näitä keskusteluja hiljaa lukevia vastaan. Toki olisi mukavaa jos uskaltautuvat tulemaan juttelemaan myös, mutta ei se minua vahingoita jos vaan lukevat. Itse taisin lukea vähän aikaa ennen kuin rekisteröidyin. Katselin vähän että onko paikka mieluisa. :> Ainakaan minusta täällä ei ole niin tarvetta salaisille keskusteluille kuin noissa lasketunajan ryhmissä, joissa osa saattaa jutella enemmän oikeasti yksityisempiäkin asioita. Joka tapauksessa salaista ryhmää ei ole näillä näkymin tänne tai muuallekaan nykyisten (ja tulevien kuukausiryhmien) lisäksi tulossa.
 
Minä tunnustaudun puolistalkkeriksi :D luen ketjua paljon, mutta kun yritys ei ole niin aktiivista, niin aina ei ole kirjoitettavaakaan :rolleyes:

Mutta siis, kahdessa edellisessä kierrossa kroppa huijasi täysin luulemaan, että olisi tärpännyt - väärät hälytykset. Nyt ei olla heilutettu peittoja kuin yhden kerran, niin mitäs nyt. Luulin ajatuksissani, että kk alkaisi tänään-huomenna ja tarkistin kalenterista, että vasta viikon päästä tulee 28 pv mikä on kohtuullisen säännöllinen kierto! Eli kroppa on nyt aivan sekaisin: turvotusta, lämpöilyä ja sen sellaista :wideyed: en kuitenkaan osaa odottaa plussaa, kun ei ne tähdet niin kohdallaan ole olleet.

Syksyinen, uskon uniin, ja sulla oli täydellinen uni :wink

Olkoon kierto kaikille suotuisa!
 
Vargynja, en päässyt lääkärille :( pari tuntia ennen aikaa tuli viesti et se on peruttu. Sain uuden ajan vasta ens viikolle ja sillon ei oo ees ultraa käytössä, vaan käsipelillä kokeilee vaan.. Tuntuu tosi turhalta, (kiireellinen) lääkäriaika menee nyt kahden viikon päähän neuvolaan soitosta -.-
 
Negaa näytti tämänaamuinen testi, tiirailla meinasin mutta lopulta tulin järkiini :D käyn kumminkin tänään kauppareissulla hakemassa lisää testejä ja testailen uudelleen ensi viikolla mikäli menkat ei ala :)
 
Höh ja pyh uusille kierroille. Nyt sitten jouluvauvat kaikille!

Voi mikä ihana uni siellä syksyisellä :joyful: Ihan selkeästi enneuni! Minä näin raskausaikana jatkuvasti unia joissa vauva oli jo syntynyt ja kehuin kaikille ettei synnytys sattunut yhtään, siis suorastaan hehkutin sitä kivuttomuutta, ja enneunihan sekin oli :) Avautumisvaihe kyllä oli ihan jäätävää mutta ponnistaessa oli puudutukset niin kohdallaan että oikeasti en tuntenut yhtikäs mitään!

Tsemppiä kaikille testailijoille ja paranemista Vargynjan pikkuiselle.

Eilen kirjoitin että menkkamaisia kipuja ruvennut tuntumaan, joten tottahan toki piti uittaa r-testi tänään ettei vaan olisi "vahinko" käynyt. Joo ei ollut käynyt :p Ilmeisesti tosiaan jotain ovulaatioon valmistautumista meneillään tuolla syvyyksissä. Kp9 tänään ja toivon mukaan parin viikon sisään tulee ovis. Mulla kyllä tosiaan se greippimehu toimii ja limat on sen myötä lisääntyneet huikeasti, ei mitään mahdollisuutta olla huomaamatta niitä. Voi jehna kun nyt alkaisi tapahtua jo!
 
Pöh negoille!

Mä kattelin eilen illalla kuvia ku poika oli vauva ja totesin että en yhtää kaipaa sitä aikaa :D että sais ny vaan nopiaa tärpätä ja tulla se toinen että lähdetään edes tekemään enempää lapsia! Alamahakivut jatkuu edelleen että kaippa sinne gynelle pitäis mennä. Vaikka viimekski (ennen esikoosta) se katto että kaikki hyvin ja kivut olis suolistoperäästä mutta tiedä sitte. Toisaalta on tullu kauhiat nivelsärytki että varmaan vois jotaki ruokavaliomuutoksia tehdä.
 
Voih, kiitos kaiki ihanat enneunitsemppauksista <3 Mukavaahan se olisi, jos toteutuisi :)

Niemja, en ajatellut tässä kierrossa punaviiniä lipitellä, kun jotenkin lannisti se, että viime kierrossa tein kaiken mahdollisen eikä silti natsannu. Nojoo, ihan hölmöä mummutusta, mutta kokeillaan nyt ihan periaatteesta täysluomumeininkä :D Kyllä niemja sunkin kierto käynnistyy, sitten kun sen aika on. Ymmärrän tietty, että alkaa tulla ihan malttamaton olo, kun mitään ei tapahdu. Toivottavasti alkaisi nyt sit mieluummin aiemmin kuin myöhemmin ja jos alkaa myöhemmin niin sitten ainakin natsaisi heti ykkösellä. Sen olisitte kyllä ansainneet!

Olivia, muakin aina kirpaisee, jos joku tulee vain plussaansa esittelemään ellei siinä sitten oo joku pointti esim. just valaa uskoa kertomalla oma onnistumistarinansa.Niinhän se on, että toiset raskautuu tosi helposti ja toisilla kestää. Itsekin kuuluin esikoisen kanssa siihen ensimmäiseen porukkaan, kun natsasi heti. Vieläkään tässä ei ole hirmu pitkään kakkosta yritetty, mutta kyllä se puolikin vuotta alkaa aika pitkältä tuntumaan, varsinkaan kun ei voi tietää tulevasta. Tuntuu todella pahalta kaikkien puolesta, jotka joutuvat jopa vuosikausia omaa pientä odottamaan. Tässä ketjussa uskaltaa sanoa, kun kaikilla meillä on jo yksi pieni, että olisihan se kamalaa, jos ei koskaan olisi saanut kokea tätä onnea. Vaikkei toista lasta tulisikaan enää, niin ollaan silti tositosi onnekkaita!

Indie, pöh menkkojen alkamiselle. Hööööööh.

Esikko, mä oon käyttäny ovulaation testaamiseen one steppejä ja on mulla toiminu tosi hyvin.

Vimma, hö että sullakin lähti nyt menkat käyntiin.. Inhottavaa tommonen kiertojen pituuden vaihtelu, kun ei pysty ennustamaan mitään :( Mä kyl suosittelen ainakin kokeilemaan ovistestejä. Jos ne tilaa netistä, ni ei maksa ihan hirveesti ja saapahan jotain viivoja tihrustella kierron ajan :P

LaRan uutta testiä odotellaan ;) Oon ymmärtäny, että jos on tärpänny, niin aamulämmöt pysyy kohonneena joo. Tosin mitä oon tohon aamulämpöjen mittaamiseen perehtyny, ni vaikuttaa niin hankalalta, etten oo ite siihen koskaan lähteny. Itse herään yleensä esikoisen itkuun, ni se jo varmaan vaikuttaa niihin lämpöihin.. Vissiin parasta olisi mitata tyyliin hetki ennen heräämistä ja jotkut kai tekeekin niin, että mies mittaa just ennen kun herättää naisen. Jos lämpö mitataan vasta ees pikkusen myöhemmin, niin tulos ei ole enää luotettava ovulaation tai raskauden ennustamiseen. Näin oon siis ymmärtäny, korjatkaa joku, jos oon ihan hakoteillä!

Vargynja, tsemppiä pikku potilaan kanssa!

Makarelli, toivotaan, että sulla olisi kiinnittymisestä johtuvaa kropan sekoilua ;)

Kotimama, kyllä se siitä vielä ehtii positiiviseksi muuttua, kyllä kyllä kyllä kyllä :)

Avvi, toi on niin tuttua toi raskaustestien uittaminen ties missä kierron vaiheissä :grin Nyt oon kyl onnistunu vähän pääsee siitä irti, mut se johtuu oikeestaan siitä, että ei oo ollu niin paljon sellaisia tapahtumia, jossa minun odotettaisiin juovan alkoholia, ni ei oo senkään takia tarvinnu varmistella. Ihanaa, että sulla oli kivuttomaan synnytykseen liittyviä enneunia! Voidaan perustaa oma selvännäkijätoimisto, jos munkin uni toteutuu :P Ja avvi, se on ihan hyvä, ettei se ovis ihan vielä tuu, tarviihan ne munasolut aikaa kypsymiseen ;) Mut kyl jo ens viikon alussa vois tulla!

Syksyinen kp21/24-27, dpo 6, yk 6
 
Tuliin puhaltamaan plussatuulia kaikille!
Uusille tervetuloa ja toivottavasti tärppä pian. Olin tän kierron tavallaan forumitauolla. Nii oon vähän jäänyt pois täst ryhmästä kun niin paljon tekstiä tullut mutta tosi mukava et tässäki alkaa keskustelu virkistyy, joskus oli tosi hiljaista.

Täällä tänään dpo 9 ja pc testi 2h pidätyksellä näyttää tolta joten hyvin lupaava! Toivoon ettei olisi kemiallinen. :)
Anteeksi etten nyt vastaa kaikille, hetki menee ennen kun saan kunnol kaikki viestit luettu.
 

Liitteet

  • 1458321749035.jpg
    1458321749035.jpg
    48 KB · Katsottu: 98
VAU Senni, ihan selkeä viiva!!! Onnea onnea onnea <3 Nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn, että viivat vahvistuu ja pieni pysyy matkassa loppuun asti! Voi vitsit, tätä tänne ketjuun kyllä kaivattiin...niin paljon tätejä ja negoja nähty täällä viime viikkoina.
 
Senni, aika hyvin kun noinkin ajoissa ja vain parin tunnin pidätyksellä noin selkeä viiva, Onnea :,) <3 ihana kuulla täällä iloisia uutisia!

Mulla testit hiukan polttelee kaapissa, dpo 12 taitaa olla. En ehkä testaa, kun en halua nyt kokea sitä todennäköistä pettymystä. Toisaalta vois asennoitua niin, että eihän se välttämättä ihan vielä edes näkyisi:D

Kotimama höh! Mut vielä sieltä voi tosiaan plussa putkahtaa. Toivotaan parasta :) jännään sun tilannetta kovasti senkin takia, kun mennään niin samoissa :)

Syksyinen, ahaa siinä siis mitataan nimenomaan aamulämpöjä. No en niistä tiedä, oon välillä mitannut ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa, mut antaapa olla, kun ei oo tullut perehdyttyäkään asiaan sen enempää :D sullakin taitaa noin viikon päästä olla jännät päivät edessä;) ja enneunet ja kaikkee, kyllä sen on pakko hyvää enteillä!:)
 
Onnea LaRa ja Senni :) nyt plussa aalto kehiin!

Täällä tänään testitön päivä, huomenna pitäis menkat alkaa mutta epäilen että ei ala. En oo huonolla tuulella, kipu rinnoissa kadonnut ja muutenkin hyvä fiilis. Enkä nyt meinaa plussaa (välttämättä ;) ) vaan luulenpa että tää on nyt se klassinen ensimmäinen megakierto ja tuo kertaimetys päivässä vaikuttaa :D toivottavasti ei kovin pitkäksi venyisi.

Testaan silti vielä ensiviikolla jos ei menkkoja ala kuulumaan :)
 
Kiitos <3 Onhan tässä nyt vähän jännä olo. Toisaalta ihan hirmu onnellinen, mutta taas toisaalta ei uskalla vielä hirveästi iloita. Toivon tosi kovasti, että muutkin täällä plussaisi pian <3
 
LaRa eikä!!!!!!!!!! Ihan mieletöntä! Tai siis olihan sulla kaikkia hyviä merkkejä ilmassa, mut silti kyllä aina vetää herkistyneeksi nuo kaksi viivaa ♥ Paljon onnea selvästä plussasta! Tämä takiainen pysyy kyydissä loppuun asti.
 
Takaisin
Top