Voih, kiitos kaiki ihanat enneunitsemppauksista
Mukavaahan se olisi, jos toteutuisi :)
Niemja, en ajatellut tässä kierrossa punaviiniä lipitellä, kun jotenkin lannisti se, että viime kierrossa tein kaiken mahdollisen eikä silti natsannu. Nojoo, ihan hölmöä mummutusta, mutta kokeillaan nyt ihan periaatteesta täysluomumeininkä :D Kyllä niemja sunkin kierto käynnistyy, sitten kun sen aika on. Ymmärrän tietty, että alkaa tulla ihan malttamaton olo, kun mitään ei tapahdu. Toivottavasti alkaisi nyt sit mieluummin aiemmin kuin myöhemmin ja jos alkaa myöhemmin niin sitten ainakin natsaisi heti ykkösellä. Sen olisitte kyllä ansainneet!
Olivia, muakin aina kirpaisee, jos joku tulee vain plussaansa esittelemään ellei siinä sitten oo joku pointti esim. just valaa uskoa kertomalla oma onnistumistarinansa.Niinhän se on, että toiset raskautuu tosi helposti ja toisilla kestää. Itsekin kuuluin esikoisen kanssa siihen ensimmäiseen porukkaan, kun natsasi heti. Vieläkään tässä ei ole hirmu pitkään kakkosta yritetty, mutta kyllä se puolikin vuotta alkaa aika pitkältä tuntumaan, varsinkaan kun ei voi tietää tulevasta. Tuntuu todella pahalta kaikkien puolesta, jotka joutuvat jopa vuosikausia omaa pientä odottamaan. Tässä ketjussa uskaltaa sanoa, kun kaikilla meillä on jo yksi pieni, että olisihan se kamalaa, jos ei koskaan olisi saanut kokea tätä onnea. Vaikkei toista lasta tulisikaan enää, niin ollaan silti tositosi onnekkaita!
Indie, pöh menkkojen alkamiselle. Hööööööh.
Esikko, mä oon käyttäny ovulaation testaamiseen one steppejä ja on mulla toiminu tosi hyvin.
Vimma, hö että sullakin lähti nyt menkat käyntiin.. Inhottavaa tommonen kiertojen pituuden vaihtelu, kun ei pysty ennustamaan mitään
Mä kyl suosittelen ainakin kokeilemaan ovistestejä. Jos ne tilaa netistä, ni ei maksa ihan hirveesti ja saapahan jotain viivoja tihrustella kierron ajan :P
LaRan uutta testiä odotellaan
Oon ymmärtäny, että jos on tärpänny, niin aamulämmöt pysyy kohonneena joo. Tosin mitä oon tohon aamulämpöjen mittaamiseen perehtyny, ni vaikuttaa niin hankalalta, etten oo ite siihen koskaan lähteny. Itse herään yleensä esikoisen itkuun, ni se jo varmaan vaikuttaa niihin lämpöihin.. Vissiin parasta olisi mitata tyyliin hetki ennen heräämistä ja jotkut kai tekeekin niin, että mies mittaa just ennen kun herättää naisen. Jos lämpö mitataan vasta ees pikkusen myöhemmin, niin tulos ei ole enää luotettava ovulaation tai raskauden ennustamiseen. Näin oon siis ymmärtäny, korjatkaa joku, jos oon ihan hakoteillä!
Vargynja, tsemppiä pikku potilaan kanssa!
Makarelli, toivotaan, että sulla olisi kiinnittymisestä johtuvaa kropan sekoilua
Kotimama, kyllä se siitä vielä ehtii positiiviseksi muuttua, kyllä kyllä kyllä kyllä :)
Avvi, toi on niin tuttua toi raskaustestien uittaminen ties missä kierron vaiheissä
Nyt oon kyl onnistunu vähän pääsee siitä irti, mut se johtuu oikeestaan siitä, että ei oo ollu niin paljon sellaisia tapahtumia, jossa minun odotettaisiin juovan alkoholia, ni ei oo senkään takia tarvinnu varmistella. Ihanaa, että sulla oli kivuttomaan synnytykseen liittyviä enneunia! Voidaan perustaa oma selvännäkijätoimisto, jos munkin uni toteutuu :P Ja avvi, se on ihan hyvä, ettei se ovis ihan vielä tuu, tarviihan ne munasolut aikaa kypsymiseen
Mut kyl jo ens viikon alussa vois tulla!
Syksyinen kp21/24-27, dpo 6, yk 6