Avvi, kuulostaa hyvältä ajatukselta tuo joka toinen päivä sekstailu ko 12 lähtien! Ei tarvii stressata sitten sitä oviksen tarkkaa ajankohtaa, kun tallettelut on enivei kohdillaan. Teilläkin jo turhan pitkään mennyt tässä pikkukakkosen yrittämisessä..Toivottavasti tämä olisi THE kierto ja tärppäisi pikkuinen mukaan matkaan
Mulla oli alun perin mietinnässä, että menisin seuraavan kierron alkaessa käymään gynellä, mutta ehkä odotan vielä meneillään olevan lisäksi yhden kierron. Komppaan kyllä niemjaa, että julkisella puolella jonot on vissiin tosi pitkiä, joten joku alustava keskustelu kannattaa käynnistää jo heti kun tuntuu, että itse siihen olisi valmis. Mutta pöh siis. Et sä mitään julkisen puolen hoitoja tarvii, ku teillähän onnaa tästä kierrosta greippimehuövereiden ja runsaan sekstailun myötä ihan luomusti
Pikaisia paranemisia Vargynjalle ja pienelle! Toivottavasti kurkkukutina ei lähde pahentumaan kummallakaan.
Vargynja ja monet muutkin, kiitos paljon tsemppailuista tallettelujen osumisen ja plussatoiveiden suhteen! On täällä ihania ihmisiä kyllä turisemassa :)
Mun täytyy kyl sanoa, että en toivoisi salaista ryhmää kuumeilijoille ihan vaan sen takia, että sitten suurin osa täällä olevista kivoista tyypeistä siirtyisi varmaan sinne. Mulle oli itselleni esikoista odottaessa tosi tärkeä päästä lukemaan samassa tilanteessa olevien kuulumisia ja taustailinkin (vakoilin) varmaan raskauden puoliväliin asti, kunnes lopulta uskalsin hypätä mukaan keskustelemaan. Lokaikuisten avoimeen ryhmäämme tuli myös lokakuun vaihduttua ja vauvojen synnyttyä uusia keskustelijoita, jotka paljastivat olleensa taustalla mukana aivan raskauden alkumetreiltä asti ja että palsta oli ollut todella tärkeä heille koko odotusajan. Tällaisten tarinoiden vuoksi pidän tärkeänä, että mahdollisimman moni pysyisi täällä kaikille avoimen keskustelun puolella, koska olen aika varma, että nytkin meidän jutusteluamme mukanaelävät monet ihanat tyypit, ketkä eivät vaan vielä ole rohkaistuneet avaamaan suutaan syystä tai toisesta. Eivätkä välttämättä avaakaan, mutta se ei tarkoita, etteivätkö he silti voisi tuntea olevansa ja ollakin osa kuumeilijoita. Huh, tulipa pitkä sepustus, toivottavasti ymmärsitte, mitä ajan takaa :)
Syksyinen kp19/24-27, dpo 4, yk 6