Toinen haaveissa <3

No esim kaveri oli liittynyt ryhmään ja mulle tuli ryhmäehdotus siitä samasta ryhmästä nii näky ketkä kaverit on siinä :(
 
Ilonpilaajamoderaattorina tulen muistuttamaan että facebookryhmät on valitettavasti kiellettyjä. Lisätietoa täällä. Jos tarvetta sellaiselle on, voidaan Miramarian kanssa miettiä, olisiko salainen ryhmä kuumeilijoillekin kiva. Samaantapaan kuin lasketun ajan ryhmilläkin siis on.

(Tulen myöhemmin katsomaan mitä kellekin kuuluu...)
 
Aijjaa. :/ toki näistä asioista tykkään keskustella enempi täälä ku omalla pärställä että tämä sopii mulle paremmin :)
 
Noniin, nyt on aikaa vähän enemmän kuin se hetki mitä oli päivällä...

Hienoa Syksyinen että olette saaneet talleteltua noin hyvin. :> Pidän peukut pystyssä että seuraavaksi tulee plussa r-testiin.

Voimia niemja, yöhulinat osaa olla väsyttäviä. Meillä ne alko 4kk iässä ja useimmilla ne kai alkaa siinä 4-5kk ikäisenä. Ehkä en sano milloin meillä rauhoittui suht lopullisesti, etten lannista... Mutta kyllä se loppuu ennemmin tai myöhemmin.

Tervetuloa Molllis kuumeilemaan. Toivottavasti plussaat pian. :)

En tiedä sitten johtuuko keväästä vai onko kyse hormonimuutoksesta imetyksen lakattua, mutta olen ollut viimeaikoina aika väsynyt. Ehkä nyt ei enää ole hormoneita, jotka auttaa jaksamaan lyhyitä öitä. Ja työtkin voi tuoda oman lisänsä. Ja nyt nuhan poikanen. Sekä mua että poikaa yskittää ja kurkku tuntuu tyhmältä. Siitä päätellen että poika kitisee ja osoittaa kaulaansa, hänelläkin tuntuu. :(
 
Avvi, kuulostaa hyvältä ajatukselta tuo joka toinen päivä sekstailu ko 12 lähtien! Ei tarvii stressata sitten sitä oviksen tarkkaa ajankohtaa, kun tallettelut on enivei kohdillaan. Teilläkin jo turhan pitkään mennyt tässä pikkukakkosen yrittämisessä..Toivottavasti tämä olisi THE kierto ja tärppäisi pikkuinen mukaan matkaan <3 Mulla oli alun perin mietinnässä, että menisin seuraavan kierron alkaessa käymään gynellä, mutta ehkä odotan vielä meneillään olevan lisäksi yhden kierron. Komppaan kyllä niemjaa, että julkisella puolella jonot on vissiin tosi pitkiä, joten joku alustava keskustelu kannattaa käynnistää jo heti kun tuntuu, että itse siihen olisi valmis. Mutta pöh siis. Et sä mitään julkisen puolen hoitoja tarvii, ku teillähän onnaa tästä kierrosta greippimehuövereiden ja runsaan sekstailun myötä ihan luomusti :p

Pikaisia paranemisia Vargynjalle ja pienelle! Toivottavasti kurkkukutina ei lähde pahentumaan kummallakaan.

Vargynja ja monet muutkin, kiitos paljon tsemppailuista tallettelujen osumisen ja plussatoiveiden suhteen! On täällä ihania ihmisiä kyllä turisemassa :)

Mun täytyy kyl sanoa, että en toivoisi salaista ryhmää kuumeilijoille ihan vaan sen takia, että sitten suurin osa täällä olevista kivoista tyypeistä siirtyisi varmaan sinne. Mulle oli itselleni esikoista odottaessa tosi tärkeä päästä lukemaan samassa tilanteessa olevien kuulumisia ja taustailinkin (vakoilin) varmaan raskauden puoliväliin asti, kunnes lopulta uskalsin hypätä mukaan keskustelemaan. Lokaikuisten avoimeen ryhmäämme tuli myös lokakuun vaihduttua ja vauvojen synnyttyä uusia keskustelijoita, jotka paljastivat olleensa taustalla mukana aivan raskauden alkumetreiltä asti ja että palsta oli ollut todella tärkeä heille koko odotusajan. Tällaisten tarinoiden vuoksi pidän tärkeänä, että mahdollisimman moni pysyisi täällä kaikille avoimen keskustelun puolella, koska olen aika varma, että nytkin meidän jutusteluamme mukanaelävät monet ihanat tyypit, ketkä eivät vaan vielä ole rohkaistuneet avaamaan suutaan syystä tai toisesta. Eivätkä välttämättä avaakaan, mutta se ei tarkoita, etteivätkö he silti voisi tuntea olevansa ja ollakin osa kuumeilijoita. Huh, tulipa pitkä sepustus, toivottavasti ymmärsitte, mitä ajan takaa :)

Syksyinen kp19/24-27, dpo 4, yk 6
 
on kyllä mukava täällä tarinoida, mielumin täällä kun facessa. :)
vargynjalle paranemisia! Mollikselle tervetuloa ja ja mitäs muuta. Olen hirveän huono käyttämään tätä puhelimella :D
mulla kp28 ja eilen testasin negan (bregcheck) :( en mä kestä, ei koskaan tärppää. Tätiä ootellessa tälle tai huomiselle.
 
Pahoittelut negoista ja Plussaonnea kaikille!

Tuosta salaisesta ja taustalla seuraamisesta. Miusta se taustalla seuraaminen on jotenkin tosi pelottavaa/karmivaa. Jos pidempään seuraa niin tuntee kaikki ketjun ihmiset, mut sit taas kirjottajat ei tiedä yhtään mitään tästä "stalkkerista". Miusta tää on vähän sama kuin jos irl joku tuntis siut ja tietäs siun kaverit ja missä asut jne ja itse et tietäs koko tyypistä mitään. Näihin tunteisiin vaikuttaa ehkä se et miuta on stalkattu, oon vaan kuullut siitä vähän vahingossa, kun tää stalkkeri oli mennyt miun tutulle kehumaan miten ollaan lähes bestiksiä ja on muka käynyt meillä (ei tod) ja siis ties tarkalleen mis asun ja millanen kämppä jne :eek:. Onneks se ei nyt oo tietonen (kai) miun asuinpaikasta.
Noh, ei kai tässä pointtia ollut, mut seurailijat vaan rohkeesti puhumaan!

Jos sit viel omat kuulumiset.. Tänään 15+2 ja neuvolalääkärille meno. Harkkasuppareita on tullut jonkun verran niin tarkastavat kohdunsuun tilanteen. Ihan hyvä vaan, niin ei sit tarvii stressata et noi harkkasupparit mitään tekis..
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon sitä salaista kuumeilijoiden ryhmää miettiny et miks semmosta ei oo!!!
 
Täälläkin alkoi uusi kierto sunnuntaina.. ja arvatkaa vaan miten oli pettynyt olo. :( itkuhan siinä tuli vaikka olinkin siihen valmistautunut henkisesti. Kyllä täällä taas tunteet ailahtelee laidasta laitaan. Talletuksetkin oli buenot ja prkl ei silti tärpännyt. No... ehkä tää kierto toisi pysyvän masuasukin :) nyt kaikille tsemppi päälle. Täältä ainekin saa voimaa <3
 
Voi bättismami, tuo on niin inhottavaa, varsinkin kun kaikki olisi periaatteessa ollut kohdallaan raskautta varten. Plussataan hei yhdessä tästä kierrosta!

Minua ei kiitos innosta salaiset ryhmät ja minulle on myös ihan ok jos joku hakee täältä vertaistukea ihan vain lukemalla meidän höpötyksiä. Itselläni on selvästi tarve päästä purkamaan omia tuntoja myös kirjoittamalla, toisille riittää kun näkee että muutkin miettii samoja asioita. Saa stalkata mutta jos jonkun tunnistaa niin ei sitten ehkä ääneen siitä huutelisi.

Jännästi tuntuu että menee pupu pöksyyn heti kun on ääneen pohtinut lapsettomuushoitoihin hakeutumista! Hui. Odotan varmaan vielä ainakin tämän ja seuraavan kierron kuitenkin. Julkiselle mennään kyllä varmasti, kai sinne yksityisellekin sinänsä varaa olisi mutta käytän ne rahat mieluummin johonkin muuhun. Tai ihan mieluiten tietysti raskaudun luomusti, heti nyt äkkiä kiitos! Siitä puheenollen, kummallisia menkkamaisia kipuja alkanut tuntumaan, lieneekö sitä munasolun kypsymistä sitten. Tule vaan superovis, we'll be ready :happy:
 
Avvi todellakin!! Tää kierto on meidän <3 olitteko te kauan jo yrittänyt? meillä menossa yk 5(yk3 tärppäs ja meni kesken)..
Muakaan ei haittaa jos joku vaan haluaa lueskella,se on ihan ok. Koska mäkin vasta km jälkeen uskaltauduin kirjoittamaan kun tuntui että täältä vois saada tukea ja tsemppiä!
Nyt vaan ladyt pitäis niitä plussia saada. Mutta muistakaahan se, että se on vaan se 20% todennäköisyys per kierto että hedelmöittyy vaikka kaikki ois kohillaan,talletukset sun muut. Että ei se välttis heti tärppää vaikka kuinka haluaisi ja oisi kaikkensa tehnyt. Tätä hoen itselleni niinä hetkinä kun masentaa ja tuntuu että onnistuminen vaan kestää ja kestää.. hidasta touhuahan tää lasten hankinta on :) huoh...
 
Nakki, pahoittelut negasta.... toivottavasti ehtisi vielä plussaksi muuttua! Oliko sulla oviksen ajankohta tiedossa ja sitä myötä dpot?

Mannikka, voi ei , kamalia stalkkauskokemuksia sulla! Tietysti jos ihan oikean stalkkauksen puolelle menee, niin ei ole ollenkaan kiva juttu. Mutta anonyymistihan täällä kuitenkin kirjoitellaan ja uskoisin kyllä, että enemmän täältä haetaan vertaistukea kuin niitä stalkkauskohteita :)

Bättismami, voi kurjuus..Pahoittelut tädistä! Mutta olkoon tämä uusi kierto tärppikierto, niin kuin avvikin sanoi. Plussataan kaikki yhdessä!!!!

Avvi, mulla ihan samanlainen pupu pöksyissä....voihan se olla joku alitajuinenkin juttu, että jollain tasolla tietää raskautuvansa ilman hoitoja? Krhm, taitaa olla toiveajattelua, mutta jostain se optimismi on revittävä:grin

Pakko jakaa teille viime yönä näkemäni uni! Unessa synnytin pikkusisaruksen esikoisellemme ja olin aika hämilläni koko tilanteesta. Synnytys meni nopeasti ja tapahtui siis jossain terveyskeskuksessa :D Yhtäkkiä tajusin, että miksi oli niin outo tunnelma ja sehän johtui siitä, että mä en ollut tiennyt olevani raskaana! Siinä sitten katsottiin miehen kanssa kalenteria, että mikä päivä nyt on ja kuinka kauan tässä on muka oltu raskaana, niin arvatkaas mitä! Vauva syntyi 27.11. (vuosi ei näkynyt kalenterissa) ja kun kävin äsken hömppänä kurkkaamassa lasketun ajan laskuria, niin jos tässä kierrossa tärppäisi, laskettu aika olisi aivan joulukun alussa, joten tuo voisi hyvinkin olla enneuni :P Voi kunpa!

Syksyinen kp 20/24-27, dpo 5, yk 6
 
Ugh, kirjotin pitkät tekstit ja kaikki hävis :mad:

No, vargynjalle paranemisia ja jaksamisia! Ja ehkä ne yöt helpottaa, oon asennoitunu että viimeistään haudas on aikaa nukkua :D

Syksyiselle onko punaviini otettu käyttöön? ;) pitäis auttaa kiinnittymään.. Toivotaan nyt parasta!

Nakki, pöh negalle! Toivoa on niin kauan ku menkkoja ei oo. Ja samaa fiilistä täälä että meille ei ikinä suoda toista lasta. Masentaa ku ensi se kierto lähti käynnistyyn ja sitte lakkas toimimasta. :mad:

Mulla kans ei haittaa tää avoin, ehkä juttelisin salaisenki puolella mutta täälä mielelläni kans. Eikä mua haittaa sivusta seuraajat, ittekki seurailen muita ryhmiä joskus.

Jajaja.. Ittelle ei mitää uutta. Aattelin negan testata taas ensviikolla..
 
Mua ei häiritse jos joku haluaa vaan lueskella, mut se ärsyttää kun siinä vaiheessa avataan suu kun on saatu plussa. En ymmärrä mikä pointti siinä on.

Ite "stalkkaan" noita odotusketjuja välillä kun on kiva lueskella alkuraskauden oireita sun muuta siihen liittyvää ja haaveilla plussasta. Tosi paljon odottajiin menee porukka olematta ensin kuumeilijoissa. Sinne puolen ne plussan hehkutukset kuuluukin jos on täällä kuumeilupuolella ollut vain taustalla kommentoimatta koskaan mitään.

Aina kun lukee odotusketjuja niin ihmettelee miten joillekin raskautuminen on niin helppoa ja toisilla ei onnistu millään. Aina kun katson omaa tytärtä niin olen ihmeissäni kun olen hänet saanut. Ihan käsittämätön se fiilis n. 8 vuotta sitten kun testi näytti plussaa niiden kymmenien negatestien ja valeoireilujen jälkeen.
 
Mulla oli suunnitelmissa lähteä tänään iltapäivälenkille apteekkiin testinhakureissulle ja testata huomenna aamulla, mutta säästyipähän sekin vaiva, kun menkat alkoi viime yönä. :sad001
No, eipä mitään. Uuteen nousuun vaan ja lisää yritystä tästä kierrosta. Bättismama, I feel you. Yritetään pitää fiilis kuitenkin positiivisena, eiköhän se johda myös positiiviseen raskaustestiin tänä keväänä!

Itse olin myös pitkään vain seuraajana niin tässä yritys-ryhmässä, kuin myös tuolla tammikuisten 2015 puolella. Muiden juttujen lukeminen on mun mielestä ihan ok, niin kuin moni onkin jo kommentoinut, anonyymistihän täällä ollaan.

Lähettelen aurinkoisia plussatuulia ihan jokaiselle! :Heartred
 
Täällä kierukan pois otosta jo 8 kk :( nyt vaan toivon että tää kierto olisi normaalin pituinen ja yritän ovulaatio testejä tehä.. Tietääkö kukaan mikä testi olisi epäherkempi kun tuntuu myös noi pcn testit antaa koko ajan aikavahvoja viivoja nii on vaikea tulkita :( pojan imetyksen vähentämisen kanssa nyt tuli vähän takapakkia ku se tuli viime viikolla kipeäksi mutta eilen mentiin taas vaan kolmella imetyksellä. Ja joo ei muakaan kyllö haittaa mikään hiljaa stalkkaaminen ku kaikkihan sitä tekee myös sellaset jotka ei ees oo rekisteröityneet :D
 
Höh, Indie ja Bättismama :sorry: ja Nakille pahoittelut negasta. nyt alkaneesta kierrosta sitten plussat!

Esikko1 imetys kyllä pelastaa sairastellessa! Ovistesteistä ei mitään havaintoa..

Olivia, on nämä lapset kyllä sellaisia ihmeitä ettei voi kuin ihailla ja hiljaa kiittää mielessään jokaista hetkeä :Heartred

Toivotaan Syksyinen että ois enneuni!

Mulla oli viisi aamua putkeen ja päivät touhutaaperon kanssa, niin olo oli aika voimaton. Miehen kanssa saatiin myös riita aikaseksi, niin toivottavasti ei sattunut ovis tuohon.. Täällä siis kp25 ja ei ovista :banghead: tai ainakaan oireita. Viimeksi tosiaan oli vasta kp28:lla mutta ei tarvitsisi mennä niin myöhään, ja toivoin jo että tää ois vähän normaalimpi kierto. Vähän tuskasta tää odottelu! Lisäksi tuntuu, että mitä myöhemmäksi menee sitä kauemmaksi vauvahaaveet karkaavat :arghh:
 
Miten pitkiä vimma sun kierrot on kun ovis vasta noin myöhään? Ja kysyn kun en muista että imetätkö vielä?

Mun pitäis huomenna testata mutta en viitsis nähdä taas sitä perinteistä negaa. Huomenna kp26/28 jos siis kierto pitää paikkaansa. Eikä ole mitään oloja, rinnat kipeät eikä oo ollu muuten aikoihin. Aiemmissa kierroissa rintojen kipu tarkoittanut lähestyviä menkkoja, plussakierrossa ei ollut mitään tuntemuksia rinnoissa.
 
Ja pahoittelut melkoista indie :(

Milloin LaRa meinasikaan testata? :)

Ja pohdin että onkohan huomenna turhan aikaistakin testailla. Mut voihan testejä hakea sitten lisää jos tarve vaatii :D
 
Pahoittelut kiertojen alkamisista, se on kyllä pepusta, kun kerkeää jo pikkaisen mielessään toivomaan parasta :(

Vimma, tuedän niin miltä toi odottelu tuntuu ja se on rasittavaa! Mulla oli ovis tästä kierrosta joskus kp24, no vähän aikaisemmin kun sulla mutta kyllä toikin tuntui jo pitkältä! Toivottavasti sun ei kauaa tarvitsis enää odotella :)

Kotimama, testaa testaa ;) tsemppiä, jos päätät testailla!
Voi hemmetti en ees kehtaa sanoa, mutta menin jo testaamaan kerran ja puhdas negahan se oli.
Nyt alkoi jo olemaan sellaisia tuntemuksia, että menkat tekee tuloaan, joten voi olla että jää testailut väliin. Tosin mäkin jo tossa mietin, että jos huomenna aamulla, mutta koitan (ehkä) malttaa mieleni.
Ei mulla ole oikeastaan mitään oloja, mitä ei voisi selittää jollain muulla (kuten väsymys-> johtuu työhärdellistä yms., palelu -> johtuu väsymyksestä) onko muuten niin, että lämmöt olis aina koholla, jos on tärpännyt? En oo tähän niin perehtynyt, niin jos joku tietäis, kun kiinnostaa (mulla ei siis ole koholla).
 
Takaisin
Top