Nakki, pahoittelut negasta.... toivottavasti ehtisi vielä plussaksi muuttua! Oliko sulla oviksen ajankohta tiedossa ja sitä myötä dpot?
Mannikka, voi ei , kamalia stalkkauskokemuksia sulla! Tietysti jos ihan oikean stalkkauksen puolelle menee, niin ei ole ollenkaan kiva juttu. Mutta anonyymistihan täällä kuitenkin kirjoitellaan ja uskoisin kyllä, että enemmän täältä haetaan vertaistukea kuin niitä stalkkauskohteita :)
Bättismami, voi kurjuus..Pahoittelut tädistä! Mutta olkoon tämä uusi kierto tärppikierto, niin kuin avvikin sanoi. Plussataan kaikki yhdessä!!!!
Avvi, mulla ihan samanlainen pupu pöksyissä....voihan se olla joku alitajuinenkin juttu, että jollain tasolla tietää raskautuvansa ilman hoitoja? Krhm, taitaa olla toiveajattelua, mutta jostain se optimismi on revittävä
Pakko jakaa teille viime yönä näkemäni uni! Unessa synnytin pikkusisaruksen esikoisellemme ja olin aika hämilläni koko tilanteesta. Synnytys meni nopeasti ja tapahtui siis jossain terveyskeskuksessa :D Yhtäkkiä tajusin, että miksi oli niin outo tunnelma ja sehän johtui siitä, että mä en ollut tiennyt olevani raskaana! Siinä sitten katsottiin miehen kanssa kalenteria, että mikä päivä nyt on ja kuinka kauan tässä on muka oltu raskaana, niin arvatkaas mitä! Vauva syntyi 27.11. (vuosi ei näkynyt kalenterissa) ja kun kävin äsken hömppänä kurkkaamassa lasketun ajan laskuria, niin jos tässä kierrossa tärppäisi, laskettu aika olisi aivan joulukun alussa, joten tuo voisi hyvinkin olla enneuni :P Voi kunpa!
Syksyinen kp 20/24-27, dpo 5, yk 6