Toinen haaveissa <3

Eikö kukaan oireilija uskaltanu testata vielä tänään?:anyone Aamusin aina pitää tulla lukaseen et onko mitää testituloksia tupsahtanu kateltavaksi!

Heppunen, mulla kierto käynnisty 9.5kk synnytyksestä, imetyksessä ei sillon tapahtunu mitää isompia muutoksia mut pari eka kiertoa oli kyl maito tosi tiukas kk aikaan. Imetys sattu TODELLA paljon.. :arghh: olin jo ihan varma et tää imetysperiodi oli tässä, mut onneksi se sit asettu ja nyt viimeisimmistä en huomannu enää mitään. Tosin nyt imetyski vähentyny tosta alkutalvesta mut n.1-3krt/vrk vielä :)

On. Kevätväsymys vissii vaivaa, ihan naatti olo ja onneksi lapsiki nukkuu! Kuun loppua vaan odottelen et uus kierto lähtis käyntiin ajallaan ja huhtikuussa vois alkuvuoden vauvaa alkaa toivomaan :chicken:
 
Muokattu viimeksi:
Tänään kaikki oireet helpottanut, ajoittain juilii kohdun seutu. Nyt on itselläkin (kerrankin) fiilikset korkealla, tipun korkealta ja lujaa jos menkat loppuviikosta alkaa. Jos ei ala ja testi nega niin testaan taas ensi viikon lopussa. Mietin että viikonlopun ihme oireilu olis voinu olla myös ovulaatio :) sekin voi kai aiheuttaa kipuja ja pahoinvointia? Mitään himoja ei kyllä ollut mitä taas edellis viikonloppuna oli kun ovis laskujen mukaan olisi ollut :) positiivisena eteenpäin nyt kuitenkin!

Testit muuten hain ja ne nyt odottelee tuossa perjantaita :D
 
Onko kellään kokemusta kiinnittymistuntemuksista? :) esikoista yrittäessä (tärppäsi yk2) ja ekassa kierrossa mulla oli kaikenmaailman raskausoireet, muistan vaan nälän ja tissikivun ja tärppikierrossa ei ollut mitään paitsi vatsa löysällä päivä ennen plussaa :D

Tämmöistä ei oo siis koskaan ennen ollut :) jänskättää siis vähäsen!!
Muoks. Lisäämpä vielä että häpyluu tosi kipeänä ja mahallaan ei pysty pojan kanssa leikkimään lattialla :D
 
Muokattu viimeksi:
Sulla on kyllä Kotimama erittäin hyvän kuuloisia oireita! :)
Mulla tuntuu menkkajuilia mahassa, vaikka menkat varmaan alkaa vasta huomenna. :/ Ja ihan perseestä, jos alkaa huomenna, koska sit mulla ei varmaan ollu tässä kierrossa ovista ollenkaan, tai ei muuten vaan tärpänny, koska talletukset huolehdittiin kuntoon sen mukaan, että kierto olis ton 31. Plääh. Hankin kyllä ovistestejä ens kiertoon.
 
Voihan taas olla että mielikuvitus laukkaa :D en mäkään tiedä onko mulla mitään ovista ollut, oireiden mukaan menty :D

Poika ollu tosi kiukkuinen viikonlopusta asti, hampaita pukkaa. Kiukuttelee ihan koko ajan ja unetkin taas mitä sattuu.. Hyvä kun pystyy ruuan tekemään kun toinen roikkuu lahkeessa. Ressu <3
 
Uu kotimama, kuulostaa lupavalta. Nyt peukut pystyyn! Ja Indielle kanssa! :)
Mäkin tällä viikolla (viikonloppuna ehkäpä)
testaan, ellei menkat ala. Viime kierrosta alkoi muistaakseni jo noin dpo 10. Nyt on dpo 8-9.
Snadille onnea <3 jo oli aikakin täälläkin kuulla plussauutisia. Toivottavasti niitä tulee pian lisää!
Syksyinen, hyvin ootte puuhastelut ajoittanut, toivottavasti parin viikon päästä iloisia uutisia!
 
Täällä LaRa sama dpo :) menkat pitäis alkaa jos on alkaakseen juurikin ensi viikonloppuna :) en kumminkaan usko et kierto asettuisi heti kuoppiinsa, nyt siis ensimmäinen kierto ja edelliset menkat ollu 04/2014 8D kuulostaa kaukaiselta! Yllättyisin jos plussaisinkin, välillä oon ihan varma oireista ja taas toisena hetkenä oon varma et kroppa kehittelee jotakin megamenkkoja ja kivut alkaa jo ajoissa..
 
ÄLLÖVAROTUS! Tänään valkovuoto valkoista mutta venyvää jospa ovis tulis tässä kuussa ajoissa :D harmi että testit ei oo vieläkään tullu! :(
 
Noniin, voidaan jännätä samaan aikaan täällä :) Mulla kerkesi tulla esikon syntymän jälkeen vain yhdet menkat (silloin kun laps oli 1,8kk) ja sitten plussasin. No siinä kävi miten kävi, mutta kuitenkin nopeasti tapahtui kierron käynnistyttyä. Sen jälkeen tuntuu, että tämä onkin ollut yhtä odottelua ja semmonen fiilis välillä, että enää ei onnistu sitten millään. Mulla on todettu autoimmuunisairaus, johon pitäisi aloittaa lääkitys mielellään mahd. pian, oon sitä jo aika pitkään venyttänyt (en muista, oonko täällä ketjussa maininnut), joten senkin vuoksi toki toivotaan, että pian onnistaisi. Lääkärikin oli sitä mieltä, että nyt kannattaa lapsi tehdä jos vielä haluaa, kun lääkitystäkään ei ole keretty aloittaa.
Toivotaan siis kovasti, että yllätytään iloisesti viikonlopun aikoihin!:)
 
LaRa toivotaan nyt plussaa! Olis tärkeää päästä itteäki hoitamaan. :)

Mulla himottais kans testata vaikka tiedän että se nega sieltä pämähtää, en vaan tiä miks silti takaraivos on se tunne että mitäs jos ;) no, katotaan jos tällä viikolla testais tuon viimisen testin pois!
Esikolla on ny joku ihme kausi menos, viikonloppuna heräili tunnin välein mutta pistin sen piikkiin ku oltiin mun vanhemmilla, mutta nyt jatkuu sama kotonaki.. Viimeyönä heräsin 5krt 3h aikana, sen jälkeen viä kahdesti ja 7 ylös :/ Hieman naatti olo ja muskariin pitää mennä ja vakuutustyyppiki tulee 12 ja treenit illalla. Ugh. Ja mä idiootti haluan lisää lapsia :D
 
Niemja, eikös sun pieni muru ollut nyt joku 5kk? Meillä ainakin taisi alkaa pahimmat yöhulinat siinä iässä. Helpotti 6 kk kohdalla, kun pidettiin hellää unikoulua ja heräilyt sen myötä lyhenivät ja vähentyivät pariin kertaan yössä. Tätä iloa kesti välillä paremmalla ja välillä huonommalla menestyksellä muutaman kuukauden. Sitten hulinat tuli takaisin vuoden iässä, valvottiin useita tunteja yöllä hyssytellessä...Kunnes pidin sitten "rajumman" unikoulun. Kolmessa päivässä tyyppi alkoi nukkumaan yöt heräämättä ja nyt ollaan jo monta kuukautta menty tällä. Ei sitä jotenkin tajunnut edes omaa univajetta, ennen kun sai oikeasti nukkua viikon putkeen 8h yössä. Mikähän mun pointti oli? ööö.. Ehkäpä vaan sanoa, että kyllä se niemja siitä jossain kohtaa helpottaa :)

LaRalle nyt ainakin pikanen plussa, että saisit itsesikin kuntoon jollain aikataululla <3

Ja plussatestejä nyt kehiin, jooko???

Syksyinen kp 17/24-27, dpo 3, yk 6
 
Onnea Snadi!! Ai hitsi kun oliskin ihana tuollainen ylläriplussa :rolleyes: Toivottavasti kaikki menee hyvin teillä ja saatte nöttösen syksyllä!

Univajeesta voisin minäkin avautua sen verran, että nykyään kun on tottunut nukkumaan täysiä öitä niin yksikin poikkeus säännössä tekee olosta ihan zombien :dead: Onneksi on ne ihanat kamalat hormonit sitten pelissä mukana kun pääsee (joutuu) uuden vauvan kanssa valvomaan.

Kp6 ja hiljaiseloa.. Olen vakaasti päättänyt että viimeistään kp12 lähtien meillä sekstaillaan JOKA TOINEN PÄIVÄ, hyvällä tai pahalla. Sillä konstilla sai alkunsa edellinenkin raskaus. Olen ruvennut miettimään jo hoitojonoonkin hakeutumista, periaatteessa meillä ollut yritystä nyt noin 9kk, vaikka toki onhan siinä ajassa yksi raskaus jo alkanutkin vaikkei siitä vauvaa tullutkaan. Kesällä viimeistään alan kyllä selvittelemään asiaa, ei tässä ikuisesti aleta vain odottelemaan!
 
Syksyinen kiva kuulla! Mäki oon asennoitunu että kyllä se viimeistään teininä helpottaa...

Avvi kannattaa hakeutua jo, julkisella kun saattaa joutua jonottaan kauankin..
 
Mulla kp8/29-31. Menkat oli normaalit vaik tuhrutteli pitempään kuin yleensä. Nyt on kauhee väsy ja lievää etomista esiintynyt.. On kyllä kroppa ja mieli sekaisin meikällä :eek:
 
täällä yritetään toista nyt! esikoinen on hieman yli 2vuotta. Ovulaation pitäisi olla nyt näillä päivillä.


// Muokattu moderaattorin toimesta.
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top