Toinen haaveissa <3

Makarelli, jospa sieltä plussa kuitenkin tulisi!

Mannikka onpa inhottavaa kun lääkäriaika vaan siirtyy..

Kotimama, plussaa kehiin! :happy:

Syksyinen, pitääpä laittaa testit tulemaan!

Senni ja Lara jeeeeeeeee! :talk017

Meille muille sitten jouluvauvoja!

Mulla ois tämmöistä ällöä vuotopohdintaa, joten varoitus! Mutta mun viime kuukautiset oli melko normaalit, ehkä vähän runsaammat mutta nämä tän hetkiset on jotenki tosi niukat.. Melkein yhtä niukat kuin ne ensimmäiset synnytyksestä! Tästä kierrosta se ovulaatiokin jäi bongaamatta ja kierto olit tosi lyhyt, johtuisikohan se siitä? Mutta ihmetyttää..
 
Onnea täältänkin Senni j LaRa! :Heartred
Vimma, mullakin nämä menkat on tosi niukat tavallisiin verrattuna. Kierto oli kyllä pitkä, 33 päivää (mulla on nyt synnytyksen jälkeen vaihdellu 31-34 välillä). En myöskään huomannut mitään ovisoireita, mutta en ole niitä kyllä ikinä osannut tarkkailakaan.
Mutta tällä kierrolla nyt kroppa ja mieli sitten satasella käyntiin ja uutta elämää luomaan parin viikon päästä! :hello2
 
Kyllä se on huomenna sitten taas testattava, tänään kp27/28. Ajattelin vaan (jotenkin) että eilen olisi jo voinut näkyä jos on näkyäkseen? Mut toisen paketin pc tikuista säästän sit ensi pe/la akselille jos ei oo menkat alkaneet :D
 
Ihanat plussat senni ja lara!

Mä en saa edes ovistestiin nuon vahvoja viivoja :/ välistä tulee melki yhtä vahvoja viivoja ja taas ei yhtää mitää, että kaippa sielä silti jotain yrittää tapahtua mulla.. Tänään ja eilen ollu alamaha tooosi kipiänä mutta raskaudesta ei voi olla johtuvaa ku sehän näkyis ovistestis. Eli en jaksa tuhlata raskaustestiä. Turhauttavaa.
Ja miten muilla meni imetys ku kiinteät alotitte? Meillä poika on edelleen vähintään 2h välein tissillä vaikka saa kiinteitä 4-5krt/pv ja 1/2-1 piltillistä kerralla..
 
Niemja, meillä ainakin poika oli semmoinen ahmatti & tissi-lover, että olis ottanut vaikka kokoajan maitoa :D kiinteiden aloituksesta huolimatta siis. En nyt ihan muista, vähenikö imetykset siinä yhteydessä miten, kun siitä on jo aikaa, että olipa tästäkin kommentista nyt sitten apua :D
 
Mun poika on niemja 6,5kk ja aloitettiin kiinteät silloin kun 6kk tuli täyteen. Tänään havaitsin että imetyskerrat on kyllä vähentynyt jo jonkin verran ja varmaan vähenee entisestään kun lisätään kiinteitä. Tällä hetkellä saa siis lounaan ja iltapuuron.

Ps. Noin 6kk ikäisenä tulee tiheän imun kausi, ettei olisi sitä? :)

Mulla ei oo kierron käynnistymisestä tietoakaan. :/ Jospa se kohta!
 
Me Heppunen alotettiin koliikin takia jo 3kk soseet ja silti yhtä usein koko ajan ollu tissillä :D

Mutta eipä tääläkää kierron käynnistymisestä hajuakaa.

Tein tutkimuksen, tein samasta pissasta kaks ovistestiä, toisen heti lämpösestä ja toisen jäähtyneestä, niin lämmin ihan blanco ja jäähtyny nii haalea viiva? Miten te testaatta, jäähdytättäkö näytteen eka?
 
Joo ton ikäinen saattaa hyvinkin olla vaikka koko ajan tissillä vaikka söis kiinteitä :D aika auttaa kyllä se rupee jossain vaiheessa vähentää:)
 
Tai sitten ei lapsi vähennä tissittelyä vaikka ikää tulee :grin meiän poika kohta 1v 3kk ja olis koko ajan tissillä jos sais... Imetys nyt lisääntyny kun luovutin vähentämisaikeiden suhteen ja imetän sillon kun poika haluaa, ehkä 8x/vrk. Mutta siis ei hätää niemja, suurin osa lapsen ravinnosta pitäs tulla maidosta vuoden ikään asti eli normaalia tissillä roikkuminen noin pienellä :)
 
Onnea Senni ja LaRa! <3 Paljon vauvaliimaa kummallekin. Nyt kaikki muut mukaan plussa-aaltoon.

Voi pöh, makarelli. :( Tyhmää ja julmaa tommonen odotuttaminen. Tsemppiä ikävään tilanteeseen. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.

Kotimama, ihan mahdollista että kierto vaan on ylipitkä (toivottavasti en ole masentava, yritän vaan olla realistinen tän yrityksen suhteen. Jos oon liian optimistinen, alkaa vaan ottaa päähän kun ei sujukaan... :p ) Mut toivotaan silti sitä plussaa huomiselle. :>

Niemja, sikäli kun enää asiaa oikein muistan, taisi meidän poika tuossa iässä olla tissillä n. parin tunnin välein. Jossain vaiheessa tissittelyt sitten vakiintui niin että oli jokaisen (kiinteiden) aterian yhteydessä + kerran yöllä + mahdollisesti aamutissi ennen ylösnousua eli yhteensä 6-7 kertaa. Ne alkoi sitten karsiutua osittain omasta päätöksestä, osittain lapsen halusta yhden vuoden iässä... Jo ennen kun imetyskerrat alkoi vähentyä kierto alkoi käynnistyä kun ei syönyt enää niin paljoa maitoa ainakaan joka aterialla.

Onneksi ovulaatioon on oletettavasti vielä aikaa. On nimittäin harjoitukset olleet aika vähissä. Vähän turhauttavaa kun tavallaan haluaisi, mutta halut on kumminkin hukassa. Varsinkin simmoseen aikaan kun voisi jotain tehdä... Toivottavasti ovis tuo ne taas tullessaan. Jotenkin jännä muuten että tavallisesti ei missään nimessä kertoisi ystävilleen että nyt on peitot heiluneet/ei ole heilunut pitkään aikaan, mutta täällä on ihan luonnollista kertoa tämmösiä. :D
 
Onnea Senni ja LaRa! Toivottavasti viivat tuosta vahvistuvat :)

Niemja, vauvasi on vielä niin pieni että tiheä imeminen ja yöhulinatkin kuuluvat asiaan :) osa niitä kuuluisia "vaiheita" mitä tulee ja menee :)

Meilläkin taas vaihteeksi ollaan tissitelty urakalla ja roikuttu äidissä, taitaa uudet taidot hirvittää pikkutypyä :shy:

Ja täällä kunnon ovisoireet, toivottavasti seuraavassa kierrossa pääsee jo hyödyntämäänkin :oops:
 
Nega testattu taasen. Eikä mitään menkkatuntemuksia edelleenkään. Kp 28/28- menossa. Ei niinkään ahdistakkaan nämä negat vaan eniten se että menkat alkais just ens viikon lopussa kun lähdetään pääsiäisreissuun suomen toiselle puolelle mummoloihin. Ei yhtään huvita menkkahirmuna toisten nurkissa oleminen, kyllä sitä kotona silloin mielummin olisi.. Äh.
 
Takaisin
Top