Toinen haaveissa <3

Vargynja kuulostaa hyvältä! Toivottavasti meilläki menis nuon..

Pahoittelut negasta kotimama :/

Tääläki nega testattu, ja oikiastaan huokaasin helpotuksesta ku se oli nega :D alamaha on tosi kipiä, tiedä sitte mitä se meinaa. Ja kaikki raskausoireet on, en tiä mitä niistä syyttäisin :'D tulis vaan ne menkat..
 
Olis se plussaki ollu ihana mutta jotenki nyt oon niin väsyksis että ainaki olis ollu shokki se plussa :D tän väsymyksen päälle viä alkuraskauden väsymys niin huhhuh.. Joskos tuo esikoonen oppis nukkuun vähä paremmin ennenku plussaan :)
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :) onnee larallekkin. Tästä se plussaaalto lähtee, kohta jo tää rymä tyhjentennyt kun kaikki tulee raskaaksi!

Omatilanne:hyvälle näyttää,digi äsken tehty 2h pidätyksellä ja dpo 11 kp 29/29-31. Nyt vaan toivoon ettei ole kemiallinen raskaus ja pysyy loppuun asti. Rv 3+4 ja la 30.11.16 ( oviksesta laskettu )
 
Kuva unohtui.
 

Liitteet

  • 1458471836488.jpg
    1458471836488.jpg
    51 KB · Katsottu: 102
Vargynja, täällä todellakin tulee avauduttua ihan hulluista jutuista, mutta kait se on tämän anonyymin foorumin taika!

Kotimama, vois olla huonomminkin, meillä menee ehkä ovulaatio anoppilassa.. :laughing005

Niemja, mä en kyllä jaksais kahta kovin pienellä ikäerolla, että ymmärrän helpotuksesi. Vaikka välillä tuntuu että onhan tää ihan hullun hommaa oli ikäero mikä vaan!

Mä täällä oottelen virpojia ja syön niiden suklaat! Ovistestit on tulossa, niitäkin vois odotella ja sitten taas sitä ovulaatiota.. Eli yhtä odottelua.
 
Vimma mäkää en jaksaisi mutta tiedän että jos en tee tähän samaan niin en tee enää ollenkaa :D siinä vaihees ku elämä alkaa helpottaa nii en halua alottaa kaikkea alusta.

Toivottavasti tulee testit pian ;)
 
Pahoittelut negasta Kotimama. Toivottavasti säästyt menkoilta reissussa. Sen jälkeen saisi sitten pian alkaa ellei sittenkin tule plussa, ettei hirveästi venyisi.

Ymmärrän niemja tunteesi. Itsellä ainakin noin pienen kanssa toinen oli ajatuksissa "sitten joskus" tasolla. Välillä kyllä mietin kanssa että taidetaan olla vähän hulluja kun halutaan toinen känkkäränkkä.

Vimma, pöh jos ovis menee hukkaan anoppilassa. Toivottavasti saatte hyödynnettyä.
 
Tänään vähän ollut erikoisia tuntemuksia alavatsalla mutta toistaiseksi ei näy menkkoja. Kp29/28 meneillään. Salaa silti toivon yllätysplussaa <3 oletettuna ovispäivänä ei ollu himoja kummempia oireita ja siitä viikko eteenpäin, eli viime viikon vkl kärsin niistä oudoista oireista (etova olo, vilun väristykset, alavatsakrampit). Noitahan kuvittelin tuolloin kiinnitysoireiksi ;) Joillainhan ovulaatio voi aiheuttaa myös moisia oireita mutta en omalla kohdalla uskoisi kun ei oo ennenkään ollut. Testaan uudestaan taas torstaina ennen reissuun lähtöä ellei ne menkat ala :)

Näin viime yönä unta että tein digin tuloksella "raskaana 5-6" :D :D huh. Ja tulin heti kirjoittamaan tänne. Oli niin eläväinen uni että aamulla pojan herättäessä luulin todeksi :)
 
Menkkoje pitäis alkaa sunnuntaina tänää nipistelly alavatsaa. Saas nähä miten käy. Kovasti ollaa työtä kyllä tehty vauva eteen
 
Vargynja, niinpä, harvemmin tulee kavereille jaettua oma-aloitteisesti tietoa peitonheilunnoista.. Tosin no joo, mun läheisimpien ystävien kanssa usein kyllä illanvietto kääntyy jossain vaiheessa siihen, että mites kunkin seksielämä sujuu ja milloin on viimeksi saanut :D

Vimma, vitsit naureskelin tolle sun virpojien suklaan syönnille :D Meidän virpojasuklaat odottaa mun makuaistin palautumista, sitten pistän tohinaksi! Toivottavasti löydätte anoppilassakin jonkun rauhallisen paikan ja hetken oviksen hyödyntämiseen ;) Onhan se todella turhauttavaa, jos jää hyödyntämättä.. Onneksi etukäteistalletteluillakin voi päästä loistaviin lopputuloksiin!

Kotimama, mä niiiiiin toivon, että sun uni toteutuisi! Tosin se vaatisi jo teknologian kehittymistä, koska olemassa olevt digit kai näyttää vaan maksimissaan sen 3+, mikä nyt tarkoittaa rv5+0->:grin Mut torstaina tulee plussa joojoojoojoo!!!!

Senni, oliko sulla joskus ollut lyhyt luteaalivaihe? Joku hämärä muistikuva, mutta en sen enempää muista... Ootko vielä dippaillut testejä? :p

Poika oli viikko sitten kipeänä ja tarttuihan se sitten pienellä viiveellä äitiinkin eli oon nyt ollu perjataista asti inhottavassa flunssassa. Ja ei voi olla kyse kiinnittymis"flunssasta", koska kurkkuoireet alkoi jo keskiviikkona, jolloin taisi olla vasta dpo 4.Möööööh. Kuume ei onneksi ole korkea, mutta kurkkuun sattuu ja koko pää on ihan tukossa. En tiedä sössinkö jo kaikki mahdolliset kiinnittymisskenaariot, kun aloin dpo 6 lähtien tykittää nenäsumutettä, jota ei saisi käyttää raskaana ollessaan sen verisuonia supistavan vaikutuksensa vuoksi. Tiedä sitten, mitä se tekee kiinnittymiselle... Nooh, totesin vaan. että totta kai kärsisin tai käyttäisin muita keinoja tukkoisuuden helpottamiseksi, jos tietäsin olevani raskaana, mutta ei sitä vaan pysty elämään tässä yritysvaiheessa ihan niin tiukoin ohjein.

Syksyinen kp 24/24-27, dpo 9, yk 6
 
Voi että kun on hykerryttävä olo noista plussauutisista :joyful::joyful: Ei minuakaan paljon lämmitä se kun joku taustailija käy plussaansa hehkuttamassa (anteeks nyt vaan) mutta pitempään kirjoittaneiden ilouutiset on vaan niiiin ihania!! Adventtivauvoja, voih :Heartred Perästä tullaan siskot.

Ihmetyttää vähän kun jostain kp8 lähtien on päivittäin tuntunut jonkinlaista juilintaa tai vihlontaa alavatsalla ja nivusissa. Siis että voiko se edes olla mikään hyvä juttu? Joskus noin kuukausi lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen tällaista oli myös ja lääkäri kuittasi sen vaan kehon toipumiseksi. Jos tästä kierrosta ei tule tulosta niin taidanpa piipahtaa gynellä o_O

Lisää ny niitä plussia :smiley-bounce016
 
Avvi mulla on ollu kanssa samanlaisia fiiliksiä :O ja oli kanssa km jälkeen... hmm.. ehkä se tietää hyvää?? Eiks vaan ;)
Mulla alkaa olemaan jo ovis oireita vähän kp 9.. ostin testejäkin ja aika hyvään malliin rupee tummenemaan viiva.. mut ei kuitenkaan ovisplussa vielä.
Joo. Ihana lukea plussista. Enempi tulee vaan sellanen olo että nyt prkl meille kanssa :)
Mäkin näin vauva-unia.. ja ai että kun ärsytti kun heräsin :D
 
Syksyinen: juuu oli, edellinen kierto oli ihan hyvää luteelivaihe ( 13pv. )mut sit parissa kierossa ollut 9-11 päivää. Sit mun kierto on toooosi epäsäänöllinen ( 29-45 ). Nyt pari viikko sit loppui imetys.
Kävin just ostaa pc testipakettin, niin pelottaa että se nega tai haalistunut. Nimittäin eilen oli vielä oireita ja nyt ei o melkein yhtään :(
 
Avvi ja bättismami, kyllä nyt mun mielestä vaan sovitaan kollektiivisesti, että teidän oudot tuntemukset tarkoittaa hyvää ja että kehonne valmistautuu parin kolmen viikon päästä ilmaantuvaan plussaan ;)

Senni, sun plussa antaa siis toivoa mullekin. Mulla viime kierross taisi jäädä 10 päivään luteaalivaihe ja sitä ennen ollut joku 12-14. Äläkä huoli oireiden puuttumista, kyytiläinen on siellä mukana kyllä, mutta ei halua ihan joka päivä kiusata äitiä vaivoilla :) On ihan normaalia, että raskausoireet menevät vuoristorataa ja kyllä oireettomiakin raskauksia on. Sitäpaitsi sulla oli niin selkeä plussa, että ei se hcg sun elimistöstä romahtamalla tipahtaisi ja siten aiheuttaisi oireiden loppumisen, vaikka jotain ikävää olisikin tapahtunut. Mutta mitään ikäväähän ei ole tapahtunut ja kaveri vaan antaa äidin hengähtää. Eiksnih! Tulehan kertomaan testailukuulumisia, kunhan näytteenottoon ehdit :)

Nyt sitä kuvittelee, että heti kun plussan saisi, niin olisi vaan tositosi onnellinen, mutta todellisuus on varmaan ihan muuta. Tai siis totta kai onnea olisi paljon mukana, mutta samalla tuntisi varmaan hirveää huolta ja murhetta, että onko kaikki varmasti hyvin. Tuli vaan tosta Sennin viestistä mieleen. Itse ainakin olin esikoisesta ihan paniikissa koko ekan raskauspuoliskon, mutta jotenkin sen huolen oli ehtinyt unohtaa..niin kai se aika kultaa muistoja :P
 
On vielä toinen viiva :D oisin toivonnut jo leffaviivoi. Kiitos syksyinen tsempeist :)
Nyt jään tästä kuumeilupuolella vähän sivumalle kun ei varmaan ole kovin kilttia täällä hehkuilla. Mutta toivoon että kohta täällä plussa kaikki muutkin :)♡
Dpo 12 kp 30 ja rv 3+5 ( ovulaatiosta laskettuna )
 

Liitteet

  • 1458566658367.jpg
    1458566658367.jpg
    26.6 KB · Katsottu: 107
No onhan siinä Senni toinen viiva ja tosi selkeä vieläpä! Wohoooo! Ja mun mielestä muuten tosi vahva kakkosviiva noin aikasilla dpo:lla, kyllä ne leffaviivatkin sieltä muutaman päivän päästä ilmaantuu. Kaikki hyvin siis, onnea onnea onnea vielä <3
 
Täällä on yksi jolla on toinen yrityksessä.meidän esikko pian 2v ja kaveria ois vailla joka olisi niin tervetullutta meillä kolmas kierto ny menossa multa poistettiin kapseli joulukuussa.
 
Onnea plussista, ihanaa että täällä on aalto alkamassa ;) :). Senni, mä en saanut missään vaiheessa leffaviivoja, vaikka testasin vielä rv 5-6 muutaman kerran ja kyseessä olivat kaksoset. Nyt mennään rv 20+5. Plussatuulia hurjasti tänne teille!!!!!
 
Takaisin
Top