Ahahhaa alko naurattaa toi Icequeenin ovuloiva ruho ! siis juurikin tuo miten asian ilmaisit :D ei mut hei, toivottavasti ruho alkaisi nyt toimimaan & tsemppiä kovasti yritykseen!
Voi surku Avvi kp 1 johdosta, ensi kierrosta sitten!
Tervetuloa uusille, jos en oo jo toivotellut (dementiako?)!
Niemja, mikäs se tuommonen työpaikka on jossa pystyy torkkumaan, pitäskös tässä alaa vaihtaa, kun ei se meillä oo mitenkään päin mahdollista
Mä taas olisin voinut jopa vielä jatkaa lapsosen kanssa kotoilua, vaikka välillä tuli toki tuon paria kuukautta vajaa kahden vuoden aikana mieleen, että työnteko vois tehdä pääkopalle ja muutenkin hyvää.
Minä oon ihan pihalla kaikkien kp:stä ja dpoista sun muista, kun luurilla selailen ja välillä mulla taukoja, jolloin tänne on tullut enempikin tekstiä.
Kp on siis Veeramo kiertopäivä, sen oon täällä oppinut :) eli kierron ekapäivästä eteenpäin/normaali kierron pituus. Ja dpo = päivät laskettuna ovulaatiosta. Ymmärsiköhän tuosta tuon taivaallista :D joku viisaampi saa korjata, jos sepustan omiani.
Mulla nyt 27-28/ei mitään hajua (epäsäännöllinen kierto)
O-plussa oli viime la muistaakseni ja su ovis, sen mukaiset oli olotkin. Eli nyt jännätään, mutta koska pessimisti ei pety, niin oon aika asennoitunut siihen että ei tainnut tärpätä, vaikka kyllä puuhasteltiin ainakin tuolloin plussapäivänä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, joten parasta tietty toivotaan!