Toinen haaveissa <3

avvi, perseestä! :( Seuraavasta kierrosta toivottavasti sitten parempia uutisia!
Vargynja, peukut sulle pystyssä, että olisi tärpännyt! Ja toipumisia, Toivottavasti ootte jo kaikki tervehtynyt!
Oma hehkutus, o-testiin plussa, jes! Kp 22 ainakin, en olis taas arvannut että näin myöhään tulis. Pistän vielä kuvan, eikös voikin tulkita plussaksi jo vai näenkö harhoja. image.jpeg
 
Hyvältä näyttää LaRa, eiku hommiin!!

Meinasin nautiskella kylmän olusen tuossa saunan jälkeen mutta en kuitenkaan uskaltanut kun ei se tuhrukaan vielä kunnolla alkanut. Tosi tyhmää kun tietää jo ettei ole enää toivoa mutta ei ala vielä silti menkatkaan.
 
Pahoittelut Avvi! Pidetään yllä kuitenkin pieni toivo, jos ei vuoto ole kunnolla alkanut. Voihan raskaanakin tulla pientä vuotoa ja vielä tylsästi niillä main kuin olisi menkat.

LaRa, en ole ikinä ovistestejä tehnyt, mutta kyllä toi musta plussalta näyttää. :> Sitten vain miehen kanssa sänkyyn. Kiitos, ollaan kaikki terveitä taas.

Tätiä ei näy, mutta toisaalta olo on hyvin voimakkaasti sellainen että kohta vuotaa. Kärttyisyyttä ja tietynlaista huonoa oloa, ajoittain selkäkipuja (mulla tuntuu menkkakivut aina pahiten selässä). Kyllähän ne tietysti voi olla myös raskausoireita ja selkä kipeä ihan muusta syystä. Äh, enköhän mä huomenna aamulla testaa ellei sitä ennen ala vaikka varmaan hätiköin ja vuoto alkaa huomenna...
 
Toivotaan ettei kummallakaa ne menkat ala! :)

Mä kans oottelen niitä menkkoja.. Kävin jo kertaalleen vyöhykkeeski ja se koitti painella hormoneja liikkeelle mutta ei auttanu. Pitääs ennen pääsiäästä päästä uusista..
 
voi kurjuus Avvi :\ juu, voisin vaihtaa p....nakiksi kohta nimimerkin kun ei tästä tule mitåän :D
syksyinen, siihen yhteen ja ainoaan kertaan se peitonheilutus sitte taas jäikin. Hymynaama iltana oli kamalia menkkamaisia kipuja mutta homma tuli hoidettua. Tuntuu että aina on väsynyt, tai riitaa tai esikoinen riehuu eikä nuku kunnolla tai jokin muu syy miksi ei huvita/jaksa hommailla mitään.(varsinkin kun ukolla kestää tunti edes tulla)-.- Vauvakuume on niiiin kova että stressaan siitä kauheasti.
onnea yritykseen kaikille! :)
 
Pahoittelut avvi tuhrusta...höh.. Ihan pönttöä.. :(

Kyllä mä ton LaRa plussaksi tulkitsisin! Hommiin siitä ;)

Vargynja, voi kunpa sulla olisi pieni kyydissä siellä! Me tarvitaan toivoa tässä ryhmässä, kun on niin nega-aalto laineillut täällä jo pitkään.

Nakki, yksi kerta riittää mainiosti. Nyt sitten jännäilyvaihetta elämään :)
 
Ei ehtinyt testaamaan, kun täti tuli kylään. Kp1 yk5 siis menossa. En kovin toiveikas ollut alunperinkään tämän kierron suhteen ja oireet viittasi vahvasti tähän suuntaan että en kovin pahasti pettynyt. Alkaa vaan pelottaa että tässä menee taas yhtä kauan. Tai lähinnä nyt ketuttaa kaikki... Joko en enää raskauden ja imetyksen jälkeen muistanut kuinka huonolle tuulelle menkat saa tai sitten tämä on pahempaa kuin ennen raskautta. Asiaa ei toki auta tottelematon uhmis ja mies, jolla on näköjään menkat samaan aikaan kärttyisyydestä päätellen. -.-

Nakki, pidän peukut pystyssä, yksi kertakin voi riittää. :) Onneksi saitte talletuksen tehtyä. Tiedän tuon tunteen. Ei täälläkään peitot heilu kovin usein kun ei huvita, jaksa tai (mukamas) ehdi.

Saisi nyt joku plussata, kun kaikilla vain tulee tätiä ja negaa. :(
 
Pahoitteluni Vargynja.

Minäkin poden joskus huonoa omatuntoa tallettelujen väliinjäämisestä, juurikin kun ei vaan ehtisi tai jaksaisi tai viitsisi. Sitten harmittaa kun menkat alkaa kun ei kerta tosissaan edes yritetty. Toisaalta ehkä vielä kamalampaa on se jos tietää että nyt on osuneet yhdynnät täydelliseen ajankohtaan mutta silti ei tule toivottua tulosta. Naapurin mies kertoi kerran poikansa ja tämän vaimon lapsettomuudesta (joo poika olisi varmaan toooosi iloinen jos tietäisi..) ja ihmetteli sitä kun "nykyään" ei saada lapsia alulle kun hänen aikanaan piti vain kävellä ohi niin jo pamahti. Niinpä niin ja varmasti.

Kierto täällä venyy vieläkin eikä sitä tuhrutteluakaan ole sen enempää näkynyt. Oiskohan kp31 muistaakseni. Menkkamaisia kipuja aaltoilee kyllä ja valkkari tuntuu lisääntyneen, joten eiköhän alkuviikosta rysähdetä takaisin todellisuuteen. Piruuttani ehkä huomisaamuna testaan taas!
 
Tsemppiä uuteen kiertoon Vargynja!

Avvi, vielä on toivoa, jännäillään sun huomista testiä!

Mulla esikoinen oli eka testissä nega (sunnuntaina kun menkkojen ois pitäny alkaa), perjantaina haalea mut näkyvä haamu.

Mulla on pari kertaa eilen ja tänään tuntunut "menkkaolo" hetken aikaa. Voi olla että kuvittelen, koska mulla ei yleensä tunnu mitään tuntemuksia kuin vasta n. tuntia kahta ennen vuodon alkua. Tissit tuntuis kipeemmiltä kuin aiemmin vaikka aina ne ennen menkkoja turpoaa. Näistä oireista ei kyl pysty sanomaan juutajaata, mut jotain toivoa ne ylläpitää silti.

Me ollaan miehen kotona hiihtolomalla. Mä heräsin just päiväunilta kun muut viihdyttää tyttöä. Väsynyt äiti :oops:
 
Nyt olivia, avvi tai joku muu testiä kehiin :)

Mä laskeskelin että mulla olis pitäny olla ovis tänään mutta vielä en oo bongannu kummempia oireita. Ainakaan vielä, kyttäily jatkukoon :D Tänään kp14 ja menossa siis ensimmäinen kierto synnytyksen jälkeen. Imetän vielä kerran päivässä :)

Esikoinen nukkunut nyt loistavasti kun tuli sänkyineen takas meidän makkariin omasta huoneestaan :) pirteinä ollaan oltu koko perhe! Nyt pakko nauttia tästä <3
 
Kotimama nyt vaan talletteluja sitte ;)

Meillä kans nyt viikon ollu tosi hiljasta makkarin puolella, johtuen todella natisevasta sängystä ja siitä että ensi oli appivanhemmat kyläs ja ku ne lähti nii samalla ovenavauksella tuli miehen sisko kylään joka onki sitte viä ens perjantaihin asti... Ei paljo hyödynnellä ei. Toki eipä tätä kiertoakaa oo mutta hyvä se olis silti hyödyntää jos sattuis ovis tulemaan..
 
kiitti tsempeistä :)
ja pahoittelut vargynja tädistä :/
onneksi työ pitää jotenkin järissään, siellä ei kerkeä vauvaa ajatella, mutta muu aika onkin tuskaa.. En tiennyt kuinka kova vauvakuume voi olla, ennen tätä toisen yritystä. Tuntuu että seksiäkään ei halua enää muuta kuin vauvan teko mielessä ja otollisina aikoina, muun ajan odottaa vaan ovista ja sitten kun se tuleekin niin ei aina onnistu, syystä tai toisesta. Huoh.
plussatkaa joku jo niin saadaan vähän iloisia uutisia väliin :)
 
Pahoittelut Vargynja tädistä..

Avvi, vielä on siis toivoa!!! Voi kunpa... Huomisaamun testiä odotellessa ;)

Olivialla hyvän kuuloista oireilua....jännääääää!

Kotimama, tosi kiva, että ootte taas saanu nukkua! Se on kyllä välillä aika ihmeellistä huomata, miten tärkeätä uni oikeasti on. Toivottavasti jatkuu hyvien unien vaihe vielä pitkään!

Niemja, tehän ootte ihan hotellin pistäny pystyyn :D

Nakki, niinpä.. kyllähän vauvakuume voi sekoittaa pään aika totaalisesti.. Toivottavasti ei kenenkään meistä tarvitsisi hirmu pitkään enää kuumeilla, vaan päästäisiin pian jo oikeasti odottamaan..
 
Apua, tänä aamuna tuli yskiessä repäisykipu :wideyed: nyt on kyllä niin outoa oireilua että oikeesti rupes jännittää! sellainen olo kuin hetkenä minä hyvänsä "holahtais" jotain housuun. Kp28/27-31 nyt. Mä testaan huomisaamuna kun pääsen kotiin (ellei täti kurvaa). Ollaan vielä anoppilassa kaukana testeistä.
 
Syksyinen joo, loma-aika ja pitkät välimatkat nii porukka tuloo aina pitemmäksi aikaa sitte :D

Olivia kuulostaa toooosi lupaavalta! ;)
 
Kiitos kaikille pahoitteluista. <3

Avvi, ehkä kyseessä oli tosiaan valemenkat. Testasitko tänä aamuna? Odotan jännityksellä tuloksia.

Olivialla on aika hyvän kuulosta. :> Pidän peukut pystyssä huomisen plussan puolesta.

Toivottavasti Kotimamalla oli eilen onnistuneet tallettelut. Voihan olla että ovuloit vaikka ei oireitakaan tule. Mutta mahdollista sekin että imetys vielä sekottaa ja ovis on vasta tulossa.
 
Voi jospa nyt joku aloittaisi kunnon plussa-aallon! Olivia?

Niemja, kuulostaa tutulta, mekin asutaan kauempana meidän perheistä niin kyläilevät sitten harvemmin mutta pidempään kerralla! :happy: Toimii tietty myös toiseen suuntaan.

Nakki, sinun vauvakuumeilu kuulostaa tutulta. Omat mielialat ainakin heittelee ihan hurjasti onnen ja epätoivon välillä..

Kotimamma, meillä kuulostaa kierto olevan melko samoissa vaiheissa. Meillä joku huonompi univaihe menossa, en voi kuin kateellisena sanoa että nauti! :sleep011

Täällä siis menossa kp15, ovis odotuttaa vielä itseään. Viime kierrossa ovis oli vasta kp28, toivottavasti tulee nyt aiemmin! Noh, odotellaan ja toivotaan parasta!

Mä haaveilin niin kovin loppukesän-alkusyksyn vauvasta, mutta tää keho oli erimieltä. :shifty: Vieläkin vähän harmittaa, mutta eihän näitä voi suunnitella. Mikä ois teistä paras vuodenaika saada vauva?
 
Me toivottais alkuvuoden lasta ku ollaan molemmat synnytty alkuvuonna, toisaalta toivon kevään lasta ku olis helpompi ulkoilun kannalta eikä olis iso maha kesällä mutta ku vaan sais vauvan nii kaikki käy ♡ ku oliski nii helppoa että saa tilata sen sille kuulle ku haluaa.. Muutama kaveri on sellanen että raskautuvat miehen nähdessään nii vituttaahan se.
 
Keväällä haluaisin minäkin vauvan saada, mutta eipä sitä pysty tilaamaan miten haluaa. Tytär on joulukuussa syntynyt, eikä huono aika ollut sekään. Toki synttärit ja joulu osuu kahden viikon välein niin lahjoja tulee reilusti joulukuussa.

Täällä oireet hälvenneet. Katotaan aamulla mitä liuska näyttää. Nyt tuntuu että nega se varmasti on.
 
Takaisin
Top