Toinen haaveissa <3

Harmi, esikko ettei tullut tärppiä. Pitkä on kierto kyllä, ootko ajatellut hakea siihen lääkkeellistä lyhennystä?

Aamulla avasin aamutv:n ja ensimmäinen näky oli prinssi Daniel pitämässä tiedotustilaisuutta vauvan syntymästä, itku pääsi :rolleyes:
 
heippa taas kaikki! ☺ olivia82 toivotaan parasta ! Jospa pääsisit kuumeilevista raskaana olevien piiriin Esikko1, hurjan pitkä kierto!
mulla tänää kp 14 ja tein gb digi ovistestin, hymynaamaa näytti. En ookkaa tässä kierrossa testannu viel muina päivinä kun ollut luovuttaja fiilis yrittämisen suhteen. Ei ole peitto heilunut koko kierron aikana, tänään saa luvan heilua! Toivottavasti ei ole liian myöhäistä.
 
Pahoittelut esikko, mutta joskos se kierto nyt alkais sitte tasottua!

Nakki yksikin kerta riittää :)
 
Joo eivät anna apua kun vielä imetän... Vaikkakin vaan 2 kertaa päivässä :) jospa se tästä tasottuu :)
 
Onnea oviksen hyödyntämiseen nakki! Toi sun nimimerkki on kyllä ihan helmi :grin

Tänään on ollut semmoinen olo että tekisi mieli testata jo! Menkkakipuja ja ihan törkeesti finnejä :sour: Noita kipuja on kyllä viime kierroissa ihan ilman mitään syytäkään, mutta tällaista kamalaa finnihyökkäystä ei kyllä ole ollut aikoihin. En ole syönyt suklaatakaan :wink Ummetustakin on ollut parina päivänä. Voi kun on taas toiveikas olo, kunpa tulisi ilolle aihetta vielä :love2
 
Hei kaikille :greet025. Liitympä minäkin tänne kuumeilijoiden kerhoon, kaipaan vertaistukea tähän projektiin. Tuntuu, ettei lähipiiri oikein jaksa (siis mies ja ystävä) vatvoa ihan niin paljon kuin tahtoisin enkä oikein kehtaakaan.. Esikoinen parivuotias, taloudellisesti olisi hienoa jos pian tärppäisi. Kolmas kierto menossa synnytyksen jälkeen (imetys), kierto aika arvaamaton, mutta oviksen bongaan, lutaalivaihe vähän liian lyhyt, mutta ehkä tää kolmas ois nyt SE.. Kiertoa tukemassa greippimehu, Maca ja vehnänalkioöljy :laughing005 en osannut päättää..

Toivottavasti päästään pian kaikki siirtymään tonne foorumin raskaana-osioon!
 
Täällä alko kyllä niin runsas vuoto että ei oo ikinä ollu ja kovien kipujen kanssa :( ja tätäkö minä taas oottelin kun kuuta nousevaa ... Nooo yhden oluen kyllä juon jos helpottas ainakin mieltä :D
 
Esikko, Oot oluesi ansainnut! Kyllä se menkkojen tulo pistää niin kyrsimään ainakin hetkellisesti. Mulla kp, hmmmm 21(?) ja ovis edelleen teillä tietämättömillä testien mukaan. Hieman on tuntemuksia eli toivon, että NYT viikonloppuna olis vihdoin otolliset päivät! Jumankauta jaksa tätä oottelua :shifty:
Tervetuloa vaan uusille ja tsemppiä :)
Mullakin muuten joku ihme finnikausi, oon jo yli 30, koska tää pattien tulo loppuu?! Avvi, toivottavasti sun finnihyökkäys ennakoisi iloisia uutisia :)
 
Tervetuloa uusille mukaan kuumeilemaan!

Esikolle pahoittelut ja onnitelut tädistä! Tai siis ihan kökköä, että tuli, mutta onneksi ei nyt antanut sitten sen pidempään itseään odotella, jos kerran oli tullakseen. Harmi kuitenkin, että tuli sitten kovien kipujen kera...

Olivialla ja avvilla on kummallakin jännät paikat! Pitäkäähän naiset meitä ajan tasalla oireista, ihanaa jännittää muiden puolesta, kun oma kierto on tylsässä vaiheessa :P

Nakki, kyllä ajankohtanne peitonheiluttelulle on ollut oiken loistava! Nyt peukut pystyyn, että tärppäsi :)

LaRa, kurjaa tuo oviksen odottelu...ja kun vasta sen jälkeen pääsee oikeasti odottamaan, josko sitä pääsisi pian tosissaan odottaamaan. Ei tuo "odotusaika" kyllä mitään 9 kk oikeasti ole :D

Mites Vargynjan testailut, eikö pikkuhiljaa olisi the hetki ;)

Syksyinen kp7/24-27, yk 6
 
Vargynjaa minäkin oon miettinyt, mikä tilanne?

Mulla taas uusi aamu on rauhoittanut mieltä.. Täytyy pitää mielessä että mikään ei ole niin ihmeellinen kuin vauvakuumeilevan naisen kroppa, kaiken maailman oireet ja kolotukset voi olla ihan tuulesta temmattuja. Sunnuntaina kuitenkin meinasin testata. Ihan sikamaisia repäisykipujakin tuntui eilen illalla kun sohvan pohjalta nousin, hmm :wtf Ois tietty tosi ihanaa plussata! Toivotaan parasta, pelätään pahinta.
 
Tervetuloa Vimma ja toivotaan pikaista tärppiä!

Toivotaan Avvi parasta, lupaavalta kuulostaa!

Täälä o-testit negaa. Tulis jo ne menkat..
 
Mulla ei ole mitään tuntemuksia kohdun seudulla. Joku lupaava repäisykipu sais tulla. Iltaisin sammun kuin saunalyhty mutta oon aina ollut iltauninen. Hiukset on rasvoittuneet nyt tosi nopeasti, vaikka yleensä tarvii pestä vain joka toinen päivä.

Mulla alkaa viikon loma, on aikaa tarkkailla oireita. Menkkojen pitäisi alkaa siis viikon päästä jos kierto pysyy samana. Tuskin maltan testausta odottaa sinne saakka.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Höh, hetken mielijohteesta piti taas mennä testaamaan, ihan vaan nähdäkseen negatiivisen tuloksen. Miksi aina käy näin?

Tsemppiä piinailijoille!!
 
Mäkin tulen taas tänne hengailemaan, vaikka mitään uutta ei olekaan kerrottavana.
Ensimmäinen yrityskierto siis täällä käynnissä. Mies vihdoin ja viimein innostui myös toisen yrityksestä. Ja yritystä on nyt ollukin, heti kun menkat loppui tossa pari-kolme viikkoo sitten. Ja ahkerana ollaan makkarissa oltukin, paitsi sit viimesen viikon aikana, kun ovulaatio, jos sellaista ollenkaan tässä kierrossa edes on, olis luultavasti ollu. :oops: Niin vaikee kyllä edes arvioida, kun kierto ollu ensin tasaista 31 päivää ja sit viimesin olikin 34. Jos olis tuo 31, olis ovis ollu tän viikon ti. Jos 34, ovis tänään. Seksiä oli sunnuntaina ja tänään. Eli teoreettiset mahdollisuudet on osua. Mut jos se ovis on ollu tossa ke, to akselilla, niin siinähän meni sit. Ovistestejä en oo tehny. Varmaan ens kiertoon otan käyttöön, kun kierto on kerran niin epätasainen. Mitään ovistuntemuksia ei oo ollu, oon kyllä muutenkin tosi huono mitenkään havainnoimaan tätä kroppaa... Katotaan nyt, onpahan edes jotain jännitettävää. Edelliset kierrot kun on ollu "hukkaan heitettyjä", kun oli ehkäisy käytössä. Hyvin osasin silloinkin oviksen ajankohdan laskeskella ja sitä surra sit. Huoh. :hilarious:
Mut joku nyt hei sitä r-testiplussaa kehiin!
 
Avvi, pyh :( mikä kp sulla olikaan?
Indie, toivottavasti teillä osui otolliset päivät puuhastelujen kanssa nappiin!:) Luulen että ovis tänään, tai tässä viikonloppuna, kun eilen näytti kuitenkin vielä sellaista viivaa, että en tulkitse plussaksi. Nyt on siis tuntemuksia, mutta mies nukkuu!:shifty: Jospa huomenna sitten!
Mut hei, mites kauan niitä tuntemuksia voi olla ja mistäs hitosta tiiän, milloin se oikea ovispäivä on, jos/kun nää olot kestää kauemminkin. No tietty testillä, mut ne pääs nyt loppumaan. Huomenna kauppaan..
Ja varmasti hyvä varuilta hommailla, kunhan tulis hyvä hetki ja molemmat olis hereillä :wink
 
Anteeksi hiljaisuus. Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä iski vatsatauti ja kun olin siitä toipumassa mies sairastui perässä niin että sain toipilaana hoitaa poikaa yksin. Ei siis paljoa ole energia riittänyt mihinkään järkevään kirjoitteluun. Nytkin kello on ihan liikaa ja väsymys alkaa painaa, joten ei pysty nytkään kertaamaan teidän tapahtumia ja kommentoimaan kaikille joille haluaisi (eikä tässä päässä pysy mikään). :(

Esikolla ainakin taisi täti tulla vihdoin ja viimein kylään. Pahoittelut, mutta toisaalta onnea kun pääsit uuteen kiertoon. Negoja on taas ollut, pahoittelut kaikille niitä saaneille. Saisi nyt joku plussata. Indielle onnea yrityksen alkamisesta. Toivottavasti tallettelut osui kohdilleen. Uusille tervetuloa! Ja kaikille yhteisesti tsemppiä. :)

En oikein jaksa uskoa plussaan. Tänään on taas (melkein) kaikki ottanut päähän ja yleensä olen kärttyinen vähän ennen menkkoja että eiköhän ne sieltä kohta tule. Jos ei niin kai sitä pitää testata. Nyt menossa (kun näköjään on jo lauantai) kp 32 dpo14? Voisi siis ajatella tädin tulevan tänään niin en kutsu sitä kylään testaamalla vaan testaan sunnuntaina jos on vielä tarvetta...
 
Minä taas kutsuin tädin kylään testaamalla :mad: Ekat tuhrut bongattu joten uusi kierto alkaa varmaan maanantaina. V*ttu jee.
 
Takaisin
Top