Toinen haaveissa <3

LaRa sori.. mä luulin et sulla plussa jo oli... voi kökkö.. epäsäännöllinen kierto on kyllä perseestä. Just tässä kierrossa km jälkeen..mulla ovis viikon myöhässä et kyllä se sieltä vielä tulee ;)
Niemja. On mukavaa kun täällä on niin monta bitchiä :D
 
Meillä nukkuu 2v vieläkin samassa huoneessa meidän kanssa, niin pitäskös sitä siirtoakin alkaa miettii.. :rolleyes: mutta ei me kyllä makkarissa mitään hommaillakkaan jos laps on siellä, muut huoneet on sitä varten (muoks. aika hiljasta tosin ollut sillä rintamalla nyt muutenkin):grin
 
Muokattu viimeksi:
Jos Kotimama nyt raskaaks tulisit ni kerkee ne pojan uniongelmat helpottaa ennen seuraavan lapsen tuloa :wink Mut tietty aika rankkaa ois yöhulinoijan kanssa valvoo raskausoireiden kanssa, varsinkii jos sattuis sellanen raskaus et ois pahoinvointia ja kova väsymys.

Mie oon miettiny et miten sitä jaksais jos tässä joskus toinen lapsi saatais alulle. 1v 2kk poika heräilee vieläkii muutaman kerran yössä (ei paljoo mut silti ihan liian usein tässä väsymyksessä), sama ollu jo ehkä viimeset puol vuotta. Miun väsymys on nyt ihan järkyttävä ni mitä se ois jos tähän lisäis vielä raskausväsymyksen joka oli kova ainakii tuota poikaa odottaessa..

Samaa mieltä SeEnsimmäinen Syksyisen kanssa tosta vauvafoorumeista ja vauvakuumeesta, täällä pyöriminen todellakin pahentaa vauvakuumetta! :grin Meillä on kohta vuos toivottu toista lasta, toiselle siis annettiin aika pian pojan syntymän jälkeen lupa tulla jos on tullakseen. Tässä sitä kuitenkii vieläkii odotellaan kierron käynnistymistä tissitakiaisen kanssa... :sad001 Mietin vaan että olisko miulla näin kova vauvakuume jos en täällä foorumilla pyöris koko ajan.. Viime kesästä taustaillu täällä kuumeilupuolella kun ei itellä vielä mitää kirjotettavaa oo. Nyt on toinen lapsi koko ajan mielessä ja alkaa jo tulla katkeruus muiden vauvauutisista vaikka tottakai olen onnellinen muiden puolesta, ei ole miulta pois, mut on sellanen tunne että saako tässä sitä toista lasta ikinä.. Ei sais näin ajatella ku ei olla ees päästy toista yrittämään mut en voi olla miettimättä että jos toinen lapsi ois saanu alkunsa heti kun lupa annettiin niin vauva olisi jo sylissä... Mutta foorumitaukoa en pidä, mie kuumeilen täällä kierron käynnistymistä odotellessa :grin
 
Niemja nii mä oon vähän yrittäny et tjottaillen mentäis (paitti minä sekopäänä laskisin kuitenkin ovispäivät ja siinä lähettyvillä peitto heiluis ERITTÄIN aktiivisesti :grin). Jos ei ekasta kierrosta tärppäis ni varmaan heti oisin sitte kuitenki tilailemassa ovistikkuja ja muita.. Kiitos foorumilla pyörimisen, heh! :rolleyes: jos tässä ei nyt lupaa saa kesään mennessä tokalle ni voisin yrittää foorumitauotella kesän .. Ainaki kuukauden.. Tai viikon.. Edes pari päivää:joyful:
 
Mä en onneks esikkoa yrittäes edes tienny tälläsistä foorumeista, löysin vasta plussan myötä nämä :D ja mulla ei onneks kauhiasti lisää tää foorumi kuumetta, toki niitä ovistestejä tilasin mutta nyt niittenki teko on tääs jääny... Nyt ku on suunnitelmat selvillä nii osaan enempi ottaa tän rennosti ja se plussan tulo ei haittaa mutta tietysti sen mahdollisimman pian haluaas :D
 
Mä en ekaa lasta haaveillessa,sillon sata vuotta sitten osannut edes ajatella mitään tällassia foorumeita. Saati osannut stressata että tuleeko niitä vauva-uutisia kuinka pian. Nyt ihan hermona tämän asian kanssa sitä ne vuodet kai teettää.. huoh. Stressaako ketään muuta??? Kaikki vaikuttaa niin lungeilta
 
Vähän vahingossa minäki tän viime raskaudessa löysin ku kaipasin vertaistukea kun olin lähipiirissä ainoa paksuna. Muilla ei siis vauvat pienessä mielessäkään :D aivan huippu on kyllä ollut tämä foorumi siinä mielessä ja tässä joskus kun (jos) toista aletaan yrittämään ni täällä ollaan onnessaan toisten raskautumisista eikä kauhistella että härrekuud lapsia :nailbiting::hilarious: :) myöskin jos km tai raskautumattomuus kohtaa ni täällä on tuettu ja kirjoiteltu lohduttavia sanoja ihanasti :happy: tykkään! :)
 
Kiitos kaikille tsempeistä <3 helpottaa :) meidän poika 1v 2kk. Ei vaikuta öisin kivuliaalta enempi siis höpisee tai pyörii levottomana. Hampaita ainakin aiemmin itkenyt mutta voihan olla että nekin syynä. Siirrettiin poika eilen meidän makkariin ja koko yö yhdellä heräämisellä mutta 30min meni että pääsi syvään uneen. Nukahti helposti mutta tosiaan havahtui kokoajan. Levätty siis on tosin itsellä paha nuha ja unet siksi huonot :D nyt siis taas aurinkoinen mieli ja kokeillaan herraa pian taas omaan huoneeseen kunhan yöt nyt lähtisi taas sujumaan :)
 
Mä tääl saikkuilen (hoitovapailen) kun tytöllä nousi kuume sunnuntaina. On siis ollut aikaa katsella ja lukea jopa uutisia ja miten pistikin ärsyttään tuo nyt puuhastelun alla oleva yhteiskuntasopimus! Onhan siitä aiemminki ollu puhetta mediassa, mut en oo silleen kauheesti perehtyny aiheeseen. Tämän päivän lehdessä oli, että lapsiperheet ovat tämän talouspolitiikan suurin häviäjä. Keskituloisten vanhempien nettotuloista viedään tuhat euroa vuodessa ja jos päivähoitokorotukset toteutuu, kiristyvät hoitomaksut jopa 1300 euroa vuodessa.

Jutun yhteydessä olevassa kommentissa toimittaja kirjoittaa että "jos veroalea ei tehdä, porvarihallitus romuttaa kotimarkkinakysynnän ja jää historiaan veronkiristäjänä ja poliittisen lähihistorian suurimpana lapsiperheiden kurittajana".

Miettiikö muut lapsen "hankintaa" taloudellisesta näkökulmasta? Itseä jopa vähän pelottaa kun ei tiedä mihin tämä vielä tästä kehittyy, että onko kohta varaa pitää huolta niistä lapsista jotka on jo saattanut tänne maailmaan. Mies tossa mun paniikkia rauhoitteli ja laskettiin, että pärjäittäis vaikka vain toisen palkalla, mutta silti pisti mietityttään. Ainakin mun vauvakuumeeseen hyvää vastalääkettä nämä lapsiperheiden kurittamiset valtion taholta.

Sorry jos oli tylsä aihe :D

Täällä kp 22 ja ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Paitsi tissit on turvoksissa ja kipeet. Onko kukaan testailemassa lähiaikoina?
 
Kyllä sitä siten vaan tulee mietittyä että pitää tehdä loput lapset niin että saan saman äitiysrahan kaikista :D ku palkka pieneni huomattavasti kun tää paikkakunta yksityistyi..

Mä testaan vasta kuun lopus :'D
 
Pakkohan nykyään on miettiä taloudellista selviämistä, siksiKIN me haluttais pikkukakkonen alle 3v ikäerolla. Meille ei varmaankaan tule enempää lapsia, siis vain 2, niin haluan kyllä ehdottomasti jäädä kotiin ainakin pariksi vuodeksi lasten kanssa! Kyllä työelämässä ehtii vielä olemaan, lapset on pieniä vain niiin vähän aikaa :dummy1::dummy: Kituutellaan sitten rahan kanssa siinä vaiheessa.

Kotimamalle tsemppiä huonoihin öihin! Meillä on nykyään thank god kokonaiset yöunet mutta kyllähän sen hirveyden vielä hyvinkin muistaa :confused: Juuri äskettäin kun lapsonen oli kipeänä niin sai taas muistutuksen että millaista on valvoa yöt, huh.. Kyllä se siitä, lopulta ne skidit aina tajuaa että nukkuminen on vaan niin kivaa!

Kp26 tässä lähestyy loppuaan, hyvinkin voi olla vielä yli viikko tätä kiertoa jäljellä. Hauskasti alkaa taas mielikuvitus lentämään tässä vaiheessa ja niitä kuuluisia "oireita" rupeaa kehittymään :facepalm: Kosteutta on alakerrassa ja elohiirtä silmässä :wink Hohhoijaa.

Testatkaapa nyt joku pitkästä aikaa oikein kunnon plussa!
 
Mäkin liityn tähän klubiin, ollaan alkamassa "yrittämään" eli annetaan toiselle mahdollisuus tulla, jos on tullakseen. Esikoinen täyttää kesän korvilla 2 v.. Ja on rehvakkaassa tahtoiässä, tosin veikkaan että tämä on vielä aika vähäistä tahtomista/uhmaamista :grin
 
Tervetuloa Veeramo!

Mullakin alkoi tänään mielikuvitus laukkaan. Tuntuu kuin rinnat ois eri tavalla kipeet kuin ennen menkkoja (vaik se nyt vaihtelee muutenkin, aina ne yleensä turpoaa ihan kunnolla). Ei pitäisi lukea mitään oireketjuja! Joku oli nimennyt oireen mistä tiesi että oli raskaana: piereskely. No mulla on maha toista päivää turvoksissa ja pierettää :yuck: nyt heti mietin voiko se johtua muusta kuin eilen popsitusta kaalisalaatista, kerran jollakin se on ollut varma merkki raskaudesta.

Harrastus se on tämä oireiden kehittelykin :grin
 
Tervetuloa Veeramo!

Ja Olivia mulla oli oire esikosta se piereskely ja se jatkui koko raskauden ja edelleen että enää en pidä sitä minää enkä tiä olikokaa oire sitte sillonkaa :D
 
Tervetuloa veeramo :)
Olivia.. sitä aina rupee mielikuvitus laukkamaan.. mut eiks se oo ihan kivaa yrittää tulkita oireista jotain? ;) tai sit se on vaan ärsyttävää..heh. mua on nipistelly alamahaan koko päivän... mut en vielä tulkitsiks mikskää :D
Pojalla oli korvien putkitus tänään. Ei menny ihan putkeen kun olikin allerginen anestesia lääkkeelle. Laatta lens monta tuntia :( mut kuulo palautu :)
 
Ai se olit sinä Niemja jolla pieretti ennen plussaa :grin onhan tää epätoivoista mut jotain hataraa toivoa näistä "oireista" saa.

Voisin testata eka kertaa maanantaina (kp28) mieluummin kuitenkin ens viikon lopulla.
 
Takaisin
Top