Toinen haaveissa <3

Voi harmi syksyinen, pahoitteluni uudesta kierrosta :shifty: Mutta kiva että teidän treffit sujui hyvin, kyllä sitä yhteistä aikaa osaa arvostaa nykyään ihan eri tavalla.

Niemjaa ymmärrän kyllä oikein hyvin tuossa kysely- ja kertomisasiassa. Oltiin sukusynttäreillä tuossa vähän aikaa sitten niin kyllä se vaan syvältä kirpaisee kun joka toinen tiedustelee että koskas seuraava on tulossa. En tiedä tuntuisiko niin pahalta jos ei olisi keskenmenoa alla mutta onhan tässä kuitenkin jo yk4 vai jo 5 menossa tyhjennyksen jälkeenkin niin kyllä saisi jo alkaa tapahtua!

Minun kostea kausi näyttäisi nyt loppuneen, ehkä ovis oli tai ehkä ei. En osaa oikeastaan edes arvata menkkojen alkamispäivää mutta jos ehdin testihommiin ryhtyä niin varmaan aikaisintaan joskus 10.3.
 
Me on talleteltu tässä kierrossa kp 10 ja kp 19. Edelleen skipataan päivät jolloin ois mahdollisuus onnistua raskautumisessa. Ovis on ollut jossain tossa välissä (jos on tapahtunut). Arvioni mukaan dpo 0 oli torstaina kp 17. Nyt menossa kp 20. Ovislimaa en pongannu tässä kierrossa ollenkaan. Turvotukset oli ke-to ja jotain kipujakin tuntui. Tärppiin en usko, tuo eilinen tallettelu tapahtui niin myöhään oletettuun ovikseen nähden. Saapahan kuitenkin vähän jännäillä tässä pari viikkoa :D Hiihtolomalla loppuviikosta pitäis menkkojen alkaa.
 
Syksyinen kannattaa vaan pyytää sitä apua, meillä on isovanhemmat 200km pääs mutta koska on eka lapsenlapsi nii ne ajaa mielellään tänne aina ku tarttee :D

Avvi meillä tärppäs kkm jälkeen vasta yk14.. Oli eka käynti lapsettomuusasian tiimoilta varattu ku plussa tuli!

Olivia toivotaan parasta! ;)
 
Avvi, kiitos myötäelämisestä <3

Niemja, olet niin oikeassa, että apua kannattaisi pyytää. Tilanne voi olla niinkin, että toiset ei uskalla tuputtaa apua ja vaan odottaa, että heiltä kysytään. Siinä onkin kierrettä sitten kerrakseen :D

ON Vika päivä edellistä kiertoa ja pari päivää uutta kiertoa on kyllä inhottavimmat päivät kuukaudessa.Tänään piti päivällä jättää mies ja poika puuhaamaan keskenään ja hautautua peiton alle pakoon tätä uutta kiertoa. Fyysinen kipu selvästi pahentaa henkistäkin puolta eksponentiaalisesti, koska heti, kun särkylääkkeet alkoi vaikuttaa, mielikin piristyi. Eihän tässä mikään oikea hätä ole, tietenkään. Mutta harmittaa silti. Tunnen kuitenkin uuden nousun olevan jo tuloillaan :)

Syksyinen kp 2/24-27 , yk 6
 
Syksyinen uuteen nousuun vaan, olkoon tämä kierto teidän ;)

Mä oottelen että menkat vaan suvaittis alkaa.
 
Joo. Tuo kysely on raastavaa. Mitä se muille kuuluu yritetäänkö vaiko eikö. Ihmiset vaan olettaa että toisten asioita voi tivata... ja vauva-uutisia ahdistaa joo vähän kuulla aina. Täytyy vaan ottaa positiivinen asenne. Että hyväähän ne vaan tarkoittaa :)
mekin vasta marras- joulukuusta yritetty ja tammikuussa oli kk. Mut la sain ovisplussan!!! Jes! Eka kk jälkeen. Vähän jännitti että onko kroppa mennyt aivan sekaisin :D
Niemja, onnea opiskelu päätöksestä.
Nyt vaan plussia kaikille,kun kevätkin tulee ja kaikkea ;) eiks kaikki nisäkkäät aina lisäänny keväisin?! :D
 
Mä tässä tajusin että esikoinen sai alkunsa maaliskuun alussa eli kohta ollaan samoissa päivässä :D esikoisenkin kanssa oli suunnitelmissa että loppukesä alku syksy ois ollu hyviä syntymäpäiviä mutta eeei loppuvuosi oli paljon parempi vissiin :D noo Jospa tää uus ois samaa mieltä ;)
 
Minä tässä mietin taas omaa kiertoa... Voisko olla että ovis ei tapahtunukkaan sillon ovisplussan aikaan vaan viimeviikolla jolloin tuli selkeät ovis oireet? Ku esikon yritysaikaan tunnistin oviksen just nännikivusta ja limoista jotka oli viime viikolla ihan selkenä!:) laitoin myös toiseen ketjuun mutta tänne myös jos joku osaisi auttaa:)
 
Oon seurannu näitä kuumeiluklubeja niin tiiviisti että oon alkanu merkkaamaan tädin ja (mahdollisen) ovispäivän kalenteriin :D nyt ois oletettu ovispäivä 2.3 ja huomaan että tuon päivän lähestyessä alan tulla levottomaksi ja laskeskelen "jos tänään tallettelis ni montako päivää simppojen pitäs selviytyä.." :hilarious: ja ku ei oo siis yritys päällä ja mies on perinteisesti nounou -linjalla uudelle muksulle:grumpy:
 
Bättismami, onnea ovisplussasta! Jospa parin viikon päästä tulisi se toisenlainenkin plussa ;) mulle on kyllä kanssa aina kova paikka kuulla toisten raskautumisuutisia. Vaikka se ei millään tavalla ole multa pois, niin silti aina kirpaisee. Kaipa siinä ainakin omalla kohdallani suurimpana vaikeutena on se omien katkeruuden tunteiden hyväksyminen. Ennen kun toivoin toista lasta, olin toooodella iloinen kaikista mahdollisista raskausuutisista, joita kuulin. Ja heti, kun omaa yritystä oli yksi kierto takana, niin johan se katkera bitch sisältäni nosti päätään :P Kamppailua tämä taival on, mutta eiköhän se vahvista...pakko tässä on jotain hyvääkin nähdä :)

esikko, sanoisin, että kaikki on mahdollista ;)

Voih SeEnsimmäinen, älä piinaa itseäsi liikaa... Ja älä ota tätä mitenkään väärin, koska tietenkin musta on kiva, että oot täällä meidän kanssa juttelemassa.Mutta. Täällä kuumeilufoorumeilla pyöriminen saa sen kuumeen nousemaan ja pysymään todella korkealla niin helposti ja nopeasti ja jos sun on tarkoitus antaa miehellesi aikaa kypsytellä ajatusta, niin menisikö se sinunkin osaltasi kivuttomammin, jos yrittäisit pysyä pois netin vauvamaailmasta :) Ja en siis todellakaan ole häätämässä sinua. Yritin vain asettua tilanteeseesi ja miettiä, mikä olisi se järkevä ratkaisu. Ehkäpä helpommin sanottu kuin tehty. Elämä olisi aika helppoa, jos kaikki ratkaisut pystyisi tekemään järjellä eikä olisi tunteet mukana häiriköimässä :D
 
Syksyinen, tuo katkera bitch on niin tuttu tunne :D ihan kauheeta myöntää. Ja vaikka se ei olekkaan multa pois... mut silti tekee mieli kyräillä. Kait se jotain helpottaa :D
Joo Esikko, kaikki on mahdollista kun on kyse naisen kropasta ;) pidetään peukkuja kovasti!!
Ihana kevätilma ainekin täällä etelä-suomessa. Luo toivoa että kesä on pian taas täällä. Ihanaa!
 
Täällä pitäis ovis olla tämän viikon lopulla..? Kai :D nyt vaan viime päivät ja viikotkin ollu niin peestä. Esikoinen nukkuu hyvin huonosti. Valvoo helposti pari tuntiakin öisin ja siihen lisäksi saattaa herätä 1-2h välein. Herää siis itkemään ja kun menee hyssyttämään takaisin unten maille niin siinä piristyy ja alkaa höpinät. Uni muutenkin hyvin levotonta :( tuntuu ettei tämä helpota ikinä kun kestänyt jo pari viikkoa. Päiväunillekin meno vaikeaa. Itkee väsymystä mutta ei vaan saa unesta kiinni vaikka silittää tms. Jos olisi virkeä niin en edes yrittäis nukuttaa mutta kun on silminnähden aivan uupunut :( yöimetys lopetettiin viikko sitten siksi kun yöt alkoi olla moisia mutta ei vieläkään näy että se olisi auttanut. Tähän kuvittelen välillä alkuraskauden väsymyksen päälle ja välillä jopa pohdin skippaisiko tämän kierron. Toki toista toivon mutta nyt haluaisin ensin varmuuden että poika on kunnossa. Ja nukkunut omassa huoneessa pari kuukautta ja nyt pohdin siirtoa taas meidän huoneeseen. Se kyllä ainakin itsellä vähentää halujakin kaiken lisäksi.

Huomenna oon taas eri mieltä :D
 
Syksyinen oot todellakin ihan oikeassa :) oon välillä ollu muutamia päiviä pois nettivauvamaailmasta ja sitten taas tulen takaisin fiilistelemään :D meidän koira on valeraskaana ni ukko kysyi et olenks mäki sit (viimeks narttu tuli valeraskaaksi mun ollessa paksuna :D ) . Kysyin että no haittaisko se jos oisin , ei kuulema. Luonnollisesti jatkoin tietty että tehtäiskö mut sitten siinä tapauksessa paksuksi :P ei sekään käy. What?? :D eli ei se maailmaa kaada jos vahinko kävis mutta tarkotuksella hän ei kuitenkaan halua alkaa lasta tekemään . Toivo elää!! :P :P
 
Joo täällä palstoilla kuume yltyy ja mäkin oon kalenteriin merkkaillut puuhastelupäivät sun muut =) en siis tehnyt sitä esikoisesta, en tyyliin edes tietänyt mun kierron pituutta yms. Toki se on melkosen epäsäännöllinen edelleen, tässä just ihmettelen kun nyt on kp18 tai 19 ja o-testi näyttää edelleen hailakkaa viivaa :shifty:

Kotimamalle jaksamista valvomisiin! Tiedän tunteen, meillä on kanssa poika ollut useinkin huono nukahtamaan. Ja siis juuri noin, että aivan selkeästi rättiväsynyt, mutta ei vaan malta nukahtaa. Nyt kun 2v. Lähestyi niin vähän helpottanut (ainakin toistaiseksi) vaikka päikkäreille meno edelleen hankalaa. On siis päiviä jolloin päikkärit jää kokonaan pois.

Mua niin välillä masentaa, kun mietin että jos loppuvuodesta alkanut raskaus olis jatkunut hyvin, niin olis jo reippaasti ylitetty 3kk:n raja. Mut ei sitä auta kovasti mietiskellä, eteenpäin vaan sano mummo lumessa (kun se oliskin aina niin helppoa).

Me ollaan periaatteessa yritetty lokakuusta lähtien, silloin kierto käynnistyi esikon syntymän jälkeen. Vaikka suunnilleen kesällä alettiin miettimään, että toinen pikkuinen saisi tulla.
 
LaRa. Tiedän tunteen kun ajattelee millä viikoilla olisi jos km olisi jäänyt tapahtumatta. Inhottavaa. Mut pitää vaan tsemppaa,että kyllä se onni vielä potkaisee. Ja eikös nuo ovistestissä näkyvät hailakat viivat oo ihan negoja. Pitää olla väh. Yhtä tummat et on positiivinen :)
 
Kiitos Lara! Voimia kyllä saan siitä kun löytyy niitä joilla myös samanlaisia kokemuksia :) ja että tulee yö kun meilläkin nukutaan hyvin :)
 
Joo negoja on, mutta se mietityttääkin kun kuitenkin jo tosiaan kp18-19 eli ovista odotellessa. Noh jospa tällä viikolla olis otolliset päivät, kun luulin että olis ollut viikonloppuna. Epäsäännöllinen kierto on pepusta!
Kotimama, pitäis vaan muistaa ite levätä ja nukkua kun mahdollista, mutta eihän sitä meinaa aina malttaa. Oliko teillä minkä ikäinen, kun ei muistu mieleen? Voisiko olla esim. Hampaista johtuvaa?
 
Syksyinen tääläki sama katkera bitch :D

Kotimama kurja juttu että esikoinen nuon valvottaa! :/ toivottavasti nyt menis ohitte eikä olisi kovin pitkäkestoista.. Ja vie kyllä halut jos lapsi on samas huonees, meillä mies ihan pikkuvauva-aikana heitti resun pinniksen suojaksi ettei se nää mitää jos se herää :'D nyt onneks saatiin poika nukkumaan taas omas huonees.

SeEnsimmäinen meilläki oli ennenku kunnolla esikkoa yritettiin nii mies ihan samanlaanen! :D kysy jos tjottailisitte?
 
Takaisin
Top