Toinen haaveissa <3

Syksyinen onko oireita? ;)

Vargynja menipäs ihanasti imetyksen lopetus! Mä koko ajan pelkään miten mulla menee ku tuntuu että koko ajan on tiukemmas maito (tää työskentely ei helpota ainakaa vaikka kerran vuoron aikana pumppaanki) ja poitsu hermostuu ku maito ei heti alakkaa herua.. Kiinteitä syödään jo 3sti päiväs mutta imetykset ei oo vähentyny. Mutta toivottavasti nyt ei sulla häiritte kiertoa enää ollenkaa!
 
06d128a9938862e9be25ede5deef3eab
tässä tän kuun tikuttelut mut siis tota ihmettelin kun ovulaation jälkee mulla tuli kuitenkin selkeä nega ovistestissä mut hyvä pitää kirjaa! Katotaa koska tulee seuraava ovis ;):p
 
Niemja, ei oo mitään sellaista, jonka olisin voinut raskausoireeksi tulkita.. Ja sen päälle tänään aamulla tuli hiukan vaaleanpunaista pyyhittäessä, mikä mulla tarkoittaa, että menkat alkaa seuraavana päivänä. Ihan perseesta, koska luteaalivaihe jää siinä tapauksessa tosi lyhyeksi, nyt siis dpo 10. Jos nyt yrittä vielä optimistisena pysyä, niin voihan tuo pieni tuhru tarkoittaa myös monia muita asioita, mutta.. Äh, unohdetaan mutta. Keskityn vielä niihin muihin vaihtoehtoihin niin kauan, kunnes se täti oikeasti tulee :)
 
Toivotaan parasta ;) eikös se oireettomuuski oo oire! :D

Jee mulla tuli testit postis ja aamulla saa testata :'D miehelle sanoin että testaan joka kuun lopus onko käyny vahinko, se vaan totes että vahinko on kaukana jos plussa tulee :D
 
Piti jo varmuudeksi testata ku aattelin viintä maistella synttärien kunniaksi ja ihan täys blanco. Aina se nega on perseestä vaikka sitä ei odottanukkaa eikä toisaalta edes toivonu :D mukavampi tehdä o-testiä ku niihin saa aina edes haalian toisen viivan :'D
 
Ööh siis tänään on jo kolmatta päivää havaittu venyvää valkkaria? Voi tsiisus mitä pelleilyä. Pakko myöntää että tekisin ehkä raskaustestin jos niitä kotoa löytyisi.. Jos oikein miettii niin saattaa olla jopa nännit vähän arkoina :p Alamahakin on arka ja kipeä mutta luulenpa sen johtuvan ehkä pilaantuneesta ja tosi ällöstä muffinsista jota maistelin tänään. Dposta ei mitään tietoa, kpt muistaakseni tänään 22.

Olen pahoillani syksyinen vaaleanpunaisesta :shifty: Jospa kuitenkin toivoa vielä olisi..

Niemja nauttii nyt hyvällä omatunnolla synttärijuomansa, paljon onnea!

Marrasmamma, oletko tehnyt siis enempää r-testejä? Minun laskujen mukaan sulla olisi tänään dpo14.
 
Avvi, en oo tehny ja niin olis :D tai kaiketi eilen ollu tai en tiiä. Meinasin aamulla et olisin tehny mut katotaan mitä noi ovistestit ny tässä sanoo et käytänkö ton r-testin pois vai en :D toivotaan sulle plussaa :p
 
Niemja, ihanaa synttäriä <3

Avvi, pitäiskö sun huomenna kipaista hakemassa r-testi? ;)

ON Täällä edelleen tilanne sama. Tätiä huomiseksi odottelen ja samalla tietysti toivon, ettei tule. Ja toisaalta jos täti on enivei tullakseen, niin sitten saa kyllä tulla jo huomenna, koska en tiedä, miten siihen pitäisi suhtautua, että tuhruttelu alkaa jo monta päivää ennen menkkoja. Ei varmasti tarkoita hyvää raskaustoiveiden kannalta. Mutta ei jaksa nyt masistella, huomenna on kiva päivä tiedossa: päästään miehen kanssa kahdestaan ulos syömään (toka kerta viimeisen 1 v 4 kk aikana :D) ja viettämään laatuaikaa. Onhan sitä parisuhdettakin hyvä hoitaa välillä :)

Syksyinen kp 24/27, dpo 10, yk 5
 
Avvi kuulostaa hyvältä ;) voi olispa testi plussa! Ja kiitokset, huomenna on oikia päivä vasta muttaku meen sunnuntaina töihin nii nyt aattelin lasin juoda :D

Syksyinen kiitos ♡ todellaki pitää suhdetta hoitaa :) aika vähä ootte ollu pois, meillä poika 4kk ja se on ollu enempi hoidos ku laki sallii :D toki mä oon ollu itte pois kotoa että mies on hoitanu mutta jonku verran ollaan molemmat oltu pois, harvoin vaan samas paikas :D
 
Marrasmamma, samaa sanon kuin muutkin. Ei tommonen haalea viiva tarkoita ovistestissä mitään. Käsittääkseni niitä voi tulla tai olla tulematta missä hyvänsä kierron vaiheessa ja oviksen aikaan (ja jos on raskaana) on sitten yhtä vahva tai vahvempi viiva. Toki kaikki on mahdollista ja kohta voi ovistesti kiljua ja raskaustestikin sanoa jotain.

Syksyinen, pidän peukut pystyssä että sulle ei tule tätiä kylään huomenna eikä kohtakaan vaan seuraava vuoto on sitten jälkivuotoa. Testaa plussa ens viikolla ensin ni mä tuun perässä. ;) Pitäkää huomenna kivaa miehen kanssa joka tapauksessa.

Synttärionnittelut niemja! Toivottavasti et joudu maidon tulon loppumisen takia lopettamaan imetystä (ellet sitten itse halua lopettaa).

Avvi, mulla on yleensä useampana päivänä oviksen aikoihin runsasta, venyvää valkkaria. Lasken yleensä ovispäiväksi sen, millon sitä on eniten + on kipuja. Aina se ei ole kovin helppoa ja parhaiten sen niistä kivuista huomaa. Mut toivotaan että siellä onkin kyseessä se toinen vaihtoehto. :>

Täällä ei oikein mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, ellei lasketa sitä että tänään särki päätä aika kovaa töissä ja viimeksi särki alkuraskaudessa päätä. Tosin ei muistaakseni niin alussa kuin nyt olisin jos olen raskaana. Varmaan särki joko nuhan takia tai sit imetyksen lopetus saa hormonit sillai sekasin. Tai sitten olen vaan niin jumissa. :D
 
Vargynja en halua vielä lopettaa, tavoite olis sinne vajaa vuoden ikään tai niin kauan ku poika itte haluaa niin imettää :) ja kiitos onnitteluista!

Bättismami meillä vasta joulukuun alusta, esikoinen syntyi lokakuun lopussa ja joulukuussa oli ekat menkat :D mutta siis kierto ei käsittääkseni oo kunnolla käynnistyny, ei käytetä ehkäisyä ja teen o-testejä aina välistä että saisin jotaki käryä kropasta mutta en tiä oonko lintu vai kala :'D ei siis ota selvää mitä tapahtuu.

Täälä jotenki eilinen nega sai taas mielen maahan ja tyhmänä aloin lukea kätkytkuolemablogeja ja itkin koko illan silmät päästäni, ja kävin varmaan ensi puolen tunnin välein kattoos poikaa ja lopuksi hain sen viereen nukkumaan pitkästä aikaa ku tuli nii kauhia olo lukemisista. Ja tuntuu että oon epäonnistunu ihmisenä ku en päässy/yrittäny enää uudelleen päästä sinne kouluun mihin olisin halunnu vaan menin sieltä mistä aita oli matalin..
 
Me ollaan taidettu yrittää elokuusta lähtien. Tosin menossa vasta yk4 kun kierrot oli alkuun pitkiä kun lähti käyntiin vähän takkuillen.

Älä tommosia lue niemja. Tulee vaan suotta paha mieli. :( Kätkytkuolemat on onneksi nykysin harvinaisia ja käsittääkseni aika epätodennäköstä jos ei nukuta vatsallaan.

Käytiin tänään yhden sukulaisen luona. Siellä kyseltiin että joko on toinen tulossa ja kun vastasin ettei ole, kysyttiin että onko suunnitelmissa. Siihen oli hieman vaikea vastata, kun en halua kertoa yrityksestä kaikille. Jos taas menee yli vuosi kuten esikoisen kanssa, olisi ikävää jos aina nähdessä kysellään että joko on vauva masussa. :/ Onneksi muuta hälinää oli sen verran että onnistuin sen turvin välttämään vastaamisen... Miksi ihmisten pitää kysellä vauvasuunnitelmista! :arghh:
 
Vargynja, tuttu juttu tuo raskaudesta tivaaminen. Tosi tylsää. :sad001
Mä menin tyhmänä kertomaan muutamalle kaverille, kun alettiin yrittämään tätä nyt vuoden täyttänyttä poikaamme. Ei tosiaan tärpännyt ekalla, ei tokalla, eikä seittemännelläkään kerralla. Yks kaveri, jota en ollut nähnyt yli puoleen vuoteen yritysuutisia kerrottuani kovasti hämmästeli, kun ei mun maha ole kasvanut. Meinas itku päästä. Eihän ne ihmiset pahaa tarkoita, mutta todellakin tiedän, että lapsia ei "vaan tehdä". Muutenkin tympeetä ylipäätään kysellä näitä asioita. Kaikki ei halua lapsia. Kaikki, jotka haluaa, ei silti syystä tai toisesta saa, jne. Nyt en oo kertonu kellekään, että ollaan aloitettu yritys. Kerron sit jos joskus raskaus on varmaa. Olen puhunut. Peace out ja mukavaa viikonloppua kaikille! :grin:Heartred
 
Joo ei sais lukia, en tiä miks luin! Mutta opin arvostamaan sitä mitä meillä on ja opin että pitää nauttia siitä vauvasta vaikka se kuinka itkeeki, ikinä ei tiedä mitä tapahtuu joten ihan hyvä siten että luin :)
Sain muutenki ittelleni tulevaisuuden selväksi! Päätin mitä alan opiskelemaan ja miten etenen sen suhteen, joten loppuviimeen tosi hyvä synttäripäivä ollu vaikka ei plussaa tullukkaa :)

Ja tuohon kyselemiseen, se on tosi vittumaista. Meillä kans oli pari kk keskenmenosta ku miehen täti yritti tunkia lapsenlastaan miehen syliin että tulis vähä vauvakuumetta ja kyseli että eikös meki jo pian lisäännytä. Oli itkus pitelemistä että kyllä on yritetty mutta pois se meiltä otettiin. Sen jälkeen vastailin aina että tuskin tehdäänkää lapsia ja raskaudesta kerrottiin vanhemmille vasta rv15, ja seuraavan yrityksestä oon muille puhunu sen verta että koittaa jos sais sillee aikaaseks että saa samat äippärahat ku esikosta. Ei varmaan kerrota raskaudesta kuitenkaa ennenku sitte vasta ku maha näkyy jos joskus se toinen meille suodaan..
 
Niemja, me ei tosiaan olla hirveästi poikaa hoitoon jätetty. Kerran taisi olla pari tuntia töiden takia ja sitten kaksi kertaa on nyt ollut muutaman tunnin, jotta päästään treffeilemään miehen kanssa. Mutta kyllä me ollaan miehen kanssa kumpikin tahoillamme käyty tekemässä irtiottoja, ei vaan olla hirveästi hyödynnetty tukiverkostoa (jota löytyy jopa aika paljon ihan läheltä).. Me ollaan niin huonoja pyytämään ja sitten taas aktiivista tarjoutumista ei ole niin paljon kuulunut. Mut eilen oli kyllä tosi kivaa ja hoidossakin meni tietysti hyvin, niin ajateltiin kyllä seuraava treffipäivä/-ilta toteuttaa nopeammin kuin puolen vuoden päästä :)

Hyvä, jos synttäripäivä kääntyi hyviin fiiliksiin lopulta :) Onnitelut opiskelupäätöksestä!

Vargynja, kiitos tsempeistä..henkistä apua niistä tietysti oli, mutta ei valitettavasti pitänyt tätiä poissa. Eilen illalla alkoi vuoto, niin kuin merkit ennustivatkin :/ Mutta sä saisit kyllä plussata ensi viikolla!! Me ollaan ihan oikeesti tosi ankee ryhmä, jos täältä kohta ei ala jokunen plussa kuulumaan!!!!! :P

Tohon kyselyasiaan..Mun täytyy kyl sanoa, et mua se ei haittaa. Tosin yritystä vasta vajaa puoli vuotta taustalla, että ehkä johtuu siitäkin. Mut ku eihän kukaan sitä pahalla tarkoita.. Mulla ainakin monet kaverit on lapsettomia (ei oo vielä iskeny kuume) eikä ne edes varmaan ymmärrä, että kysely voisi satuttaa. Ite oon nyt vaan sanonu, et nooooooh, katotaan nyt vielä, miten tän yhen kanssa pärjää. Mut oon kyl miettinyt, että kohta voisin ihan alkaa kertomaankin, että yritys on päällä, mutta vielä ei valitettavsti ole sen parempia uutisia. Itsekin niitä odotellessa :)

Syksyinen kp2/24-27, yk 6
 
Takaisin
Top