Niemja, me ei tosiaan olla hirveästi poikaa hoitoon jätetty. Kerran taisi olla pari tuntia töiden takia ja sitten kaksi kertaa on nyt ollut muutaman tunnin, jotta päästään treffeilemään miehen kanssa. Mutta kyllä me ollaan miehen kanssa kumpikin tahoillamme käyty tekemässä irtiottoja, ei vaan olla hirveästi hyödynnetty tukiverkostoa (jota löytyy jopa aika paljon ihan läheltä).. Me ollaan niin huonoja pyytämään ja sitten taas aktiivista tarjoutumista ei ole niin paljon kuulunut. Mut eilen oli kyllä tosi kivaa ja hoidossakin meni tietysti hyvin, niin ajateltiin kyllä seuraava treffipäivä/-ilta toteuttaa nopeammin kuin puolen vuoden päästä :)
Hyvä, jos synttäripäivä kääntyi hyviin fiiliksiin lopulta :) Onnitelut opiskelupäätöksestä!
Vargynja, kiitos tsempeistä..henkistä apua niistä tietysti oli, mutta ei valitettavasti pitänyt tätiä poissa. Eilen illalla alkoi vuoto, niin kuin merkit ennustivatkin :/ Mutta sä saisit kyllä plussata ensi viikolla!! Me ollaan ihan oikeesti tosi ankee ryhmä, jos täältä kohta ei ala jokunen plussa kuulumaan!!!!! :P
Tohon kyselyasiaan..Mun täytyy kyl sanoa, et mua se ei haittaa. Tosin yritystä vasta vajaa puoli vuotta taustalla, että ehkä johtuu siitäkin. Mut ku eihän kukaan sitä pahalla tarkoita.. Mulla ainakin monet kaverit on lapsettomia (ei oo vielä iskeny kuume) eikä ne edes varmaan ymmärrä, että kysely voisi satuttaa. Ite oon nyt vaan sanonu, et nooooooh, katotaan nyt vielä, miten tän yhen kanssa pärjää. Mut oon kyl miettinyt, että kohta voisin ihan alkaa kertomaankin, että yritys on päällä, mutta vielä ei valitettavsti ole sen parempia uutisia. Itsekin niitä odotellessa :)
Syksyinen kp2/24-27, yk 6