Huh, onpa tullut paljon viestejä yhden päivän aikana! Tosi kiva, että saatiin vauhtia tähänkin palstaan :)
SeEnsimmäinen, voi kyllä olla, että kun "unholasta" kunnolla irtaantuu, niin paluu voi olla vaikeaa. Jos miehesti innostuu uuden lapsen alulle saattamisesta, niin antakaa palaa ikäeroasiaa miettimättä. Jos tärppää heti ykkösellä, niin sitten meette sillä ja jos vasta vuoden parin päästä, niin sitten olette ainakin tyytyväisiä, ettette lykänneet aloitusta myöhemmäksi
Olivia, mites teillä muuten tallettelut tässä kierrossa, onko jännittämisen aihetta parin viikon päästä? Kuten sanoit, niin eihän näihin ikäeroasioihin mitään oikeaa vastausta ole. Kullekin perheelle ja tilanteelle omat sopivimmat vaihtoehdot. Teillä kyllä esikoisesta on jo oikeasti tosi iso apu sitten vauvan kanssa ja muutenkin luulisi, ettei niin pahaa mustasukkaisuutta tulisi kuin pienemmälle isosisarukselle, kun ymmärryksen taso on jo monta astetta pidemmällä :)
Bättismami ja SeEnsimmäinen, tunnistan myös itsessäni tuon "kaikkimullehetinyt"-mörön :D Kun viime syksynä aloitimme toisen lapsen yrityksen, olin jotenkin todella maani myynyt, kun ei tärpännytkään heti ykkösellä. Nyt ollaan jo hiukan realistisemmalla asenteella liikenteessä..kantapään kautta nämäkin on kai opittava :)
Marrasmamma, toivottavasti pääsisit piakkoin plussaamaan! Tarkoititkohan esimerkiksi minun tyyliäni vastata usealle ihmiselle samassa viestissä? Mä ainakin selailen uusimpia viestejä samalla kun kirjoittelen ja talletan (meinasin muuten kirjoittaa "tallettelen", mutta sitä sanaa en enää pysty käyttämään muussa kuin pupuilua ennen ovista -tarkoituksessa:D), jos siirryn seuraavalle viestisivulle. Ja kirjoittelen siis tietokoneelta, en kännykästä. Mä tilasin ovistestit (liuskoja) Raskauskeijusta ja raskaustestit oon tähän mennessä ostanu apteekista, mut seuraavat aion hakea Prismasta (muissa keskusteluissa on kovasti liputettu Pregcheckin puolesta). Jos tietää kierron pituuden, niin testailun voi aloittaa esim. noin 18-19 päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää. Jos kierron pituudesta ei ole hajua, niin alottaisin saman tien.
Indie, loistava asenne! Vaikka esikoinen tärppäsikin vasta pidemmän yrityksen jälkeen, niin voihan kakkonen tulla vaikka heti
Ja positiivisuudella ja toiveikkuudella tästä yritysajastakin saa ihan mukavaa, vaikka toki muutama päivä kuussa on aina ihan pebasta. Mut uuteen nousuun vaan :)
Avvi, limakiikarit hyllylle vaan ja pupuilkaa fiiliksen mukaan! Kyllä kai niitä lapsia on joskus sillaikin alulle saatu :P Täällä dpo 9 menossa ja laskurin mukaan menkkojen pitäisi alkaa ensi tiistaina eli 1.3. Jos ei ala vielä silloin, niin testaan keskiviikkona. Mitään edellisistä kierroista poikkeavia oloja mulla ei ole, että siinä suhteessa toiveet ei ole superkorkealla, mutta ainakaan en kutsu tätiä kylään testaamalla liian aikaisin, niin kuin edellisissä kierroissa, heh.
LaRa, kestävyyttä viikonloppuun
Esikko, mitkä dpot sulla olikaan menossa ja koska meinaat seuraavan kerran testata?