Mannikka, ymmärrän jännityksen, mutta hyvin siellä varmasti kaikki on! Pieni sieltä vilkuttelee ruudulta
Avvi, "aivastellut siemenet taivaan tuuliin" :D :D Vitsit mä repesin.. En oikein jaksa uskoa, että kuume vaikuttaisi vielä tässä kohtaa yhtään mitään. Lähempänä kiinnittymisyritystä sillä voikin varmaan olla vaikutusta, kun kropan pitäisi suuntaa energiaa sinnekin suuntaan, mut toi hedelmöitymishommahan nyt menee ihan siittiöiden suuntavaiston ja munasolun vastaanottavaisuuden piikkiin
Kotimama, hyvä, että menkat oli samantyyppiset kuin ennen raskauttakin. Nyt vaan kohti ovista ja talletteluja
Lapset pienellä ikäerolla hyviä puolia onkin jo listattu täällä tänään paljon. Ja samaa mieltä olen niistä itsekin. Tosin sitten taas isomman ikäeron puolesta liputtaisin esimerkiksi siksi, että saisi elää kahdenkeskisen vauva-ajan uudestaan, kun esikoinen olisi hoidossa. Vanhemmasta sisaruksesta voisi olla myös enemmän apua. Elämästään saisi käyttää enemmän aikaa ihanaaan pikkulapsiaikaan, kun ei mene päällekkäin sisarusten vaiheet (joku saattaa nähdä tämän tietysti miinuksenakin :D). Nojoo, puolensa joka ikäerolla...
Niemja, ai kolme muksua? Huh, aikamoista.. Mä en varmaan selviytyisi ikinä.. Ehkä teille seuraavaksi tulisi kaksoset, ni menis kaks kärpästä yhdellä iskulla