Tervetuloa Ninni! Varmaan kaikki (minä ainakin) miettii, miten sitten pärjää kahden kanssa. Samalla tavalla kun miettii ekaa yrittäessä ja odottaessa että miten sitten pärjää vauvan kanssa. :D
Pahoittelut negasta esikko. Mut ehkä sit viikon päästä tulee se plussa (vai millon olit testaamassa?).
Pahoittelut tädistä äippä! Toivottavasti uusi kierto tuo plussan.
LaRa, mä raskauduin kun oli työkiireitä, joulustressi ja anoppi kylässä.
Voihan olla että se muu stressi vie ajatuksia pois raskautumisesta ja sitten tärppääkin. Voimia joka tapauksessa stressiin ja kiireeseen.
Nakille kanssa pahoittelut tädistä.
Samoin Myylle, toisaalta hyvä ettei kierto venynyt enää enempää. Kurjaa että mies on tuolla kannalla.
Ja Kotimamalle myös pahoittelut.
Mut sentään kierto käynnissä. :>
Avvi, musta toi kuulostaa ajotuksen suhteen ainakin siltä et ois oviksesta. Toivotaan ainakin parasta.
Jopas nyt monella on tullut täti kylään.
Marrasmammalle vielä pahoittelut.
on. kp 18 menossa. Limoja on, kipuja ei ole ollut ainakaan niin paljoa kuin aiemmissa oviksissa ja olen tulkinnut ne joksikin muuksi. Joko ovis on vasta tulossa, sitä ei tule ollenkaan tässä kierrossa tai se meni eilen kun oli toistaiseksi kovimmat kivut. Toivon että se on vasta tulossa vaikka sitten tuleekin taas pidempi kierto, kun ei olla yhtään talleteltu tällä viikolla.
Elättelen toiveita että saataisiin tänä iltana. Mies osti kaksi kinderin suklaapupua, jotka näyttää ihan siltä että ne on raskaana. :D Olen täällä hihitellyt niitä...