Toinen haaveissa <3

Täällä tuli täti käymään tänään, kierto oli 49 pv. Meillä mies ei edelleenkään ole innostunut asiasta ja puhuttiin minipillereiden aloittamisesta. :-( Ehkä sitten puolen vuoden jälkeen uusi keskustelu. Onhan se toisaalta niinkin, että voi keskittyä meidän ihanaan neitoon ilman uuden raskauden miettimistä seuraavat 6kk jos jotain positiivista haluaa nähdä tässä.
 
Tänään ovisoireista 13päivää ja arvatkaa mitä?? No ei niin jee tosiaankaan kun plussa mutta tänään KP 1!! :) ei epäilystäkään tällä kertaa. Nyt toivon ettei nämä enempää runsastuisi. Eli uskoisin että ovis pari viikkoa sitten aiheutti ne klassiset oireet kun ajankohtakin täsmää :) nyt voi alkaa sentään jotakin tärppiä toivomaan ellei kierrot sitten mene sekaisin mut kuitenkin.

Menkkakipuja en kyllä kaivannut.
 
Tää on kyllä jännää ku ekaa kertaa elämässään innostuu menkoista :D mä muistan joulukuussa ku ekat menkat tuli synnytyksen jälkeen (josta siis silloin vuosi) nii avattiin skumppa miehen kanssa :D mutta menkat kertoo siitä että kroppa toimii<3
 
LaRa, kiva kuulla, että apua on töissä kuitenkin saatavilla, jos vaan uskaltautuu sitä pyytämään. Ja ainahan uusi työ on aluksi kuormittavaa juurikin uusien ihmisten, uuden ympäristön ja uuden oppimisen takia. Pääkoppa on aika kovilla :) Mutta varmasti tilanne on muutaman viikon päästä jo aivan eri ja alun ressi enää muisto vain :) Ovistestien teko kannattaa tosiaan kurkata sieltä ohjeista, riippuu kierron pituudesta se aloituspäivä. Mulla on yleensä 27 päivää ni alotan sit kp10 tai 11 testailun.

Olivia, ehkäpä tuo, että odottaa kovasti myös muita juttuja kuin raskautumista, niin lopulta sen plussan sitten äkkiä tuokin ;) Meilläkin piti alun perin olla pieni tauko tässä kohtaa, mutta rehellisesti sanottuna, en silloin viime syksynä kun yrittäminen aloitettiin uskonut että oikeasti tässä kohtaa ei vielä olisi tärpännyt. Eli nyt ei todellakaan uskalla jättää tahallaan yhtään kiertoa välistä, kun alkaa jo pelottaa, että kauanko tässä oikein vielä menee.. Tiedän kyllä, ettei meillä ole vieläkään mennyt isossa mittakaavassa pitkään, mutta omassa mittakaavassa tuntuu ikuisuudelta.

Niemja, ihana sun miehes :) Miten siellä gynellä meni?

Voi kurjuus Myy..Minkä ikäinen teidän esikoinen nyt olikaan? Toivottavasti sun mieheskin tämän tauon aikana tulee toisiin aatoksiin ja mielellään tietysti jo ennen, kun puoli vuotta on kulunut.

Kotimama, pöh ja jee samanaikaisesti! Tyhmä juttu, kun ei plussa pärähtänyt, mutta ihanaa, että kierto vihdoin käynnistyi! Kuukauden päästä se plussa sieltä siten eiksjeh ;)
 
Meidän esikoinen on 7kk joten ei tässä hätää ole. Imetän vielä 5 kertaa päivässä ja kierto vielä on hyvin epäsäännöllinen, joten raskaus olisi varmasti muutenkin epätodennäköinen. Mutta joo, harmittaahan se pillereitä popsia.
 
Harmi esikko ettei kokeen tulos ollut toivotunlainen. Jospa sitten parin viikon päästä kuitenkin!

Mulla kp16. Ei tietoa varsinaisesta ovulaatiosta, mutta tänään on tullut tuhruttelua. En kyllä olisi tällaista toivonut :confused: Jotain pieniä mahatuntemuksia on ollut mutta en tiedä niistä sen tarkemmin. Toivon tietty että olisi ovis akselilla eilen-tänään-huomenna jotta torstain tallettelusta olisi jotain hyötyä edes. Plääh, taitaa olla turha toivoa plussaa tästä kierrosta :banghead:
 
Avvi, monilla tulee tuhruttelua nimenomaan oviksen aikaan, että eiköhän se sullakin kerro vaan siitä, että ovis on käynnissä ;) Peukut kovasti pystyssä, että torstain simpat ovat sinnitelleet munasolun irtoamiseen asti!! Jos esim tänään olis ovis, ni torstaina olis sillon ollu dpo -2, mikä on tosi hyvä talletteluajankohta.
 
Tänää alkoi sitten menkat... ei siis tuu ainakaa marraskuun alun vauvaa. Outoa tässä on se että ovulaatio oli tosiaan 11.2 ihan testienkin mukaan ja tänään jo alkoi menkat :o eikö ne pitäs olla sen 14pv ovulaatiosta? Noo ekat menkat sitten 2 vuoteen nii ehkä tän kestää kipuja ei oo kyllä yhtää mikä sinänsä yllätti kun ovis oli niin kipeä että, harmittaa tietenki paljon mutta ehkä ens kierrosta sitten. Koskas pitäs alkaa tikuttelee ovista jos nyt sattuu ettei niin voimakasta oo tässä kierrossa? :)
 
Marrasmamma, normaali luteaalivaihe voi olla kai jopa 10-16 päivää eli on ihan mahdollista. Harmi kun uuteen kiertoon jouduit.

Olisi tietty kiva ajatus että tuhruilee nyt oviksen takia mutta enpä usko kun ei sitä ole ollut ennenkään. Kiitos syksyinen kun jaksat luoda uskoa :)
 
Silti tuntuu hassulta 11.2 illalla tuli ovistikkuun plussa, et siis sehän on siitä 12-24 vuorokautta kun munasolu irtoo, et nopeasti edenny. Jos sit seuraavasta... Onko tää nyt sit kp1? Oon ihan hukassa näissä :confused:
 
Tervetuloa Ninni! Varmaan kaikki (minä ainakin) miettii, miten sitten pärjää kahden kanssa. Samalla tavalla kun miettii ekaa yrittäessä ja odottaessa että miten sitten pärjää vauvan kanssa. :D

Pahoittelut negasta esikko. Mut ehkä sit viikon päästä tulee se plussa (vai millon olit testaamassa?).

Pahoittelut tädistä äippä! Toivottavasti uusi kierto tuo plussan.

LaRa, mä raskauduin kun oli työkiireitä, joulustressi ja anoppi kylässä. ;) Voihan olla että se muu stressi vie ajatuksia pois raskautumisesta ja sitten tärppääkin. Voimia joka tapauksessa stressiin ja kiireeseen.

Nakille kanssa pahoittelut tädistä.

Samoin Myylle, toisaalta hyvä ettei kierto venynyt enää enempää. Kurjaa että mies on tuolla kannalla. :(

Ja Kotimamalle myös pahoittelut. :( Mut sentään kierto käynnissä. :>

Avvi, musta toi kuulostaa ajotuksen suhteen ainakin siltä et ois oviksesta. Toivotaan ainakin parasta.

Jopas nyt monella on tullut täti kylään. :( Marrasmammalle vielä pahoittelut.

on. kp 18 menossa. Limoja on, kipuja ei ole ollut ainakaan niin paljoa kuin aiemmissa oviksissa ja olen tulkinnut ne joksikin muuksi. Joko ovis on vasta tulossa, sitä ei tule ollenkaan tässä kierrossa tai se meni eilen kun oli toistaiseksi kovimmat kivut. Toivon että se on vasta tulossa vaikka sitten tuleekin taas pidempi kierto, kun ei olla yhtään talleteltu tällä viikolla. :( Elättelen toiveita että saataisiin tänä iltana. Mies osti kaksi kinderin suklaapupua, jotka näyttää ihan siltä että ne on raskaana. :D Olen täällä hihitellyt niitä...
 
Tänään siis dpo 7 ehkä? Nii aattelin uuden testiurakan alottaa maanantaina :D noita testejä kun riittää ku tilasin ebaysta :D
 
Esikko. Mun oli tänään saatava kans skumppaa kun teki mieli :D miestä nauratti kyllä. Nyt maistuu siis ihanan kupliva pinkki pikkupullollinen freixenetiä ja irtokarkkeja :) tästä on rennoin mielin hyvä aloittaa yk1 tosin riippuu miten nämä tästä asettuu
 
Kotimama pöh ja jee menkat! :)

Syksyinen; gynellä kaikki ok. Epparihaava edelleen kiristelee ja aiheuttelee kivut, granulooma ei onneks oo uusinu! :) ja ne päivän niukat verivuodot on ollu menkkoja, koska haava ei voi eritellä kuulemma. Eli kierto yrittää käynnistyä :) sain siis ovestin geeliä tai mitä onki nii kipuihin, en oo viä keriinny hakia :D mutta tänään ollu tosi ihme alamahakipuja taas, huomenna vois tehdä o-testin aamusta.

Esikko testikuvia ootellessa ;)
 
Eipä tullut tästäkään kierrosta tärppiä :( Tänään kp 1, eilen illalla alkoi tuhrutelulla,ärsytyävä tuhru. En tajuu miksen tuu raskaaksi kun kerran oviskin oli ajoissa. :(
Nyt saa yritys jäädä tauolle,en tikuta ovista enkä tee rtestei ellei menkat jää kokonaan pois. Keskityn mun treenihommiin ja kesäkuntoon tulemiseen ja ihanan esikkon jolla pari viikon päästä 1v synttärit :) :) iso tyttö jo!
Jään nyt taustailee,plussatuulia kaikille!:)
 
ed3f6547947965dff241824a7aa9f61e
pitihän se taa alottaa ihan liian aikasin mutta ihan sama ku testejä riittää:D dpo 8 siis.
 
Nii on??? Tai siis ei se luonnossa ihan noin harmaa oo mutta tosi vaalea... Kuva jotenkin vääristää värejä:/
 
Takaisin
Top