Toinen haaveissa <3

Ilmotampa tännekin eli tulos tuli ja se oli negatiivinen :( eli otesti voi näyttää plussaa oviksen jälkeen...
 
Voi ei esikko1 :( <3 kauas sulla oli siitä et eka ovisplussa tuli?

Mä vaan jännään ja keksin itelle koko ajan oireita :D eilen illalla oli huonoa oloa ja närästystä, lämmöt pysyny ylhäällä mut eikös ne muutenkin ennen menkkoja oo.. imetän edelleen niin rinnoissa en ainakaan oo mitää eroa huomannu. Mahaa nippailee välillä mut tiiä sitte kui moni näistäkin on mielikuvituksen tuotetta :S viikonloppuna vuosipäivän viettoa miehen kanssa, saa ajatuksia muualle :D odottavan aika on pitkä -ei ole turha sanonta :D
 
Tervetuloa mukaan marrasmamma, vaikka ei tämä visiittisi oireittesi perusteella taida pitkäksi jäädä ;) Mullakin on nykyään aika tuntuvia oviksia, tässä kierrossa jouduin ottamaan panadolinkin. Tosin olisin kyllä pärjännyt varmasti ilmankin, mutta kun piti talletella, niin halusin kivut pois häiritsemästä :D

Vargynia, tsemppiä talletteluihin. Toivottavasti väsymys väistyy ja oman kullan kainaloon on mukava käpertyä muutenkin kuin oviksen takia :) Ei kyllä tietysti varmaan helpota, jos sulla ovis tuo kärttyisyyttäkin peliin. Mikä ihme siinä muuten on, että kaikkein hedelmällisimpänä hetkenä biologia päättää alkaa kettuilemaan ärsytyksillä ja kivuilla?? Ei mitään järkeä :)

Duula, mulla on yltiöpessimisten tietokoneen ruutu viivojen suhteen, eli en tosiaan näe mitään tuossa sinun testissäsi. Mut ehkäpä parin päivän päästä siinä jo olisi? ;)

nakki, niin kauan, kun täti ei ole tullut, on toivoa! Uskotaan me muut täällä sinunkin puolestasi siis <3

Tervetuloa mukaan ninni! Tiedän tosi hyvin ton pelon tunteen kahden kanssa jaksamisesta, mutta se on ihan tervettä kuule. Ja yrityksen aloittaminen on joskus kinkkinen juttu. Jos tietäisi tarkalleen, kauanko menee, että raskautuu, niin aloitusajankohtakin olisi paljon helpompi päättää :) Eipä sellaista kristallipalloa taida meillä kellään vaan olla..

Voihan kökkö, esikko.. Noooooohh, toivottavasti viikonloppuna pääset näkemään muunlaisia tuloksia!
 
Voi harmi esikko1, että tällä kertaa tuli tämmöinen tulos. :(
IceQueen, poikamme sai alkunsa ihan luomusti. Jos en olisi sillä kierrolla raskautunut, olisimme lähteneet hakeutumaan hoitoihin. Onneks ei tarvinnut. :happy: Kovasti jännittää, että tämän uuden yrityksen kanssa menee myös kauan, mutta sitähän ei voi etukäteen tietää. Joten turha ainakaan murehtia. Yritys aloitetaan (aloitettiin) heti tänään. :grin Tosin mulla loppu just eilen kuukautiset, eli realistinen mahdollisuun raskautumiseen on tossa parin viikon päästä. Mutta harjoitellaan nyt jo valmiiks. :wink
 
Palaan pitkästäaikaa tänne. Kakkonen siis haaveissa, greippimehua viikon join n. oviksen aikoihin ja sen jälkee omituisia kramppeja/tuntemuksia alavattalla. Nyt ei mitään oloja mut tommonen tummanruskee aavistus kirkkaampaa vuotoo mukana tullu n. tl verran eikä siis ainakaan viel tunnu niiku menkat ois alkamassa ja nyt kp 30 menossa. Mitä oikee meinaa tarkottaa?
 
Mä heräsin viime yönä aamuyöstä siihen että niin selkeästi tuntui kun jokin olisi "nakertanut" kohdunseinää. En osaa paremmin kuvailla. Sellaista pistelyä kun otettais papanäytettä mutta ei niin pahaa tietty :D

Ja nyt koko pikku kakkonen ei ole ollut edes ajatuksissa kun pukannut niin kiirettä pojan ja koirien kanssa että huhhuh. Testit ostan lauantaina kauppareissulla ja testailen maanantaina :)
 
Milläs dpo päivillä sitä viiniä pitikään juoda :D otetaan sitte kaikki keinot loppukiertoon käyttöön jos se ovis ois vaikka sit ollu :D
 
Ehkä se oli sit vaan taas kuuluisa viivan paikka :( mutta aamun pettymyksestä selvitty nyt viinin juontia ku eikös sitä pitäny oviksen jälkeen juua ;) vaikka siis en viinistä tykkää mutta auttaa se ainakin rentoutuu jos ei muuta :D
 
Esikko, höh, varmasti on pettynyt fiilis! Mutta uutta yritystä, ei kai se muu auta. Tsemppiä!

Mullakin ollut esikon raskauden jälkeen tosi kivuliaita oviksia, tai en nyt tiedä onko kipu oikea sana, mutta sanoisinko kuten syksyinen, että tuntuvia. Ihanaa tää naisen elämä, kun noin kuukauden aikana pitää kärvistellä menkat, ovikset sun muut :shifty: eihän siinä paljon normipäiviä sit jääkkään, kun mulla ainakin menkat kesti nytkin viikon ja ovistuntemuksetkin muistaakseni useita päiviä..(voiko se olla edes mahdollista..?)
Ja nyt menkkojen jälkeen tuntuu, että alaosasto on kokenut kovia, limakalvot kuivunut ja muuta mukavaa..
Ja jottei valitus loppuisi vielä siihen, niin mietin tässä, että miten voisin edes tulla raskaaksi tällaisen kiireen ja stressin keskellä. Mulla siis lähinnä työstä johtuvaa stressiä ja hirveeltä tuntuu kun pitää venyttää työpäivää, eikä näe esikoistakaan kuin muutaman tunnin illalla :sad001 poden kokoajan huonoa omaatuntoa. Toivon, että se tästä pian helpottaa, kun pääsee vauhtiin, oon vähän aikaa sitten vasta ko. paikassa aloittanut.
Mutta kyllähän se voi ilmeisesti raskautumiseenkin vaikuttaa, etenkin kun on kokoajan väsyksissä ja valmis painuu pehkuihin.
Mut nyt kolmen päivän vapaat, jippijee! :cool01
 
Hieno taustakuva sulla äippä-14 ;) Kuinka pitkä sun kierto yleensä on? Oletko jo tehnyt r-testiä?

Ohhoh kotimama, olispa siellä pieni "nakertelija" kyydissä! :)

esikko, mun käsittääkseni (ja siis mähän en itse oikeasti tiedä näistä asioista mitään, mutta kun on jo muutaman kuukauden näillä palstoilla pyörinyt, niin sitä oppii kaikenlaista :D) punaviiniä kannattaa juoda tyyliin lasillinen siinä oletetun kiinnittymisen aikoina eli noin dpo 5-7.

Voi LaRa, ei kuulosta yhtään kivalta tuo sinun työtahtisi..Toivottavasti pitkä viikonloppu rentouttaa kropan ja mielen. Kyllähän se stressi vaikuttaa raskautumismahdollisuuksiin, mutta eihän se mikään ehkäisykeino kuitenkaan ole, joten toivoa on ehdottomasti! Ja ainakaan stressin aiheuttaja ei ole lapsen"teko", heh. Huono omatunto taitaa olla jokaisen äidin vaiva oli sitten töissä tai ei..aiheuttaja vaan vaihtelee. Vaatiiko työantaja sinulta pitkiä päiviä vai vaaditko sinä niitä itseltäsi? Muistathan, että riittävän hyvä on oikeasti ihan hyvä periaate lapsiperhe-elämässä niin töissä kuin kotonakin :)
 
esikko mahdollisimman kuivaa punaviiniä (eniten flavonoideja) kiinnittymisen tienoilla eli n. viikko oviksesta. Ja kohtuudella :wink
 
Syksyinen, oikeassa olet, aina se huono omatunto tuppaa jostain kolkuttamaan. Ehkä sitä itse vaatii itseltään liikaa ja pieni perfektionisti nostaa päätään, jolloin haluaa tehdä kaiken just eikä melkein. Töissä lisäksi mun äärettömän vaikea jotenkin pyytää apua ja näin alussa tuntuu että mulla menee vielä asioiden sisäistämiseen & uuden oppimiseenkin paljon aikaa. Ja mielelläänhän sitä selviytyisi kaikesta itse. Onneksi apua oli kyllä tällä hetkellä saatavilla ja sitä sainkin. Lisäksi työ, jota teen, on pitkälti todella aikatauluihin sidottua, jonka kyllä tiedostin jo hakiessa, mutta toivottavasti sitten pidempien päivien vastapainoksi saa niitä lyhyempiäkin, kun vaan aikataulut sallii! No mutta se siitä, tämä nyt on vaan tätä kiireisintä aikaa toivottavasti :)

Punaviiniä vois itsekin koklata, jos muistuu mieleen vielä oikeana ajankohtana =)

Kovasti myös suunnittelin, että alan greippiä syömään, mutta yhteen greippiin se jäi ja sitten unohtu koko homma. :D No, seuraavalla kauppakäynnillä muisettava ostaa, kun tykkään siitä muutenkin.

Ensi viikolla loppuviikosta/viikonloppuna todennäköisesti ovispäivät, milloin niiden testailu kannattaa aloittaa? Ohjeestakin voisin tietty lukee ;)
 
Tervetuloa uusille!

Täälläkin päästy tädistä eroon, pari kertaa talletettu. Meillä oli tarkoitus jättää väliin kaks kiertoa, eli huhtikuun menkkojen jälkeen vasta enemmän "tähtäillä" tallettelua oviksen aikaan. Tuli vaan mieleen että jos ennen kesäkuuta tärppää ja me ollaan lähdössä ulkomaille kesäkuun alussa, niin sitten sitä on just kauheessa väsymyksessä ja pahimmillaan pahoinvoinnissa just niihin aikoihin..

Toisaalta ei haluais sitä "oikeaa aikaa" alkaa ite määrittelemään kun sit käy niin ettei raskaudukaan kun sitä toivoo. Eli tjot on meillä nytkin, ei estellä raskautta vaikkei varsinaisesti tähdätäkään.. Minä nyt tietty ite tiedän millon on otollinen aika menossa. Outoa muuten että on kovat himot näin aikaisin kuin kp10 :wideyed:

Hyvin olen saanut stressin kuriin tästä raskautumisesta. On niin monta kivaa reissua tulossa että nyt oottaa niitä ja enemmänkin plussa saa tulla yllätyksenä jos tulee. Toki taas myöhemmin yritys jatkuu intensiivisempänä, mut ainakin hetkeks on levollinen mieli. Varsinkin kun mies on nyt näyttänyt ihan vihreen valon omasta puolestaan, että huhtikuussa ei estellä enää ollenkaan (nytkin estely ollut sitä että oviksen aikaan taukoa/keskeytetty käytössä).

Tulipa pitkä selostus omaa napaa. Hyvää viikonloppua kaikille!!
 
kiitos Syksyinen. Se muuttuki kp1. Vuoto alko kunnolla tänää mut nyt ei oo mulle tyypillistä jomotusta niiku aiemmi on ollu. Luulisin et kierto ois 30 pv ja ovis n. 16 kp. 16.1 lopetin pillerit ni varmaks ei näi ekojen menkkojen jälkee voi sanoa. Tosin ilonen oon tästäki ju aiemmi enne esikkoa mun kierto oli tosiepäsäännölline.
 
voi kurjuus esikko että nega oli :(
ite tein eilen raskaustestin-> nega sekin. Ja tänään alko menkat. Ärrr! Kuin vaikeeta tää nyt voi olla. Käyn ostamassa sitä greippiä! Uutta yritystä uusin asein tytöt!
 
Kuulostaa kotimama hyvältä ;)

Nakki ja äippä pahoittelut tädeistä!

Mä täälä oottelen gyneaikaa, katotaan mitä lekuri sanoo. Eilen talleteltiin ja mies sano että nyt tulee vauva :D nauroon vaan että tuskin tulee että o-testit on negatiivisia ja ei oo mitää tuntemuksiakaa mihin se sano että sitä paremmalla syyllä ;) ihana että mieski on näin mukana ♡ nyt pystytään puhumaan jotenki paljo avoimemmin tästä yrittämisestä ku esikon aikana. Alkais ny vaan se kierto jo tai sais edes sen selvyyden siihen :mad:
 
Takaisin
Top