Esikko, höh, varmasti on pettynyt fiilis! Mutta uutta yritystä, ei kai se muu auta. Tsemppiä!
Mullakin ollut esikon raskauden jälkeen tosi kivuliaita oviksia, tai en nyt tiedä onko kipu oikea sana, mutta sanoisinko kuten syksyinen, että tuntuvia. Ihanaa tää naisen elämä, kun noin kuukauden aikana pitää kärvistellä menkat, ovikset sun muut
eihän siinä paljon normipäiviä sit jääkkään, kun mulla ainakin menkat kesti nytkin viikon ja ovistuntemuksetkin muistaakseni useita päiviä..(voiko se olla edes mahdollista..?)
Ja nyt menkkojen jälkeen tuntuu, että alaosasto on kokenut kovia, limakalvot kuivunut ja muuta mukavaa..
Ja jottei valitus loppuisi vielä siihen, niin mietin tässä, että miten voisin edes tulla raskaaksi tällaisen kiireen ja stressin keskellä. Mulla siis lähinnä työstä johtuvaa stressiä ja hirveeltä tuntuu kun pitää venyttää työpäivää, eikä näe esikoistakaan kuin muutaman tunnin illalla
poden kokoajan huonoa omaatuntoa. Toivon, että se tästä pian helpottaa, kun pääsee vauhtiin, oon vähän aikaa sitten vasta ko. paikassa aloittanut.
Mutta kyllähän se voi ilmeisesti raskautumiseenkin vaikuttaa, etenkin kun on kokoajan väsyksissä ja valmis painuu pehkuihin.
Mut nyt kolmen päivän vapaat, jippijee!