Toinen haaveissa <3

Mikäs kp sulla nakki sitten olikaan? Viikonloppunako olis menkkojen tarkoitus alkaa? Jos, niin vielähän on hyvät mahikset =)

Esikko, on sulla kyllä jännä tilanne. Ja varmasti epätietoisuus on rasittavaakin. Toivottavasti saat selvyyden pian, milloin meet sinne verikokeeseen?

Indie, jes! Toivottavasti teille suodaan pian toinen lapsonen =)
 
Kävin tänään siis ja huomenna th soittaa tulokset:) toisaalta oon kyllä niin epäluuloinen kun nyt ku katoin testiä niin sen kuivuttua siinä ei enää näy sitä hailuraa:(
 
Pitää yrittää :D varsinkin ku esikoinen pitkästä aikaa meni nukkumaan ennen kymmentä eli nyt kello kahdeksan jota ei ikinä tee :D kuka mut nyt väsyttää ku ei tarvii sen kaa tapella ;)
 
Aika lupaavalta nuo ovistestit kyllä näyttää esikko! Uskon kyllä että olet raskaana. Toivotaan parasta.

Joko ovis ollut Syksyisellä ja Vargynjalla? Meillä suunnilleen yhtä aikaa kierrot alkaneet niin siksi ootte mielessä :joyful: Mulla kp13, luulen että loppuviikosta ompi ovulaatio. Tämä kierto menee kylläkin harakoille valitettavasti mutta eletään nyt jännityksessä kuitenkin.
 
Huomisia tuloksia ootellessa esikko! O-testit lupailis kyllä hyvää ;)

Plussatuulia muille!

Mä odotan perjantaita että saa lääkärille puhua ja joskos se vois laittaa lähetettä eteenpäin sitte..
 
Meinasin esikko just tänään laittaa tänne viestiä, että luin muualta, että ovistestien tekeminen pitäisi kait periaatteessa lopettaa siihen ensimmäiseen ovisplussaan. Sen jälkeen testit ei välttämättä enää kerro paljoakaan, koska saattaa teoriassa näyttää ovisplussaa vaikka koko loppukierron. MUTTA, jos oot kerran haamulaisen saanut r-testiin, niin sehän on paaaaaaaaljon mielenkiintoisempi tilanne ;) Toivottavasti kuulet huomenna erittäin hyviä uutisia verikokeista. Tsemppiä!

Avvi, täällä oli ovispäivä eilen ainakin testien mukaan. Toivottavasti ei sullakaan nyt ihan harakoille menisi tämä kierto. Onko edes pienenpientä teoreettista mahdollisuutta onnistumiselle, jos ovis osuu viikonlopulle (ottaen huomioon, että siittiöt saattaapi pysyä hengissä aika monta päivää)?

Indie, jeeeeeeeee, mies tuli järkiinsä :) Toivottavasti tärppäisi teillä nyt nopeammin kuin esikoisen kanssa!

ON. Nyt siis kp 15/27, dpo 1, yk 5. Tällä kertaa jopa ylitettiin itsemme ja hoidettiin homma kotiin dpo -2, dpo -1 ja dpo 0, toivottavasti menestyksekkäästi :) Tiedän, että monet pupuilevat ihan ilman raskautumisyritystäkin vähintään kerran päivässä, mutta me ei todellakaan kuuluta siihen sakkiin. Siksi siis pienoinen ylpeys onnistumisestamme :D

Puolikkaan verigreipin mussutuksella aamuisin kierron ensimmäisen puoliskon ajan oli selvästi positiivista vaikutusta ovislimoihin, mistä olen erittäin positiivisesti yllättynyt. Voi toki olla psykosomaattistakin, mutta eipä siitä haittaakaan ole. Poikakin on jo alkanut tykkäämään siitä greipistä (joka aamu vaatii palasen), joten kaipa sitä voisi seuraavissakin kierroissa jatkaa. Nyt pidän hiukan taukoa greipistä ja siirryn kohta ananakseen, josta luin, että kannattaa syödä muutaman päivän ajan oviksen jälkeen. Ja mun kun ei pitäny koskaan lähteä oviksentikutukseen eikä mihinkään kikkailuihin :D
Nyt on aika seesteinen vaihe kiertoa menossa, kun ei ainakaan viikkoon vielä mitkään oireet edes voi kertoa mistään enkä muutenkaan ihan hirveästi voi tehdä raskautumisen eteen.Viikon kuluttua voi alkaa sitten panikoimaan :)
 
Ookei mä luulin että sen pitäs kyllä hävitä sen ovisplussan??? Tai niin oon ainakin kaikkien puheista ymmärtänyt:D
 
No niin mäki luulin aiemmin, mut sit törmäsin myös toisenlaisiin näkökulmiin. Ota näistä nyt selvää sitten...:D Noooh, huomenna olemme kaikki viisaampia ja tietysti niin päin, että aiemmat oletuksemme vahvistuvat ;)
 
esikko samaa mieltä Syksyisen kanssa, ovis testit voi pysyy pitkään tummana ekan o-plussan jälkeen, siksi tikutus lopetettava ekaan plussaan.
Muoks. Mut toivottavasti tuolle tummalle o-testille ois joku muu syy :wink

Jee Indie, yritys alkakoon :) Tuliks teille eka lapsi luomuna vai oliko apuja? En muista ootko maininnu. Ja eihän sitä tiiä miten nopeesti toinen saa alkunsa... Onks siun kierto missä vaiheessa? Alkaako yritys heti?
 
Heippa! Mä liityn kans kakkosen yritykseen, mulla oli ensimmäinen ovulaatio vasta nyt 11.2 tuli selkeä ovisplussa ja tietty hyödynnettiin onko muilla ollut todella tuntuva ovulaatio? Siis en oo koskaan tuntenut o:ta mut nyt oli maha 3 päivää kipeä siks kokeilin ovistikulla et mitä sanoo ensviikon keskiviikkona olis 14pv oviksesta ja aattelin heti testailla jos vaikka plussa pärähtäis! Kovat on toiveet, siitä nimimerkki haha jännäillään! Plussatuulia muille myös
 
Pikaviesti ennen nukkumaan menoa... Tavallisesti mun unirytmi on niin surkea ettei tähän aikaan ole vielä toivoakaan selvitä nukkumaan, mutta ollut nyt pari aamuvuoroa töissä. Voin leikkiä tässä samalla että ne vähän korjaa mun rytmiä (niin varmaan, kohta se on ihan yhtä kamala...)

Nyt menossa kp16 (kun kerran vuorokausi on jo vaihtunut.) Viimeksi ovis oli kp17. Limat alkaa antaa merkkiä siitä että ovis olisi lähellä, mutta en usko sen vielä olleen. Kipujakaan ei ole vielä ollut. Pitää vaan toivoa että jaksetaan hyödyntää miehen kanssa vaikka perjantaina on taas aamuvuoro ja tänäiltana nyt ei ainakaan jaksa.

Tervetuloa Marrasmamma, tuossa yllä taisin vähän vastata samalla sun kysymykseen. Eli mulla on oviskipuja. Ennen ekaa raskautta ei ollut, mutta nyt on ollut. Toivottavasti vierailusi on lyhyt ja saat ens viikolla plussan.

Jännään esikko sun verikokeen tuloksia ja pidän peukut pystyssä. :>

Jee, hienoa Indie että pääsette yrittämään. ^^ Toivottavasti yritys tuottaa pian tulosta.

Onko muut huomannu kärttyisyyttä oviksen aikaan? Mies valittaa että oon aina samoihin aikoihin kuusta kärttynen eikä se suunnilleen voi sanoa mitään iltapäivällä. En ole asiasta varma, mutta luulen että se kärttyilyaika on juurikin oviksen tietämillä.

Nyt nukkumaan, öitä.
 
Esikko, niiin jännä tilanne sulla!! Toivottavasti tänään selviis ja toivotaan että olet raskaana +++!

Vargynja, mä oon oviksen aikoihin tosi hyvällä tuulella! En tiiä mistä johtuu. Ennen menkkoja sitten taas hirviö :D

Mä tein tänään taas negan. Mun mielestä tihrustamalla näin siinä viivaa, mutta mies sano että kuvittelen :D voipi ollakin, toivon niin paljon raskautumista. Tänään siis vasta kp 25, miten niiin malttamaton...
 
Näättekö mittää?
 

Liitteet

  • 1455775491044.jpg
    1455775491044.jpg
    72.4 KB · Katsottu: 139
Marrasmamma tervetuloa!
Toivottavasti molemmat saatte hyödynnettyä oviksen Vargynjan kans ;)

Duulia mä en nää mitää. :/
 
LaRa, tänää on kp28 vai 29(?). Aamulla heräsin jäätäviin menkkakipuihin ja .....hätään. Olin jo varma et nyt alko mut ei vielä. Lauantaina pitäs alkaa. Ei edelleenkään oireita. :( uutta mahista ootellessa..
 
Tänne eksyi toisen kuumeilija lisäämään kuumetta :p Tyttö synty 5/15 ja kuume ei hellitä :grin Vettä myllyyn lisää se, että mieskin kuumeilee. Yritystä ei oo vielä ja mulla kierto ihan sekasi. Toisaalta haluttas jo yrittää, mutta toisaalta haluttas odottaa vielä kuukaus tai pari. Oikeaa päätöstä ei varmaan oo, mutta pelottaa ihan sikana kuinka sitä pärjää kahden kanssa sitten joskus!
 
Takaisin
Top