Ollut tässä sen verran kiirettä että ei ole ehtinyt oikein kommentoimaan. Paljon olette ehtineetkin pulisemaan tässä välissä. Pikaselailen nyt teidän viestit ja kommentoin, mut varmaan jotain jää välistä, kun en kaikkia viestejä sanasta sanaan nyt lue. Täällä menossa kp13. Tylsää vaihetta siis elelen ja odotan ovista.
Niemja, viikot tais olla 4+4 tai jotain simmosta jos ovis oli sillon kun oletin. Vähän kyllä hassua ettei pari päivää aiemmin testissä näkynyt mitään, jos olin raskaana, mut en toisaalta keksi mikä muukaan se oli + ne kuukautiset oli tavallistakin kivuliaammat.
Olivia, mä olen aika känkkäränkkä aina ennen menkkoja. Kaikki ärsyttää ja kiukuttaa. Pahoittelut uudesta kierrosta. Toivottavasti tällä kertaa parempi onni.
esikko, hyvä että sait ultra-ajan vaikka hirveän kauan sitä joudut oottamaan. Jännä noi ovistestit. En ole ikinä simmosilla testeillä, mutta ei kai niissä noin kauan pitäisi ovisplussa näkyä. Ehkä se ei vaan vielä näy r-testissä. Voisin mäkin ehdottaa verikoetta.
Tervetuloa Snadi! Mun käsittääkseni se vaikuttaa raskautumiseen jos ei kilppariarvot ole kunnossa. Toivottavasti saat ne pian asettumaan ja raskaudut sitten nopeasti. Oot kyllä mahtavan positiivinen. Mua lähinnä ärsyttää kun ei tiedä millon kannattaa testailla ja odottaa kuukautisia...
Kotimama, mullakin lähti paino syksyllä nousemaan kun imetys alkoi vähentyä. Eiköhän se syömisestä johdu, kun ei lapsi enää ole viemässä omaa osaansa ja silti ite syö saman mitä imettäessä. Pidän peukut pystyssä että saat kohta plussan r-testiin.
Tervetuloa duulia, toivottavasti pääset pian jatkamaan raskautuneisiin!
Samoin Hope tervetuloa jo odottamaan yritystä.
Myy myös tervetuloa! Ainakin täällä tuntuu kierrot monilla heittelevän tässä käynnistyessään. Mä en oikeestaan edes yllättynyt siitä. Mulla ei ollut ennen raskautta oikeen ikinä ovisoireita, mutta nyt on ollut kipuja sun muuta. Toivottavasti sun mies taipuu pian yrittämiseen eikä jahkaile liikaa.
LaRalle pahoittelut uudesta kierrosta.
Joulukuunlapsena voisin muuten sanoa että se on ihan hyvä kuu syntyä. :)