Toinen haaveissa <3

Maanikka sitä mäki epäilin ku nännit oli tosi kipeet viikon verran kuvitellusta o plussasta mutta jos se oli sillon viikon päästä nii kyllä ärsyttää ku ei tullu talleteltua:(
 
Noi sydänäänet on muuten hassu, muistan et esikosta kun saatiin kuuluviin 9+6 äänet löyty ihan häpyluun läheltä.. Nyt kohtu on 5-6 cm navan alapuolella, eli aika paljon korkeemmalla (terkka kokeili). Luulen että oon kuullu huitomista dopplerilla, mut ihmetyttää vaan et ne sydänäänet ei silti löydy..
 
Esikko no höh :( toivottavasti nyt alkaa kierto pikkuhiljaa tasaantua!
Muoks miulla muuten kanssa nännit reagoi ovikseen..
 
Liityn mukaan :) Kesäkuussa saimme esikoisemme ja toinen on ollut siitä lähtien haaveissa. Nyt vuoden alusta jätimme ehkäisyn pois (kumi) ja odottelemme milloin seuraava ilmoittaa tulostaan.

Esikoisemme on ollu korvikkeella alusta lähtien, joten en ole imettänyt. Silti kiertoni ei ole vielä "normaali" ekat menkat tuli elokuussa toiset lokakuussa ja kolmannet tammikuussa. Raskaustesti näytti tänä aamuna negaa :( mutta menkkoja ei oo vielä näkyny. Saa nähdä onko kierto vieläkään tasaantunu. En ole tehny ovulaatiotestejä, mutta ehkä tässä kevään aikana otan nekin käyttöön.

Ensimmäistä lasta yritimme reilut kaks vuotta, joten odotteluun olen varautunut! Kilpirauhasen vajaatoiminta vaivannut, mutta vasta lapsettomuustutkimuksissa sain lääkityksen. Kuukausi siitä ja esikoinen sai alkunsa ihan spontaanisti. Nytkään lääkitys ei ole kohdillaan ja sitä säädellään, joten uskon senkin vaikuttavan plussautumiseeni. Nyt vaan odotellaan :)
 
Älä huoli mannikka, kyllä ne äänet vielä kuuluviin tulee, aikaistahan nyt vielä on! Karkuunhan se pieni lähtee kun alat anturilla pökkäilemään :p Ensi viikolla varmasti löydät jo sykkeen.

Kiva kun tulee uusiakin mukaan niin pysyy eläväisenä tämä ketju! Plussia ei ole tainnut tulla pitkään aikaan vaan, kukapa aloittaisi uuden aallon??

Aika huoleton olo itselläni tästä kierrosta kun melkein tiedän ettei ole mitään mahdollisuuksia plussata :bored: Ovis on melko varmasti niin huonoon aikaan ettei pysty mitenkään hyödyntämään kun ollaan eri osotteissa sen aikana. Hörppäilen silti greippimehua niin pysyn kartalla tulevasta oviksesta ja kierron vaiheista, toimi ainakin viime kierrossa!
 
Näiden ovisoireiden lisäksi maha ollut hieman sekaisin ja alavatsaa juilinut. Jospa nyt olis :)

Mannikka älä ota stressiä siitä kun sydänäänet ei kuulu. Kaikki on varmasti hyvin <3 milloin sulla seuraava neuvola? Voi sitten siellä kuunnella :) mä en uskaltanu edes doppea hankkia, olisin ollu hermona varmaan jatkuvasti.
 
Avvi toisaalta on ihan luottavainen olo ja pahoinvointiakin kun on niin jotenki todellisempaa :p toivottavasti löytys ne sykkeet pian..

Kotimama, meen perjantaina neuvolaan ihan vaan kokeilemaan jos ne sykkeet kuulus :) tälleen alkuun toi doppleri on paha, mut kunhan äänet alkaa kuulua ni on ihana välillä kuunnella :)
 
Täällä teitä edelleen taustapiruilen. :grin Ja jännitän jokaisen puolesta.
Mulla siis edelleen tilanne, että vauvakuume on itsellä kova, mies ei innostu asiasta. Poikamme täytti juuri 1 vuotta ja kuukautisetkin palasivat imetyksestä huolimatta viime vuoden lopulla. Ikää on itsellä jo 37, eli jos sen toisen lapsen haluan (KUN haluan!) pitäisi kyllä jo ryhtyä hommiin. Mies kävi juuri pari päivää sitten kaupassa ostamassa lisää kumeja. Mutta osti vaan pienen pakkauksen ja on jo pari kertaa todennut, että olihan se yrittäminen tosi kivaa..! Nää on kuulkaa pieniä nämä meikäläisen valonpilkahdukset. :hilarious:

Plussatuulia ihan jokaiselle! On ihanaa seurata teitä.
 
Kuulostaa hyvältä kotimama ;)

Esikko ookko tehny rtestiä koska?

Tervetuloa Snadi :) toivottavasti pian tärppäis!
Herää siis toivo että ittelläki olis vaan pitkät välit menkois.

Sais kyllä joku alottaa sen plussa-aallon!

Täälä ovistestit näyttää hailuraa koko ajan eikä lähde vahvistuun tai mitää, joten epäilen että kierto ei oo alkanukkaa vielä. :/ toisaalta ihan jees, nyt ku oon oikeasti alkanu nauttiakki tästä vauva-arjesta ku koliikki alkoi helpottamaan ja todennäkösesti saisin hyviä töitäki, ehkä jopa vakipaikan mammaloman jälkeen nii ei tarttis ihan heti jäädä uudesta lomalle, vaikka onnellisin olisin jos tärppäis :D
 
Onko muilla ollut oviksen aikaan vatsatuntemuksia? Koko päivän ollut ihmeellinen tunne vatsalla. Ei siis ole kipuja vaan tuntuu vain pskalta :D en osaa paremmin kuvailla. Kun olis ilmapallo mahassa :D sekin kuvaisi tunnetta.

Toivottavasti nyt ei olis mitään kropan omia kepposia nämä.
 
Mullakin ihan kamala turvotus,maha turponnut koripallon kokoiseksi. Ja kans hassua vihlaisia mahakivun lisäksi :D
 
Onpas täällä ollut ahkera kirjoitustahti tänään :)

Senni, toivottavasti nyt tärppää! Olette jo pitkään saaneet toista pikkuista odotella... Musta tuntuu, että mulla on kanssa ovispäivänä aika huono fiilis, mut edellisenä ja seuraavana taas hirmu hyvä olo, ota siitä selvää sitten.

Esikko, jos noi olisi mun tuloksia, niin en tulkitsisi yhtään ovisplussaksi. Mutta nää on niin yksilöllisiä juttuja.. Testasitko ensimmäisen kanssa ovista eli onko sulla vertailukohtaa?

Tervetuloa mukaan snadi! Toivottavasti pikkukakkonen tarttuu ensimmäistä ripeämmin mukaan kyytiin ;)

Avvi, ettekö ehdi edes tallettelemaan reilusti etukäteen? Vai onko se ihan urbaania legendaa, että siittiöt voisivat elää jopa neljä-viisi päivää munasolua odotellen? No ainakin jos se on mahdollista, niin greippimehu ja otolliset limaoltavat edesauttavat asiaa varmasti.

Indie, nyt vaan äkkiä käyttämään se pikkupaketti loppuun, niin tekosyyt loppuu mieheltä ;)

Niemja, niin kiva, että olet oikeasti päässyt nyt näkemään, että vauva-arki voi olla myös mukavaa. Ja on hyvä nähdä myönteisiä asioita myös siinä skenaariossa, etä tärppi ei käy kauhean nopeasti. Mut tohon kirertoasiaan olisi kyllä hyvä saada selvyys..hö..

kotimama, mulla ei ole ilmapallotuntemuksia ollut oviksen aikoihin, ainoastaan jomottelua, joten siihen en osaa ottaa kantaa.. Peukut kuitenkin superpystyssä, että kroppasi ei ole keppostelumielellä vaan tositarkoituksella!

On. Kp 5/27, yk5. Täti on poistunut ja mieli taas positiivisesti suuntautunut. Kyllä vielä jossain kohtaa tärppää. Jos ei tässä kierrossa, niin sitten jossain muussa kierrossa. Nih. Mä muuten aloitin greippien syömisen! En jaksa mehua litkiä, mutta kokeilen nyt alkuun puolikkaan greipin syömistä aamuisin, josko sillä olisi mitään vaikutusta. Hyvää se on ainakin! Tuo ihanainen 1v 3kk poitsu haluaa myös maistaa ja ai että, mikä ihana irvistys siitä seuraa :D
 
Turvotus kyllä kamalaa. Vatsa vieläkin hieman arka. En muista tämmöistä olleen esikoista yrittäessä. Kunpa nyt olis ollut oikea hälytys. Yritän malttaa testin kanssa niinkin pitkään että tasan kahden viikon päästä testaan aikaisintaan :) toivon etten ensi viikon viikonloppuna sortuisi testailemaan. Tai sitten toivon että alkais edes ne menkat.

Plussailkaas nyt joku :)
 
Syksyinen hyvä asenne sielä, toivottavasti tämä kierto olis teidän ;) varmasti hyvät ilmeet pienellä :D

Kotimama ja senni, mulla turvotti esikon aikaan oviksesta plussaan asti! Että toivotaan parasta teille ;)

Esikko kannattaa pyytää se verikoe :)
 
Alan olla niin kypsä ootteleen tätiä.. Kp31/27-32. Mulla on mitä ilmeisimmin taas pidentynyt kierto kun koko syksyn (ja aiemmin) ollut 27-28 pv. Jotenkin tuntuu et lyhyemmällä kierrolla voisi tärpätä helpommin.

Nyt ei ihme kyllä ole mitään oireita, ei vihlo, ei turvota, ei pissata eikä janota, yleensä kehittelen itselleni aina muutaman oireen :bored: eiköhän sieltä täti viimeistään keskiviikkona kurvaa paikalle. Mulla ei ala koskaan tuhrulla vuoto vaan heti hanat auki.

Ois se kyllä huippua kun sais jo plussata ilman ikuisuus odottelua, laskemista, kytistelyä ja pettymistä..
 
plääh, en jaksa odottaaaa! Haluan olla raskaana ja vauvan ja..! Ei voi ajatella mitään muuta, ei tällä stressillä mitään tule. Olivia82, se olis kyllä parasta :)
 
Takaisin
Top