Toinen haaveissa <3

Tänään lääkäri aika sen ihme puikula patin takia :D kylläpä hävettää mennä jos meenkin ihan turhaan ja on vaan joku suoli...
 
Nakki ja Olivia, sama täälä :D vaikka järki sanoo että syksyllä olis vasta paree alkaa kunnolla yrittään nii tunteet on aiva toista mieltä :'D

Esikko toivottavasti jotaki selviääs!

Täälä esikoonen on kipiä, kauhia räkätauti ja limayskä, lämmin on mutta ei kuumetta. Nukkuis vaan, onneks tissiä syö jonku verran. Onko normaalia että kipiä vaan nukkuu?
 
minkä ikänen niemja sun esikoinen olikaa? :)
onkohan mulla esikoinen kipeä myös ku nukku yön heräämättä :D normaalisti herää 3x vähintää. Vai rokotuksetko nukutti. No, hyvä vaa oli mikä oli :D
järki ei sano enää mitään, ku tuntuu että kaikki muut vaa raskautuu/saa vauvoja paitsi minä..
 
Siis oli sellanen aika että eka hoitaja katsoo ja sit lääkäri tulee vilkaisemaan. No hoitaja oli sitä mieltä että pitää varata pidempi tutkimus aika ku kiertokin on epäsäännöllinen. Eli ei vielä mitään mutta saanpahan kunnon tutkimus ajan :)
 
niemja meiän poika ainakii nukkuu paljon enemmän kipeenä. Kannattaa seurata tarkkaan lapsen vointia kun on noin pieni vielä. Niin pitkään kun syö vielä kunnolla, ei oo kuumetta useempaa päivää tai ei oo hirmu korkeeta kuumetta ja hengitys on normaali ni ei oo hätää. Paranemisia sinne pienelle :) Meillä onneks selvittiin lähelle vuoden ikää ennen kun rupes sairastaa, nyt tosin on jo useemman kerran ollu kipee tän talven aikana :sad001
 
Juu onneks kuumetta ei oo ja huomenna on neuvolalääkäri nii se saa tuon yskän kattoa :)

Eikö kukaa ny plussaasi? Mä vaan oottelen omaa gyneaikaa joskos jotain selviäis.. vielä reipas viikko.
 
Tein tänään ovulaatio testin ja se oli nyt kyllä ihan outo!! Viiva oli tasan puoliksi plussa ja puoliksi nega?? Siis pysty suunassa oli raja:D
 
Onkohan se kumpi nyt? Ei sillä kannattaahan se varuiks tallettaa ;) mutta kiva ois tietää tästä kierron kulusta...
 
54dcf891594b84195b5aa4fcfae01583
tällänen siis
 
Esikko 1: onpa omituinen viiva tohon tullut o.O sinuna tekisin uuteen testiin. Mä sain samalla otestillä tämmöisen plussan.
 

Liitteet

  • 1455133734943.jpg
    1455133734943.jpg
    45.6 KB · Katsottu: 114
Oonkohan ihan pudonnut kärryiltä, kun en oo hetkeen kirjoitellut! Missäs plussat oikein luuraa?:shifty:

Itellä km vuodosta nyt reippaasti yli kuukausi aikaa ja jos oikein tulkittu o-testi ja oireilut, niin siitä vähän yli viikko vierähtänyt.:nailbiting: Mulla on ollut niin tylsä odotteluvaihe, etten oo senkään takia nyt oikein osallistunut keskusteluun.

Esikko, hyvä, että pääset tutkimuksiin, saat mielenrauhan. On kyllä jännä viiva. Koklaa tehdä uusi?

Niemjan pikkuiselle paranemisia <3 onneksi maito maistuu! Se on aina niin ikävää, kun pienet sairastaa.

Kotimama, todellakin ollut täälläkin oviksen aikaan vatsatuntemuksia, ainakin muistan, että juilintaa ja aikamoista paineen tunnetta..

Kaikille olis kiva vastata, mut hittolainen kun tällä luurilla on vähän hankala ja viestejä on kerennyt tulla niin paljon.

Toivottavasti joku (kaikki!) pian plussaisi :)
 
Takaisin
Top