Toinen haaveissa <3

Avvi, mä kuulun kans pahiskerhoon, kun käydän maustamattoman jugurtin seassa makeutusjauhetta ja muutaman kerran viikossa juon pepsi maxia. Toi on kyllä hyvä juttu, että luteaalivaiheesi kesto oli noin hyvä! Mullahan jäi säälitävän tyngäksi, jos menkat alkoi jo ikään kuin dpo12.

mannikka, kiitos, että sanoit ääneen sen, mitä olen itseksenikin pohtinut. Eli, että aspartaamin vaarallisuudesta ei ole olemassa kiistatonta näyttöä. Kaikkea kohtuudella siis, niin kuin avvikin sanoi :) Ja mannikka, älä murehdi sitä kotidopplerin hiljaisuutta. Kyllä ne äänet sieltä kajahtaa, kun hetki on sopiva ;) Ihan hullua touhuahan tämä lasten"hankkiminen" on: ensin yrität ja petyt ja yrität ja peyty ja luulet, ettei koskaan onnistakaan ja sitten kun onnistaa, niin huolehdit koko ajan, että meneeköhän kesken ja sitten kun syntyy, niin johan nousee satoja uusia huolia :D

Tervetuloa mukaan nakki! Toivottavasti sun ei tarvitse pitkään täällä pyöriä ;)

Vargynja, en osaa sanoa, voisiko kyseessä olla varhainen keskenmeno, mutta en pidä sitä mitenkään mahdottomana. Jos keskenmeno olisi todella varhainen, niin eihän sun hcg-arvot välttämättä olisi edes nousseet niin paljon, että testiin olisi piirtynyt mitään. Rentous "kikkana" uuteen kiertoon kuulostaa tosi hyvältä, ihailen!
 
Mannikka pakko kommentoida doppleriin että miulla eivät löytäneet neuvolassa sydänääniä 14. viikolla (!) mut tuolla tuo poika nyt kuitenkii tuhisee :) Eli ei hätää, vielä ne äänet kerkiää kuuluu. Se on niin tuurista kiinni noilla viikoilla sattuuko millilleen just oikeesta kohasta kuuntelee.
 
Täällä ei kummempia plussatoiveita ollut mut testasin kuitenkin tänä aamuna -> nega. Nyt kp 29/27-32 ja ovisplussasta dpo13. Tätiä odottelen (kauheat pms oireet ollu tässä kierrossa :greyalien:). Onkos muilla mielialaongelmia ennen menkkoja? Itsellä tuntuu välillä että haittaavat normaalia elämää, mut joka kierto eivät oo yhtä voimakkaat. Eilinen päivä meni puoliksi itkua tuhertaen, mies ihan ymmällään et mikä on :eek:

Hyvää viikonloppua kaikille!! Valo lisääntyy ja sitä myötä raskauden mahdollisuus :)
 
niemja, monesti kun johonkin valitan niin asia ratkeaa sillä mutta tästä asiasta olen ruikuttanut ja ruikuttanut eikä auta.. Esikoinen tuli heti ensimmäisellä yrittämällä niin turhauttaa kamalasti. Kierto on ollut epäsäännöllinen esikon jälkeen ja miehellä on (aina ollutkin) ongelmia tulemisen kanssa joten kyllä tämä ihan työstä käy.. Huuh..
 
Esikko pyytäisin silti verikoetta..

Nakki varmasti turhauttaa. Kuinka vanha sulla on esikoinen? Ja koittakaa miehen kans jotain uutta makkarin puolella jos se auttais ;)
 
Mitähän tämä taas on?! Nyt taas ovisoireita, limat, halut yms klassiset setit. Tekisi kyllä mieli tietää mitä tämä on, ovistikkujakaan ei tänään saa mistään kun ei ole autoa käytössä. Ääh. Viimeksi moiset oireet oli siis tammikuun puolessa välissä, tosin nyt vuotoa enemmän. Mut jos nyt olis oikea hälytys että edellinen oli harjoitusyritys :D tulispa parin viikon päästä siis plussa testiin tai edes ne menkat.

Poika 1,1v ja ei edelleenkään kierrosta tietoa.
 
Ehkä mä huomenna rokaistun soittamaan lääkäri ajan ku mulla on ollu pari kk joku ihme kipee patti vasemmalla alavatsalla nii jos samalla pyytäisin verikoetta :D
 
Esikko: verikokeseen vaan ;). Mulla kum tuli synnytyksen jälkeen ekat menkat niin eka kierto oli se 43 päivää että jos sulla on eka kierto menossa nii on ihan normaali et se venyy

Nakki: ymmärrän turhautumisen. Itella esikko tärppäsi kanssa yk 1 ja nyt kohta jo vuoden oltu ilman ehkäisyä tuloksetta.

Kotimama: hommiin vaan jos vaikka nyt on ovis ;) pari viikon päästä sitten plussa rtestiin :)

Omanapa: Kp 16 ja tänään tuli oplussa. Tänään siis dpo -1. Toiveet korkealla, yleensä oplussa tullut aikaisintaan kp 22. Toivoon että tämä on the kierto :D. Onko kellään muulla vastaava että oviksen aikana hirveät mahakivut, oksettaa ja olen tosi ärtyinen. Eikö yleensä oviksen aikana pitäisi olla hyvä mieli.
 
Esikko, miulla kierrot oli ekana 33 päivää ja pikkuhiljaa lyhenty 29-30 mikä on normaali miulla.. Mut ovis oli vähän myöhässä alkuun.

Nakki, meillä esikko oli vahinko (kumi) ja nyt toinen tärppäs yk7. Toukokuun alkuun lopetin pillerit ja tammikuun alussa plussa.. Toivottavasti sielläkin kohta tärppää.

Senni, miulla on nyt esikon syntymän jälkeen tullu vaikka mitä oireita oviksesta.. Mm sitä pahoinvointia ja kipuja.
 
En mä muuten ollenkaan ihmettelis kierron pituutta mutta ku sain ainakin luullakseni ovisplussan kp16
 
Kotimama, jospa nyt tulis kunnon ovis!

Ja yritän olla stressaamatta niistä sydänäänistä :D
 
Esikko: jos oot saanut oplussanki niin menee ihmeessa verikokeseen, saat ainakin selvyyden sitten et missö ne menkat oikein viipyy.

Mannikka: älä stressaa ettei löytyy doplerilla sydänääniä. Itse esikkon aikana sain doplerilla äänet kuulu vasta rv 12 jälkeen. Neuvolassa kuuneltiin vasta rv 16. :).
 
Esikko, itsellä ovis tuli aina n viikon myöhässä aikaisempaan verrattuna, eli normaalisti kp14 ja nyt sit kp21.. Plussakierrossa tuli kp16. Jos siulla onkin ollu ovis vielä myöhempään, voi olla et on yrittäny olla ovis ja sit se tuleekin vasta viikon päästä..
 
Tätä punapilkullista siis epäilin mutta nyt en oo enää ihan varma..
34320268e631e834b5f86140ae0ea848
ja kaks alinta on kp 32 ja 33
 
Takaisin
Top