Hö esikko..Hakeekohan kiertosi vielä paikkaansa? Teitä on täällä aika monia samanlaisessa epätietoisuudessa..Voimia kaikille tasapuolisesti!
Niemja, vääristääköhän mun tietokoneen näyttö, kun mun silmiin ei näy ovisplussaa noissa sun testeissä
Tuntuu kyllä olevan ongelmana mulla, kun harvoin näen tällä koneella esim haamuja, jos joku laittaa testin katsottavaksi.
Avvi, mä en jotenkin ollenkaan usko, että sulle nega tulis
Mut huomenna aamullahan se sitten selviää, jännääjännääjännäää! Mä saatan liittyä huomistestaajien kerhoon, siitä lisää alempana.
ON. Melkein sorruin tänään testaamaan, hups. Yhtäkkiä tuli ihan hillitön himo napata testi kaapista ja antaa palaa, mutta yritin samalla myös kovasti hillitä intoani. Tasapainottelin itseni kanssa hetken ja menin sitten vessaan jatkopohdiskelemaan asiaa. Siinä sitten hetken loroteltuani tajusin, et ei hyvää päivää, siinähän se testiaines meni :D Eli ei testiä tänään..mutta ehkäpä huomenna voisin..hmmm... Tämä testaamisen innostus lähti siis siitä, että tänään mulle on tullut pari sellaista pienenpientä juilimista, jotka eivät ole tuttuja aiemmista kierroista. Lähinnä nivusten kohdalla ja sitten tisseissä on ihan pienenpienenpieni kosketusarkuus, kun tietystä kulmasta tökkii (ja nimenomaan tökkii, koska muuten ei tunnu missän :D). Nämä ovat hyvin pieniä juttuja, mutta herättävät kyllä ihan uudella tavalla testausintoa :)
Syksyinen kp 25/27, dpo 10