Toinen haaveissa <3

Voi kökkö esikko. Mä kans odotan menkkoja. Ovisplussaa en oo saanu mutta niin selkeät oireet oli että tunnistin esikon yritysajoista (tosin oireet voi olla vaikkei ovista tapahtuisikaan i know..). Tänään siis olis kp 29? Ja dpo 17. Negaa näyttänyt testit loppuviikosta. Kai se on jossain vaiheessa tehtävä uutta testiä. Imetys sotkee kiertoa kuulema aikalailla. Ja vaikka kiertokin olisi niin imetys sotkee mahdollisesti ovulaatiotakin.

Plussakkkaa ny joku mamma! :)
 
Eli täs ensi mun ovistestailut.
96aa8c619134f0567bed808606c32c78


Sitte siitä n. 2vk päästä uudelleen.
ddae3ee1ee5ef9ee30072d8d689629be


Ja nyt eilisiltanen ja tämän aamunen.
af09aaef77c39f5bb20a4de5c05192fb
 
Hö esikko..Hakeekohan kiertosi vielä paikkaansa? Teitä on täällä aika monia samanlaisessa epätietoisuudessa..Voimia kaikille tasapuolisesti!

Niemja, vääristääköhän mun tietokoneen näyttö, kun mun silmiin ei näy ovisplussaa noissa sun testeissä :confused: Tuntuu kyllä olevan ongelmana mulla, kun harvoin näen tällä koneella esim haamuja, jos joku laittaa testin katsottavaksi.

Avvi, mä en jotenkin ollenkaan usko, että sulle nega tulis ;) Mut huomenna aamullahan se sitten selviää, jännääjännääjännäää! Mä saatan liittyä huomistestaajien kerhoon, siitä lisää alempana.

ON. Melkein sorruin tänään testaamaan, hups. Yhtäkkiä tuli ihan hillitön himo napata testi kaapista ja antaa palaa, mutta yritin samalla myös kovasti hillitä intoani. Tasapainottelin itseni kanssa hetken ja menin sitten vessaan jatkopohdiskelemaan asiaa. Siinä sitten hetken loroteltuani tajusin, et ei hyvää päivää, siinähän se testiaines meni :D Eli ei testiä tänään..mutta ehkäpä huomenna voisin..hmmm... Tämä testaamisen innostus lähti siis siitä, että tänään mulle on tullut pari sellaista pienenpientä juilimista, jotka eivät ole tuttuja aiemmista kierroista. Lähinnä nivusten kohdalla ja sitten tisseissä on ihan pienenpienenpieni kosketusarkuus, kun tietystä kulmasta tökkii (ja nimenomaan tökkii, koska muuten ei tunnu missän :D). Nämä ovat hyvin pieniä juttuja, mutta herättävät kyllä ihan uudella tavalla testausintoa :)

Syksyinen kp 25/27, dpo 10
 
Minen ota kantaa ovistesteihin, kun en niitä näköjään osaa tulkita :hilarious: ei mulla tuolloin 15.pv paikkeilla mitään kai ole sitten kuitenkaan ollut, kun nyt se ovis on aivan selkeesti sekä testien että oireiden perusteella. Voipa tuo oviskin näköjään tehdä melko hankalaks olon, tuntuu melkonen paine ja ajoittainen kipu alavatsalla. Mut nyt on sit puuhasteltu, että ei auta kun toivoa parasta, ja sitä toivon teille kaikille!
Eli odottelu alkakoon.. Onko kukaan samassa odotteluvaiheessa?

Joo aika monella näyttää valitettavasti olevan kierron kanssa epäselvyyttä, tsemppiä!

Syksyinen, mua nauratti toi kertomus testiaineksen hukkaan valumisesta:grin seuraavan kerran muistat sit kans ottaa ainekset talteen ja testailla, toivotaan että tulos on mieluinen!

Innolla muutenkin odotan teidän testituloksia =plussia:wink, joilla testailut ajankohtaisia :)

Muokkaan vielä sen verran, että r-testin tänään siis tein varmuuden vuoksi -> selkeä nega.
 
Muokattu viimeksi:
Miekää en niemjan testeissä o plussaa nää :sad001 toinen viiva kovin haalea jokaisessa. Toivottavasti saat selvyyttä tilanteeseen pian. Ootko jo varannu aikaa gynelle jos tutkis kunnolla kun siulla on niitä kipuja ja vuotoja ollu?
 
Noh, tänään sain testiaineksen talteen, mutta eipä siitä iloa ollut. Neganeganeganega :/

Vielä suht aikaiset dpot, mutta kaipa herkällä one stepilä olisi jo pitänyt näkyä? Noooooooh, odotellaan ja katsellaan josko se tätönen sieltä ylihuomenna ajallaan putkahtaa. Mutta toivo elää vielä :)

Syksyinen kp 26/27 dpo 11
 
Ihana syksyinen ja hukkaan valunut testiaines :joyful: Pahoitteluni negasta, mutta aikaa on tosiaan vielä!

Niemja, minunkaan mielestä noissa rivistöissä ei ole positiivista. Luulenpa että sinulla on vielä hormonit aikalailla sekaisin synnytyksen takia ja varmaan imetyksenkin. Vauvakuume on tietty kavala tauti johon pitäisi saada lääke HETI mutta kroppa kun on valmis vasta sitten kun se on valmis. Kyllä se aika tulee, ehkä nopeastikin!

Mullakin aamun testiaines valui hukkaan... Yritän pidätellä tässä nyt jonkin aikaa ja kokeilla kakkoskandidaatista :p Alkaa tuntua just siltä että menkat kohta paukkaa paikalle. Viime kierrossakin oli kaikenlaisia lupaavia mahanippailuja jotka ei siis tarkoittaneet lopulta mitään. Tuun jossain vaiheessa raportoimaan testituloksen.
 
Mulla ei esikoisestakaa tullu tuon vahvempaa sillon ku testasin joten veikkaan että mulla on nopea se huippu eikä jää testeihin.. Todistetuski silloin ovuloin :D
Mutta siis nyt en oo mitää plussaa saanukkaa niihin ja oon vaan huvikseni niitä tehny..

Neuvolasta varataan varmaan taas aika ku tuntuu että se granulooma on uusiutunu nii saa samalla kysellä jos saisin sen lähetteen gynelle.

Ja pöh teidän negoille!
 
Joo, hyvällä mielikuvituksella nään testissä ehkä viivanpaikkasen mutta siihenpä se jääkin. Äh, meni se vähäinenkin usko plussaamiseen.
 
Avvi, viivanpaikka on tyhjää parempi! Mutta ymmärrän uskon hiipumisen... täälläkin samaa ilmassa, kun olin äsken havaitsevinani pientä tiputtelua, joka tulee aina päivää paria ennen menkkojen alkua. Ei ole hyvä fiilis ei. Mut minkäs teet. Ei auta muu kuin napata tuo ainokainen syliin ja olla superkiitolinen siitä mitä itsellään jo on.
 
Syksyinen sepä, pitääs vaan nauttia että edes yhden on saanu, kaikille kun ei sitäkään suoda. :/
Nyt ku mietiin taas elämääni eteenpäin, eli mitä mammaloman jälkeen, niin totesin että meille vois olla paras jos toinen syntyis vasta aikasintaan kesällä.. Ku mietin että menisin kouluun tammikuus mikä kestäis sinne toukokuuhun nii olis helppo olla raskaana sielä. Taas ajattelen liikaa asioiden edelle :D
 
Tuli hei avvi vielä semmoinen mieleen, että sähän et tänään testannu varsinaisesti aamupissasta? Ennen oletettua menkkojen alkamispäiväähän yleensä ei näy muuten kuin aamupissasta plussat. Kyllä mä edelleenkin ajattelen, että sulla olisi siellä joku matkassa!

Muoks. Niin ja niemja, ymmärrän hyvin ton asioiden edelle menemisen ja ajattelemisen..Mut vaikeahan sitä on omaa ajatusvirtaansa pysäyttäkään :)
 
Kiitos vaan rohkaisusta syksyinen, itse en oikeastaan jaksa yhtään uskoa että joku olisi kyydissä. Nyt alkanut tuntua menkkakipua jota viime kierrossa pidin jo varmana raskausoireena mutta osoittautuikin sitten menkkaoireeksi :sour: Ei tee mieli edes testailla enää.

Plussatkaa nyt joku edes niin tulee taas iloa tähän ketjuun :anyone
 
Voi pöh kun kaikilla nyt tulee negaa. :( Tsemppiä kohtalotovereille. Mut teillä on Avvi ja Syksyinen niin pienet dpo:t että ehkä se vielä iloksi muuttuu. Itselläni en näe toivoa kun menkkojen olisi pitänyt jo oviksen perusteella alkaa. Ellei keho huijannut senkin suhteen. Huoh, tätiä odotellessa. Ehkä testaan uudestaan joskus ensi viikolla (tai sitä seuraavalla) ellei sitä ala näkyä. Voisiko tää kierto joskus asettua. :(

LaRalle pidän peukut pystyssä että nyt tärppäsi.
 
Niimpä plussatkaa joku ;) koskas seuraava testaa? Itte uittelen nuota o-testiä että saa edes jotaki viivoja kattella :'D
 
Täällä ei vieläkään yhtään mitään... Tänään päätin vähentää imetystä jos kierto käynnistyisi paremmin. Voihan tää pitkäkierto johtua siitäkin:( tänään imetin vaan 3 krt. Jospa kohta sais selvyyden tilanteeseen, tulis ees ne menkat :/
 
Pahoittelut syksyinen. :( Me mennäänkin sitten samassa. Eli täällä kanss kp1. :( Jos jotain hyvää haluaa hakea niin oli ainakin taas vähän lyhyempi kierto. Ennen raskautta mun kierto oli 30-33 päivää eli tässähän aletaan olla mun normaalissa.

Mä aloin nyt miettiä itseäni solmuun näiden kiertopäivien kanssa. Kun siis tänään tosiaan kp1 ja eilen oli kp33... Niin oliko tämä edellinen kierto nyt 33 vai 34 päivää? Lasketaanko se päivä vielä edellisen kierron pituuteen jollon menkat alkaa? Oon tähän asti jättänyt sen laskematta, mut nyt aloin miettiä että se on ehkä vähän epäloogista...

Tsemppiä esikko! Toivottavasti pian pääset seuraavaan kiertoon.
 
Takaisin
Top