Toinen haaveissa <3

Vargynja, 1,4v on ihan pikkunen vielä <3 Aina on ihmisiä, joita muka häiritsee toisten imettäminen. Ärsyttävää, tiedän. Mut koittaa vaan olla välittämättä. Peukut pystyssä sulle, sulla on jännät päivät :)
Ite tulin raskaaksi ensimmäisestä kierrosta, vaikka imetin (lapsi oli silloin sen 1,8v ja imetystä pari krt päivässä) enkä ollut ees tietoinen, että imetys vois jotenkin häiritä raskautumista. Paitsi tietty niin, että kierto ei välttämättä käynnisty. No mulla päättyi raskaus lyhyeen, mutta on se tärppääminen mahdollista nopeastikin, kun kierto käynnistyy.
Mullakin alamahaa juilii ja ihmeellinen paineen tunne ihan alhaalla vatsassa. Kuukautisia ilmeisesti odotellen.. Kotimama, ootko testannut vielä uudelleen? Entäs kukaan muu?
 
Jätin aamutestaamisen väliin tältä päivältä, huomenna EHKÄ testaan jos jaksan ajoissa nousta kun on kuitenkin aamuvuoroonkin lähteminen tiedossa. Ei siis liikaa aikaa jäädä kääntelemään ja eri valoilla tuijaamaan testiliuskaa :rolleyes: Tänään dpo10 ja nytkin koko ajan alavatsalla tuntuu jotain vihlaisuja ja kipuakin. Tiedän kyllä ettei ne luultavasti mitään tarkoita.. Oireita olisi tietty vaikka muille jakaa jos oikein päästäisi mielikuvituksen valloilleen :wacky:

Joku toinen voisi aloittaa nyt plussa-aallon mihin muutkin sitten pääsisi kyytiin!!
 
Kotimama ollaan siis samoilla linjoilla! Toivotaan molemmille jotaki selvyyttä tilanteeseen.

Avvi koita testata nii saa tihrustaa ;)
 
Tervetuloa mukaan esikko!

Jos pysyn aiemmassa kaavassa eli testaan päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää, testauspäivä on keskiviikko. Mäki toivoisin pääseväni aaltoon mukaan eli nyt joku aloittaa sen ja sassiin! :D

Mitä kaikkia oireita sulla avvi on nyt ollut vihlaisujen lisäksi?

Syksyinen kp 24/27 dpo9, yk4
 
Voi ei, emminä viitsi mitään oireita alkaa edes luetteloimaan, tuntuu niin hölmöltä sitten jos ne menkat sieltä kuitenkin tulee taas :oops: Jotain pientä on havaittavissa, ei mitään maatakaatavaa kuitenkaan.

Vargynjaaaa, mitä sulle kuuluu??

Muoks* Pakko tulla vielä sanomaan että tämä tabletti (ipadi siis) rupesi haisemaan nokkaan ihan kammottavalta, siis ällöttävältä, mutta mies tuossa väittää ettei haista mitään :wink
 
Muokattu viimeksi:
Täällä taustailen teidän juttuja seuraten..

Otappa tosta miehestä selvää.. Sain maanantaina ovistestiin plussan illalla ja sanoin miehelle siitä, mutta en sen kummemmin mitään ehdotellut. Mies ei noteerannut sitä ihmeemmin joten annoin asian olla. Nyt sit loppuviikosta se vihjaili jotain et oiskohan voinu nyt tärpätä. Sanoin siihen että ei ole voinut kun ei oviksen aikaan sekstattu! Hämmästeli että niinkö vähän aikaa siinä on mahdollista touhuta kun selitin että munasolu elää n. vuorokauden irrottuaan. Voi hyvää pyhää.

Tuntuu että tuolla muuttuu mieli joka toinen pv yrityksen suhteen. Näillä näkymin me ei yritetä marras-joulukuulle osuvia kiertoja. Saisi itselle jonkun varmuuden että mieskin toivoo ja haluaa lasta, eikä odota että minä pyhästä hengestä vahingossa raskautuisin.

Anteeksi avautuminen. Menkkakänkkää pukkaa jo..
 
Mä oon aivan pihalla omasta kropastani. "Huvikseni" o-testasin äskettäin. mun mielestä ovis olis ollut kylläkin silloin 15.1. Tienoilla.. Ainakin testiin tuli viivoja, mutta ei ehkä ihan noin vahvoja (eri testi tosin kyseessä).
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    621.7 KB · Katsottu: 102
Avvi, kuulostaa lupaavalta! Peukut ja varpaat ja kaikki pystyyn!:)
Olivia, miehet.. Raivostuttavia & rakastettaviakin ehkä joskus (?) :wink Ei meilläkään ollut yhtään perillä ihmisen biologiasta raskautumiseen liittyen, siis että minä ajankohtina voi tärpätä yms. En voi tosin syyttää, kun ei mulla itselläkään ollut muistikuvia kouluajoilta aiheesta, ennen kun vauvaa alkoi tosissaan haluamaan ja lukemaan aiheesta. Ei mut oikeesti, onhan se ärsyttävää, jos ei ota toisesta selvää. Meillä saa toisinaan oikein kaivelemalla kaivella, että saa mielipiteen ulos miehen suusta.
 
Muokattu viimeksi:
Lara tuo on ainaki plussa, mites miltä r-testi näyttää? ;)

Olivia, meillä mies vähä samoilla linjoilla.. Välistä kyselee ja silittelee mahaa että asuukos täälä ketää ja välillä taas puhuu että ei halua mua raskaaksi koska oon kuulemma kamala :'D mutta ota ny selvää. Toisaalta haluaasin kesän olla ja mennä että pääsis harrastamaanki (lennän ja sitä ei saa raskaana tehdä) ku ny yli vuoden tauko siinä ollu, toisaalta haluaasin vaan jo heti uudestaan raskaaksi. Naisen mieli. :D
 
Niin kun r-testiähän mulla ei nyt ole, perjantaina aivan selvä nega ja heitin jo kirveen kaivoon. Mutta o-testikin siis voi vinkata raskaudesta..näin olin jostain nopsaa lukevinani. Apua, heräsi pieni toivonkipinä.
 
Avvi, uuuuuuu oudot hajutuntemukset kuulostaa kans tosi lupaavalle ;) Oon kyllä kade noista pienistäkin oireista, täällä ei edelleenkään mitään poikkeavaa.

Olivia, voi tuota miekkostasi.. Olisi tää yrittäminen kyllä hiukan helpompaa, jos tärppipäivät lasketaisiin viikoissa eikä päivissä :D Toivottavasti saatte juteltua asiat kunnolla selviksi ja pääsette samalle sivulle vauva-ajatustenne kanssa!

Niemja, heh..naisen mieli on kyllä ihan oma lukunsa. Hyvä jos itsekään ottaa siitä selvää :)

LaRa, mä oon ainakin ymmärtänyt, että ovistestikin voi vinkata raskaudesta. Sillon täytyy just olla tollanen ovisplussan tummuinen viiva, vaaleammat ei tarkoita mitään. Mut siis varmuuden vuoksi pupuilua hetihetiheti (jos vaikka olisikin ovis) ja sitten huomenna kauppaan raskaustestiä hakemaan ;)
 
Tervetuloa esikko. :> Kierto ei välttämättä ole heti sitä mitä se oli ennen varsinkaan jos imettää vielä niinkun muutkin on sanonu. Mulla on (muistaakseni) ollut 42, 68 ja 36 päivän kierrot.

Avvi, sun oireet kuulostaa lupaavalta. Jännitän sun testejä. Jos ei vielä huomenna näy mitään oota vielä pari-kolme päivää ja testaa uudestaa.

Olivia, pöh, tylsä tilanne. Ja tylsä mies kun ei osaa päättää mitä haluaa eikä tee mitään asioiden eteen jos haluaakin lapsen. :/ Toivottavasti se pian päättää vakaasti haluavansa toisen lapsen ja toimii sen mukaisesti. No eihän sitä kaikkea voi tietää, mutta olisi se voinut ottaa asiasta selvää kun yritätte lasta...

LaRa, toi on ihan selvä plussa. Joko sulla onkin nyt ovis tai sit r-testissäkin vois näkyä jotain. ;) O-testissä voi näkyä tosiaan raskauskin. Niissä hormoneissa oli jotain samaa niin että o-testi reagoi molempiin.

on. Täti on pysynyt armeliaasti poissa. Oireisiin tai "oireisiin" voin lisätä että tunteet on olleet pinnassa (mikä tosin voi johtua siitä että viimeyö meni vähän harakoille, kun poika heräili jostain syystä yhtenään). Huomenna siis testiä ellei yö tuo muutosta asioihin. Nyt (vielä reilu puoli tuntia) kp31 ja dpo14? Yritän tulla aamupäivällä kertomaan kuulumisia, mutta en tiedä miten onnistuu. Viimeistään illalla sitten, kun poika on nukkumassa.
 
Kiitos Syksyinen. :) Sulle muuten unohtu sanoa, että sulla on vielä niin pienet dpo:t että ei oireita muutenkaan välttämättä vielä olisi. Voit muutaman viikon päästä katua sitä että toivot nyt oireita. ;)
 
Vargynja miltä testi näyttää? ;)

Avvi? ;)

LaRa tänään kans testikaupoille! :)

Nyt plussia tytöt !
Itte alotin o-testauksen, sitä samaa suht vahvaa viivaa se näyttää, mitä on ny tullu toista viikkoa jo. No, ei auta ku seurata mitä tapahtuu!
 
Mä kans täällä ihan jännittyneenä odotan, milloin joku oikein kertoo aamun testauksista! :D

Vargynja, oih, niin toivon, että voisin muutaman viikon päästä katua oirehaikailujani!

Niemja, laita kuvasarja o-testeistä, jos jaksat. Voidaan yhdessä tuumia, että mitähän ne meinaa :)
 
Mulla taas joku ihmeen viivanpaikka... Eli ei väriä.. millon lie menkat alkaa sit ku nyt viikon jo myöhässä:(
 
En ehtinyt aamulla testata ja nyt on muutenkin taas sellainen fiilis etten haluaisi sitä negaa nähdä :cool: Se niin aina masentaa. Kai mä huomenna kuitenkin kokeilen.

Vargynjakin muistaa että vielä on kaikki mahdollista! Ja syksyinen, oireettomuushan on aina yksi varmimmista oireista :wink
 
Takaisin
Top