Toinen haaveissa <3

Ihanaa, nyt kaikki plussaa!!!

Vähän skeptiseksi muutuin nyt itse koko vuodon suhteen, näinköhän kuitenkin harhoja..? Määrällisesti kyse oli oikeasti ihan muutamasta tipasta ja väriltään se oli niin hennon vaaleanpunaista että en laittaisi kättä raamatulle jos siitä kysyttäisiin. Ehkä optimisti näki sen mitä halusi nähdä.. Sunnuntaina kuitenkin kokeilen jo testihommia vaikka aikaista vielä onkin.
 
Niin nega testissä tänään :( tänään olis siis dpo14. Kyllä mä ovisoireet tunnistan ja olin lähes varma, tosin oireet voi olla mutta voihan olla ettei ovulaatiota oo tullutkaan. Imettävillä taitaa olla aika yleistäkin? Ääääh!! Eikä menkoista tietoakaan. Alkais edes ne. Nyt vaan tunne ettei kierto ole edes käynnistynyt ja kaikki ollut vaan jotain muuta outoa mitä tässä kehossa tapahtuu. Valkkari on runsaampaa mutta muuten aika kuivaa on 8/
 
Kurjaa, kotimama.. Varmasri raastaava tommonen epätietoisuuden tila.. Raskaus-, imetys- ja normaalinkin kuukautiskierron hormonit ilmoittaa aina joskus itsestään oudoilla tavoilla, vaikka tuntisi oman kehonsa kuinka hyvin..Toivotaan nyt kovasti, että edes se täti saapuisi kylään, jos ei kyytiläistä vielä ole tarttunut matkaan.
 
Kotimama, inhottavaa tuollainen epätietoisuus ja odottaminen, tsemppiä!
Avvi, toivotaan parasta!!
Itse oon kyllä nyt 99% varma, että menkat alkaa viikonlopun aikaan. Menin taas testaamaan, selvä nega ja tuli tilattua jo o-testejäkin valmiiksi. Toisaalta ihan jees, niin tietäisipä että kierto lähtee käyntiin km jälkeen, mutta kyllähän se plussa olisi huomattavasti mieluisampi ollut. Mut näillä mennään ja yritys jatkukoon.
 
Kotimama juuri sama tilanne täälä. Luulin että ovis oli mutta ei sitte kai ollukkaa, tuli kyllä yhellä pyyhkimisellä siis kunnolla verta mutta ei enempää. R-testi oli torstaiaamulla ihan täys nega.

Itte alottelen taas ensviikosta o-testien teon, jos ne oli menkat se pieni vuoto..
 
Kai niemja nyt kuitenkin kannattaa vielä r-testejäkin kokeilla, on niin avoin tilanne. Toki olet vasta äsken synnyttänyt niin kaikenlaisia vuotohäiriöitä voi olla senkin johdosta.

Dpo9 ja välillä tulee hillitön halu juosta HETIHETIHETI vessaan testiä tekemään :grin Vielä olen saanut itseni hillittyä. Huomenna ehkä aamulla testaan mutta saatan perua vielä senkin, mies kun lähtee tänään viihteelle niin ei ole sitten aamulla kovin skarppina jakamassa kanssani testitulosta :rolleyes: Ihan mukavan tuntuisia kipuja ja viiltelyjä tuntunut häpyluun takana ja nivusissa,muistuttelen toki itseäni että voivat a) olla harhaa, tai b) kertoa menkkojen lähestymisestä. Tänään myös ehti tulla tyhjän mahan kuvotusta ennen aamupalaa. Viikon päästä viimeistään tiedetään asian oikea laita.
 
Miten se meni, onko ovis sinä päivänä kun on ovislimat, himot yms vai miten se meni?

Elättelen täällä turhia toiveita vieläkin. Eilen oli tosiaan tasan kaks viikkoa siitä kun oli ovisoireet mutta kyllä uskoisin että eilisestä aamupissasta olis jo näkynyt jos olis tärpännyt. Mulla vaan on alaselkä julmetun kipeä, tätä samaa oli viimeksi esikoisen plussassa :D toki tämäkin voinut tulla jostain muusta. Olispa olemassa testejä mistä vois katsoa onko kuukautiskierto käynnistynyt.

Gynelle ei viitsis vielä mennä. Imetän vielä 4krt/vrk. Poika kohta 1v1kk

Avvilla kuulostaa hyvältä :)
 
Avvilla kuulostaa tosi hyvältä ;)

Kotimama samaa toivon minä! Mietin jo gynellä käymistä ku jatkuvat alamahakivut kuitenki on.. Mutta seuraillaan, testejä pitääs tilata ja aattelin niitä parin viikon välein vaikka tehdä..
 
Kotimama, mun mielestä ainakin limat ja halut kuvastaa ovispäivää. Tosin haluthan voi olla jo ennen ja limatkin alkaa kehittyä suotuisaan suuntaan aiemmin. Ehkä sen parhaiten tunnistaa sitten, kun kumpaakaan ei enää ole, että nyt se ovis taisi sitten mennä :D Eipä se mitenkään mahdotonta olisi, että testi ei viellä noillakaan dpo:lla näyttäisi positiivista. Toivotaan parasta!

Avvi, senkin hätähousu ;) Ihan liian aikaista näkyä yhtään mitään (aina löytyy poikkeuksia, mutta suurimmalla osalla näyttäisi kyllä testit varmasti täyttä tyhjyyttä tuossa kohtaa kiertoa ja vielä päiväpissasta) eli älä nyt ainakaan vielä murehdi!
 
Syksyinen mikäs sielä tilanne? ;)

Täälä taas ihan kauhia vauvakuume nostaa päätänsä, ja anoppi vielä alkoi kysellä että jokos se toinen pian vois tulla.. Joo tekisin heti mutta eipä se onnistu. Pelkään vaan että tätä joudutaan yrittään monta vuotta. Naurettavaa tämmöset ajatukset ku esikko on nii pieni vielä, mutta se on kumma miten pahasti vaikutti se esikoisen pitkä yrittäminen ja kkm.. Mutta nyt alan pikkuhiljaa nauttiakki tästä esikon vauva-ajasta, helppoa ei todellakaa oo ollu mutta nyt alkaa helpottaan viimein :)
 
Kiitos LaRa ja IceQueen. :> Poika on 1v ja 4kk. Ei hän enää maidon puolesta imetystä tarvitse, mutta sen läheisyyden tarvitsee. Muut imetykset olen jättänyt pois tässä vähitellen töihin paluun takia. Lopetin ne omaan tahtiin, mutta ei poikakaan kaivannut kuin hieman lounasmaidon perään ja senkin lopetus meni varsin kivuttomasti, kun laitti päättäväisesti pojan päiväunille ilman sitä. Välipalamaidon oli oikeastaan jättänyt itse pois ennen kuin lopetin sen tarjoamisen. Yömaito sitten jäi pois, kun alkoi nukkua niin sanotusti onnensa ohi. Aion pitää iltamaidon ohjelmassa vielä niin kauan kuin tuntuu, että hän sen tarvitsee sanoi äiti sitten mitä hyvänsä. Ärsyttää vaan sen asiasta mäkätys.

Harmi LaRa jos sinne kurvaa täti. Pidetään kuitenkin pieni toivo yllä, josko kumminkin saisit myöhäisen plussan.

Ja Kotimamallakin nega. :( Samat sanat kuin LaRalle. Kurjaa, mutta ei heitetä kirvestä kaivoon ennen kuin vuoto alkaa. Toivottavasti edes jonkinlainen selvyys tulee pian niin ei tarvitse miettiä onko kierto edes käynnistynyt.

Avvi, hätähousu! Ei tuolla dpo:lla mitään päiväpissasta näy kuin harvoilla. Toivoa on vielä yllin kyllin. Sun oireet kuulostaa hyvältä.

Niemjallakin ikävä tilanne jatkuu. Tulisi nyt jokin selvyys sinnekin. Testin tekemistä minäkin ehdotan. Jos vaikka... Jos tulee nega, gyne voisi ehkä olla tosiaan ihan paikallaan kun on kipujakin. :\ Oot varmaan kuullut tätä ihan kyllästymiseen, mutta nauti nyt kun esikko on vielä vauva. Se aika menee kamalan nopeasti.

Vähän vielä omaanapaa. Alan täällä kuvitella jo oireitakin. :D Jotkin hajut muka vahvempia ja nälkäpahoinvointia kanssa havaittavissa. Väsymystä en viitsi edes laskea... No viimeistään maanantaina nähdään. Huomenna on ikävän hyvät mahdollisuudet tädille kurvata paikalle, kun huomenna on uinti pojan kanssa...
 
Ai niin IceQueenille piti sanoa. Lapset voi joskus olla hassuja juomisen suhteen. Meidän poika alkoi jossain 8-9kk iässä hylkiä nokkamukia, mutta tavallisesta mukista joi ihan hyvin. Maito ei taas maistelujen jälkeen maistunut mukista ollenkaan vaan piti saada lasista niin kuin muutkin. :D Voihan kanssa olla että jos jätät jonkun maidon pois, poika juo sitten mukista paremmin... Tsemppiä joka tapauksessa. Toivottavasti kierto käynnistyy pian.
 
Täällä dpo 8 eikä edelleenkään mitään, mikä ainakaan poikkeaisi menneistä negakierroista. Testit ei ole huudellu kaapeissa vielä Yleensä testaan aina päivää ennen, kun menkkojen pitäisi alkaa, jotta saan edes hetken jännäilyn ilon ja sen lisäksi sitten seuraavana päivänä uskon, että täti oikeasti tuli eikä ole valemenkat :D Hyvällä fiiliksillä ollaan, vaikka oireet puuttuvatkin. Tosin tässä kohtaa on helppo olla hyvillä fiiliksillä, koska ei välttämättä tarvitsisikaan tuntea olevansa raskaana tai testin näyttää positiivista. Tuudittaudun autuaaseen tietämättömyyteen siis :)

Niemja, varmasti jättää jälkensä esikoisen pitkä yrittäminen, mutta paljon olen kuullut tarinoita, joissa ensimmäisen saamisessa on kestänyt pitkään ja toinen on tullut todella paljon nopeammin. Olkoon tämä sinunkin stoorisi ;)

Vargynjalla on tosi hyvän kuuloisia oireita! Oi, olisipa siellä kyytiläinen tarttunut mukaan... Jännään (sinunkin) kanssasi :)
 
Nyt taisi löytyä mulle juuri hyvä ryhmä! :) esikoinen nyt 1,2v uuden yritys alkanut puolivuotta sitten. Imetän vielä lapsen tahtisesti n.3-5 krt päivällä. Yö imetykset lopetettiin syksyllä koska halusin kierron käynnistyvän:D ensimmäiset menkat alkoi joulukuun lopulla eli ns eka kierto menossa kp 37. Testasin 10 päivä ovis plussan eli dpo 20, mutta ei vieläkään menkkoja eikä plussaa:( jotain viivanpaikkoja ollu mutta ei sen kummempaa, huomenna uus testi vielä varuiks... Vieläkö imetys vaikeuttaa kierron toimintaa vaikka kierto on kertaalleen käynnistyny? En haluaisi lopettaa imetystä uuden lapsen haaveilun takia, mutta nyt puolen vuoden odottamisen jälkeen olen aika väsynyt odottamaan:( huomenna esikon neuvola niin kyselen hänen mielipidettä asiasta...
 
Muokattu viimeksi:
Esikko, kun kierto käynnistyy imettämisen aikana, niin se ei välttämättä heti palaudu siihen mitä se oli ennen raskautta. Itsellä kierto oli alkuun 6vk eli 42pv täysimetyksellä, kun esikoinen lopetti yösyötöt niin kierrot oli 31pv pari kiertoa, josta ne vielä muuttui 29pv kiertoon. Itselläni ainakin otti oman aikansa ennen kuin kierto löysi normaalin paikkansa. Ja raskaaksi tulin, kun imetin vielä 5xpäivässä. Nyt rv 13+5.
 
Joo nyt vasta alan nauttia tästä vauva-arjesta ja pyrin nauttimaan ja unohtamaan yrityksen :) sen gynen varmaan kuitenki varaan joskos se jotain osais sanoa. Ja se oliski ihanaa jos tärppäis nopiammin!

Vargynjalla kyllä hyvänkuuloset oireet! Voisit kyllä plussata ;)

Koskas syksyinen meinaa testata? Ja Avvi seuraavan kerran?

Esikolle tervetuloa :) mulla sama tilanne että ovisplussan sain mutta ei kuulu plussaa eikä menkkoja.. Ärsyttävää, tulis edes jompikumpi.

Mikäs kotimaman tilanne?
 
Tänään juilinut alavatsalla. Yritän olla ajattelematta mitään. Kunpa alkaisi menkat.

Mulla ollut aiemmin kierto 28pv ennen synnytystä. Nyt tosiaan 4.1 oli niiiukkaa verilimavuotoa ja siitä 12pv ovisoireet. Nyt nämä kuulumiset. Voi kyllä olla et nämäkään ole mitään. Raskaana en kuitenkaan ole. Mälsääää.
 
Takaisin
Top