Toinen haaveissa <3

Mahtavaa yxvaan, onnea tuplasti ja sylintäydeltä!! Voi sitä menoa ja meininkiä sitten vuoden päästä :wink Mutta ennenkaikkea sitä rakkauden määrää! Oon niin iloinen teidän puolesta että itkettää :)

JN89 taisi myös kertoa iloiset ultrauutiset, onnea teillekkin!

Täällä dpo5 ja paska päivä :sad001 Suuri varmuus siitä että tässä kierrossa ei plussata.. Ehkä huomenna taas parempi fiilis.
 
Kotimama, sulla on vielä alhaset dpo:t kuten itsekin sanoit. Yritä malttaa ihan rauhassa niin ehkä saat plussan. Pidän peukut pystyssä.

Kuulostaa tutulta niemja. Mulla oli kanssa tossa, ööh loka-marraskuussa samanlaisia pieniä vuotoja. En tiedä oliko ne menkat, mut ainakaan en laskenut niitä vaan sitten seuraavasta kunnon vuodosta, mitä saikin odottaa. Se kierto oli lähemmäs 70 päivää. Toivottavasti sulle tulee pian selvyys ja täti kunnolla käymään. Tsemppiä! Toi tilanne oli ainakin omasta mielestä ärsyttävä, kun ei saanut selvää mitä tapahtuu.

Tuplasti onnea Yxvaan! ^^

Voimia Avvi, toivottavasti mieliala sentään paranee vaikka plussaa ei tulisikaan.

kp26 dpo9? Aika tuntuu kuluvan tässä vaiheessa kamalan hitaasti. Tulisi jo helmikuu ni vois harkita testaamista jos ei menkat ala ennen sitä. Ennen helmikuuta en testaa. Ei kovin montaa negaa viitsisi katsella varsinkaan kun plussa ei välttämättä edes näkyisi vielä muutamaan päivään.
 
Vargynja juurikin näin, mä toivon kans sitä kunnon vuotoa että tietäis mihnä mennään.. Testaan ehkä silti loppuviikosta ku jostain syystä on oireita silti. Vaikkaki epäilen suuresti mitää raskautta. Mutta sähän voisit tämän plussa-aallon alottaa täälä ;)
 
Onks siulla niemja miten pitkä aika synnytyksestä? Oletan ettei kovin pitkä vielä? Voisko olla vielä jälkivuotoa tai kohtutulehdusta nuo oudot vuodot?
 
Vargynja ja kotimama (olikohan muitakin) aika samoissa ilmeisesti mennään eli todellakin jännän äärellä. Jos oon siis edelleen oikein tulkinnut ovistestin, niin dpo 11 tänään.
Kotimama, yhtä malttamattomia ollaan oltu, kun jo testattu. Taas tekisi mieli testata, mutta toisaalta taas ei, jottei joudu pettymään. Parempi jättää viikonlopulle/alkuviikolle testailut, kun malttaisi.:nailbiting:
 
IceQueen poika on ny 14vk, ja crp oli tammikuun alus 1 että ei pitäis olla tulehdusta. Eikä kohtu aristanu gynellä joulukuun puolesvälis enempiä eikä ollu sitä hajua. Että en usko tulehdukseen. Oliski nii olis selvä syy :/
 
Ehkä siellä niemja sit alkaa jotai tapahtuu. Toivotaan selvyyttä tilanteeseen lähiaikoina :)

Itelläni synnytyksestä 1v 3vk ja ei mitään vieläkää... Onhan se kiva kun ei joka kuukaus vuoda mut se tarkottaa sitä että toisen lapsen yritys siirtyy koko ajan myöhemmälle :sad001
 
IceQueen sepä se. Kauhiat menkkakivut on alamahalla vähän väliä, ehkä käyn gynellä kattoos..
Toivotaan että sielä käynnistyis kans jo kierto! Imetäkkö viä?
 
Semmoinen fiilis etten tod ole raskaana. Enkä kyllä muutakaan :( kun ei ole mitään kiertoa ja aloin myös miettimään että mitä jos mulla ei ole ovistakaan ollut vaikka selkeät oireet oli. Tai siis jos se olikin jotain muuta. Ääh. Rasittavaa. Huomenna kuitenkin testipäivä.
 
Kotimama mulla samat fiilikset. En usko että ovista oli vaikka kaikki oireet oli ja testit oli tummempia, nyt oli aiva selkeä nega aamulla että. Muka raskausoireitaki oli. No, ei auta ku ootella ja kattella mitä tapahtuu kropas.

Avvi toivotaan parasta ;) sä niin plussaat!
 
Joo ehkä romahdan totaalisesti jos tämä onkin nyt menkkojen tuloa, kymmenkunta päivää etuajassa :confused: Ei kiitos myös kaikenmaailman välivuodoille! Kiinnittymisvuoto on ainoa minkä hyväksyn :p Kamalaa miten toiveet nyt pompsahti pilviin parin veritipan takia! Voi kunpa ei tarvisi enää mahalaskulla tipahtaa korkeuksista.

Mites syksyisen piinailut etenee? Oliko muitakin kohta-jo-testaavia? Kotimamalle ainakin tsemppiä huomiselle!
 
Kuulostaa tooooooosi hyvältä avvi toi pieni vuoto!! Äh, anna toiveiden olla pilvissa, voihan olla, että sinun ei tarvitse sieltä laskeutuakaan ;) Ja jos tilanne kääntyykin mahalaskun suuntaan, niin se on sen ajan murhe sitten. Sitäpaitsi meidän piti plussata, mahalaskut ei sallittuja :D

Täällä menossa dpo 6, ei mainittavia tuntemuksia eikä mitään tippoja ole näkynyt. Perus mahanippailuja ja muuta sellaista on ollut joo, mutta niin on kyllä ollut kolmessa edellisessäkin negakierrossa, että en usko niiden (ainakaan vielä) tarkoittavan mitään.
 
Meitähän on monta pääsemässä kohta testaamaan. Kaikki sitten plussaa! Olen päättänyt testata maanantaina. Ainakin yritän malttaa sinne asti vaikka pari testiä jo kaapissa huutelee. Ja mun kun piti vaan tjottailla... :p Nyt kp28 dpo11?

Tsemppiä Kotimama ja niemja! Toivottavasti saatte pian selvyyden tilanteeseen. Kotimamalle se selvyys huomenna plussan muodossa. Saat alottaa plussa-aallon. :>

IceQueenille voimia. Toivottavasti kierto käynnistyy pian. Taisit imettää vielä? Kuinka paljon imetät?

Toivottavasti Avvi se oli kiinnittymisvuotoa ja saat sunnuntaina plussan.

Jonnekin jurputtaakseni: äitini valittaa että mun pitää lopettaa iltamaito että voin mennä iltavuoroihin. Sen mielestä en saa kohta töitä ollenkaan jos en ota niitä (oon siis vuokratyöläinen). Työnantaja tietää tilanteen ja sille on ihan ok että teen nyt aikaisempia vuoroja. On vaan ilonen että olen palannut tämänkin verran töihin. Vähän huvittavaa, kun äitini itse imetti mua melkeen kolmevuotiaaksi ja nyt mun sit pitäis vierottaa paljon pienempi siitä viimisestäkin maidosta. En aio nyt lisätä pienen stressiä kun muutenkin on levoton kun ollaan miehen kanssa suunnilleen vuorotellen poissa ja ihan vasta jäänyt yömaito pois minkä seurauksena tarvitsee ekstrapaljon huomiota ja läheisyyttä.
 
Muistan niin, millaista oli ootella menkkojen alkamista siinä vaiheessa, kun vielä imetti. Varsinkin siinä loppuvaiheilla, aika pitkään olin vaan iloinen siitä kun ei alkaneet. No mullahan ne sitten alkoi vasta kun laps oli 1,8v, mutta sehän on tosi yksilöllistä. Toivottavasti teillä käynnistyy kierrot pian ja niiden odottelu loppuu (tai ei käynnisty, jos plussat tulee ennen:))
Itelläni aivan sellainen olo, että kohta alkaa vuotelu, mahaa juilii siihen malliin. Mullahan km vuoto alkoi 31.12./1.1., niin ajallisesti voisi kohta alkaakkin o_O
 
Vargynja: Tee just niin kuin sinusta itestä oikealta ja parhaalta tuntuu, sä tiedät mikä on sulle ja sun lapselle parhaaksi ja anna mennä muiden kommenttien toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mulla on vieläkin vähän haikeus imetyksen loppumisesta, siitä taitaa olla noin pari kuukautta nyt. Meillä meni kyllä aikalailla helposti loppujen lopuksi, aika pitkälti lapsen ehdoilla, mutta kuitenkin hiljalleen äidintahtisesti lopeteltiin.
Oliko sulla minkä ikäinen?
 
Iiks, täällähän on tosi monilla jännät paikat ihan lähipäivinä! Tasapuolisesti peukut pystyssä jokaiselle :) Itse ajattelin testailla ehkä ensi viikon keskiviikkona ja hyödyntää toivottavasti jo siihen mennessä alkanutta plussa-aaltoa ;)
 
niemja ja Vargynja mie imetän vielä n. 7 kertaa vuorokaudessa, joka aterialla ja kerran pari yöllä. Ei suostu paljoo mukista juomaan ni ei oo päässy imettämistä vähentämään. Ei siis vielä välttämättä tartteis kokonaan lopettaa mut kyllähän tuota vois jo vähentää et pääsisin ite välillä vapaammin esim. töissä käymään, ja saattais vaikka kierto käynnistyy et päästäis toista yrittää. Ja elä Vargynja äitiäs kuuntele :grin kyllä niitä iltavuorojakii kerkiää vielä tehä, ja hyvä jos työnantaja ymmärtää. Minkä ikänen teiän lapsi onkaan?

Kuulostaa avvi lupaavalta pienenpieni vuoto noilla dpoilla :) Vaikka kiinnittymisvuoto vissii kovin harvinaista on ni tällä foorumilla ainakii moneen kertaan todistettu että sitä on joillakii.
 
Takaisin
Top