Mullakin vaikeuksia pysyä tuon raskaaksi2016 ketjun vauhdissa. No enpä tännekään liian usein kirjoita, mut täällä on sentään mahdollista vilkaista välissä tulleita viestejä uudestaan samalla kun kirjottaa.
Mustakin LaRalla 14. päivä vahvin viiva. Toivottavasti ovis oli sillon ja kohta saat r-testiin plussan.
Tsemppiä Senni! Pahoittelut tädistä. Pitkät ja epäsäännölliset kierrot on rasittavia. Mut varmasti plussaat ennemmin tai myöhemmin pidemmällä tai lyhyemmällä kierrolla. Tietysti mieluummin ennemmin. Mäkin oisin mieluummin kotona vielä pidempään, mut mies on työttömänä, joten ei oikein ole varaa.
Olen siis palannut nyt töihin ja haikeaa on vaikka olen vain osa-aikaisesti.
niemja, kohtalotoveri. Sekosin jossain kohtaa laskuissa, kuinka monta kiertoa esikoisen yrittämiseen meni, mutta yli vuosi. Tärppi tuli kun luovutin ja ajattelin et lähdetään hakemaan apua kun seuraavat menkat alkaa. Toivottavasti sun kierto on käynnistynyt ja saat pian plussan.
Avvi, hyvä vaan välillä tuulettaa. :> Ja jos nyt raskaana olet, oot niin alussa ettei alkoholista pitäisi olla haittaa.
On. Ei varmaan pitäis ees yrittää ymmärtää mitä mun kehossa tapahtuu. Arvelin oviksen siis olleen viikko sitten sunnuntaina. Nyt on vaan ollut parina-kolmena päivänä aika runsaita limoja. Kipuja tosin ei ole nyt ollut toisin kuin sillon viikko sitten eikä halutkaan mitään päätähuimaavia ole. Mutta mitä nuo limat sitten taas on? Nyt menossa kp25 (kun näköjään vuorokausi vaihtu) ja dpo8 jos se ovis nyt oli sillon viikko sitten.