Toinen haaveissa <3

En viitsi sen tarkemmin lääkelistaa eritellä mutta aamuin ja illoin menee kolmiolääkettä ja usein keskellä yötä joutuu vielä nappailemaan nukahtamispilsuja kun heräilee aamuyöstä eikä muuten enää nukahda :shifty: Näistä voi olla montaa mieltä mutta näillä nyt mennään..

Omassa navassa dpo3. Jänniä tuntemuksia ollut alavatsalla ja nivusissa mutta hoen itselleni että ei voi tässä vaiheessa tarkoittaa MITÄÄN. Plussaaminen olisi niiiin ihanaa! Virallinen testipäivä olkoon ti 2.2 mutta varmaan ensi viikonloppuna sorrun jo testailemaan :wink
 
Mie tuota lääkeasiaa mietin et onko sit olemassa sellasia lääkkeitä mitä mies ei sais yritysaikana syödä että vois olla huono simpoille? Ei ainakaa tullu mieleen mitää. Ite kyllä lääkkeet tarkkaan mietin mitä voin ottaa, tosin en oo kohta pariin vuoteen oikeen panadolia vahvempaa ottanu ku ollu raskaana tai imettäny. Eiköhän noissa lääkeasioissa voi luottaa lääkärin sanaan, eli ei hätää Avvi :)
 
Mullakin vaikeuksia pysyä tuon raskaaksi2016 ketjun vauhdissa. No enpä tännekään liian usein kirjoita, mut täällä on sentään mahdollista vilkaista välissä tulleita viestejä uudestaan samalla kun kirjottaa.

Mustakin LaRalla 14. päivä vahvin viiva. Toivottavasti ovis oli sillon ja kohta saat r-testiin plussan.

Tsemppiä Senni! Pahoittelut tädistä. Pitkät ja epäsäännölliset kierrot on rasittavia. Mut varmasti plussaat ennemmin tai myöhemmin pidemmällä tai lyhyemmällä kierrolla. Tietysti mieluummin ennemmin. Mäkin oisin mieluummin kotona vielä pidempään, mut mies on työttömänä, joten ei oikein ole varaa. :( Olen siis palannut nyt töihin ja haikeaa on vaikka olen vain osa-aikaisesti.

niemja, kohtalotoveri. Sekosin jossain kohtaa laskuissa, kuinka monta kiertoa esikoisen yrittämiseen meni, mutta yli vuosi. Tärppi tuli kun luovutin ja ajattelin et lähdetään hakemaan apua kun seuraavat menkat alkaa. Toivottavasti sun kierto on käynnistynyt ja saat pian plussan.

Avvi, hyvä vaan välillä tuulettaa. :> Ja jos nyt raskaana olet, oot niin alussa ettei alkoholista pitäisi olla haittaa.

On. Ei varmaan pitäis ees yrittää ymmärtää mitä mun kehossa tapahtuu. Arvelin oviksen siis olleen viikko sitten sunnuntaina. Nyt on vaan ollut parina-kolmena päivänä aika runsaita limoja. Kipuja tosin ei ole nyt ollut toisin kuin sillon viikko sitten eikä halutkaan mitään päätähuimaavia ole. Mutta mitä nuo limat sitten taas on? Nyt menossa kp25 (kun näköjään vuorokausi vaihtu) ja dpo8 jos se ovis nyt oli sillon viikko sitten.
 
Minä luovutin ovistestien kanssa. Tulipahan kokeiltua. Viivat haaleni viikonlopun aikana, ei mitään ovisplussaa lähelläkään olevaa. Mahdollista etten nyt ovuloi. Perjantaina oli kyllä koko päivän kummia kipuja alavatsalla. Varsinaisia ovislimoja ei ole näkynyt. Nyt kp17/27-32. Pitää keskittyä nyt muihin asioihin enemmän kuin itsensä tarkkailuun. Sillä metodilla raskauduin viimeks :D
 
Vargynja mulla kans tulee välistä limoja uudelleen vaikka aattelin oviksen olleen 2vk sitte. Sillon sekä limat että halut että kivut ja vahvin viiva o-testis. Ja tuo työjuttu on kyllä sellanen, mä aattelin kans palata syksyllä töihin puolikkaalla jos vaan mahdollista, rahatilanne ei anna jäädä kotia vaikka kuinka haluaasin..

Nyt vaan oottelen ja kattelen mitä tapahtuu, tältä aamua unohtu o-testi tehdä ja yks r-testi kaapis olis että katotaan koska teen. Jotenki on fiilis että olis muka tärpänny (hyvin epätodennäköstä) ku on nii ihme olo, oon tosi kiukkunen, alamahaa juilii, jatkuva nälkä ja nyt halut. Toisaalta kaikki voi meinata menkkojaki. Raivostuttavaa.
Mies ihanasti eilen tokasi ku vauvoista puhuin että kyllähän hän niitä vois tehdä vaikka kuinka mutta hän ei jaksa mua raskaana, oli kuulemma elämän kauheinta aikaa mun raskaus :D
Ku saiski tuon moodin päälle että ei ajattele asiaa!
 
Hey... mites ku multa poistettiin viime viikolla hormooni kierrukka ja nyt menkat alkanu normaalisti toissa päivänä... pitäs kestää viikon korkeintaan... voiko noiden menkkojen jälkeen onnistua raskaaksi tuleminen?
 
Täällä dpo3 ja ollut kanssa pieniä tuntemksia alavatsalla niin kuin avvillakin, mutta eihän se tosiaan voi liittyä mihinkään, kun ei kiinnittymistä ole vielä voinut näin aikaisin tapahtua. Liittynee ovikseen siis. Mutta hyvällä fiiliksellä odotan testausta, jonka aion suorittaa joko 2.2. tai 3.2. Aion plussata.Piste. :)

Vargynja, mä oon kuullut, että limat voi lisääntyä myös kiinnittymisen jälkeen. Toivotaan siis kovasti kovasti kovasti, että sinun kohdallasi olisi kyse siitä, dpot olisi ainakin kohdillaan ;)
 
Kyfi, miksei voisi onnistua? Ei muuta ku yritystä nyt kehiin vaan!

Syksyinen, mikäköhän meitä oikein vaivaa kun tuntemukset ne vain jyllää :wink Plussataan yhdessä viikon päästä sitten!
 
Heippa, tasan 2kk sitten plussasin täällä ja ajattelin tulla kertomaan kuulumisia. Tänään 12+6 ja näimme tänään ensimmäistä kertaa tämän uuden pienen. Jokuhan heitti ajatusta kaksosista, kun sellaiset leffaviivat sain kp29/29, mutta ihan yhtä odotellaan. Kaikki on mennyt tähän asti aika vaivattomasti. Tsemppiä kaikille ja plussatuulia. Toivottavasti te muutkin saatte pian iloisia uutisia.
 
ei hitto! testi (taisi olla erittäin herkkä) huuti kaapissa ja tein sen eilen päivällä (dpo 9 mitä lie..) mitenniin malttamaton? negahan se oli. Teen uudestaan ens viikonloppuna, jollei vuotelu ala ennen sitä. Oon myös kaivanut itsestäni oireita, kuten yökkiminen aamulla hampaita pestessä (tätä oli esikoisesta), väsymys jne. Vaikka pieni pessimisti mussa asuu ja muistuttelee, että ehkä nyt vielä ei ole kuitenkaan tärpännyt.. Mut peukkuja pidän meille ihan kaikille!
 
JN89, ihanaa! yksi upeimmista asioista nähdä pikkuinen ekoja kertoja <3 minäkin tuolla elokuisissa olin hetken kunnes kävi miten kävi.. Oikein paljon onnea sulle odotukseen :)
 
Kiitos niemja ja Syksyinen. :) Oi, oispa kiinnittymisestä johtuvaa. Itellä vähän hukassa muutenkin kiertojen tuntemukset sun muut, kun ei tässä montaa kiertoa ole vielä ollut ja kummasti ne asiat on ehtineet unohtua. :D

Niemja, toivottavasti oireet tarkottaa plussaa. Kuulostaa ainakin lupaavalta. :>

Syksyinen, hyvän päätöksen oot tehnyt. Toivottavasti se pitää. ;)

Olivia, voihan olla että ovis on livahtanut testien ohi. Joillakin se on tosi lyhyt aika kun näkyy testeissä. Toivottavasti on käynyt niin ja saat seuraavaksi r-testiin viivan. Osaispa itekin olla ajattelematta asiaa...

Tervetuloa Mammutti! Eiköhän siitä raskautuminen ole mahdollista. Voi toki olla että hormonit ottaa oman aikansa, mutta ei välttämättä. Toivotaan parasta niin sun ei tarvi täällä kauaa kuumeilla.
 
Onnea hyvistä uutisista JN89! ♡

Täälä nyt siis dpo14? Ja tuli veristä limavuotoa, joten menkkoja odotan alkaviksi. Oon vaan ilonen vaikka menkat tulee koska se meinaa että kierto tosiaan on käynnistyny!

Plussaonnea muille siis ;)
 
Tänään dpo11 ja aavistuksen juilinu alavatsalla tänään. Tein eilen typeränä negatestin ja ärsytti. Yritän odotella tuonne torstaille tai perjantaille testaamista. Petyn toki jos nega mutta vaikka menkat alkaisi niin en mököttäisi pitkään kun saisi ainakin tiedon että kierto käynnistyi :)

Tehkääs nyt joku plussatesti :)
 
Kylläpäs aika menee nopeasti, vastahan sinä JN89 plussasit :) Ihana kuulla, että teillä on kaikki hyvin!

Harmillista niemja, että täti tekee tuloaan sinne.. Mutta tosiaan niin kuin sanoit, asialla on myös valoisa puoli eli kierto on käynnistynyt ja muutaman viikon päästä voi jo plussata ;)

Kotimama, aikaiset dpot vielä sulla eli eihän testissä todellakaan välttämättä vielä näkyisi mitään, vaikka kyytiläinen olisikin tarttunut mukaan. Malttia vielä (hyvä mun on nyt sanoa, kun vasta viikon päästä samassa tilanteessa:))
 
En ny ymmärrä mitä tää kroppa teköö, eka vuoto oli siis 4.12 ja kesti 3pv, oli niukkaa koko ajan. Sitte 24.12 tuli verilimaa parilla vessareissulla mutta ei siteeseen. 11.1 aattelin että olis ollu ovis. Ja nyt taas tänään tuli verilimaa aamulla siteeseen, muuten ei oo tullu mitää? Onko tuttua muilta joilla kierto käynnistyi imetyksen aikana/jälkeen? Ovistestit suht tummia mutta ei yhtä vahvoja.. R-testi lauantaina nega.
 
Takaisin
Top