Toinen haaveissa <3

Tiada92, voi harmi. :sad001 Jos ihan ihan alussa meni kesken niin onko siinä tarvetta odottaa, jos siis hyvä kun testin ehtinyt tekemään.(?)

Kp17 ja ovistesti ihan haalua. Ovis menee siis taas myöhempään ja terolutteja en viitsi sitten aloittaa loppua tukemaan kun olisi sitten niin pitkä kierto.
 
Täällä olisi uusi kuumeilija, huomasin, että edellisellä sivulla oli monta muutakin uutta. Olen 27v., mies 32v. ja meillä on 12/15 syntynyt esikoinen. Eilen sovimme miehen kanssa, että aletaan yrittämään pikkusisarusta esikoiselle, joka ihan kamalasasti toivoo vauvaa. Me ollaan menty keskeytetyllä yhdynnällä elokuusta asti.

Nyt on menossa kiertopäivä 15, nyt kahtena päivänä ovistesti on ollut negatiivinen. Pregcheckin testeihin ei tullut edes hailua viivaa. Kierto mulla on ollut 28-33 päivää, yleisimmin 30 päivää. Toivottavasti en ole missannut ovista!

Olisiko jollain kuvaa ovistesteistä useammalta päivältä? Voiko testi näyttää esim. kp 14 täysin hailua, mutta kp 15 tasavahvoja viivoja, vai tummeneeko viivat vähitellen? Testaatteko kerran vai kahdesti päivässä? Onko väliä, kuinka kauan pissa on ollut rakossa? Olen nyt testannut n. klo 15 ja 21, aamulla en oikein ehdi testata ja en pysty pidättelemään montaakaan tuntia.
 
Tiada92, voi harmi. :sad001 Jos ihan ihan alussa meni kesken niin onko siinä tarvetta odottaa, jos siis hyvä kun testin ehtinyt tekemään.(?)

Kp17 ja ovistesti ihan haalua. Ovis menee siis taas myöhempään ja terolutteja en viitsi sitten aloittaa loppua tukemaan kun olisi sitten niin pitkä kierto.
Siis ihan alussa meni kesken,kun kuukautiset ei kerennyt myöhästymään,kun 5 päivällä :D varmaan sanoi siksi,koska joillekkin voi olla henkisesti kova paikka..
 
Mulla etenee tää huonosti. Kierrot on mitä sattuu ja sitten keskenmenon ei ole tullut testiin ees haamua. :sad001 Kuinkahan kauan tän kierron tasaantumisessa vielä menee. Sitä aina nousee toiveet, kun kierto venyy ja sit tulee taas pettymys.
 
Täällä ei koko yrityksen aikana oo tullut mitään testiin. Kierto on kamala ja alkaa tuntumaan siltä, että ei varmaan koskaan saada toista lasta:sad010
 
Täällä olisi uusi kuumeilija, huomasin, että edellisellä sivulla oli monta muutakin uutta. Olen 27v., mies 32v. ja meillä on 12/15 syntynyt esikoinen. Eilen sovimme miehen kanssa, että aletaan yrittämään pikkusisarusta esikoiselle, joka ihan kamalasasti toivoo vauvaa. Me ollaan menty keskeytetyllä yhdynnällä elokuusta asti.

Nyt on menossa kiertopäivä 15, nyt kahtena päivänä ovistesti on ollut negatiivinen. Pregcheckin testeihin ei tullut edes hailua viivaa. Kierto mulla on ollut 28-33 päivää, yleisimmin 30 päivää. Toivottavasti en ole missannut ovista!

Olisiko jollain kuvaa ovistesteistä useammalta päivältä? Voiko testi näyttää esim. kp 14 täysin hailua, mutta kp 15 tasavahvoja viivoja, vai tummeneeko viivat vähitellen? Testaatteko kerran vai kahdesti päivässä? Onko väliä, kuinka kauan pissa on ollut rakossa? Olen nyt testannut n. klo 15 ja 21, aamulla en oikein ehdi testata ja en pysty pidättelemään montaakaan tuntia.

Mulla ei ole kuvia, mutta mulla yleensä ihan hailua viivaa, sitten yhtenä päivänä aamulla vähän tummempi, päivällä ei muutosta, illalla jo taas vähän tummempi tai jo plussa, viimeistään seuraavana aamuna plussa. Eli nopeasti vahvistuu. Tuon takia testaan kolmesti päivässä jos aamulla vähän vahvempi viiva. Jos plussa ollakseen niin näkyy vaikka 3h pidätetyssäkin. (Muoks: olis mulla noi tän kierron vikat testit tallessa mutta ei näytä kuivana ihan todellista tilannetta.)

Nyt vasta tuli ovisplussa kp21, liekkö tästä enää mahdollista onnistua. Edellinen kierto oli kyllä lyhyin ikinä 24pv kun yleensä 29-32. Mikähän tätäkin vaihtelua aiheuttaa..

Kiva että ketju on aktivoitunut! Tsemppiä kaikille, kyllä tää vielä joskus onnistuu!

Ensi viikko enää vapaata, sitten alkaa pojan päiväkotiharjoittelut ja syyskuussa mulla työt.
 
Ovis kp 21 on vielä normaaliin rajoissa, ei pitäisi olla ongelmaa, kunhan kiertokin sitten pitenee eli luteaali ei jää liian lyhyeksi.

Itsellä jäänyt tänne kirjoittelu vähemmälle, enemmän tulee juteltua tuossa 2019 ketjussa. Nyt menossa yk 3 ja taitaa olla ensimmäistä kertaa ikinä luomuna ovis tuloillaan alle kp 20. Käy mulle erittäin hyvin, pitkät kierrot yritysaikana on ihan pyllystä. (Ei-yritysaikana toki ihan jees...)
 
dimou, luteaali mulla ollut luomuna jotain 8-10 eli todennäköisesti liian lyhyt. Nyt pähkäilen pitäisikö vielä ottaa toi terolut tueksi loppukiertoon. Oon aika varma että ovis oli jo eilen iltapäivä/illalla kivuista ja tuikkeesta ja kaikesta päätellen. Jos ylihuomenna aamulla alolittaisi niin kierto olisi semmoset 32 päivää, ehkä ei vielä liian pitkä. Jes ovis ennen kp 20, mäkin hihkun aina kun menee noin ja jos viel lähempänä kp15 niin on jo ihme. :rolleyes:
 
Muistaakseni 10 päivän luteaali on jo normaali, toki lyhyehkö, että jos yhtään epäilyttää niin terot käyttöön vaan. Ei niistä haittaakaan ole :)
 
Dissoäiti kuis kävi?

Oho, tulipa pitkä väli täällä käyntiin. Uusi kierto alkoi muutama päivä viime viestini jälkeen.

Kiva kun tää on aktivoitunut, ehkä nyt muistan itsekin käydä vähän useammin.

Voimia tiada92! :sad001

Tikuttelin ovista joitain kiertoja ekaa yrittäessä ja kyllä se plussa voi tosi nopeasti ilmestyä.
 
Ääh, esikoisen päikky on mennyt nyt kyllä ihan mahdottomaksi. On siis ollut hoidossa jo vuoden, ei ole ennen ollut mitään ongelmaa, mutta nyt loman jälkeen ei ole vieläkään sopeutunut. Joka ikinen aamu hänet on saanut sinne raahata väkisin ja jää pitkäksi aikaa itkemään perään. Ennen niin helposti omaan sänkyynsä nukahtanut lapsi on hävinnyt jonnekin, ja illat menee siihen että lasta on nukutettava toista tuntia. Tällä viikolla ei ole suostunut menemään omaan sänkyynsä minuutiksikaan. Alkaa pikkuhiljaa haitata jo toisen yritystä. Onhan sitä joo muitakin paikkoja peuhailulle kuin sänky, mutta kun on ensin väkisin taistellut iltatoimet läpi ja sitten puolitoista tuntia istunut pimeässä huoneessa niin kummasti väsyttää itseäkin...

Sanonpahan vaan että joskus tuntuu oikeinkin hyvältä idealta tyytyä yhteen lapseen.
 
Dpo10 ja negaa, blääh.. jomotukset enteilee menkkoja eikä mitään raskaus-/kiinnittymis oireita joita esikoisesta oli näillä paikkein eli eiköhän yk11 tulossa.
 
Heippa! Täällä uusi kuumeilija, ikää mulla 27 ja yritystä takana kohta vuosi. Esikoinen on 1v10kk ja melkein vuosi yritettiin silloinkin. Menkat piti alkaa eilen ja toki malttamattomana testailin aamulla RFSU:n testillä haalean haamun. Tänään testit näytti tältä;

https://aijaa.com/h6DXl1

Kyllähän tuo plussalta näyttää mutta pelottaa ja jännittää ihan hirveästi :eek: kp 30/25-28 menossa. Mulla oli varhainen keskenmeno tammikuussa ja silloin viivat eivät ollenkaan vahvistuneet ja viikolla 6 alkoi vuoto. Pelottaa ihan kamalasti että nytkin käy niin, on niin vaikeaa luottaa että raskaus etenisi normaalisti tälläkään kertaa :sad001 mutta ei kai auta kuin odottaa.. onko kokemuksia hcg:n mittauksesta labrassa, saako siitä edes mitään osviittaa siitä että eteneekö raskaus?
 
Mirabella, tervetuloa! Nuo viivathan näyttää varsin hyviltä, onnea! Toivottavasti pysyy matkassa, päivä kerrallaan vain. :Heartred

Dpo11 ja negaa, ei edes haamua. Miks tää on näin vaikeaa... jotenkin ei jaksa enää itkeä näitä.
 
Voi Naffa :sorry: olitteko suunnitelleet mennä tutkimuksiin jossain vaiheessa?

Täällä ovis oli sitten kuitenkin myöhäinen lupaavista merkeistä huolimatta, kp 22. Nyt menossa dpo 4. Testailen ensi viikon loppupuolella jos tarvetta ilmenee.
 
Täällä meneillään Yk11 myös, Kp jotain 5-10 välillä. Ei haamuja, ei niiden esiäitejä, ei mitään. En jaksa koko stooria, niin lyhyestä virsi kaunis. Oon ollut n. 30pv putkeen nyt vaipoissa. "vähän" vuoto-ongelmia. Ollut koko vuoden, että siinä mielessä ihan puutunut tähän luomuyritykseen. Mutta jee, marraskuussa saadaan hoitolähete ja tänään on pitkästä aikaa päivä, jolloin en ole joutunut käyttämään suojaa.

Tsemppiä kaikkien tilanteisiin, toivotaan nopeaa raskautumista kaikille:)
 
Dimou, talvella kävin gynellä ja sain taas terolutit tukee ovista, niitä 5 kiertoa yhteensä kokeillu mut ei onnea. Juteltiin miehen kanssa, että varmaan marras-joulukuussa lähdetään tutkimaan jos ei onnistu. Täytyy vähän perehtyä noihin julkisen puolen hoitoihin... okt-rakentaminen vie budjettia nyt mukavasti.

Nipanderi, ihan jäätävää vuotamista jos koko ajan. :eek: onko mitään syytä löytynyt?

Dpo12 nega, testasin nyt illalla vasta kun aamulla tuli kiire pojan kanssa päiväkotiperehtymiseen.
 
Dimou, talvella kävin gynellä ja sain taas terolutit tukee ovista, niitä 5 kiertoa yhteensä kokeillu mut ei onnea. Juteltiin miehen kanssa, että varmaan marras-joulukuussa lähdetään tutkimaan jos ei onnistu. Täytyy vähän perehtyä noihin julkisen puolen hoitoihin... okt-rakentaminen vie budjettia nyt mukavasti.

Nipanderi, ihan jäätävää vuotamista jos koko ajan. :eek: onko mitään syytä löytynyt?

Dpo12 nega, testasin nyt illalla vasta kun aamulla tuli kiire pojan kanssa päiväkotiperehtymiseen.

Ei ainakaan vielä. Lääkäri viimeksi toukokuussa koitti vakuutella, että eiköhän oo ohimenevää, mutta siitä ei oo menty kun alaspäin. Oon kolme kiertoa käyttänyt lugesteronia, kaksi ekaa toimi, kolmantena vuosin 30 päivää niistä huolimatta. Nyt ens viikolla taas gynelle asian tiimoilta.
 
Nipanderi, no hyvä että pian gynelle taas, toivottavasti homma selviää.

Dpo13 ja nega eli odotellaan tänään iltapäivällä kääntyvän kp1. Kovia kipuja ollu jo pari päivää.. Juteltiin miehen kanssa että josko pitäs alkuun mennä kuitenkin yksityiselle tutkimuksiin ja siitä sit julkiselle jos pitää alkaa jotain isompia hoitoja tekemään. Yhtään en vaan jaksais juosta missään mutta kai se kohta täytyy.

Muoks: kp1 täällä, yk11. :meh:
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon pitänyt vähän matalaa profiilia ja yrittänyt saada ajatuksia muualle. Ei se kyllä oikein ole toiminut. :rolleyes: Edes haamua ei ole tällä välin tullut ja kierrot yhä mitä sattuu. Mahtaako ne asettua ollenkaan ennen kun imetys lopetetaan kokonaan.

Tsemppiä Nipanderi, kuulostaa hurjilta nuo vuodot.

Tervetuloa Mirabella ja onnea plussasta! :)

Voimia ja plussatuulia kaikille muillekin!
 
Takaisin
Top