Toinen haaveissa <3

Esikoinen tänään kolme vuotta :Heartred

Itsellä kp 36, dpo ~14. Eilen oli ainakin armoton vitutus, josko ois menkat hiljalleen alkamassa.

Heippa tännekin. Kp18-22 tjn. Ultrassa käyty tiistaina. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Mitään ultralla tai verikokeilla näkyvää vikaa ei oo, että se on hyvä uutinen. Mut koska vuodan miten sattuu ja yleensä (tänä vuonna) vähintään tuplasti ellen välillä triplasti enemmän kun keskiverto nainen, niin aika musertavaa tää on, ettei sille oo muka selitystä.

Lääkäri kuitenkin on sitä mieltä, että mulla on kierto kunnossa ja ultratessa kaikki näyttää täydelliseltä. Limakalvo oli just hyvä ja 17mm folli oikealla. Tosin tässä kierrossa en oo saanut ovista tikkuun, ainakaan vielä. Toi sama lääkäri tekee julkisellekin hoitoja, niin lohdutti ettei oo jonoja. Sanoi, että heti marraskuussa vaan soittoa ja hän pistää lähetteen ja aletaan jumppaamaan mulle lääkitys kuntoon.

Olis se nyttenkin antanut jotain letrojen korvikkeita, mutta koska mies lähtee työreissulle ja tässä on pahimmillaan tilanne, että saattaa mennä 2 ovista kokonaan ohi, niin totedettiin, että turhaan. Ja kun vaativat sen seurantaultran, niin tulee halvemmaksi aloittaa sit kun päästään aloittaa hoidot. Toivottavasti jo siis tämän vuoden puolella kumminkin:)

Tsemppiä muille ja plussaa. Ei ole täälläkään tikkuun piirtynyt yhtään mitään koko tän yrityksen aikana. Toki, harvemmin on tarvinnut edes testailla. Kyllä nää vuodot on kertoneet, ettei toivoa ole ollut.

Kp 3 menossa. Edellinen kierto oli taas 40 päivää. Ei paljon naurata. Tuskin oli ovulaatiota, vaikka oireita oli.

Nostin nyt myo-inositol annosta, syön sen neljä grammaa päivässä mitä pcos-tyypeille suositellaan. Viime kierrossa otin kaksi. Mulla ei siis ole diagnoosia, mutta munasarjat on pco-tyyppiset ja nää mun kierrot on pitkiä kuin nälkävuosi.

En olekaan hetkeen ehtinyt kirjoitella. Työt alkoi ja pojan päiväkoti. Samalla myös koittanut sysätä syrjään mielestä tätä yrittämistä. En tässä kierrossa tikuttanut ovista, veikkaan tuntemuksista että kp 15 tai 16, nyt kp20. Mutta veikkaus siis... Ja voi olla että missattiin ajoitus kun odoteltiin yksiä tutkimuksia, ja jos niissä olis ilmennyt jotain tarvetta jatkotutkimuksiin niin en halunnut varuiksi ottaa riskiä että just sitten olisikin raskaana. Mutta ne oli ok ja kp16 oli sitten normisti puuhia. Jotenkin kyllä tää pitkä yritys lannistanut ja mietin jopa että jos vaan antais olla kaikki oviksen tikutukset ja marraskuussa kun vuos yritystä niin sit tutkituttaa mikä mättää. Keskittys nyt vaan töihin ja talonrakennus projektiin... Oon tavallaan jotain surutyötä tehnyt jo mielessä kun tuli tunne että ehkä meille ei vaan tule toista lasta. :confused005

Nipanderi, no onpas kumma kun ei vuodon syytä löydy. Miltäs tämä kierto vaikuttaa, löytykö ovis ja onko vuotanut?

Dimou, mitäs tuo myo-inositol on, joku luontaislääke?

En olekaan hetkeen ehtinyt kirjoitella. Työt alkoi ja pojan päiväkoti. Samalla myös koittanut sysätä syrjään mielestä tätä yrittämistä. En tässä kierrossa tikuttanut ovista, veikkaan tuntemuksista että kp 15 tai 16, nyt kp20. Mutta veikkaus siis... Ja voi olla että missattiin ajoitus kun odoteltiin yksiä tutkimuksia, ja jos niissä olis ilmennyt jotain tarvetta jatkotutkimuksiin niin en halunnut varuiksi ottaa riskiä että just sitten olisikin raskaana. Mutta ne oli ok ja kp16 oli sitten normisti puuhia. Jotenkin kyllä tää pitkä yritys lannistanut ja mietin jopa että jos vaan antais olla kaikki oviksen tikutukset ja marraskuussa kun vuos yritystä niin sit tutkituttaa mikä mättää. Keskittys nyt vaan töihin ja talonrakennus projektiin... Oon tavallaan jotain surutyötä tehnyt jo mielessä kun tuli tunne että ehkä meille ei vaan tule toista lasta. :confused005

Nipanderi, no onpas kumma kun ei vuodon syytä löydy. Miltäs tämä kierto vaikuttaa, löytykö ovis ja onko vuotanut?

Dimou, mitäs tuo myo-inositol on, joku luontaislääke?

Kierto oli siinä mielessä erilainen, että ovis oli normaalia myöhemmin. Muuten nää normiongelmat. Marraskuussa mekin saadaan lähete, sitä odottelen. En oikeen usko luomuun, joten aika lannistunut sen suhteen. Nyt Dpo7.

Myo-inositol on joo ravintolisää. Ei varsinaisesti vitamiini, rakenteeltaan vissiin sokereihin kuuluva? Saatan myös puhua läpiä päähäni, mutta näin olen ymmärtänyt. Tutkimusten mukaan tuo 4 grammaa päivässä auttaa pcos-naisia ovuloimaan. Mulla ei siis ole diagnoosia, mutta pco-tyyppisyyttä kyllä, kierrot on pitkiä kuin nälkävuosi ja ovis tulee hyvällä tuurilla kerran kesässä.

Mä jaan vähän noita ajatuksia lapsiluvusta. Joskus sitä vaan miettii että pitäiskö jättää herran haltuun koko homma, todellakin tulee jos tulee. Aina olen itseni nähnyt ison lapsilauman äitinä, mutta eipä taida näillä munasoluilla onnistua. Esikoinenkin on aika haastava tapaus, joskus miettii että mitä järkeä väkisin pykätä maailmaan lisää lapsia joilla erittäin suurella todennäköisyydellä on jotain kehityksellisiä haasteita. Että keskittyis vain tuohon yhteen.

Mutta eipä se taida vauvakuume rationalismia tuntea.

Kp24 ja tuhru alkoi. Ennätysajassa kyllä jos kp15-16 ovis. Luteaali taas ihan torso.

Omituista tää tuhru. Eilen tuli siis pari tippaa ja vaaleanpunaista illalla. Sitten ei mitään tänään ja äsken vaan hennon vaaleanpunaista. Yleensä ekasta tuhrusta n. 12h sisään alkanut vuoto. Ostin varuiksi pregcheckejä aamuksi joten eiköhän huomenna saada kp1 käyntiin. :rolleyes:

Omituista tää tuhru. Eilen tuli siis pari tippaa ja vaaleanpunaista illalla. Sitten ei mitään tänään ja äsken vaan hennon vaaleanpunaista. Yleensä ekasta tuhrusta n. 12h sisään alkanut vuoto. Ostin varuiksi pregcheckejä aamuksi joten eiköhän huomenna saada kp1 käyntiin. :rolleyes:

Jos oisikin ollut se kuuluisa kiinnittyminen. Täällä pitäis huomenna olla kp1, jos ei oo, niin testaan ehkä tiistaina. Noi negat on niin masentavia, ettei niitä turhaan jaksais testailla.

Nipanderi, no se vasta olisikin, tuntuu että kiinnittymisvuoto on joku urbaani legenda vaan. :grin ei edelleenkään menkkoja eikä mitään tippoja, testin tein ja nega.

Täältä tulee tää Perus klisee, sori siitä, mut niin kauan on toivoa kun ei oo menkkoja:hilarious: täällä nyt jännällä kans odotan mitä tuleman pitää. Ei kyl jaksa uskoa siihen että olis voinut muka onnistaa. Sitä paitsi oon ollut kahdesti raskaana, molemmomista vahvat oireet jo aikaisin (toinen oli tuulimuna) mut nyt ei oo mitään.

Nipanderi joo mullakaan ei mitään oireita. Ja nyt päivällä tulikin jo vähän enemmän vuotoa kuin pari tippaa eli eiköhän tämä ollut tässä. Tuus kertomaan sitten kuin sulla kävi!

Täällä 10dpo, viikonloppuna alkaa kuukautiset, jos alkaa. Taas on olevinaan tuntemuksia että tärppäisi, mutta en tiedä voisiko olla ihan vaan PMS-oireita. En ole kuvitellut olevani mikään hirmuinen oiremetsästäjä, mutta olevinaan viimekin kierrossa olin jo raskaana. :hilarious: Noenollut. Nyt oireina on ollut rintojen kihelmöinti, mitä en muista PMS-oireissa aikaisemmin olleen - rintojen aristus kyllä on tuttu tunne. Samoin alavatsaa on juilinut ja viime päivät maha on ollut ihan kuralla. Tuntuu oikeastaan ihan typerältä ruveta haaveilemaan noiden vatsajuttujen perusteella, kun ne ihan hyvin voi olla PMS:ssää tai vaikka ihan vaan sattumaa. Rintatuntemukset on kuitenkin herätelleet toivoa enemmänkin.

Tänään en malttanut mieltäni ja aamulla testasin, mutta puhdas negahan sieltä tuli. Esikoisesta sain laskujeni mukaan 3+3 leffaviivat, joskin ne taisivatkin olla 4+3, sillä ainakin alkio vastasi ultrassa viikkoa vanhempaa kuin laskuni. Tästä sitten tietysti haaveilen, että ei tarvitsisi jäädä pitkäksi aikaa nytkään jossittelemaan.

Täälläpä on hiljaista, nostellaas vähän. Dpo 10 ja nega, tietääpähän että voi illalla ottaa pari olutta kavereiden kanssa. Nähdään pitkästä aikaa niin että melkein koko porukka kasassa ja ollaan miehen kanssa molemmat mukana! Anoppi tulee katsomaan poikaa illaksi. Jos ei plussaksi muutu niin ei edes työpaikan pikkujouluihin ilmoittautuminen auttanut! :hilarious: täytyy vielä se trooppinen matka varata. Vika kierto nyt teroluteilla. Ens kierto ihan ilman mitään ja sitten voidaankin taas gynelle ja saadaan lähete kun on vuosi tullut täyteen.

Raparpaari kiva nähdä sutkin täällä!
Tänään en malttanut mieltäni ja aamulla testasin, mutta puhdas negahan sieltä tuli. Esikoisesta sain laskujeni mukaan 3+3 leffaviivat, joskin ne taisivatkin olla 4+3, sillä ainakin alkio vastasi ultrassa viikkoa vanhempaa kuin laskuni. Tästä sitten tietysti haaveilen, että ei tarvitsisi jäädä pitkäksi aikaa nytkään jossittelemaan.

Jäänyt elokuisissa kirjoittelu jäänyt itsellä aika vähiin jo. Kuis kävi, muuttuiko plussaksi?

Täällä vähän samoissa tunnelmissa kuin Naffa. Kp 39 menossa, negan testasin pari päivää sitten. Me yritetään myös josko päästäisiin nyt hoitoihin, kun mieskin kyllästyi odottamaan. Meillä on siis vasta puoli vuotta yritystä takana, mutta esikoinenkin on saanut alkunsa hoidoilla, joten toivotaan että sen ansiosta päästäisiin vähän nopeammin. Ja kun mulla tosiaan on näitä kierto-ongelmia, alle 40 päivän kierrot on aika harvinaisia.

Täällä kanssa hoitolähete saadaan ensi kuun alussa. Vein jo vauvatavaraakin kirppiksellä, mut tuskin sekään auttaa. Syli huutaa tyhjää ja kroppa pragailee minkä kerkiää. Kp:stä ei suoraan sanottuna hajuakaan. Dpo2 tuli varmaan koko limis kerralla ulos. Sit tiputteli monta päivää ja nyt on neljä päivää ollut sellaista menkkaniegaraa. Saas nähdä kuinka monta päivää sitä vielä vuodetaankaan. Joka kuukausi tää kroppa jaksaa yllättää näillä:bag: mistä sitä voi edes riittää?

Täälläpä on hiljaista, nostellaas vähän. Dpo 10 ja nega, tietääpähän että voi illalla ottaa pari olutta kavereiden kanssa. Nähdään pitkästä aikaa niin että melkein koko porukka kasassa ja ollaan miehen kanssa molemmat mukana! Anoppi tulee katsomaan poikaa illaksi. Jos ei plussaksi muutu niin ei edes työpaikan pikkujouluihin ilmoittautuminen auttanut! :hilarious: täytyy vielä se trooppinen matka varata. Vika kierto nyt teroluteilla. Ens kierto ihan ilman mitään ja sitten voidaankin taas gynelle ja saadaan lähete kun on vuosi tullut täyteen.

Raparpaari kiva nähdä sutkin täällä!

Jäänyt elokuisissa kirjoittelu jäänyt itsellä aika vähiin jo. Kuis kävi, muuttuiko plussaksi?

Moi vaan! Ei muuttunut plussaksi, ei. Ihmeellisen pitkä kierto kyllä oli (no 31 ei ole joillekin pitkä, mutta minulle hieman poikkeuksellinen), mutta negaa näytti kokoajan. Nyt laskennallisesti dpo-1, niin katsotaan että mitä käy meidän työporukan illanvieton kanssa kahden viikon päästä. :D

mä niin voisin mennä selvinpäin mun lempiartistin keikalle parin viikon päästä, jos tulis SE plussa! olisin oikein iloinen ja voisin seuralaisellenikin kertoa oikean syyn. mutta niinku varmaan ei tästäkään kierrosta ni ryyppäänpä sit pitkästäaikaa olan takaa. menkkojen pitäis alkaa kuun lopussa. jännän äärellä.
oon kyllä yrittäny olla jännäämättä, mut en mä siihen pysty tällä jännitysvatsalla!

Nipanderi toi sun vuotaminen on kyllä niin kummallista. Johan tossa anemia kohta iskee. :confused:

Turvonnut toivotaan parasta! Mäkin oisin halunnut pikkujouluihin mennä vesilinjalla hyvällä syyllä, nyt sit "joutuu" tuhota drinkkiliput. :rolleyes:

Dpo12 muuttui kp1 vikasta terolutista huolimatta, eli Yk13 alkoi. Tero resepti loppui nyt eli tää kierto ilman mitään ja sit gyne. Ei vaan jaksais..

Nipanderi toi sun vuotaminen on kyllä niin kummallista. Johan tossa anemia kohta iskee. :confused:

Turvonnut toivotaan parasta! Mäkin oisin halunnut pikkujouluihin mennä vesilinjalla hyvällä syyllä, nyt sit "joutuu" tuhota drinkkiliput. :rolleyes:

Dpo12 muuttui kp1 vikasta terolutista huolimatta, eli Yk13 alkoi. Tero resepti loppui nyt eli tää kierto ilman mitään ja sit gyne. Ei vaan jaksais..
yritä jaksaa kierto ennen gyneä vaikka varmasti turhauttaa :/

tuhoa huolella drinkkiliput ja vähän rahaa päällekin.

Takaisin